Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Uusi paita, kuva Raahesta
Lady SLOn kommenteista napattu tää haastattelu, apua kuinka hauska tää on, yhtä sekoilua alusta loppuun 😂 Jan on kyl melkonen koomikko kans, sillä eleettömällä tyylillään. Mut nää on ihania nää tyypit!
https://www.tiktok.com/@usernotusered/video/7249300764902821147
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuntuu oikeasti, että muutamat nuoret täällä tarvitsevat some- ja palstataukoa. Huolestuttaa, kuinka tämä osalla menee niin tunteisiin. Nyt on kesä, menkää ulos nauttimaan ja tekemään jotain kivaa!
Toivotaan, että nämä yli-innokkaat fanit eivät pilaa Käärijän elämää höpinöillään ja fantasioillaan. Noita sekopääjuttuja alkaa olla jo joka paikassa, missä vaan ikinä voi kommenttiaan jättää.
No käy lukemassa kaks plussan puutarhaketju. Siellä vasta fantasioidaan ja tehdään jopa Tarot analyysejä Bojanin ja Jeren suhteesta.
Minä en sitä kahden miesheteron suhdepakotusta käy lukemassa.
Käyt kuitenkin. Senki hutsu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
PS I thought this was cute & funny! 😂 Check the 2 photos in the comments too!
https://twitter.com/notthatgoatkid/status/1673749814931243009
😅Ja kaikki nuo husky vs. kärtsä kuvat😁
Eivätkö ne ole parhaita?? Ja he ovat oikeassa!
B iloisena kultaisena noutajana, joka aina haistelee ympäriinsä ja tervehtii kaikkia hymyillen.K kuin omituinen husky, joka tekee joskus outoja asioita ja ulvoo satunnaisesti ilman syytä.
("Are youuuuuuuuu?")
Nauroin tälle vertaukselle 😀
Tämä ei ehkä aukene slovenialaiselle, mutta joku on verrannut heitä tässäkin ketjussa erään suomenkielisen lastenlaulun hahmoihin jonka nimi on "Päivänsäde ja menninkäinen". 😃 en tiedä onko se ihan osuva vertaus mutta silti...
Mäkin muistan tuon vertauksen, musta se on täydellinen 🥰
eli Bojan on Päivänsäde ja Käärijä Menninkäinen.
If I was your boyfriend, i'd never let you go
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CtpVl41Ootq/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jan & Nace 💋
Tahtoo,tahtoo vaikka ja mitä 🥵🥵🥵
Ääh mä en kestä miten suloisia nää niiden väliset suukot onkaan. Jotenkin niin liikkistä ja tietysti kuumaa .. ja tietysti pojat itse tietää miten jengi sekoo joka kerta näistä, mut ne on myös välillä niin casuaaleja ja luontevia heillä, et miettiikö edes paljon. Tulee hyvä mieli vain katsoa näitä (ja vähän kuuma).
Mä niin tahtoisin tämän bändin jäseneksi.🥵😍🤩
Pitää minun alkaa tuota mun ukkoa kinuamaan,että hae vara kitaristiksi Jokereihin 🥵 On myös tumma ja tulinen hyvin passais 🤣
Ehkä liian vanha ,mutta ei kai se haittaa. Jan vois sitten meille mammoille pitää yksityiskeikkaa ja minun mies soittais tilalla.Sitten käsken sen pyytää että mammat pääsis roudareiksi ja öljyäjiksi. Joo ja voitais pukea myös pojat.... 🥵 Meidän rietas ja viisukin mukaan !
Nyt lähti hulluudet laukalle mutta Carpe Diem vaan ja minä syytän Espanjan kuumuutta tästä kaikesta 😛🥵🥵 💚🌹🌹Mä en tiedä, mitä mun mies sanoisi, jos ehdottaisin tällaisia.😆 Sulla on avarakatseinen mies.
Ja mulla ei oo edes miestä. Enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan & Nace 💋
Ääh mä en kestä miten suloisia nää niiden väliset suukot onkaan. Jotenkin niin liikkistä ja tietysti kuumaa .. ja tietysti pojat itse tietää miten jengi sekoo joka kerta näistä, mut ne on myös välillä niin casuaaleja ja luontevia heillä, et miettiikö edes paljon. Tulee hyvä mieli vain katsoa näitä (ja vähän kuuma).
Pitää minun alkaa tuota mun ukkoa kinuamaan,että hae vara kitaristiksi Jokereihin 🥵 On myös tumma ja tulinen hyvin passais 🤣
Ehkä liian vanha ,mutta ei kai se haittaa. Jan vois sitten meille mammoille pitää yksityiskeikkaa ja minun mies soittais tilalla.Sitten käsken sen pyytää että mammat pääsis roudareiksi ja öljyäjiksi. Joo ja voitais pukea myös pojat.... 🥵 Meidän rietas ja viisukin mukaan !
Nyt lähti hulluudet laukalle mutta Carpe Diem vaan ja minä syytän Espanjan kuumuutta tästä kaikesta 😛🥵🥵 💚🌹🌹Mä en tiedä, mitä mun mies sanoisi, jos ehdottaisin tällaisia.😆 Sulla on avarakatseinen mies.
