Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos tässä nyt se paljon puhuttu tyttis, josta täälläkin kohkattu sivukaupalla?
https://gekkonen.net/kaarija-matkusti-hyvin-ansaitulle-lomalle-etelaan-…
Kieltämättä vähän pettymys, olisin odottanut Käärijän naiselta jotenkin söpömpää ja pehmeämpää olemusta. Mutta ei kai siinä, jos kerta ovat onnellisia yhdessä.
Aika kovis on, muissakin kuvissa. Ehkä Jerekin on.
https://www.instagram.com/reel/Csk61ehrMJJ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
(C) Kuumaa StoryOnko sama tyttis? Näyttää ihan eri tyypiltä kuin tossa Gekkosen kuvassa.
Tämä kela poistettu instassa. Että kyllä ne jotkut tätä keskustelua lukee.
Kyllähän storyt poistuu muutenkin 24 tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan nähty jonkun naisen kanssa, sorry palstalaiset.
Hyvä! Käärijäkin on koko ajan nyt naisen kanssa. Ovat tasoissa.
Ja haaveilee samalla Bojanista. Lätkän MM jäi myös näkemättä.🥹🥲
Vieläkin harmittaa, että K laittoi niin laimean haaveilukuvan B:stä. Ehkä postauksen taso ei kuitenkaan ole suoraan verrannollinen kaipauksen roihuun.
Mikäs laimea tuo nyt oli. Taidan olla muuten vähän hitaasti käyvä, kun tajusin vasta nyt, että siinä on Kärtsän jalat
Siis onko oikeasti. Mistä sen tietää, ettei ole muokattu vaan mitä tahansa kuvaa ja kenen tahansa jalkoja.
Kyllä mä jalkakarvoista (blurrattu, mutta erottuu) päätellen sanoisin että on. Ja aika sirot koivet
hyvä ettei editoinu Bojanin naamaa keskimmäiseen jalkaansa 🤭🤭
Malediiveille on tullu uusi lomailija 🔥🔥
https://www.instagram.com/reel/Csn4EJ2NZei/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mitä hittoja toi tarkoittaa!!! Mikä tuo on?
No näinpä, kertokaa 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkos tässä nyt se paljon puhuttu tyttis, josta täälläkin kohkattu sivukaupalla?
Kieltämättä vähän pettymys, olisin odottanut Käärijän naiselta jotenkin söpömpää ja pehmeämpää olemusta. Mutta ei kai siinä, jos kerta ovat onnellisia yhdessä.
(C) Kuumaa StoryOnko sama tyttis? Näyttää ihan eri tyypiltä kuin tossa Gekkosen kuvassa.
Se oli mun lataama reelsi. Oon ihan tavallinen palstailija.
Okei.. Missä alkuperäinen sitten oli? Ei ainakaan Kuumaan instassa.
Itse en kyllä pidä Noa Kirelia niin nättinä... Tai nään kyllä kauneuden mutta ei varsinaisesti sytytä. Ehkä ennemmin Norjan Alessandra. Ja olihan siellä muitakin nättejä, melkein kaikki oli sairaan nättejä/komeita tänä vuonna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä pidä Noa Kirelia niin nättinä... Tai nään kyllä kauneuden mutta ei varsinaisesti sytytä. Ehkä ennemmin Norjan Alessandra. Ja olihan siellä muitakin nättejä, melkein kaikki oli sairaan nättejä/komeita tänä vuonna!
Oli alunperin Kuumaan Storyssa UMKn aikoihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että tämä on shippausta ja hassua päiväunta ja fiktiota..
mutta kuinka moni teistä heterona ihastuisi samaa sukupuolta olevaan ystäväänne vaikka olisi kovinkin hot.😀 Vaikka olisikin slovenian kuumimman bändin superkuuma laulaja joka kulttuurieroihin liittyen harrastaa lähikontaktia ja intensiivisiä katseita tuijottaen huulianne.😂 Ja fanittaisi juuri teitä(vaikka hänellä on melkoinen fanilauma itsellään) ja haluaisi viettää teidän kanssanne aikaa. Olisihan se toki imartelevaa. Miettikää jos tämä olisi samaa sukupuolta, lämpenisittekö vai ei. Niin, aika harva lämpenisi samaan sukupuoleen varsinkin joka kutsuu itseään heteroksi ja yleensä saa seksuaalisia kiksejä vain vastakkaisesta sukupuolesta.
Toki, joissain ihmisissä voi asua joku bi curious puoli jossa saattaa oikeasti tullakin jopa ihastumista, seksuaalista vetovoimaa ja saattaa olla halua kokeilla omaa seksuaalisuuttaan vaikka seksuaalinen suuntautuminen olisikin hetero. Ja vähän yllättäen joku voikin viedä jalat alta ja vähän laittaa miettimään suuntautumista mutta aika harvoin näin on. Sitten on myös sitä että jotkut toki kokee seksuaalista vetovoimaa samaan sukupuoleen mutta ei niinkään romanttista tai kuka ties vaikka päinvastoinkin jollakin on😀 ihmiset on niin erilaisia.
