Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Saitteko halvauksen, kun ketju hiljeni just kun B on rannalla riehumassa ilman paitaa toisen pojan kainalossa?
Vierailija kirjoitti:
Oonko nyt ihan sekaisin mutta näyttääkö tuo Oscar Zia vähän Aku Sipolalta. Tässä saagassa kaikilla taitaa olla naimanaamat.
Kyllä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oscar Zian instassa myös yhteiskuvia K:n kanssa.
Taisi vähän ihastua (ja on todistetusti miehiin päin)
Ei vielä seuraa kuitenkaan...Olis ehkä liian ilmeistä
Anteeks kuka ruåttalainen? Oscar Zian instassa en näe mitään yllättävä ihastuminen -tekstiä..?
Ei kun on se siellä. Insta hyppäs mulla hänen uudempaan videoon jo, koska olin tsekannut tuon jo aikaisemmin (tietenkin tapani mukaan huomaamatta noita tekstejä lainkaan) 🥺🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko nyt ihan sekaisin mutta näyttääkö tuo Oscar Zia vähän Aku Sipolalta. Tässä saagassa kaikilla taitaa olla naimanaamat.
Mun mielestä ei näytä. Zia on aika imelän näköinen, jos nyt tässä ikävästi häntä arvioin, nätti kuitenkin. Aku on persoonallisen söpö. Pisteet Akulle.
Mä tykkäsin ja lämpenin tälle väliaikanumerolla melodifestivaleneilla. Toivon että esiintyy joskus euroviisuissa. Vai nähdäänkö ensi vuonna juontajana?
Tykkääköhän B jeren tyttiksestä vai ajatteleeko ystävänä, että onko hän onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kaveri sanoo siinä b viimeisessä storyssa?
Taitaa b vaan kiusoitella että tällaisessa seurassa sitä ollaan. Jos vaikka joku sattuu katsomaan.
Vaadin aurinkovoiteen toverillista levitystä, koska uv-säteily huolettaa.
Minäkään en halua että Bojan palaa :,(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oscar Zian instassa myös yhteiskuvia K:n kanssa.
Taisi vähän ihastua (ja on todistetusti miehiin päin)
Ei vielä seuraa kuitenkaan...Olis ehkä liian ilmeistä
Anteeks kuka ruåttalainen? Oscar Zian instassa en näe mitään yllättävä ihastuminen -tekstiä..?
Oscarin storyissa on kuva, jossa laulavan K:n vieressä ja tekstinä tuo. Sitä ennen yhteiskuva heistä kolmesta K:n ja Bianca Ingrosson kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siis oletan että tyttistä piilotellaan, vaikka ei enää kovin piilotellakaan, vain taustan takia veikkaan. Mun mielestä ei olisi mitään syytä mutta ehkä tuossa on joku kynnys sitten heillä.
Ei todellakaan. Käärijää on jo syytetty Kremlin tukijaksi eikä hätkähtänyt siitäkään, niin miksi hänen pitäisi kokea vastaavaa venäläis_taustaisen_ tyttöystävän takia?
Olihan se gf siellä umkoossa ja mielestäni näkyi siinä k poppoossa silloin kun k käveli voiton selvittyä ja käsikosketus oli.
Vierailija kirjoitti:
Siis oletan että tyttistä piilotellaan, vaikka ei enää kovin piilotellakaan, vain taustan takia veikkaan. Mun mielestä ei olisi mitään syytä mutta ehkä tuossa on joku kynnys sitten heillä.
Minä luulen, ettei gf piilotella taustansa takia. Jere haluaa vaan pitää yksityiselämänsä itsellään. Toiseen kohtaan kirjasin Jeren omista kommenteistaan tähän liittyen.
Ei kyllä kuulosta mukavalta tyttiksenkään tilanne. Ja onhan tuosta suhteesta Tietoja tihkunut jkv faneillekin.
Seiska varmaan kyttää pariskunnan tulevaa muuttoa päästäkseen jo toistamiseen kirjoittamaan Jeren ja "kaunottaren" muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Jere on sanonut suoraan "Bojan come to Finland with me. I love yoy " Harmi, etten osaa linkata sitä lyhyttä videoklippiä tähän. So on todella aito, konstailematon.
Joo mutta se heittää love youta joka suuntaan, itävallan ja Viron tytöille esim, Loreenille yms. Niin en hirveästi antaisi sille painoarvoa.
