Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
27761/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla on mennyt ohi tää haastattelu, missä Käärijä kertoo, että yksi syy siihen, miksi meni finaalin jälkeen vessaan itkemään, oli ettei tiennyt milloin näkee Bojanin seuraavan kerran. 🥺

"After the performance, which saw the whole Liverpool Arena, including the other contestants, going feral for Cha Cha Cha, Pöyhönen went to the green room, hid in the toilets and cried. All my energy left me, he says. I also think it happened because I made lots of new friends. We were in Liverpool for a long time. We became close, me and [Joker Outs] Bojan and, of course, Loreen. I was thinking, When am I going to see you again?

https://inews.co.uk/culture/music/eurovision-finnish-breakout-star-kaar…

Niin... tuosta jutusta saa sen kuvan, että hän meni itkemään esityksen jälkeen, jo ennen tuloksia? Vooooi että, Jere pieni... mä olenkin tota ihmetellyt, itsekin aikonaan kovana itkijänä, että miten Jerellä ois ollut tulosten julkistamisen jälkeen aikaa mennä itsekseen itkemään tulosten selvittyä? Kun se jälkiselvittely näytti olevan sitä, että saa kulkea Bojanin kainalossa 🥰

Mutta tämä artikkeli, (jota kävin siis lukemassa), antaa ymmärtää, että oman esiintymisen jälkeen jo meni siinä vaiheessa. 

Itsekin voisin kuvitella itkeväni tuollaisen jälkeen kaikkia ihmisiä, joita ei ainakaan enää hetkeen näe. 

Mutta uskoiko Jere, että Bojan ei muka tulisi Suomeen jos hän pyytäisi? Voi sipsipussit sentään! Vai vaikeuttaako se hemmetin nainen nyt tätäkin vapautta poikien kesken :( Ja siis tietenkin Bojanin oma ura etc. 

Mutta kun en mä usko, että tuollaiset ihmiset unohtuu. Eivät he ainakaan minulta unohdu. Siksi pitää vain katsoa eteen päin, ja toivoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27763/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmä kysymys mutta miten instasta voi tallentaa noita stooreja?

Millä puhelimella? Mulla on iPhone, siinä on mukana sellainen ominaisuus.

Mulla on vain tällainen perus-Samsung, tällä ei varmasti pysty 😔

Kyllä pystyy.

Vierailija
27764/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään Bojan ole Jerelle, kuin ystävä.Sehän on fakta.Tärkeä ystävä tällä hetkellä. Tämä ketju ei välttämättä aina pysy faktoissa., koska heidän välilleen halutaan jotain romanttista. Mutta kun aika kuluu ja tilanne rauhoittuu Käärijän ympärillä, niin rauhoittuu tämä "shippauskin."  Välillä faktat ja toiveajattelu sekä ylitulkinnat iloisesti sekottuvat täällä.

Myöskään se mitä julkisuudessa ollaan nähty, ei kerro mitään siitä, miten Jere pystyy rakentamaan emotionaalista syvyyttä naiseen. Tämä on ylitulkintaa, koska Bojanhan sille olisi parempi tämän shippiketjun mielestä. Bojan on parempi, kuin KUKAAN nainen. Koska Bojaniin Jerellä on tietysti emotionaalinen syvyys, tämän ketjun mukaan. Ja Bojan on "vain" ystävä. Eli ainoa hyväksyttävä vaihtoehto Jerelle olisi olla sinkku. 

Herättääkö se kateutta, kun Jere seurustelee naisen kanssa? Olisi helpompaa hyväksyä miehen kanssa seurustelu, jos "itse ei voi häntä saada." Naisystävää suorastaan inhotaan. Jos kynnet tai käsi jossain vilahtaa "se yrittää tunkea julkisuuteen."

