Mikä viranomainen soittaa 044-alkuisesta numerosta?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Kvg
Ei löytynyt.
Vastaa ja sulje luuri jos on ei toivottu soittaja?
Sosutyöntekijä.
Susta on tehty huoli-Ilmo, tai sun lapsista lastensuojeluilmo
Onnea!!!
Vierailija kirjoitti:
Yksityinen velkojenperijä.
Ok. Ei ole velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Sosutyöntekijä.
Susta on tehty huoli-Ilmo, tai sun lapsista lastensuojeluilmo
Onnea!!!
Kiitos! Hyvä että yhteiskunnan rahaa aletaan viimein käyttää myös minun hyvinvointini. Kerrankin saamapuolella!
Mulla tuosta numerosta soittaneet on yleensä olleet parikymppisiä supermalleja jotka vonkaavat seksiä. Jos olen suostunut niin palkkioksi antavat esim. jonkun urheiluauton tai merenrantahuvilan.
Joillakin kaupungilla ja kunnilla saattaa olla käytössä tavallisia kännykkänumeroita esimerkiksi kouluissa ja opettajilla tai vaikkapa kuntakokeilussa.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin kaupungilla ja kunnilla saattaa olla käytössä tavallisia kännykkänumeroita esimerkiksi kouluissa ja opettajilla tai vaikkapa kuntakokeilussa.
En ole työtön enkä koulussa.
mulla on 044 alkuinen, enkä ole mikään muu kuin tavan tallaaja
Keski ikäinen mies kirjoitti:
Mulla tuosta numerosta soittaneet on yleensä olleet parikymppisiä supermalleja jotka vonkaavat seksiä. Jos olen suostunut niin palkkioksi antavat esim. jonkun urheiluauton tai merenrantahuvilan.
Kuka soittaa?!
Poliisi- ja tullikamarin yli-intendentti, salaneuvos ja lääninvouti on ainakin mulle juuri tolleen soittanut. Penäsi tämän ajastaian tuohiveroa.
Älä vastaa 044 alkuisiin, eikä muihinkaan tuntemattomiin numeroihin.
Missään nimessä ei saa soitta takaisin näihin , saattaa tulla kallis lasku!!!!!!!
Mikäli jollain on oikeata asiaa, voi laittaa tekstiviestin.
Tekstiviestinä tulee myös selkeitä huijauksia; Tulli, Posti, Pankki, Vero, ym ym
Kyberturvallisuuskeskus pitää yllä huijausviestien tilanteesta, viiveellä sielläkin.
KVG koko numero. Mitä sä täällä arvot?
Vierailija kirjoitti:
KVG koko numero. Mitä sä täällä arvot?
Ei löytynyt.
"No sosiaalityöntekijä Hilkka Mäntymaa täältä soittaa. Meille on tullut teistä tämmöinen yhteydenotto"
Sitten sossu on oikein maitoileva ja kiltti puhelimessa, ja maanittelee, että suostut kotikäynnille.
Sitten kun he tulevat, kohtelu on todella inhottavaa ja ilkeää.
Älä vastaa ollenkaan. Kun olet aikuinen, eivät voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole työtön enkä koulussa.
Ai etkö?
Lastensuojelu soittaa. Jos et vastaa, niin huoli herää ja tulevat kotikäynnille ovenkarmit kaulassa.
Kvg