Niin on sanonut joillekin muillekin I love you, mutta esim. Loreenille ja em. parille muulle sanomansa ovat sellaisia, johon sanontaa käytetään. Tuon haastiksen yhteydessä nämä nuoret miehet ovat eri paikoissa. Videolla Jere puhuu Bojanille tosiaan ihan aidon peittelemättömästi tunteistaan. Tässä on mielestäni vahva tunnelataus. Tätä tietysti tukee kaikki ne videot, joissa ovat yhdessä. Kyllä minä laitan tässä videossa näkyvälle paljon painoarvoa.
Mietin, mitä gf on tästä mahtanut ajatella.Joku kirjoitti äsken "epätoivosta", joka erityisesti J:n gf vuoksi on realiteetti. Valitettavasti. Mielestäni J ja B sopivat erinomaisesti toisilleen. Paljon, paljon uskallusta vaatisi Jereltä toimia toisin.
Eilen katsoin sellaisen haastiksen, joka oli tehty ennen UMK:ta. Siinä J sanoi suoraan olevansa sinkku (en muista miten sen ilmaisi). Mutta ei siis kiertänyt kysymystä. Toisaalta heidän muuttonsa avosuhteeseen olikohan se maaliskuussa ei käsittääkseni ollut heidän suhteensa alku.
Tulevasta ex-gf:stähän on havaintoja keikoilta jo viime syksyltä. Tiesiköhän fanityttö-gf, että Jere oli sinkku haastattelun antamisen aikoihin? Emotionaalisesti merkittävä - sitä gf ei Jerelle ole. Ehkä turvakaide ja rutiini, joka pitää nyt murtaa.
Hei aaaah, sä osaat sanoittaa sen, mitä mä olen koko ajan ajatellut! Eli että gf ei ole Jerelle emotionaalisesti merkittävä! Siis niiin tämä. Ei ihmistä, joka olisi emotionaalisesti merkittävä, piiloteltaisi tällä tavalla! Eli ettei voi sanoa, että "joo, mä seurustelen, mutta henkilö ei tule julkisuuteen", ja piste.
Bojan on ollut Jerelle sen mukaan, mitä julkisuuteen on näytetty, paljon emotionaalisesti merkittävämpi. PALJON.
En siis silti sano, että ikävä kyllä heidänkään välilleen tulisi suhdetta, vaikka toivonkin sitä. Mutta sanon vain, että olen alusta asti ennustanut, ettei tämä suhde gf:iin jatku hirveän pitkälle tai mihinkään vakavaan, koska se ei vaikuta kovin emotionaaliselta. Mitä sitten tapahtuu, emme tiedä.
pitkän ylianalysoinnin lopputuloksena yhdyun tähän ajatukseen täysin. Tiedän, että me tiedetään loppujen lopuksi yhtään mistään tosi vähän, mutta just B:n kanssa J:llä on ollut ne merkittävimmät hetket esim kuvanauhoilla. Se puhtaan ja vilpittömän ilon määrä on vaan niin silmiinpistävää ja kaunista. Muilla ihmisillä ei ole J samanlaista vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Saitteko halvauksen, kun ketju hiljeni just kun B on rannalla riehumassa ilman paitaa toisen pojan kainalossa?
Olemme tyrmistyneet: B:lle on tarjottu Akua, Johannesta, Anttia, Eteliä, Behmiä ja av-mammaa, mutta nyt se hulttio on itse valinnut seuransa...
Katoin yhden vanhan haastisvideon missä toimittaja kysyy siitä, et B sanonu jossain vaiheessa et haluaa lapsia nuorena. Sit tässä toisessa sano et no 28-29v. ehkä, ettei ehkä sittenkään niin nuorena. Tässä musta jännintä oli et kumpikaan toimittaja tai B ei tuonut esille mahdollista kumppania, lasten äitiä, et varmaan se pitäisi hommata ensin. Sivuutettiin kokonaan parisuhdeasiat. Oliko sit sovittu tms.
Eiköhän B:n lapsilla ole kaksi isää, nyt eletään nykyaikaa
Vierailija kirjoitti:
What does that guy say in that b last story?
I guess b is just teasing that this is the kind of company it is. If someone happens to look.
Something about America and two weeks ahead... I can't quite understand, I think he's talking to someone on the phone.
I agree with the idea of sunscreen. Who put sunscreen on B, that's what I want to know and is there a recording? :D :D
Vierailija kirjoitti:
Eikö Jere ole alkanut seurustella joskus viime marraskuussa jos oikein muistan. Ennen UMK:ta kuitenkin.