Tosiasioiden hyväksyminen monelle on tässä ketjussa vaikeaa. Ja shippausketjuhan on pakoa todellisuudesta.Mutta siinä vaiheessa, kun todellisia ihmisä aletaan haukkumaan, koska he eivät käyttäydy, niinkuin shippausväen mielestä kuuluisi, on raja fiktion ja faktan välillä hämärtynyt.

Vierailija
27765/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Storyjen tallentamiseen tarvii appin.

Niin siis näyttötallennusapin?

Jees jees.

Vierailija
27766/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä kokeilin iganony.io kautta anonyymi story viewer ja siellä voi downloadata. Eri juttu sitten onko se järkevää, tuleeko jotain roskaa puhelimeen kylkiäisenä 🥴

Vierailija
27767/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Kärtsyllä ole mitään rikkonaisia suhteita ollut, mielestäni sanoi jossain haastattelussa että on seurustellut nuoresta asti, mutta että on ollut pitkiä (neljän-viiden vuoden mittaisia) suhteita ja sitten kun se viimeisin pitkä meni poikki, niin oli lyhyt "tinder-vaihe" jossa tapaili niitä viittä naista yhtäaikaa.

Ja niistä viidestä siis p*ni vain kahden kaa. (Jos tarkennu suodaan) Mä en kyllä edes mainitsisi "tapailuna" muita kuin seksisuhteita.

Miksi miinustus?

Vierailija
27768/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla on mennyt ohi tää haastattelu, missä Käärijä kertoo, että yksi syy siihen, miksi meni finaalin jälkeen vessaan itkemään, oli ettei tiennyt milloin näkee Bojanin seuraavan kerran. 🥺

"After the performance, which saw the whole Liverpool Arena, including the other contestants, going feral for Cha Cha Cha, Pöyhönen went to the green room, hid in the toilets and cried. All my energy left me, he says. I also think it happened because I made lots of new friends. We were in Liverpool for a long time. We became close, me and [Joker Outs] Bojan and, of course, Loreen. I was thinking, When am I going to see you again?

Niin... tuosta jutusta saa sen kuvan, että hän meni itkemään esityksen jälkeen, jo ennen tuloksia? Vooooi että, Jere pieni... mä olenkin tota ihmetellyt, itsekin aikonaan kovana itkijänä, että miten Jerellä ois ollut tulosten julkistamisen jälkeen aikaa mennä itsekseen itkemään tulosten selvittyä? Kun se jälkiselvittely näytti olevan sitä, että saa kulkea Bojanin kainalossa 🥰

Mutta tämä artikkeli, (jota kävin siis lukemassa), antaa ymmärtää, että oman esiintymisen jälkeen jo meni siinä vaiheessa. 

Itsekin voisin kuvitella itkeväni tuollaisen jälkeen kaikkia ihmisiä, joita ei ainakaan enää hetkeen näe. 

Mutta uskoiko Jere, että Bojan ei muka tulisi Suomeen jos hän pyytäisi? Voi sipsipussit sentään! Vai vaikeuttaako se hemmetin nainen nyt tätäkin vapautta poikien kesken :( Ja siis tietenkin Bojanin oma ura etc. 

Mutta kun en mä usko, että tuollaiset ihmiset unohtuu. Eivät he ainakaan minulta unohdu. Siksi pitää vain katsoa eteen päin, ja toivoa...

Niin siis tietenkin finaaliesityksen jälkeen, eikä koko finaalin jälkeen. Minusta tuo on kyllä liikkistä, että esityksen jälkeenkin vaan Bojan mielessä ja suru siitä, kun joutuu hänestä eroamaan.

Vierailija
27769/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi tyhmä kysymys mutta miten instasta voi tallentaa noita stooreja?

Millä puhelimella? Mulla on iPhone, siinä on mukana sellainen ominaisuus.

Mulla on vain tällainen perus-Samsung, tällä ei varmasti pysty 😔

Kyllä pystyy.

