Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se niin kaunista, kun kaksi karismaattista miestä rakastavat toisiaan ja näyttävät sen. 💕
Ja sen huomasi bändikaveritkin.Ei jäänyt epäselväksi, mitä ajattelivat, kun Bojan ei lähtenyt samalla lennolla kotimaahan.Eivät he sitä varmaankaan olisi naureskelleet, jos Bojan olisi jäänyt vain puhelinta etsimään.Taisivat aistia koko tilanteen paremmin kuin kukaan muu.
Olihan tuo outo tilanne, että ei lennolle kykene. Onkohan B kuitenkin ilmoittanut bändikavereille, ettei tule samalla lennolla. Soittanut kärtsän puhelimesta. Eikös K kuitenkin lähtenyt aikaisin Liverpoolista, ei se voinut pitkään olla Bojanin kanssa.
Jos on tullu vasta Suomen jengin bussilla Lontooseen ja Slovenian porukka lähteny jo aiemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis apua, tuo kaulasuudelma on tosi intiimiä, samoin tuo kun koettavat tuossa kävellessä olla jtnk niin lähellä kuin mahdollista. Ei oo ensimmäinen eikä toinen tuollainen hetki heidän välillään. Siis vaikuttavat syvästi rakastuneilta toisiinsa. Toivottavasti näkevät toisensa mahdollisimman pian..
Gregorin instassa näkyy Käärijän Bojanille tekemä kaulafritsu.
Nii missä siellä?
Tarinoissa
En löydä, missä siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se niin kaunista, kun kaksi karismaattista miestä rakastavat toisiaan ja näyttävät sen. 💕
Ja sen huomasi bändikaveritkin.Ei jäänyt epäselväksi, mitä ajattelivat, kun Bojan ei lähtenyt samalla lennolla kotimaahan.Eivät he sitä varmaankaan olisi naureskelleet, jos Bojan olisi jäänyt vain puhelinta etsimään.Taisivat aistia koko tilanteen paremmin kuin kukaan muu.
Olihan tuo outo tilanne, että ei lennolle kykene. Onkohan B kuitenkin ilmoittanut bändikavereille, ettei tule samalla lennolla. Soittanut kärtsän puhelimesta. Eikös K kuitenkin lähtenyt aikaisin Liverpoolista, ei se voinut pitkään olla Bojanin kanssa.
Haastattelussa kertoi, että jäi Lontooseen vierailemaan sukulaisten luo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/rbf451/717280963109978112/gregorzalokar-ig-story…
Kun oli eilen puhetta siitä että Bojan kokoajan hiplaa Kärtsän päätä ja niskaa niin huomaan kyllä itekin nyt miten se tekee tota lähes joka videolla 🤔 Ihanasti muuten myös livahtaa tossa niin mukavan ja tottuneen näköisesti Kärtsän viekkuun
Ja tuossa voi hyvin verrata Bojanin käytöstä toisen slovenialaismiehen käytökseen siinä Kärtsän toisella puolella. Bojan on kuin mustasukainen poikakaveri joka yrittää vetää Kärtsän huomion itseensä ja muutenkin on jotenkin omistushaluinen jo tuossa vaiheessa viikkoa.
"Tää on muuten mun". Kyllähän tuo toinen jokeri tulee myös lähelle (Jure?), mutta se on erilaista, siitä kuitenkin puuttuu intiimiys.
Ja tuon ekan lauseen jatkona vois laittaa Bojanin äänellä soimaan aika nopeasti tulleet kysymykset "Who is Benjamin?" & "Were you naked with Käärijä?"
Noi molemmat kysymykset tuli kyllä Bojanilta kuin kaupanhyllyltä xD kunnon kuulustelu meininkiä
Minusta Bojanilla on myös miellyttävä (sexy) puheääni. Esimerkkinä silloin, kun sanoi "Jos olisin poikaystäväsi, niin en koskaan päästäisi sinua menemään"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä saa sähköshokkeja!
Jossain keskustelussa oli, oliko se täällä, että K on käynyt Bojanin vaatekaapilla.
Ja taas se Bojanin karkea vaatemaku....
Karmea!
Noi ei nyt kuitenkaan ole Bojanin vaatteet vaan K:n. Ja mikä sopii kellekin. Ei se Bojanin esiintymisasu ihan perustyypille sovi. Voisi olla aika kamala jonkun toisen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://youtube.com/shorts/end9LVDtXKM?feature=share
Käärijän p*rse tässä klipissä 😘
On kyllä melkoinen seksipeppu nam! Ei ihme et Bojankaan ei voi olla läpsäyttämättä ...