Me ollaan hulluja ja hulluina myös toisiimme🤣 Kumpikaan ei ole mustasukkainen ,koska kummallakaan ei ole aihetta.Hän saa ihastella netissä ja muutenkin kauniita naisia ja se ei ole minulta pois 💚
Näytin hänelle JO kuvaa ja kysyin arvaa ketä p anisin. Hän osoitti Jania ja sanoi no varmaan tuota ,koska se muistuttaa eniten häntä .🤣
Hän ei ole Suomalainen en tiedä onko se kulttuurista kiinni vai ainosstaan siitä ,että molemmat tietää löytäneensä sen oikean.
💚🌹🌹
Noi Joksupoksut. On ne. Hauska kuinka bändin kuopus Kris koittaa jotenkin olla niin järkevä ja fiksu noissa haasteluissa ja pitää homman kasassa, ja sitten Jan on vähän ku Sademies.
Raahesta video
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan & Nace 💋
Me ollaan hulluja ja hulluina myös toisiimme🤣 Kumpikaan ei ole mustasukkainen ,koska kummallakaan ei ole aihetta.Hän saa ihastella netissä ja muutenkin kauniita naisia ja se ei ole minulta pois 💚
Näytin hänelle JO kuvaa ja kysyin arvaa ketä p anisin. Hän osoitti Jania ja sanoi no varmaan tuota ,koska se muistuttaa eniten häntä .🤣
Hän ei ole Suomalainen en tiedä onko se kulttuurista kiinni vai ainosstaan siitä ,että molemmat tietää löytäneensä sen oikean.
💚🌹🌹
Oon vähän kade teille. Kuulostaa ihanalta.
En pystynyt kiittämään eilen, kun palsta meni kiinni. Kyselin eilen oa3-rekkaamisesta. Tänään laitoin pyyntöä menemään. Ilmoitan, kun saan ficciä julkaistua. Sinne varmaan saa suomeksikin laittaa niin laitan sekä suomeksi että englanniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko noi kaks plus ketjun kirjoittelijat joitain herätysliikkeen jäseniä vai?
:D
"Kuinka kauniisti kirjoititkaan sisimpäsi auki, oi pappi nro 11. Istuttakaamme puutarhaan tämä kaunis perenna, joka luo loistettaan meille, jotka heidän säteilystääns virvoittuvat"
- Pappi nro 31
Mä en tajunnut tästä tekstistä hölkäsen pöläystä.🙄 Alkaako palstalla taas iltavillitys ja hullujen kokoontumisajot?
Joo, en minäkään tajunnut tästä yhtään mitään, vaikka yleensä olen ihan kartalla.Huomasinkin, että oli toisesta ketjusta, huh melkein säikähdin.Onko tuolla kaks plus ketjussa jotain ihan "ihme hiihtäjiä" vai mitä hihhuleita?
Ihan normaalit ihmiset sielläkin palstailee. Monilla tosi mietittyjä kommentteja, toisin kuin sulla.
Vierailija kirjoitti:
Kesä-Kärtsä unlocked 🔓
Kesäpaita ja tavalliset pitkät housut 🙈 en tiedä kuinka lämmin Raahessa on 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä-Kärtsä unlocked 🔓
Ite oisin noissa housuissa lämpöhalvauksen partaalla, ois vaan laittanu ne shortsit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan & Nace 💋
💚🌹🌹Oon vähän kade teille. Kuulostaa ihanalta.
Meillä oli vaikea tie kaikkine välimatkoineen ,paperi sotineen joskus tuntui ,että loppuu usko. Mutta kuitenkin se toinen oli niin tärkeä ja ainutlaatuinen ,että oli pakko taistella.
Kaikki voivat päästä tähän ja siksi en anna periksi kenenkään kohdalla kovin helposti.💚Muistakaa elää ja älkää tyytykö vähempään. Kärtsy tää on sulle 😉💚
Älä ole kateellinen kaikilla on mahdollisuus 💚💚
Nyt vois meidän riettaat heittää helikopteri tuuletukset täällä on ihan h elvetin kuuma🥵
Hyvää yötä kaikille 💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä-Kärtsä unlocked 🔓
Nuo housut joutaisi työmiehen kaivoshousuiksi..Pussittaa ja venyneet. Ne mustat shortsit oli kivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesä-Kärtsä unlocked 🔓
Kesäpaita ja tavalliset pitkät housut 🙈 en tiedä kuinka lämmin Raahessa on 🤭Nuo housut joutaisi työmiehen kaivoshousuiksi..Pussittaa ja venyneet. Ne mustat shortsit oli kivat
Minä taas tykkään noista(kin).
Oonko ainut jolla tuli K:n paidasta mieleen JO ja B :D
Käyn siellä lähinnä lukemassa, hyviä kommentteja sielläkin on. Minulle vain turhan hidastempoista, mutta ei mun sen takia tarvitse keksiä heistä morkattavaa.