Hienoa, kun autat noin paljon!

t. iPhonen omistaja, joka ei osaa käyttää Samsungeja

Saman sininen iPhone btw, kuin Bojanilla. Mut vanhempi malli :P

Vierailija
27770/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27771/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis tietenkin finaaliesityksen jälkeen, eikä koko finaalin jälkeen. Minusta tuo on kyllä liikkistä, että esityksen jälkeenkin vaan Bojan mielessä ja suru siitä, kun joutuu hänestä eroamaan.

Mä olin aikaisemmin ymmärtänyt, että meni itkemään tulosten julkistamisen jälkeen. en siis ajatellut, että häviötä, vaan pettymystä ja sitä, että toi matka varmasti oli niin ylitsevuotavan tunteita nostattava.

Mutta siis parempi näin!

Vierailija
27772/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Kärtsyllä ole mitään rikkonaisia suhteita ollut, mielestäni sanoi jossain haastattelussa että on seurustellut nuoresta asti, mutta että on ollut pitkiä (neljän-viiden vuoden mittaisia) suhteita ja sitten kun se viimeisin pitkä meni poikki, niin oli lyhyt "tinder-vaihe" jossa tapaili niitä viittä naista yhtäaikaa.

Ja niistä viidestä siis p*ni vain kahden kaa. (Jos tarkennu suodaan) Mä en kyllä edes mainitsisi "tapailuna" muita kuin seksisuhteita.

Miksi miinustus?

Multa tuon vikan lauseen takia. Muuten toki ihan "hyvä" tieto, että osaa nähdä naisissa kumppaneina muutakin, kuin seksin.

Vierailija
27773/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Minulla myös se käsitys, että Jere rupesi seurustelemaan joskus 2022 lopulla. Ei siis ollut sinkku silloin ennen UMK:ta. Ilmankos se särähti vähän korvaan tuo sinkuksi itsensä mainitseminen (en siis muista mitä ilmaisua käytti). Tuli vaan siitäkin mieleen, mitä gf ajattelee.

Jossain toisessa haastiksessa (varmaan useammassakin) puhui neutraalimmin siitä, miten haluaa pitää yksityiselämänsä itsellään. Ja siinä puhu siitä, miten haluaa olla artisti / idoli, josta fanit voivat kuvitella "olevan saatavissa". Tästäkään en sanamuotoja tarkemmin muista.

Niin, sanoihan se siinä Klangi-kanavankin helmikuisessa You tube -haastattelussakin, että "jos mulla ois sellainen tilanne, että mä seurustelisin." Täysin sinkkua esitti. 

"SATTUISI olemaan" Paino sanalla "sattuisi".

Eli kertoi yleisellä teoreettisella tasolla, miksi ns hahmostrategia toimii hyvin siinä tapauksessa, että "sattuu" olemaan seurustelukumppani.

Vierailija
27774/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miinustus?

Multa tuon vikan lauseen takia. Muuten toki ihan "hyvä" tieto, että osaa nähdä naisissa kumppaneina muutakin, kuin seksin.

No mikä erottaa 'ei-seksuaaliset' tapailukumppanit friendzonesta? Kunhan kysyn.

Vierailija
27775/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä29132 kirjoitti:

" Minä luulen, ettei gf piilotella taustansa takia. Jere haluaa vaan pitää yksityiselämänsä itsellään. Toiseen kohtaan kirjasin Jeren omista kommenteistaan tähän liittyen."

Onko gf simppelisti girlfrend?

Mutta eikö hän ole jo 30-vee, eli wf

Eihän nämä popparit ja räppärit halua tuoda yksityiselämäänsä esiin.

Ihan ok systeemi.

Toivon Kärtsälle ja tulevalle lasten äidille ja vaimolle kaunista tulevaisuutta. Ja paljon rakkautta.

Iän myötäkö se suhdestatus vaihtuukin? En ole ennen kuullutkaan, huhhuh. 