Luulen että siinä Hesarin I love you -pätkässä hän oli vielä viisutunnelmissa ja siksi nuo sanat Bojanille tuli niin herkästi.
Onko hän itse sanonut jossain, että on alkanut seurustelemaan? Linkki tänne, kiitos.
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Minulla myös se käsitys, että Jere rupesi seurustelemaan joskus 2022 lopulla. Ei siis ollut sinkku silloin ennen UMK:ta. Ilmankos se särähti vähän korvaan tuo sinkuksi itsensä mainitseminen (en siis muista mitä ilmaisua käytti). Tuli vaan siitäkin mieleen, mitä gf ajattelee.
Jossain toisessa haastiksessa (varmaan useammassakin) puhui neutraalimmin siitä, miten haluaa pitää yksityiselämänsä itsellään. Ja siinä puhu siitä, miten haluaa olla artisti / idoli, josta fanit voivat kuvitella "olevan saatavissa". Tästäkään en sanamuotoja tarkemmin muista.
Niin, sanoihan se siinä Klangi-kanavankin helmikuisessa You tube -haastattelussakin, että "jos mulla ois sellainen tilanne, että mä seurustelisin." Täysin sinkkua esitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä23874 kirjoitti:
Jere on sanonut suoraan "Bojan come to Finland with me. I love yoy " Harmi, etten osaa linkata sitä lyhyttä videoklippiä tähän. So on todella aito, konstailematon.
Joo mutta se heittää love youta joka suuntaan, itävallan ja Viron tytöille esim, Loreenille yms. Niin en hirveästi antaisi sille painoarvoa.
Niin on sanonut joillekin muillekin I love you, mutta esim. Loreenille ja em. parille muulle sanomansa ovat sellaisia, johon sanontaa käytetään. Tuon haastiksen yhteydessä nämä nuoret miehet ovat eri paikoissa. Videolla Jere puhuu Bojanille tosiaan ihan aidon peittelemättömästi tunteistaan. Tässä on mielestäni vahva tunnelataus. Tätä tietysti tukee kaikki ne videot, joissa ovat yhdessä. Kyllä minä laitan tässä videossa näkyvälle paljon painoarvoa.
Mietin, mitä gf on tästä mahtanut ajatella.Joku kirjoitti äsken "epätoivosta", joka erityisesti J:n gf vuoksi on realiteetti. Valitettavasti. Mielestäni J ja B sopivat erinomaisesti toisilleen. Paljon, paljon uskallusta vaatisi Jereltä toimia toisin.
Eilen katsoin sellaisen haastiksen, joka oli tehty ennen UMK:ta. Siinä J sanoi suoraan olevansa sinkku (en muista miten sen ilmaisi). Mutta ei siis kiertänyt kysymystä. Toisaalta heidän muuttonsa avosuhteeseen olikohan se maaliskuussa ei käsittääkseni ollut heidän suhteensa alku.
Mä oon monesti ja eri yhteyksissä miettinyt tota, kun on puhunut haastatteluissa ja lavallakin melko suoraan viitaten, että on sinkku, toivoo parisuhdetta tai lavallakin sanoi kerran ehkä vitsillä, ettei ole parisuhteessa. Mutta kun vitsit on yleensä hauskoja.. että miltähän tuo tyttöystävästä tuntuu. Itse olisin aika loukkaantunut. On eri asia, jos suhdettaan ei tuo esille ollenkaan kuin omasta aloitteesta puhua moista potaskaa.
K sanonut, että haluaa luoda Käärijänä sellaisen kuvan, että on sinkku ja kaikille saatavilla. Gf tietää tämän ja ymmärtää että Käärijä ei ole Jere. En sitten tiedä kuinka kauan ymmärrystä riittää :D
Bojanille Käärijä on Jere.
Tää on hauskaa miten tää shippaus vienyt nyt itsenikin jonku random ruotsalaistenkin instaan. Oon jo ollut random slovenialaistenkim ig:ssa kytiksessä ja ties missä...
En toki alkanut seuraan heitä, tässä jo alkaa olla muutenkin kiitettävä lista ig-tilejä, jotka pitää muistaa tsekata aika ajoin... 🤭 Työstä käy.
Kyllä sitä ihminen on aika sekasin.
Menee sinne stooreihin niin siellä on kuva jossa kärtsä ja tuo teksti blev oväntat kär. Vai oliko niin että kaikilla ei tänään toimi instan stoorit.