Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantsii jokaisen kirisijän miettiä, että jos ykkösenä toivot, että Käärijä on onnellinen, niin miten juuri SINÄ voit siihen parhaiten vaikuttaa? Pääsääntöisesti sillä oletuksella, ettet tule olemaan hänen lähipiiriään.
Parhaiten voin tukea kuuntelemalla hänen tuotantoaan, maksamalla keikkalippuja jne. Mutta fanina minulla on oikeus myös purkaa OMIA tunteitani muiden fanien kanssa. Koska myös minulla on oikeus tunteisiini ja mielipiteisiini. Siihen ei vaikuta pätkääkään se, päätyykö nämä jutut ikinä Käärijälle asti.
On oikeus, mutta mä kysyinkin että *jos toivot, että Käärijä on onnellinen, niin miten juuri SINÄ voit siihen parhaiten vaikuttaa?* En, että haluatko tai tekeekö sun mielesi marmattaa ja marista. Ootko noin heikko, että vaikkei siitä seuraa mitään hyvää kellekään, niin sun vaan täytyy nillittää ja narista? Miten tämä ei ole joillekin VAIN positiivinen juttu tää K&B -juttu, en tajua.
Onko tämä kommentoija trolli? Ei vaikuta ihan normaalilta ihmiseltä. Tai sitten on vähän liian nuori henkilö palstailuun, kun luetunymmärtämisessäkin on vielä kehittämisen varaa.
Näyttää olevan ikärajaton,päihteetön (tulijat puhallutetaan) ja pääsymaksuton keikka.Suunnattu nuorille. Hyvä että tuollaisiakin järjestetään .
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa Käärijän Instaan tulisi mainiota sisältöä, jos kävisi nyt Raahessa kuvaamassa itsensä Kekkosen patsaalla, jolle on laitettu päälle vihreä bolero. Presidentitkin diggaa. K, saat ihan vapaasti käyttää ideaa. 😁
Kekkonen hiihtää ja Kekkonen kalastaa mutta miten käy Kekkoselta cha cha cha 😎
Vierailija kirjoitti:
Näyttää olevan ikärajaton,päihteetön (tulijat puhallutetaan) ja pääsymaksuton keikka.Suunnattu nuorille. Hyvä että tuollaisiakin järjestetään .
Nuoret saivat itse päättää, kenet halusivat pääesiintyjäksi. Ja halusivat sitten Käärijän!
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkaa olla vähän epätervettä touhua tämä jo, kun haluisin joka keikalta jonkun lähetyksen :D
Vierailija kirjoitti:
Kun noita seuraajamääriä lähtee vertailemaan, kannattaa myös tarkistaa mikä määrä on feikkejä https://www.modash.io/fake-follower-check?influencer=%40dualipa
Testatkaapa vaikka paidatonriehuja & loreenofficial
Lortsun seuraajista melkein 50 % feikkejä😳
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko ollut täällä, Kärtsäri on tosi söpönä💕
https://www.vantaa.fi/fi/ajankohtaista/artikkeli/nain-sujui-kaarijan-ja…Leila
Kuka tätäkin alapeukutti? 🙄
Hei mikä B kyltti J storyssa oli ollut tänään? Oliko se liittynyt johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret saivat itse päättää, kenet halusivat pääesiintyjäksi. Ja halusivat sitten Käärijän!
En ymmärrä niitä, jotka kritisoi Kärtsää näistä "perähikiäkeikoista". Onhan tuo paikallisille nuorille, ja vähän vanhemmillekin, hieno juttu päästä näkemään Käärijää livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantsii jokaisen kirisijän miettiä, että jos ykkösenä toivot, että Käärijä on onnellinen, niin miten juuri SINÄ voit siihen parhaiten vaikuttaa? Pääsääntöisesti sillä oletuksella, ettet tule olemaan hänen lähipiiriään.
Parhaiten voin tukea kuuntelemalla hänen tuotantoaan, maksamalla keikkalippuja jne. Mutta fanina minulla on oikeus myös purkaa OMIA tunteitani muiden fanien kanssa. Koska myös minulla on oikeus tunteisiini ja mielipiteisiini. Siihen ei vaikuta pätkääkään se, päätyykö nämä jutut ikinä Käärijälle asti.
