Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Jeesatkaa kaveria please. Tarvitsen enkä nyt löydä:
- viisujen jälkeen JO haastattelu jossa B istuu ja muut seisovat ja B vaikuttaa vaikealta kun kysytään K:sta ja Jure laittaa kädet hänen olalleen. Löysin yhden mutta siinä B on iloinen ja puhuu vapauneesti.
-jotta saan jotain iloa taas tähän shippiin, please laittakaa se Jan saunakuva jossa on kröhöm laaksoa ja kukkulaa näkösällä.
Piru vie oon yrittäny metsästää sitä nyt tunnin, mutta kadonnut kuin Saharaan. Ja perhana - muistan kun katoin aikoinaan sen Storyn, ja otin screenshotteja - ja POISTIN ne shotit kun alkoi nolottamaan muiden puolesta kun Jan jyräsi niissä boxereissa 😖😖😵 aargh
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO: Go to Pastebin.com and copy and paste your message there, it's like a public "notepad", then post the link to the message here. :)
Brilliance!
Ooh kiitos LadySLO! Nyt onnistui! Ja ei voi olla totta että sinäkin olet lingvisti! Vahvistaa vaan ajatusta että haluaisin sinusta kirjekaverin :D
Siihen et tainnut vastata, mitä ajattelet itse B&K shippauksesta? Tai K:sta?
Kiitos kun näit vaivaa että sait vastauksen läpi 🌺
Oli sitten pakko rekisteröityä Twitteriin. Mikään muu tässä maailmassa ei ole vielä saanut mua tekee tätä. Voi kiesus. Pitäskö tätäkin hävetä edes vähän. Luultavasti.
Vierailija kirjoitti:
Oli sitten pakko rekisteröityä Twitteriin. Mikään muu tässä maailmassa ei ole vielä saanut mua tekee tätä. Voi kiesus. Pitäskö tätäkin hävetä edes vähän. Luultavasti.
Harkitsen itekin rekisteröityväni ja villi veikkaus ettei jää harkinnan tasolle :D
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CtzxhaLtTr4/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
😍
Kuva 2/6 on ihana. Rakastan tota ilmettä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kävi sama instan kanssa, aikaisemmin vältellyt sitä kuin ruttoa. 🙈 Pakko käydä katsomassa päivittäin B ja K + Jokerien kuulumiset, eipä siellä juuri muuta aiheet kiinnosta. 😂 No ehkä kissavideot vähän 😺
Jodelissa kirjoitetaan että Gregoria ei ole tägätty Jokereiden uuteen postaukseen eikä Gregorin instassa enää lue että manageroi heitä👀
Kärtsän iskäposeeraus käsi lanteilla on paras <3
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa kirjoitetaan että Gregoria ei ole tägätty Jokereiden uuteen postaukseen eikä Gregorin instassa enää lue että manageroi heitä👀
Omg totta. G on nyt vaan joku festarivelho?? 😳 johtikohan ne kohut nyt tähän vai mikä homma? Tulee mieleen että menikö shippauskin yli Rekolla 😵💫
Vierailija kirjoitti:
Kysyjälle: Haastattelu jossa Bojan istuu. Noin kohdassa 5.10 ihastuksista ja ainakin kohdassa 7.20 mainitaan K. Haastattelijalla kokonaisuudessaan mun mielestä epäasiallisia kysymyksiä ja juttuja.
Musta se alku on jo jotenkin vastenmielinen ku haastattelija sanoo Bojanille - joka kysyy voiko istua maahan - et maa on märkä ja kastelet "pussysi". Haastattelija käy ihan himokierroksilla muutenkin.
Outoa, ei ne Gregorin sanomiset niin erikoisia ollut, hänen huumoria
Vierailija kirjoitti:
What? RIP pääshippari jos totta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omg totta. G on nyt vaan joku festarivelho?? 😳 johtikohan ne kohut nyt tähän vai mikä homma? Tulee mieleen että menikö shippauskin yli Rekolla 😵💫
Voi ei. Jotenkin outoa jos Gregor ei ole enää kuvioissa. Siihenkin tottui niin jo.
Vierailija kirjoitti:
No niin, minähän mainitsinkin jo täällä Rekon hautajaisista, kun pojat mustissa keikalla. Olisivat varmasti halunneet Rekon jatkavan, mutta fanien painostuksesta päätyivät tähän ratkaisuun. Harmi!
Varmaan liittyy näihin kohuihin ainakin jotenkin, eri asia että mihin niistä. Itse poistin muutama päivä sitten Gregorin nimen lähes valmiista ficistäni kun tulin siihen tulokseen, että liian cancel-altis heppu...
Bojan saanut näköjään nukuttua univelkoja pois ja on nyt pirteänä muiden Jokerien kanssa studiolla.
Vierailija kirjoitti:
Bojan saanut näköjään nukuttua univelkoja pois ja on nyt pirteänä muiden Jokerien kanssa studiolla.
Aww ihana. Nyt taas jaksaa painaa.
BTW Tänään on Nacen syntymäpäivä!