No jos vaikka Noa Kirel ois viisukuplassa mua liehitellyt ja läpsinyt takamukselle, niin ehdottomasti olisin kyllä käynyt ainakin kielareita vääntämässä sen kanssa kokeeksi. Varmaan mieskin olisi ymmärtänyt, että joillekin ihmisille ei vaan sanota ei.
Mua ei Noa Kirel kiinnosta. Ei pelkkä kaunis ulkokuori riitä. Pitää olla jotain pilkettä silmissä tai jotain.
Noasta tuli hieman ylimielinen olo esim. silloin turkoosille matolle ilmaantuessaan.Hänellä on jonkun kertoman mukaan erittäin komea poikaystävä, joten Kärtsäri ei valitettavasti riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan nähty jonkun naisen kanssa, sorry palstalaiset.
Hyvä! Käärijäkin on koko ajan nyt naisen kanssa. Ovat tasoissa.
Ja haaveilee samalla Bojanista. Lätkän MM jäi myös näkemättä.🥹🥲
Vieläkin harmittaa, että K laittoi niin laimean haaveilukuvan B:stä. Ehkä postauksen taso ei kuitenkaan ole suoraan verrannollinen kaipauksen roihuun.
Mikäs laimea tuo nyt oli. Taidan olla muuten vähän hitaasti käyvä, kun tajusin vasta nyt, että siinä on Kärtsän jalat
Siis onko oikeasti. Mistä sen tietää, ettei ole muokattu vaan mitä tahansa kuvaa ja kenen tahansa jalkoja.
Kyllä mä jalkakarvoista (blurrattu, mutta erottuu) päätellen sanoisin että on. Ja aika sirot koivet
hyvä ettei editoinu Bojanin naamaa keskimmäiseen jalkaansa 🤭🤭
Malediiveille on tullu uusi lomailija 🔥🔥
https://www.instagram.com/reel/Csn4EJ2NZei/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mitä hittoja toi tarkoittaa!!! Mikä tuo on?
No näinpä, kertokaa 😀
Se on kiristelevä villasukka.
Jos on Käärijän puutteessa niin viikonloppuna onnekkaat saavat nauttia aidon ja alkuperäisen eikä maneeriensa imitaattorin esiintymisestä Olympiastadionilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blanca on ihana.
Vierailija kirjoitti:
Onko se naisiin päin kallellaan oleva bi-mies vielä linjoilla? Sanoit, ettei Bojan ole hetero, mutta mitä mieltä sun tutka on Käärijästä? Onko mahdollista edes 5 prosentin bi-taipumuksiin? Se riittäisi Bojaniin, kun se on niin kuuma.
Aika hankalan pistit, koska niitä bi tai bi-curious miehiä, jotka kuitenkin selkeästi enemmän kallistuu naisten suuntaan, on lähes mahdotonta "tunnistaa". Esim minun kohdalla on aina miehet sekä naiset yllättyneet kun asiasta kerron. Jos nyt joku arvaus pitäisi heittää niin en kyllä lähtisi näillä tiedoilla häntä iskemään. Mutta minä en olekaan Bojan, ehkä hän voi olla se "yksi poikkeus" Jeren elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän mahdollisena, että Käärijä ja Bojan tekevät yhteisbiisin. En usko että Joker Out osallistuu yhtyeenä, koska heillä on jo niin vakiintunut tyyli. Soolona Bojan voi helpommin irroitella.
En silti osaa kuvitella mitä sieltä voisi tulla, mutta toisaalta en mä ois osannut kuvitella myöskään Cha cha chan kaltaista biisiä Käärijän aiemman tuotannon perusteella. Ehkäpä suomea ja sloveniaa yhdistelevä bileräppi-pop-rock-biisi on ihan yhtä mahdollinen hittibiisi. Vastakohdathan tunnetusti täydentävät toisiaan, monessakin mielessä 😏
Toivottavasti B ei räppää eikä K laula. Jos he saisivat hyvän lopputuloksen aikaan, se sekoittaisi kyllä fanien pään lopullisesti. Jotenkin epäilyttää, miten tuossa ajassa voisi saada kunnollista aikaan. Bojanin täytyy tulla uudestaan.
Jotain BC:n, Eminem& Rihanna, Evanescence vai minkä tyylistä musaa meinaatte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blanca on ihana.
Ihan paska
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että tämä on shippausta ja hassua päiväunta ja fiktiota..
mutta kuinka moni teistä heterona ihastuisi samaa sukupuolta olevaan ystäväänne vaikka olisi kovinkin hot.😀 Vaikka olisikin slovenian kuumimman bändin superkuuma laulaja joka kulttuurieroihin liittyen harrastaa lähikontaktia ja intensiivisiä katseita tuijottaen huulianne.😂 Ja fanittaisi juuri teitä(vaikka hänellä on melkoinen fanilauma itsellään) ja haluaisi viettää teidän kanssanne aikaa. Olisihan se toki imartelevaa. Miettikää jos tämä olisi samaa sukupuolta, lämpenisittekö vai ei. Niin, aika harva lämpenisi samaan sukupuoleen varsinkin joka kutsuu itseään heteroksi ja yleensä saa seksuaalisia kiksejä vain vastakkaisesta sukupuolesta.
