Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
27781/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Kärtsyllä ole mitään rikkonaisia suhteita ollut, mielestäni sanoi jossain haastattelussa että on seurustellut nuoresta asti, mutta että on ollut pitkiä (neljän-viiden vuoden mittaisia) suhteita ja sitten kun se viimeisin pitkä meni poikki, niin oli lyhyt "tinder-vaihe" jossa tapaili niitä viittä naista yhtäaikaa.

Ja niistä viidestä siis p*ni vain kahden kaa. (Jos tarkennu suodaan) Mä en kyllä edes mainitsisi "tapailuna" muita kuin seksisuhteita.

Mulle on käynyt niin, etten enää usko yhtään mitään, mitä Jere on suustaan päästellyt. Tuosta monen mimmin karusellistahan sen oli pakko puhua. Julkisuus iski ja jos ei olisi kertonut itse, olisi keltainen lehdistö saanut hetkessä nämä eksät kertomaan juttua ei niin Jerelle mairittelevaan sävyyn.

Vierailija
27782/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt vähän soosoo Kärtsärille kun ei oo huomioinut Bojanin 🔥 Melt kuvia. Joo tiedän ettei he aina reagoi ja se on erittäin ok, mutta tuon sagan kuvat / kuvatekstit ja etenkin nuo Melt kuvat kyllä huutaa reaktiota 🔥💚

Myöhäistä enää laittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27783/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vantaa-mainos by Käärijä

https://twitter.com/tobesosun/status/1672959890535358464

Vantaan logosta tulee mieleen Libresse

Vierailija
27784/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon nyt vähän soosoo Kärtsärille kun ei oo huomioinut Bojanin 🔥 Melt kuvia. Joo tiedän ettei he aina reagoi ja se on erittäin ok, mutta tuon sagan kuvat / kuvatekstit ja etenkin nuo Melt kuvat kyllä huutaa reaktiota 🔥💚

Mikke sentään tajuu hyvän päälle :D

Vierailija
27785/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai Kärtsyllä ole mitään rikkonaisia suhteita ollut, mielestäni sanoi jossain haastattelussa että on seurustellut nuoresta asti, mutta että on ollut pitkiä (neljän-viiden vuoden mittaisia) suhteita ja sitten kun se viimeisin pitkä meni poikki, niin oli lyhyt "tinder-vaihe" jossa tapaili niitä viittä naista yhtäaikaa.

Ja niistä viidestä siis p*ni vain kahden kaa. (Jos tarkennu suodaan) Mä en kyllä edes mainitsisi "tapailuna" muita kuin seksisuhteita.

Mulle on käynyt niin, etten enää usko yhtään mitään, mitä Jere on suustaan päästellyt. Tuosta monen mimmin karusellistahan sen oli pakko puhua. Julkisuus iski ja jos ei olisi kertonut itse, olisi keltainen lehdistö saanut hetkessä nämä eksät kertomaan juttua ei niin Jerelle mairittelevaan sävyyn.

Ei se tuossa Bojan jutussakaan ole valehdellut. Kaikki, mitä ne ovat kertoneet julki Bojanin tulosta Suomeen piti paikkaansa, siis silleen, ettei missään olluit tyhjiä puheita esim. Sen mukaan K on menossa elokuun alkupuolella Sloveniaan. Toki se voi vielä muuttua, vaikka oli puhuttaessa siitä aiemmin aito tarkoitus sillä hetkellä. Mutta itsellä on tähtäin sinne. Toki tässä väliajallakin shippailen, risteilen ja fiilistelen. 

Se eilinen Ruåttiklippi oli kyllä niin helmi! Isännänkin iholle ensin, jåå.... :) ja sitten we take blondi farkkuliivi :D

Vierailija
27786/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Jere on sanonut suoraan "Bojan come to Finland with me. I love yoy " Harmi, etten osaa linkata sitä lyhyttä videoklippiä tähän. So on todella aito, konstailematon.

Joo mutta se heittää love youta joka suuntaan, itävallan ja Viron tytöille esim, Loreenille yms. Niin en hirveästi antaisi sille painoarvoa.

Niin on sanonut joillekin muillekin I love you, mutta esim. Loreenille ja em. parille muulle sanomansa ovat sellaisia, johon sanontaa käytetään. Tuon haastiksen yhteydessä nämä nuoret miehet ovat eri paikoissa. Videolla Jere puhuu Bojanille tosiaan ihan aidon peittelemättömästi tunteistaan. Tässä on mielestäni vahva tunnelataus. Tätä tietysti tukee kaikki ne videot, joissa ovat yhdessä. Kyllä minä laitan tässä videossa näkyvälle paljon painoarvoa.

Mietin, mitä gf on tästä mahtanut ajatella.