On oikeus, mutta mä kysyinkin että *jos toivot, että Käärijä on onnellinen, niin miten juuri SINÄ voit siihen parhaiten vaikuttaa?* En, että haluatko tai tekeekö sun mielesi marmattaa ja marista. Ootko noin heikko, että vaikkei siitä seuraa mitään hyvää kellekään, niin sun vaan täytyy nillittää ja narista? Miten tämä ei ole joillekin VAIN positiivinen juttu tää K&B -juttu, en tajua.
Mikä sua oikein vaivaa? Sulle on vastattu hyvin asiallisesti ja sä jatkat järjetöntä riehumista. Noissa kommenteissa kukaan ei nillittänyt tai narissut yhtään mistään. Miksi sulla menee noin tunteisiin? Onko sun omat kommentit sun mielestä rakentavaa keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Näytä <3 jos Bojan on kuuma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä kommentoija trolli? Ei vaikuta ihan normaalilta ihmiseltä. Tai sitten on vähän liian nuori henkilö palstailuun, kun luetunymmärtämisessäkin on vielä kehittämisen varaa.
Itse olet epäkypsä ja selkeästi vähän tyhmäkin, on se nyt tosi lapsellista, jos jollekin tämä keissi ei ole sellainen, jonka osaa ottaa VAIN positiivisena lisänä elämään!
Joillekin se on nostattanut toki jotain omien entisten suhteiden käsittelyä pintaan, se on toki ohan ymmärrettävää, mutta hei muuten niin, ei oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas kiinnitin huomiota tohon "kun ura on paketissa" 😪😭, se on sillä selvästi kokoajan ykkösenä mielessä😭😭, tuntuu vähän kurjalta tavallaan fanittaa tyyppiä joka tuntuu koko ajan haaveilevan (lähes kaikki haastattelut ja lehtijutut) eläköitymisestä.. ehkä vaan mun omassa päässä tämä?
Taitaa Käärijän hahmo olla vaan yks osa Jeren äkkirikastumissuunnitelmaa, musiikki on toissijaista siinä. On ihan ymmärrettävää ettei kukaan halua tukea toisten ihmisten äkkirikastumissuunnitelmia.
Kyllähän noista puheista tulee kuulijalle hyväksikäytetty olo. Samoin nettiin pieraistuista videoista outoine vilahtelijoineen ja taustakiherryksineen. Yleisöä ei artistin kannata ylenkatsoa eikä huudella eläköitymishaaveistaan. Se kyl droppaa meidän tunnelmaa.
Jospa Jere/Käärijä tarkoittaakin tuolla "kun ura on paketissa" sitä, että tämä euroviisujen aiheuttama hype ei tule kauaa kestämään ja tämän jälkeen ei välttämättä ole enää halua esiintyä olemattomille yleisöille kuten on aikaisemmin tehnyt.
Käsittääkseni koko Käärijä hahmo on vähän sellainen vitsi : ei tätä kukaan kuuntele, ei ketään kiinnosta, tyhjä yleisö ja ura loppuu kuitenkin ihan kohta. Että eiköhän se ihan vitsillä näitä latele.
Ei ole Käärijä hahmona vitsi. Käärijä nimi oli kyllä lähtenyt jonkinlaisena vitsinä, taisi olla niin, että joku kaverinsa keksi. Jere pelasi jkv rahapelejä ja siitä Käärijä. Käärijän piti kääriä rahaa, mutta ei se tuolloin vielä käärinyt. Käärijä on muistaakseni ollut hahmona, artistinimenä jo 2014 alkaen. Jos joku ei ole vielä tutustunut nuoreen Kärijää, kannattaa tutustua, netistä löytyy hyvää materiaalia, myös hauskuutusvideoita.
Viisujen alla yksi Käärijää useammankin kerran haastatellut toimittaja kysyi, ovatko harkinneet nimen muuttamista, kun on monille ulkomaalaisille vaikeasti lausuttava. Mutta minun mielestäni ihan hyvä, etteivät vaihtaneet.