Toki, joissain ihmisissä voi asua joku bi curious puoli jossa saattaa oikeasti tullakin jopa ihastumista, seksuaalista vetovoimaa ja saattaa olla halua kokeilla omaa seksuaalisuuttaan vaikka seksuaalinen suuntautuminen olisikin hetero. Ja vähän yllättäen joku voikin viedä jalat alta ja vähän laittaa miettimään suuntautumista mutta aika harvoin näin on. Sitten on myös sitä että jotkut toki kokee seksuaalista vetovoimaa samaan sukupuoleen mutta ei niinkään romanttista tai kuka ties vaikka päinvastoinkin jollakin on😀 ihmiset on niin erilaisia.
Itse olen heteronainen, mutta saatan flirttailla tyttökavereideni kanssa. Se on sellaista viatonta hauskanpitoa ja ikään kuin kehujen antamista toiselle. En menisi heidän kanssaan kuitenkaan sänkyyn enkä aloittaisi romanttista suhdetta. Saatan ihastella jonkun naisen luonnetta ja olemusta, mutta se ei herätä minussa himoja tai kunnollista ihastumista. Kyse on enemmän ihailusta kuin ihastuksesta. Näen samaa Käärijän käytöksessä. Voihan siinä toki olla muutakin heidän kohdallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä saa sähköshokkeja!
Jossain keskustelussa oli, oliko se täällä, että K on käynyt Bojanin vaatekaapilla.
Ja taas se Bojanin karkea vaatemaku....
Vierailija kirjoitti:
Jos on Käärijän puutteessa niin viikonloppuna onnekkaat saavat nauttia aidon ja alkuperäisen eikä maneeriensa imitaattorin esiintymisestä Olympiastadionilla.
Tulossa ollaan! Mutta musta Kärtsä vetää kyllä omaa juttuaan, vaikka parit liikkeet onkin samantyyppiset kuin Tillillä.
Ihana miten Bojanin ilme oikein kirkastu kun pääs opettamaan Jerelle Sloveniaa heidän yhteisessä livessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Bojan tulossa siis ihan yleisesti vaan Helsinkiin reissulle vai Jeren luo?
Jeren luokse. Pitkä viikonloppu Vantaalla.
Käärijä asuu muijansa kanssa Helsingissä. On Vantaalta alunperin.
Ei se nyt kotiinsa sitä poikaystäväänsä tietenkään vie, vaan Vantaalle motellin. Olisihan se nyt vähän erikoista, ellei tyttis ole kiinnostunut kolmen kimpassa tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä saa sähköshokkeja!
Jossain keskustelussa oli, oliko se täällä, että K on käynyt Bojanin vaatekaapilla.
Ja taas se Bojanin karkea vaatemaku....
Karmea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Bojan tulossa siis ihan yleisesti vaan Helsinkiin reissulle vai Jeren luo?
Jeren luokse. Pitkä viikonloppu Vantaalla.
Käärijä asuu muijansa kanssa Helsingissä. On Vantaalta alunperin.
Ei se nyt kotiinsa sitä poikaystäväänsä tietenkään vie, vaan Vantaalle motellin. Olisihan se nyt vähän erikoista, ellei tyttis ole kiinnostunut kolmen kimpassa tai jotain.
Vantaalainen motelli kuulostaa aika eksoottiselta 🤣
Off topic. Jos joku on biseksuaali siinä voi oman kokemukseni pohjalta ainakin joillain mennä vuosia että itsensä identifioi sellaiseksi (se voi olla sellaista vuorottelua jossa vuoroin identifioituu heteroksi ja sitten välillä on curious ja taas palaa "heterokelkkaan").
Joillakin voi olla iso kynnys myös ylittää raja tässä suhteessa saman sukupuolen kanssa etenkin jos on yhtään identiteettinsä rakentanut tietynlaiseksi ja muut odottaa sulta heteroutta luullen sua siksi.
Nykyään toki on varmaan helpompaa kun aihe ei ole niin tabu kuin entisaikaan ja ihan normaalia mutta ei se kaikissa piireissä ole silti tyypillistä jos on pelkkien heteroiden ympäröimänä
Vaikka olisikin ihastunut sitä ei myönnä itselleen, sitä ei salli eikä edes uskalla ajatella laatikon ulkopuolelta mihin on itsensä laittanut. Jälkikäteen miettii että voi elämä minähän obsessoin tuosta ihmisestä ihan kuin ihastunut ja olin ihan outo välillä hänen seurassaan ja perhoset lenteli. Kaikki merkit näytti ihastumiseen mutta en vain sallinut sitä. Se valkenee myöhemmin sitten. Saattaa jopa katua sitä miksi ei anna itsensä tuntea tunteitaan.
T. Kokemuksen äänellä