Ei h*tto, hyvä lisäys, mä en ikinä huomaa noista videoista tuommoisia! Nii läpsäyttääkin!
No ihan kuumanahan toi Bojan käy tossa muutenkin, olis varmaan jatkanut tota sylittelyä seinää vasten ja suudellut Jereä, jos olisivat olleet kahden kesken. Harmikseen homma jäi siihen ja oli pakko läppästä takapuolelle, kun oli niin innostunut.
Oon miettinyt että kehtaanko kirjoittaa tätä tähän ketjuun, mutta ehkä mä kehtaan, kun ehkä joku voisi vahvistaa ettå näenkö harhoja vai nou.. se video joka on finaali-illalta ja jossa Bojan on Käärijän takana ja nauravat siinä jotain, ja sit Bojan menee suomen lipun kanssa tekemään niitä kieliliikkeitå. Niin siinä kun asettelee lippua harteilleen niin jos sopivaa kohtaa katsoo hänessä niin ihan kuin ois vähän innostusta ilmassa.. tai muualla. Kiitos ja anteeksi🤭
Käyttäjä40526 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Bojan? Eikö syy lennolta puuttumiseen ollutkaan K.
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/vikersund/717534318927511552/i-was-wondering-wha…
Olikohan nää juhlat vaan suomalaisten kesken vai kuinkahan monta artistia/crewta jäi vielä viisujen jälkeen
Musta Bojan näyttää jotenkin nuoremmalta Käärijän seurassa. Meinaan onnellinen leveä hymy ja näyttää se coolin rooli tippuvan, niin muuttaa aika paljon olemusta vapautuneemman näköseks
Vierailija kirjoitti:
Off topic. Jos joku on biseksuaali siinä voi oman kokemukseni pohjalta ainakin joillain mennä vuosia että itsensä identifioi sellaiseksi (se voi olla sellaista vuorottelua jossa vuoroin identifioituu heteroksi ja sitten välillä on curious ja taas palaa "heterokelkkaan").
Joillakin voi olla iso kynnys myös ylittää raja tässä suhteessa saman sukupuolen kanssa etenkin jos on yhtään identiteettinsä rakentanut tietynlaiseksi ja muut odottaa sulta heteroutta luullen sua siksi.Nykyään toki on varmaan helpompaa kun aihe ei ole niin tabu kuin entisaikaan ja ihan normaalia mutta ei se kaikissa piireissä ole silti tyypillistä jos on pelkkien heteroiden ympäröimänä
Vaikka olisikin ihastunut sitä ei myönnä itselleen, sitä ei salli eikä edes uskalla ajatella laatikon ulkopuolelta mihin on itsensä laittanut. Jälkikäteen miettii että voi elämä minähän obsessoin tuosta ihmisestä ihan kuin ihastunut ja olin ihan outo välillä hänen seurassaan ja perhoset lenteli. Kaikki merkit näytti ihastumiseen mutta en vain sallinut sitä. Se valkenee myöhemmin sitten. Saattaa jopa katua sitä miksi ei anna itsensä tuntea tunteitaan.
T. Kokemuksen äänellä
Tämä on totta! Moni ei myöskään tunnista ihastumistaan samaan sukupuoleen, koska se ei ole koskaan pälkähtänyt mieleenkään eikä sille ole välttämättä ollut mitään tosielämän malleja. Tämä ei siis tarkoita, että ihminen olisi jotenkin ahdasmielinen tai suvaitsematon, vaan on yksinkertaisesti kokenut pääsääntöisesti toisen sukupuolen edustajat kiinnostavina. Kun se sitten osuukin kohdalle, ei sitä välttämättä edelleenkään osaa ajatella, että tunne on se ihan sama. Sitä vaan ajattelee että onpa aivan älyttömän mahtava tyyppi ja nyt on löytynyt kyllä upea sielunkumppani. Yhteinen huumori tai jotkut olosuhteet voivat tehdä läheisyyden ja koskettamisen sallituksi ja ne sitten selittyvät sitä kautta läpäksi ja hassutteluksi, vaikka oikeastaan ehkä ovatkin flirttailua. Se ei siis välttämättä ole itsepetosta tai tunteiden kieltämistä, koska ei kaikilla ole mitään tarvetta torjua asiaa. Sitä ei vaan tajua, tai tajuaa ehkä joskus vuosien päästä.