Joku kirjoitti äsken "epätoivosta", joka erityisesti J:n gf vuoksi on realiteetti. Valitettavasti. Mielestäni J ja B sopivat erinomaisesti toisilleen. Paljon, paljon uskallusta vaatisi Jereltä toimia toisin.

Eilen katsoin sellaisen haastiksen, joka oli tehty ennen UMK:ta. Siinä J sanoi suoraan olevansa sinkku (en muista miten sen ilmaisi). Mutta ei siis kiertänyt kysymystä. Toisaalta heidän muuttonsa avosuhteeseen olikohan se maaliskuussa ei käsittääkseni ollut heidän suhteensa alku.

Mä oon monesti ja eri yhteyksissä miettinyt tota, kun on puhunut haastatteluissa ja lavallakin melko suoraan viitaten, että on sinkku, toivoo parisuhdetta tai lavallakin sanoi kerran ehkä vitsillä, ettei ole parisuhteessa. Mutta kun vitsit on yleensä hauskoja.. että miltähän tuo tyttöystävästä tuntuu. Itse olisin aika loukkaantunut. On eri asia, jos suhdettaan ei tuo esille ollenkaan kuin omasta aloitteesta puhua moista potaskaa.

K sanonut, että haluaa luoda Käärijänä sellaisen kuvan, että on sinkku ja kaikille saatavilla. Gf tietää tämän ja ymmärtää että Käärijä ei ole Jere. En sitten tiedä kuinka kauan ymmärrystä riittää :D

Ei K yritä luoda kuvaa, että on sinkku, vaan haluaa luoda kuvan että kaipaa vain ja ainoastaan Bojania.

No ei tuosta kärtsällä Bojanin suuntaan tunnu valmista tulevan. Ei edisty sitten millään.

Juu, ei tule Jerellä valmista Bojanin suuntaan, koska naisystävä (ent. gf) ... Ja nimenomaan siksi.

Valitettavasti tämä on todennäköinen tilanne. Jere ei halua erota nykyisestä gf. Toivottavasti Bojan unohtaa Jeren ja menee eteenpäin. Jotain etenemistä olisi todennäköisesti jo tapahtunut, jos gf ei olisi tärkeä.

Vierailija
27787/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Jere on sanonut suoraan "Bojan come to Finland with me. I love yoy " Harmi, etten osaa linkata sitä lyhyttä videoklippiä tähän. So on todella aito, konstailematon.

Joo mutta se heittää love youta joka suuntaan, itävallan ja Viron tytöille esim, Loreenille yms. Niin en hirveästi antaisi sille painoarvoa.

Niin on sanonut joillekin muillekin I love you, mutta esim. Loreenille ja em. parille muulle sanomansa ovat sellaisia, johon sanontaa käytetään. Tuon haastiksen yhteydessä nämä nuoret miehet ovat eri paikoissa. Videolla Jere puhuu Bojanille tosiaan ihan aidon peittelemättömästi tunteistaan. Tässä on mielestäni vahva tunnelataus. Tätä tietysti tukee kaikki ne videot, joissa ovat yhdessä. Kyllä minä laitan tässä videossa näkyvälle paljon painoarvoa.

Joku kirjoitti äsken "epätoivosta", joka erityisesti J:n gf vuoksi on realiteetti. Valitettavasti. Mielestäni J ja B sopivat erinomaisesti toisilleen. Paljon, paljon uskallusta vaatisi Jereltä toimia toisin.

Eilen katsoin sellaisen haastiksen, joka oli tehty ennen UMK:ta. Siinä J sanoi suoraan olevansa sinkku (en muista miten sen ilmaisi). Mutta ei siis kiertänyt kysymystä. Toisaalta heidän muuttonsa avosuhteeseen olikohan se maaliskuussa ei käsittääkseni ollut heidän suhteensa alku.

Mä oon monesti ja eri yhteyksissä miettinyt tota, kun on puhunut haastatteluissa ja lavallakin melko suoraan viitaten, että on sinkku, toivoo parisuhdetta tai lavallakin sanoi kerran ehkä vitsillä, ettei ole parisuhteessa. Mutta kun vitsit on yleensä hauskoja.. että miltähän tuo tyttöystävästä tuntuu. Itse olisin aika loukkaantunut. On eri asia, jos suhdettaan ei tuo esille ollenkaan kuin omasta aloitteesta puhua moista potaskaa.

K sanonut, että haluaa luoda Käärijänä sellaisen kuvan, että on sinkku ja kaikille saatavilla. Gf tietää tämän ja ymmärtää että Käärijä ei ole Jere. En sitten tiedä kuinka kauan ymmärrystä riittää :D

Ei K yritä luoda kuvaa, että on sinkku, vaan haluaa luoda kuvan että kaipaa vain ja ainoastaan Bojania.

No ei tuosta kärtsällä Bojanin suuntaan tunnu valmista tulevan. Ei edisty sitten millään.