Vierailija kirjoitti:
Keikalla jollain fanilla ollut Näytä sydän, jos Bojan on kuuma -kyltti, jonka Kärtsy on näköjään säästänyt muiden fanilahjojen joukossa. Ja toki oli näyttänyt sen sydämen keikalla sitten 😁
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas kiinnitin huomiota tohon "kun ura on paketissa" 😪😭, se on sillä selvästi kokoajan ykkösenä mielessä😭😭, tuntuu vähän kurjalta tavallaan fanittaa tyyppiä joka tuntuu koko ajan haaveilevan (lähes kaikki haastattelut ja lehtijutut) eläköitymisestä.. ehkä vaan mun omassa päässä tämä?
Taitaa Käärijän hahmo olla vaan yks osa Jeren äkkirikastumissuunnitelmaa, musiikki on toissijaista siinä. On ihan ymmärrettävää ettei kukaan halua tukea toisten ihmisten äkkirikastumissuunnitelmia.
Kyllähän noista puheista tulee kuulijalle hyväksikäytetty olo. Samoin nettiin pieraistuista videoista outoine vilahtelijoineen ja taustakiherryksineen. Yleisöä ei artistin kannata ylenkatsoa eikä huudella eläköitymishaaveistaan. Se kyl droppaa meidän tunnelmaa.
Jospa Jere/Käärijä tarkoittaakin tuolla "kun ura on paketissa" sitä, että tämä euroviisujen aiheuttama hype ei tule kauaa kestämään ja tämän jälkeen ei välttämättä ole enää halua esiintyä olemattomille yleisöille kuten on aikaisemmin tehnyt.
Käsittääkseni koko Käärijä hahmo on vähän sellainen vitsi : ei tätä kukaan kuuntele, ei ketään kiinnosta, tyhjä yleisö ja ura loppuu kuitenkin ihan kohta. Että eiköhän se ihan vitsillä näitä latele.
Ei ole Käärijä hahmona vitsi. Käärijä nimi oli kyllä lähtenyt jonkinlaisena vitsinä, taisi olla niin, että joku kaverinsa keksi. Jere pelasi jkv rahapelejä ja siitä Käärijä. Käärijän piti kääriä rahaa, mutta ei se tuolloin vielä käärinyt. Käärijä on muistaakseni ollut hahmona, artistinimenä jo 2014 alkaen. Jos joku ei ole vielä tutustunut nuoreen Kärijää, kannattaa tutustua, netistä löytyy hyvää materiaalia, myös hauskuutusvideoita.
Viisujen alla yksi Käärijää useammankin kerran haastatellut toimittaja kysyi, ovatko harkinneet nimen muuttamista, kun on monille ulkomaalaisille vaikeasti lausuttava. Mutta minun mielestäni ihan hyvä, etteivät vaihtaneet.
Nimenomaan sieltä vanhoista somesisällöstä olen tuohon lopputulemaan päätynyt, että Käärijästä on tehty sellainen vähän reppana hahmo. Esim se tyhjälle yleisölle laulaminen areenalla, uusi sinkku ulkona, mutta ketään ei kiinnosta läpät. Käärijää on toki tehty ihan vakavissaan, mutta se rooli on sellainen.
Kaikissa aktiivisissa ja pitkissä ketjuissa on trollaajia jotka haluaa provosoida, eli melko varmasti osa tietyistä provokatiivisista kommenteista on tämmöisiltä henkilöiltä tai sitten vain ihmisiltä jotka ei fanita ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/CtpVl41Ootq/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Jan & Nace 💋
Tahtoo,tahtoo vaikka ja mitä 🥵🥵🥵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä niitä, jotka kritisoi Kärtsää näistä "perähikiäkeikoista". Onhan tuo paikallisille nuorille, ja vähän vanhemmillekin, hieno juttu päästä näkemään Käärijää livenä.
Käärijän isä on kotoisin Raahesta, että melkein oman kylän poika on Kärtsäri.
Sinä kysyit ja minä vastasin siihen asiallisesti. En ole nillittänyt enkä narissut yhtään mitään. Kannattaisko sun nyt hetki pysähtyä ihan itse miettimään, mikä porukan pohdinnoissa menee noin tunteisiin.