Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
30081/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko noi kaks plus ketjun kirjoittelijat joitain herätysliikkeen jäseniä vai?

:D

"Kuinka kauniisti kirjoititkaan sisimpäsi auki, oi pappi nro 11. Istuttakaamme puutarhaan tämä kaunis perenna, joka luo loistettaan meille, jotka heidän säteilystääns virvoittuvat"

- Pappi nro 31

Mä en tajunnut tästä tekstistä hölkäsen pöläystä.🙄 Alkaako palstalla taas iltavillitys ja hullujen kokoontumisajot?

Joo, en minäkään tajunnut tästä yhtään mitään, vaikka yleensä olen ihan kartalla.Huomasinkin, että oli toisesta ketjusta, huh melkein säikähdin.Onko tuolla kaks plus ketjussa jotain ihan "ihme hiihtäjiä" vai mitä hihhuleita?

Hihhuleita ja hiihtäjiä taitaa olla nämä molemmat ketjut täynnä.😂 Käsi ylös, jos menossa mukana on joku selväjärkinen?

Vierailija
30082/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva et Kärtsällä uutta paitaa ja uudet korvikset näky tänään stoorissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
30083/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi paita, kuva Raahesta

https://twitter.com/esc_memento/status/1674133425278558209

Kesä-Kärtsä unlocked 🔓

Kesäpaita ja tavalliset pitkät housut 🙈 en tiedä kuinka lämmin Raahessa on 🤭

Nuo housut joutaisi työmiehen kaivoshousuiksi..Pussittaa ja venyneet. Ne mustat shortsit oli kivat

Hikoaa ja haisee kesähelteellä!

Minä taas tykkään noista(kin).

Vierailija
30084/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesä-Kärtsä unlocked 🔓

Nuo housut joutaisi työmiehen kaivoshousuiksi..Pussittaa ja venyneet. Ne mustat shortsit oli kivat

Ihan älyvapaa kommentti.

Vierailija
30085/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CtpVl41Ootq/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Jan & Nace 💋

Tahtoo,tahtoo vaikka ja mitä 🥵🥵🥵

Ääh mä en kestä miten suloisia nää niiden väliset suukot onkaan. Jotenkin niin liikkistä ja tietysti kuumaa .. ja tietysti pojat itse tietää miten jengi sekoo joka kerta näistä, mut ne on myös välillä niin casuaaleja ja luontevia heillä, et miettiikö edes paljon. Tulee hyvä mieli vain katsoa näitä (ja vähän kuuma).

Mä niin tahtoisin tämän bändin jäseneksi.🥵😍🤩

Pitää minun alkaa tuota mun ukkoa kinuamaan,että hae vara kitaristiksi Jokereihin 🥵 On myös tumma ja tulinen hyvin passais 🤣

Ehkä liian vanha ,mutta ei kai se haittaa. Jan vois sitten meille mammoille pitää yksityiskeikkaa ja minun mies soittais tilalla.Sitten käsken sen pyytää että mammat pääsis roudareiksi ja öljyäjiksi. Joo ja voitais pukea myös pojat.... 🥵 Meidän rietas ja viisukin mukaan !

Nyt lähti hulluudet laukalle mutta Carpe Diem vaan ja minä syytän Espanjan kuumuutta tästä kaikesta 😛🥵🥵 💚🌹🌹

Mä en tiedä, mitä mun mies sanoisi, jos ehdottaisin tällaisia.😆 Sulla on avarakatseinen mies.

Me ollaan hulluja ja hulluina myös toisiimme🤣 Kumpikaan ei ole mustasukkainen ,koska kummallakaan ei ole aihetta.Hän saa ihastella netissä ja muutenkin kauniita naisia ja se ei ole minulta pois 💚

Näytin hänelle JO kuvaa ja kysyin arvaa ketä p anisin. Hän osoitti Jania ja sanoi no varmaan tuota ,koska se muistuttaa eniten häntä .🤣

Hän ei ole Suomalainen en tiedä onko se kulttuurista kiinni vai ainosstaan siitä ,että molemmat tietää löytäneensä sen oikean.

💚🌹🌹

Senkin mummin pikku satiaispesät!

🤭

Vierailija
30086/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi Joksupoksut. On ne. Hauska kuinka bändin kuopus Kris koittaa jotenkin olla niin järkevä ja fiksu noissa haasteluissa ja pitää homman kasassa, ja sitten Jan on vähän ku Sademies.