Ei toi nainen ole K:n lasten tuleva äiti, koska heillä ei ole emotionaalisesti merkitsevää suhdetta.

Ja mistäs kaltaisesi random-shippaaja TUON tietää? 🤣🤣

Vierailija
27776/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mä kokeilin iganony.io kautta anonyymi story viewer ja siellä voi downloadata. Eri juttu sitten onko se järkevää, tuleeko jotain roskaa puhelimeen kylkiäisenä 🥴

Näyttötallentamalla saa ihan priimalaatuista kuvaa ja ääntä, mitä järkeä niitä on muuten tallennella.

Vierailija
27777/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miinustus?

Seksuaalinen ja romanttinen kiinnostus ja toiseen vakavissaankaan tutustuminen ei suinkaan kaikilla ihmisillä tarkoita sitä, että mennään jo naimaan. Kunhan sanon.

Toki meitä on moneksi.

Vierailija
27778/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Minulla myös se käsitys, että Jere rupesi seurustelemaan joskus 2022 lopulla. Ei siis ollut sinkku silloin ennen UMK:ta. Ilmankos se särähti vähän korvaan tuo sinkuksi itsensä mainitseminen (en siis muista mitä ilmaisua käytti). Tuli vaan siitäkin mieleen, mitä gf ajattelee.

Jossain toisessa haastiksessa (varmaan useammassakin) puhui neutraalimmin siitä, miten haluaa pitää yksityiselämänsä itsellään. Ja siinä puhu siitä, miten haluaa olla artisti / idoli, josta fanit voivat kuvitella "olevan saatavissa". Tästäkään en sanamuotoja tarkemmin muista.

Niin, sanoihan se siinä Klangi-kanavankin helmikuisessa You tube -haastattelussakin, että "jos mulla ois sellainen tilanne, että mä seurustelisin." Täysin sinkkua esitti. 

"SATTUISI olemaan" Paino sanalla "sattuisi".

Eli kertoi yleisellä teoreettisella tasolla, miksi ns hahmostrategia toimii hyvin siinä tapauksessa, että "sattuu" olemaan seurustelukumppani.

No hänellähän oli, miksi ei sanonut, että noin me toimimme, koska mulla on kumppani? 

Koska suhde ei ole emotionaalisesti merkittävä.

Vierailija
27779/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi miinustus?

Sitoutuminen. Kumppaneihin sitoudutaan, ystävyys on (terveellä pohjalla ollessaan) vapaaehtoista eikä sido kumpaakaan. Tämä pätee, vaikka sovittaisiin vapaasta suhteesta. Ystävien ei tarvitse sopia, että sulla saa olla muitakin ystäviä.

Vierailija
27780/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä29132 kirjoitti:

" Ei K yritä luoda kuvaa, että on sinkku, vaan haluaa luoda kuvan että kaipaa vain ja ainoastaan Bojania.

"

Olen täysin erimieltä.

K ei halua tuoda naisystäväänsä julkisuuteen.

Ihan sen takia, että naiselle tulisi huonot oltavat, kun toisen naiset kateuksissaan keksisivät ties mitä.

Hänen on parempi pysyä piilossa toistaiseksi.

K on sanonut, että hän ei ole vapaata riistaa. Ja vaikka olisikin, ei häntä silti kukatahansa saa.

Hänellä on taustalla rikkonaisia suhteita. Se pistää miettimään.

Bojan hän laittaa tuohon love listalle, tahallaan.

Siksi, että porukat eivät tiedä onko hän lintu vai kaksi.

Mitä tarkoittaa 'Bojan(in) hän laittaa tuohon love listalle, tahallaan. Siksi, että porukat eivät tiedä onko hän lintu vai...' sitäkö, että huijaa Bojania i love you -viesteillä saadakseen oman suhdetilanteensa häivytettyä?

Kaikilla meillä on taustalla rikkonaisiä suhteita.

Ketju on lukittu.