Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Raahessa onnekasta nuorisoa! Ihana että koko kansan Käärijä vierailee kehä kolmosen ulkopuolellakin! Toivottavasti pian näemme klippejä 👀
Nuoret on onneks innokkaita ja nopeita laittamaan klippejä :)
Mistä näitä seuraatte?
No mä luin paikallislehtiä ja itse asiassa keikka-alue näkyy youtubessa livenä, kuva tosin pätkii. Raahen kaupungin webkamera.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että muutama vuosi mennään tällä Euroviisujen tuomalla menestyksellä ja sen jälkeen pitää luoda nahka uudelleen. Käärijä 2.0. ja unohtaa vihreä bolero ja keksiä jotain uutta tilalle ja yrittää saada kansa diggaa.
Totta! Hänellä on uusi levy tulossa yms. Joten uskon, että lähtee ihan omalla painollaan ura eteenpäin 😊 Raahessakin piha niin täynnä porukkaa kuin vaan mahtuu! Että ei K:n ura ole jo nyt ohi! Kaikki järjestyy kyllä 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noi kaks plus ketjun kirjoittelijat joitain herätysliikkeen jäseniä vai?
:D
"Kuinka kauniisti kirjoititkaan sisimpäsi auki, oi pappi nro 11. Istuttakaamme puutarhaan tämä kaunis perenna, joka luo loistettaan meille, jotka heidän säteilystääns virvoittuvat"
- Pappi nro 31
Mä en tajunnut tästä tekstistä hölkäsen pöläystä.🙄 Alkaako palstalla taas iltavillitys ja hullujen kokoontumisajot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntuu oikeasti, että muutamat nuoret täällä tarvitsevat some- ja palstataukoa. Huolestuttaa, kuinka tämä osalla menee niin tunteisiin. Nyt on kesä, menkää ulos nauttimaan ja tekemään jotain kivaa!
Toivotaan, että nämä yli-innokkaat fanit eivät pilaa Käärijän elämää höpinöillään ja fantasioillaan. Noita sekopääjuttuja alkaa olla jo joka paikassa, missä vaan ikinä voi kommenttiaan jättää.
Eivät pilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CtpVl41Ootq/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jan & Nace 💋
Tahtoo,tahtoo vaikka ja mitä 🥵🥵🥵
Tarviikohan Jan itselleen virallisen öljyäjän?🙋
Täällä on jono 🥵
LadySLO :) kirjoitti:
Hei kaikki! :)
Toivottavasti päiväsi menee hyvin.
Aloitetaan tämä mukava iltapäivä lyhyellä pätkällä, jonka JO tekee toisen lippuhaasteen:
https://www.tiktok.com/@eirevisionpodcast/video/7249452573084765466Ja sitten tämä klippi - tämän piti olla Madridissa B:n paidan perusteella - jossa he kaikki ovat kaaosta ja käyttäytyvät kuin heillä kaikilla olisi huono ADHD. Ehkä tämä osoittaa, että JO voi myös olla joskus hieman outoa videoissa, kuten K joskus on. :)
https://www.tiktok.com/@usernotusered/video/7249300764902821147Kokoukset ohi Minulla on nyt aikaa vastata joihinkin kysymyksiin.
1) Serbialaiselle tytölle: Yritin löytää haastattelun, josta puhuimme eilen, mutta en löytänyt. Löysin sen slovenian kielestä kertovan dokumentin, johon B osallistui. Löydät sen tämän artikkelin lopusta: https://www.rtvslo.si/zabava-in-slog/glasba/leta-2210-nobedn-ne- bo-vec-govoru-slovensk-bo-res-ali-slovenscina-izginja/551153#
Haastattelu, jota en vieläkään löydä, on täytynyt olla haastattelu dokumentin julkaisuhetkellä. Toivottavasti nautit siitä joka tapauksessa. :)
Kun etsin tätä, löysin myös tämän - se oli vain päiväshow haastattelu, jonka he tekivät, mutta ajattelin, että haluaisit tallenteen punaisella nenällä. https://fb.watch/lr19oeu8RV/
Löysin myös tämän vanhan kattokonserttitallenteen: https://365.rtvslo.si/arhiv/koncerti-razvedrilni-program/174700048
Nauttia! :)
Thanks, thanks, thanks!! Hvala, hvala, hvala!! Wow documentary with Bojan in it!! I'm so looking forward to watching all this stuff. Immensely thankful🙏🤗🤍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kuinka kauniisti kirjoititkaan sisimpäsi auki, oi pappi nro 11. Istuttakaamme puutarhaan tämä kaunis perenna, joka luo loistettaan meille, jotka heidän säteilystääns virvoittuvat"
- Pappi nro 31
Mä en tajunnut tästä tekstistä hölkäsen pöläystä.🙄 Alkaako palstalla taas iltavillitys ja hullujen kokoontumisajot?
Minä ilmoittaudun mukaan tähän touhuun.