Tämä on käynyt itselleni, mikä oli varmaan aika helppoa tästä päätelläkin. Vastikään lapseni kertoi kokeneensa saman, mutta hän tajusi asian jo 19-vuotiaana. Veikkaisin että osittain ihan siitä syystä, että nykyään erityisesti naisparit saavat aika rauhassa olla avoimesti esillä ihan julkisuudessakin, eikä heitä kutsuta häveliäästi hyviksi ystäviksi tms.
Ja tämähän ei tietenkään tarkoita sitä etteikö ihmisten välille synny myös ihan samantyyppistä ystävyyttä. Totta kai syntyy! Mutta vähän samaan tapaan sitä voi flirttailla toisen sukupuolen edustajalle, heittää hyvää läppää ja tulla loistavasti toimeen ilman että kumpikaan kuitenkaan on loppujen lopuksi kiinnostunut suhteesta tai oikeastaan edes seksistä. Niitähän on kaiken maailman työkavereita, ystävien puolisoita, pikkuveljen kavereita ynnä muita, joiden kanssa tulee vietettyä aikaa ja hassuteltua ilman mitään seksuaalista tavoitetta, vaikka jutut vähän ronskeja joskus olisikin. Ne tyypit on ihan erikseen, joihin ne oikeat himot kohdistuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä melkoinen seksipeppu nam! Ei ihme et Bojankaan ei voi olla läpsäyttämättä ...
Ei h*tto, hyvä lisäys, mä en ikinä huomaa noista videoista tuommoisia! Nii läpsäyttääkin!
No ihan kuumanahan toi Bojan käy tossa muutenkin, olis varmaan jatkanut tota sylittelyä seinää vasten ja suudellut Jereä, jos olisivat olleet kahden kesken. Harmikseen homma jäi siihen ja oli pakko läppästä takapuolelle, kun oli niin innostunut.
Oon miettinyt että kehtaanko kirjoittaa tätä tähän ketjuun, mutta ehkä mä kehtaan, kun ehkä joku voisi vahvistaa ettå näenkö harhoja vai nou.. se video joka on finaali-illalta ja jossa Bojan on Käärijän takana ja nauravat siinä jotain, ja sit Bojan menee suomen lipun kanssa tekemään niitä kieliliikkeitå. Niin siinä kun asettelee lippua harteilleen niin jos sopivaa kohtaa katsoo hänessä niin ihan kuin ois vähän innostusta ilmassa.. tai muualla. Kiitos ja anteeksi🤭
Mistähän sää puhut... menkää muut katsomaan, mä en nyt kehtaa.
K&B ovat varanneet salanimellä Naantalin kylpylästä sviitin. Ovat siellä nimellä Pasi ja Jan Zalokar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettelis jos asia näin olisi. Nuori, ihastunut mies kyseessä. Varmaan vaikea peitellä "innostusta" välillä.
Kävin äsken taas tuossa vähän kitkemässä palstalla. Päässä soi jokereitten Tokio. On se manageri taitava. Tähän on tultu, korvamatona slovenialaisen poikabändin kappale.
Meniköhän K lle nyt jotenkin jarru päälle kun on taas tyttiksen vaikutuspiirissä.
Takaisin arkeen ja olemaan se tuttu 40% versio todellisesta itsestääm. Ja sama tod näk Bojanilla.
Jotkut ihmiset vaan saa esiin toisistaan ns parhaimman mahdollisen version, molemminpuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä40526 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis Bojan? Eikö syy lennolta puuttumiseen ollutkaan K.
Siinä samaisessa Serbian TV:n haastattelussa kertoi, että hänellä on sukulaisia Lontoossa, joiden luona sitten vieraili. Tämä oli ainakin virallinen selitys;)
Mitä ihmettä 😄. Mielenkiinnosta kysyn: minkä ikäisiä olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin samaa!🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettelis jos asia näin olisi. Nuori, ihastunut mies kyseessä. Varmaan vaikea peitellä "innostusta" välillä.
No ei ollu kyllä nyt. Joku stoppi se yleensä iskee kameroiden edessä ellei oo alan ammattinäyttelijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin samaa!🤭
https://twitter.com/mandaloresc/status/1658097552904839168?t=iVeKbSNvMy…
https://www.tumblr.com/allthesepurplelights/712062985194061825/joker-ou…
Herttasta kun on jo ennen Madridin bileitä opetellut sanoja. Pitihän sitä Kärtsään tehdä heti vaikutus 💕