Juu, ei tule Jerellä valmista Bojanin suuntaan, koska naisystävä (ent. gf) ... Ja nimenomaan siksi.

Valitettavasti tämä on todennäköinen tilanne. Jere ei halua erota nykyisestä gf. Toivottavasti Bojan unohtaa Jeren ja menee eteenpäin. Jotain etenemistä olisi todennäköisesti jo tapahtunut, jos gf ei olisi tärkeä.

Hyvä kun itselle vastailee niin voi kompata vähän pihalla olevampiakin mielipiteitä.

Vierailija
27788/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään Bojan ole Jerelle, kuin ystävä.Sehän on fakta.Tärkeä ystävä tällä hetkellä. Tämä ketju ei välttämättä aina pysy faktoissa., koska heidän välilleen halutaan jotain romanttista. Mutta kun aika kuluu ja tilanne rauhoittuu Käärijän ympärillä, niin rauhoittuu tämä "shippauskin."  Välillä faktat ja toiveajattelu sekä ylitulkinnat iloisesti sekottuvat täällä.

Myöskään se mitä julkisuudessa ollaan nähty, ei kerro mitään siitä, miten Jere pystyy rakentamaan emotionaalista syvyyttä naiseen. Tämä on ylitulkintaa, koska Bojanhan sille olisi parempi tämän shippiketjun mielestä. Bojan on parempi, kuin KUKAAN nainen. Koska Bojaniin Jerellä on tietysti emotionaalinen syvyys, tämän ketjun mukaan. Ja Bojan on "vain" ystävä. Eli ainoa hyväksyttävä vaihtoehto Jerelle olisi olla sinkku. 

Herättääkö se kateutta, kun Jere seurustelee naisen kanssa? Olisi helpompaa hyväksyä miehen kanssa seurustelu, jos "itse ei voi häntä saada." Naisystävää suorastaan inhotaan. Jos kynnet tai käsi jossain vilahtaa "se yrittää tunkea julkisuuteen."

Tosiasioiden hyväksyminen monelle on tässä ketjussa vaikeaa. Ja shippausketjuhan on pakoa todellisuudesta.Mutta siinä vaiheessa, kun todellisia ihmisä aletaan haukkumaan, koska he eivät käyttäydy, niinkuin shippausväen mielestä kuuluisi, on raja fiktion ja faktan välillä hämärtynyt.

Sun kaltaiselle "realistille" shippausketjujen lukeminen on ihan helvetillistä. Tiedätkö, muille näiden sun aivopierujen lukeminen on vähintään yhtä helvetillistä.

Vierailija
27789/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Me puhutaan parista kuukaudesta eli siis muutamista viikoista noiden kundien kohdalla. Mun oma identiteetin uusiksi miettiminen vei vuosia ja se on hyvin, hyvin yleinen stoori. Myös epätyydyttävistä suhteista lähteminen vie monesti vuosia. Äläpä heitä kiireissäsi kirvestä kaivoon!

27790/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä meni ennen lippispoikien iholle, nyt ei normikeikoilla uskalla enää mennä yleisön joukkoon joten vain raharikkaat saavat hänen ihokosketuksen.

Kyllä Käärijä ottaa edelleen myös fyysistä kontaktia yleisöön, faneihin. Tietysti, mitä pienempi yleisö ja intiimimpi tila sitä helpommin voi ottaa fyysistä kontaktia.

Vierailija
27791/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälle rantatyypilleki Bojan laittanu sydämiä ja kutsunu brotheriksi vuosikausia. Näyttää siis Bllä olevan tapana. Tästä voisi vetää johtopäätöksen, ettei K ole sen läheisempi kuin muutkaan ystävät.

Siltä vaikuttaa, mitä todisteita oikeastaan on mistään muusta.

Vierailija
27792/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten mulla on mennyt ohi tää haastattelu, missä Käärijä kertoo, että yksi syy siihen, miksi meni finaalin jälkeen vessaan itkemään, oli ettei tiennyt milloin näkee Bojanin seuraavan kerran. 🥺

"After the performance, which saw the whole Liverpool Arena, including the other contestants, going feral for Cha Cha Cha, Pöyhönen went to the green room, hid in the toilets and cried. All my energy left me, he says. I also think it happened because I made lots of new friends. We were in Liverpool for a long time. We became close, me and [Joker Outs] Bojan and, of course, Loreen. I was thinking, When am I going to see you again?

https://inews.co.uk/culture/music/eurovision-finnish-breakout-star-kaar…

Niin... tuosta jutusta saa sen kuvan, että hän meni itkemään esityksen jälkeen, jo ennen tuloksia? Vooooi että, Jere pieni... mä olenkin tota ihmetellyt, itsekin aikonaan kovana itkijänä, että miten Jerellä ois ollut tulosten julkistamisen jälkeen aikaa mennä itsekseen itkemään tulosten selvittyä? Kun se jälkiselvittely näytti olevan sitä, että saa kulkea Bojanin kainalossa 🥰

Mutta tämä artikkeli, (jota kävin siis lukemassa), antaa ymmärtää, että oman esiintymisen jälkeen jo meni siinä vaiheessa. 

