Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Niin ikävä näitä kahta yhdessä.
https://twitter.com/eerikaatm/status/1658157286160838679?t=jU0Hgw2mY6Am…
Tälle rantatyypilleki Bojan laittanu sydämiä ja kutsunu brotheriksi vuosikausia. Näyttää siis Bllä olevan tapana. Tästä voisi vetää johtopäätöksen, ettei K ole sen läheisempi kuin muutkaan ystävät.
Anteeksi tyhmä kysymys mutta miten instasta voi tallentaa noita stooreja?
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä29132 kirjoitti:
" Ei K yritä luoda kuvaa, että on sinkku, vaan haluaa luoda kuvan että kaipaa vain ja ainoastaan Bojania.
"
Olen täysin erimieltä.
K ei halua tuoda naisystäväänsä julkisuuteen.
Ihan sen takia, että naiselle tulisi huonot oltavat, kun toisen naiset kateuksissaan keksisivät ties mitä.
Hänen on parempi pysyä piilossa toistaiseksi.
K on sanonut, että hän ei ole vapaata riistaa. Ja vaikka olisikin, ei häntä silti kukatahansa saa.
Hänellä on taustalla rikkonaisia suhteita. Se pistää miettimään.
Bojan hän laittaa tuohon love listalle, tahallaan.
Siksi, että porukat eivät tiedä onko hän lintu vai kaksi.
Taustalla on rikkonaisia suhteita, se pistääkin toki miettimään. Ja nyt julkisuuden myötä voi olla todella hankalaa erottaa, kuka tulee lähelle milläkin motiivilla pyörimään.
Eli suhteen emotionaalista syvyyttä voi olla todella vaikeaa löytää, jos se on ollut naisten suuntaan muutenkin jo haastavaa. En tiedä saako tai hakeeko Jere sitten samasta sukupuolesta kuitenkin jotain herkempää emotionaalista yhteyttä, kuin mitä on pystynyt naisten kanssa rakentamaan... saa nähdä.
Viimeisenä toivon sille ainakaan mitään uusia naisia!
Nyt tarvittais pikaisesti jotain "miss u" matskua...
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, ellet ota näyttövideota.
Vierailija kirjoitti:
Millä puhelimella? Mulla on iPhone, siinä on mukana sellainen ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis näyttötallenne, ei muuta tallennusta tietty.
Miten mulla on mennyt ohi tää haastattelu, missä Käärijä kertoo, että yksi syy siihen, miksi meni finaalin jälkeen vessaan itkemään, oli ettei tiennyt milloin näkee Bojanin seuraavan kerran. 🥺
"After the performance, which saw the whole Liverpool Arena, including the other contestants, going feral for Cha Cha Cha, Pöyhönen went to the green room, hid in the toilets and cried. All my energy left me, he says. I also think it happened because I made lots of new friends. We were in Liverpool for a long time. We became close, me and [Joker Outs] Bojan and, of course, Loreen. I was thinking, When am I going to see you again?
https://inews.co.uk/culture/music/eurovision-finnish-breakout-star-kaar…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hauskaa miten tää shippaus vienyt nyt itsenikin jonku random ruotsalaistenkin instaan. Oon jo ollut random slovenialaistenkim ig:ssa kytiksessä ja ties missä...
En toki alkanut seuraan heitä, tässä jo alkaa olla muutenkin kiitettävä lista ig-tilejä, jotka pitää muistaa tsekata aika ajoin... 🤭 Työstä käy.
Kyllä sitä ihminen on aika sekasin.
Vielä näkyy ne Danielredgert hottis storyt. Kävin juuri katsomassa vielä kertaalleen, fiilaan miten blondi farkkuliivi käy kuumana kärtsäriin 💚 Että semmottia täälläkin 🤭
On sairaan hyvä pätkä. Tykkään kans, kun menee isännän iholle ja muut on ihan, et wow. Porukka kiljuu ja huutaa OMG! Että tällei täälläkin :D
Jospa Jere on kuitenkin bi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain tällainen perus-Samsung, tällä ei varmasti pysty 😔
Luullut ennen tätä olevansa hetero, bi tai bi-curious?
Kärtsä meni ennen lippispoikien iholle, nyt ei normikeikoilla uskalla enää mennä yleisön joukkoon joten vain raharikkaat saavat hänen ihokosketuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on hauskaa miten tää shippaus vienyt nyt itsenikin jonku random ruotsalaistenkin instaan. Oon jo ollut random slovenialaistenkim ig:ssa kytiksessä ja ties missä...
En toki alkanut seuraan heitä, tässä jo alkaa olla muutenkin kiitettävä lista ig-tilejä, jotka pitää muistaa tsekata aika ajoin... 🤭 Työstä käy.
Kyllä sitä ihminen on aika sekasin.
Vielä näkyy ne Danielredgert hottis storyt. Kävin juuri katsomassa vielä kertaalleen, fiilaan miten blondi farkkuliivi käy kuumana kärtsäriin 💚 Että semmottia täälläkin 🤭
On sairaan hyvä pätkä. Tykkään kans, kun menee isännän iholle ja muut on ihan, et wow. Porukka kiljuu ja huutaa OMG! Että tällei täälläkin :D
Joo! Nyt joku twitteristi ottamaan tämän talteen ja julkaisemaan. Eivätkö he lue AV vinkkejä kuumista klipeistä 🤭💚
Storyjen tallentamiseen tarvii appin.
Tänään mä laitan mun DI-miehelle 47v kajaalia, se diggaa Käärijää ja sanoin sille että sillekin sopisi kajaali. 🤭
Oon nyt vähän soosoo Kärtsärille kun ei oo huomioinut Bojanin 🔥 Melt kuvia. Joo tiedän ettei he aina reagoi ja se on erittäin ok, mutta tuon sagan kuvat / kuvatekstit ja etenkin nuo Melt kuvat kyllä huutaa reaktiota 🔥💚
Vierailija kirjoitti:
Ei kai Kärtsyllä ole mitään rikkonaisia suhteita ollut, mielestäni sanoi jossain haastattelussa että on seurustellut nuoresta asti, mutta että on ollut pitkiä (neljän-viiden vuoden mittaisia) suhteita ja sitten kun se viimeisin pitkä meni poikki, niin oli lyhyt "tinder-vaihe" jossa tapaili niitä viittä naista yhtäaikaa.
Ja niistä viidestä siis p*ni vain kahden kaa. (Jos tarkennu suodaan) Mä en kyllä edes mainitsisi "tapailuna" muita kuin seksisuhteita.
Ei kai Kärtsyllä ole mitään rikkonaisia suhteita ollut, mielestäni sanoi jossain haastattelussa että on seurustellut nuoresta asti, mutta että on ollut pitkiä (neljän-viiden vuoden mittaisia) suhteita ja sitten kun se viimeisin pitkä meni poikki, niin oli lyhyt "tinder-vaihe" jossa tapaili niitä viittä naista yhtäaikaa.