Miksi termi sademies alkoi kuulostamaan niin kuumalta??🔥🥖🔥

Vierailija
30087/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pitää nenästään kii Käärijän keikalla nollarivissä, koska Käärijän kaivosmiehen pussihousut haisee

Vierailija
30088/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suuri UMK oraakkeli.

Aion hypnotosoida Kärtsän lävistävällä katseellani, skannata hänen sydämensä ja uudelleenohjelmoida hånet.

- O

Vierailija
30089/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noi Joksupoksut. On ne. Hauska kuinka bändin kuopus Kris koittaa jotenkin olla niin järkevä ja fiksu noissa haasteluissa ja pitää homman kasassa, ja sitten Jan on vähän ku Sademies.

Miksi termi sademies alkoi kuulostamaan niin kuumalta??🔥🥖🔥

Onko sulka illan ohjelmistossa patongin paistaminen?

Vierailija
30090/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alko naurattaa "ihan älyvapaa kommentti" - kommentti. 😂 Se on varmaan hyvää yötä sitten.

Vierailija
30092/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CtpVl41Ootq/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Jan & Nace 💋

Tahtoo,tahtoo vaikka ja mitä 🥵🥵🥵

Ääh mä en kestä miten suloisia nää niiden väliset suukot onkaan. Jotenkin niin liikkistä ja tietysti kuumaa .. ja tietysti pojat itse tietää miten jengi sekoo joka kerta näistä, mut ne on myös välillä niin casuaaleja ja luontevia heillä, et miettiikö edes paljon. Tulee hyvä mieli vain katsoa näitä (ja vähän kuuma).

Mä niin tahtoisin tämän bändin jäseneksi.🥵😍🤩

Pitää minun alkaa tuota mun ukkoa kinuamaan,että hae vara kitaristiksi Jokereihin 🥵 On myös tumma ja tulinen hyvin passais 🤣

Ehkä liian vanha ,mutta ei kai se haittaa. Jan vois sitten meille mammoille pitää yksityiskeikkaa ja minun mies soittais tilalla.Sitten käsken sen pyytää että mammat pääsis roudareiksi ja öljyäjiksi. Joo ja voitais pukea myös pojat.... 🥵 Meidän rietas ja viisukin mukaan !

Nyt lähti hulluudet laukalle mutta Carpe Diem vaan ja minä syytän Espanjan kuumuutta tästä kaikesta 😛🥵🥵 💚🌹🌹

Mä en tiedä, mitä mun mies sanoisi, jos ehdottaisin tällaisia.😆 Sulla on avarakatseinen mies.

Me ollaan hulluja ja hulluina myös toisiimme🤣 Kumpikaan ei ole mustasukkainen ,koska kummallakaan ei ole aihetta.Hän saa ihastella netissä ja muutenkin kauniita naisia ja se ei ole minulta pois 💚

Näytin hänelle JO kuvaa ja kysyin arvaa ketä p anisin. Hän osoitti Jania ja sanoi no varmaan tuota ,koska se muistuttaa eniten häntä .🤣

Hän ei ole Suomalainen en tiedä onko se kulttuurista kiinni vai ainosstaan siitä ,että molemmat tietää löytäneensä sen oikean.

💚🌹🌹

Oon vähän kade teille. Kuulostaa ihanalta.

Meillä oli vaikea tie kaikkine välimatkoineen ,paperi sotineen joskus tuntui ,että loppuu usko. Mutta kuitenkin se toinen oli niin tärkeä ja ainutlaatuinen ,että oli pakko taistella.

Kaikki voivat päästä tähän ja siksi en anna periksi kenenkään kohdalla kovin helposti.💚Muistakaa elää ja älkää tyytykö vähempään. Kärtsy tää on sulle 😉💚

Älä ole kateellinen kaikilla on mahdollisuus 💚💚

Nyt vois meidän riettaat heittää helikopteri tuuletukset täällä on ihan h elvetin kuuma🥵

Hyvää yötä kaikille 💚🌹🌹

Pyörii pyörii nimittäin lihanuija!!!!