Vierailija kirjoitti:
Joku oli laittanut kuvan toiseen ryhmään, että kyseinen kyltti oli jätetty keikkapaikan ovien viereen keikan jälkeen eli ilmeisesti K itse on sen siitä poiminut mukaan. Mikä kuulostaa vielä merkityksellisemmältä. Tämä kyltti siis näkyi instastoorissa hänen kotonaan, että joku sen sieltä mukaan oli ottanut.
Mä niin näen et Jere on soittanut videopuhelun Bojanille viimestään seuraavana päivänä ja näyttänyt sille innoissaan tota kylttiä, pitänyt sitä kasvojensa lähellä ja naureskellut kiusoittelevasti, silmät loistaen: "what you think I said, baby, ha, you think I show them big heart and said yes yes yes you are ..." Ja Bojan nauranut toisella puolella ruutua (vähän samaan tapaan kuin saunarekassa sillon, vähän punastellen?), peittänyt hetkeksi kasvot käsiinsä: "oh no, no ..." Ja hymyillyt sitten leveästi Jerelle ja vakavoituen sanonut: "you should keep it" ja Jere vastannut: "of course, I'm keeping it, like I'm keeping you." Molemmat hiljenevät hieman äkisti ja aika melkein pysähtyy. Jere laittaa pahvisen kyltin pöydälle, ja puree alahuultaan. Bojan laskee katseensa henkisten, ja nostaessaan sen taas kohti Jereä, sanoo hiljaa: "and I keep you, I keep you".
Jaahas ja näin sitä taas tuli pyytämättä. No mut tähän hyvä päättää oma shippauspäivä tänään. 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntuu oikeasti, että muutamat nuoret täällä tarvitsevat some- ja palstataukoa. Huolestuttaa, kuinka tämä osalla menee niin tunteisiin. Nyt on kesä, menkää ulos nauttimaan ja tekemään jotain kivaa!
Toivotaan, että nämä yli-innokkaat fanit eivät pilaa Käärijän elämää höpinöillään ja fantasioillaan. Noita sekopääjuttuja alkaa olla jo joka paikassa, missä vaan ikinä voi kommenttiaan jättää.
Eivät pilaa.
Se vaara on kyllä olemassa. Jutut alkaa olla sekopäisiä, eikä noitten juttujen kirjoittelu ja levittäminen auta Käärijän uraa millään tavalla. Rauhallisemmat fanit väistyvät fanaatikkojen tieltä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että muutama vuosi mennään tällä Euroviisujen tuomalla menestyksellä ja sen jälkeen pitää luoda nahka uudelleen. Käärijä 2.0. ja unohtaa vihreä bolero ja keksiä jotain uutta tilalle ja yrittää saada kansa diggaa.
Peto pystyi siihen ja lopetti huipulla. En oikein usko, että Jeressä on kivestä samaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No käy lukemassa kaks plussan puutarhaketju. Siellä vasta fantasioidaan ja tehdään jopa Tarot analyysejä Bojanin ja Jeren suhteesta.
Minä en sitä kahden miesheteron suhdepakotusta käy lukemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Pappi nro 31
Se oli tommonen tommonen rautalankaesimerkki kaksplussan herätysliike -tyylistä.
siellä mitään herätysliiketyyliä ole, miksi pitää ilkeillä muiden ihan yhtä oikeutettua tappa elää ja olla, kuin omasi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Pappi nro 31
Jep jep.
Sekopäitten kokoontumisajot toisaalla ja toisaalla herätysliikkeen raamattupiiri. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Pappi nro 31
Se oli tommonen tommonen rautalankaesimerkki kaksplussan herätysliike -tyylistä.
siellä mitään herätysliiketyyliä ole, miksi pitää ilkeillä muiden ihan yhtä oikeutettua tappa elää ja olla, kuin omasi on?
Ei mulla ole mitään kommunismia vastaan ja sen kun jauhaatte siitä toisessa ketjussa niin paljon kuin haluatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevan ikärajaton,päihteetön (tulijat puhallutetaan) ja pääsymaksuton keikka.Suunnattu nuorille. Hyvä että tuollaisiakin järjestetään .
Mulla alkaa olla vähän epätervettä touhua tämä jo, kun haluisin joka keikalta jonkun lähetyksen :D
Sama! Se Black boxin keikka ja kesärauha olivat niin hyvin kuvatut! Käyn katsomassa niitä uudelleen ja uudelleen 💚
Sama! Olen katsonut monta kertaa.Kaikki Käärijän musiikki on vaan niin hyvää, bängereitä toisensa jälkeen. En ole yhtään huolissani menestyksestä ulkomailla. Kyllä menestyy.
Vierailija kirjoitti:
50 SHADES OF BOJAN😭😭😭
I CAN'T...😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Sekopäitten kokoontumisajot toisaalla ja toisaalla herätysliikkeen raamattupiiri. 🤔
Täytyykin piipahtaa siellä.😂
Okei, tehdäänpä gallup; peukku ylös Käärijä, peukku alas Jokerit
Raahesta pieni video
https://twitter.com/danythien/status/1674126644301254657