T. RietAS GAY

Vierailija
30093/123801 |
28.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*pitää nenästään kii Käärijän keikalla nollarivissä, koska Käärijän kaivosmiehen pussihousut haisee

🤣😂

Vierailija
30094/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelma. En nimittäin pidä tästä uudesta K. Kaikki eiliset IG videot todella agressiivisia. Viimeisenä toi potkut video. Edes ulkomailla fanit eivät enää ymmärrä tätä uutta K. Twitterissä ollaan todella hämmentyneitä.

Voisiko Käärijä ottaa oppia Häärijästä. Hänellä aina positiivia videoita. Taidan ruveta fanittamaan Häärijää.

Mä tiedän että se hauska ja hyväsydämminen Käärijä on siellä jossain. Enemmän iloa vähemmän agressiivisuuta.

Vierailija
30095/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesä-Kärtsä unlocked 🔓

Keikka alko 21:30 ja paikka ihan meren rannalla. Ei ollu mikään hirveän kuuma enää tuohon aikaan. Tuo paita oli taas joku fanin paita minkä laitto päälleen, Kärtsällä oli siis ihan nahkatakki -> ilman paitaa -> bolero mitä yleensä.

Kärtsän osalta keikka meni hyvin (jestas että se kuulostaa nuorelta noin livenä!) mutta paikallisilla lapsilla meni homma vähän yli, lavalle heiteltiin vähän vaikka ja mitä (siis ei enää ees mitään fanitavaroita mitä yleensä vaan pulloja, tölkkejä ja kolikoita) että ihan hävetti. Hienosti K kuitenkin paimensi niitä ja sai ne lopettaan perseilyn. Järkkärit ois kyllä saaneet olla jämympiä ja nakella pihalle niitä penikoita. Enkä myöskään näköjään ymmärrä nykynuorisoa, ei meikäläisen lapsuudessa tommonen ois tullut kuuloonkaan. Mutta ymmärrän kyllä nyt täysin kun täälläkin oli siinä jossain vaiheessa kommentteja että tympii mennä keikoille, joissa on alaikäisiä.

Mutta olihan se ihana! :D

Vierailija
30096/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30097/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hei myös kolifest23 IG näkyy klippejä

Vierailija
30098/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesä-Kärtsä unlocked 🔓

Keikka alko 21:30 ja paikka ihan meren rannalla. Ei ollu mikään hirveän kuuma enää tuohon aikaan. Tuo paita oli taas joku fanin paita minkä laitto päälleen, Kärtsällä oli siis ihan nahkatakki -> ilman paitaa -> bolero mitä yleensä.

Kärtsän osalta keikka meni hyvin (jestas että se kuulostaa nuorelta noin livenä!) mutta paikallisilla lapsilla meni homma vähän yli, lavalle heiteltiin vähän vaikka ja mitä (siis ei enää ees mitään fanitavaroita mitä yleensä vaan pulloja, tölkkejä ja kolikoita) että ihan hävetti. Hienosti K kuitenkin paimensi niitä ja sai ne lopettaan perseilyn. Järkkärit ois kyllä saaneet olla jämympiä ja nakella pihalle niitä penikoita. Enkä myöskään näköjään ymmärrä nykynuorisoa, ei meikäläisen lapsuudessa tommonen ois tullut kuuloonkaan. Mutta ymmärrän kyllä nyt täysin kun täälläkin oli siinä jossain vaiheessa kommentteja että tympii mennä keikoille, joissa on alaikäisiä.

Mutta olihan se ihana! :D

Katoin noista klipeistä, että yleisö oli muutenkin vähän "tylsän" oloista energialtaan. Joillain keikoilla iästä riippumatta on hyvä fiilis ja vaikka porukka riehuu mukana, niin se ei mene yli ja kaikilla on hauskaa.

Vierailija
30099/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo potkut-saaga oli linjassa hänen stooriensa kanssa, ja arvostan huumoria! Tiktokissakin positiivisia kommentteja. Tuossa on oikein sähköpostiosoitekin... Onkohan hän oikeasti etsimässä lisää noita tuplaajia? Oliko tuo oikea työpaikkailmoitus? En tiedä olisiko heillä hakusessa lisää porukkaa, että olisi varalla tai mahdollista Euroopan kiertuetta varten..? Ken tietää..

Vierailija
30100/123801 |
29.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klippejä eiliseltä

https://www.instagram.com/stories/cityofraahe/3135574297740006473/

Tuo ihmismeri!!! 🤯🤯🤯

Ketju on lukittu.