Itsekin voisin kuvitella itkeväni tuollaisen jälkeen kaikkia ihmisiä, joita ei ainakaan enää hetkeen näe. 

Mutta uskoiko Jere, että Bojan ei muka tulisi Suomeen jos hän pyytäisi? Voi sipsipussit sentään! Vai vaikeuttaako se hemmetin nainen nyt tätäkin vapautta poikien kesken :( Ja siis tietenkin Bojanin oma ura etc. 

Mutta kun en mä usko, että tuollaiset ihmiset unohtuu. Eivät he ainakaan minulta unohdu. Siksi pitää vain katsoa eteen päin, ja toivoa...

Itse muistelen että se puhui tästä ihan suomeksikin jossain haastattelussa. Siis siitä että itki yksin vessassa. Ja olihan se minusta itkeneen näköinen siinä pätkässä missä sanoi "että v*ttu kun v*ituttaa" johon Mikke? että mikä ja k että se ettei olla korkeammalla. Tuo klippi on varmaan kohdasta jossa raatiäänet on jo annettu.

Paineet purkautui kun viimeinen esitys oli esitetty. Kuukausitolkulla tehnyt parhaansa tätä juttua ja ehkä jopa ylitttänyt itsensä. Sitten tajuat että se on nyt loppu kävi miten kävi. Näänkö enää oikeasti b vai sanoiko b vaan huvikseen tulevansa Suomeen? Ikävä iski jo etukäteen.

Vierailija
27793/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan et mun mielenkiinto Balkanin ruusuun kuivuu hiljalleen. Bändi ja mies ei itsessään nähtävästi riittävän kiinnostavia mulle, tarvitaan K siihen yhtälöön. Harmittaa. Haluaisin vaan seilata shippilaivan aalloilla.

Vierailija
27794/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhäistä enää laittaa.

Ei Bojankaan ole tykännyt kaikista K:n postauksista.

Vierailija
27795/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaan et mun mielenkiinto Balkanin ruusuun kuivuu hiljalleen. Bändi ja mies ei itsessään nähtävästi riittävän kiinnostavia mulle, tarvitaan K siihen yhtälöön. Harmittaa. Haluaisin vaan seilata shippilaivan aalloilla.

Mulle kävi Kn kans noin jo malediiveilla. Bojan on puolestaan kiinnostavampi päivä päivältä. Bn takia täällä vielä hengaan.

Vierailija
27796/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myöhäistä enää laittaa.

Ei Bojankaan ole tykännyt kaikista K:n postauksista.

Niinpä ja varmaan viestittelevät ihan yksityisesti toisilleen hyvinkin paljon ja varmasti soittelevatkin.

27797/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voimme vain arvuutella, onko Jeren ja naisystäväänsä suhde emotionaalinen vai ei. Suhde on siis kait sieltä 11/22 alkaen, joten alkuhuuma jne ovat jo taakse jäänyttä elämää. Pienet tiedon muruset, jotka suhteesta ovat tähän ryhmään kantautuneet ovat vähäisiä ja arvuuteltavia ja tuskin niiden perusteella voi heidän keskinäisen emotionaalisuutensa astetta arvioida. Suhde lienee jo vakiintuneella, arkipäiväistyneellä pohjalla. Luulisi siinä olevan tunnettakin ainakin jkv liimana. Ilman sitä suhde saattaisi olla jo kariutumassa. Jere on ollut melkoisessa mylläkässä, naisystävällä ehkä paljolti entinen arki meneillään.

Jere on siis useammassa haastattelussa sanonut, ettei halua parisuhdettaan julkisuuteen ja syynä nimenomaan se, että "haluaa olla faneilleen saatavilla" ja myös se, että haluaa suojella läheisiään (ei mainitse naisystävää näissä haastiksissa). Luulisi hänen tietävän, että faneille on tietoa kantautunut.

Vierailija
27798/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tietenkään Bojan ole Jerelle, kuin ystävä.Sehän on fakta.Tärkeä ystävä tällä hetkellä. Tämä ketju ei välttämättä aina pysy faktoissa., koska heidän välilleen halutaan jotain romanttista. Mutta kun aika kuluu ja tilanne rauhoittuu Käärijän ympärillä, niin rauhoittuu tämä "shippauskin."  Välillä faktat ja toiveajattelu sekä ylitulkinnat iloisesti sekottuvat täällä.

Myöskään se mitä julkisuudessa ollaan nähty, ei kerro mitään siitä, miten Jere pystyy rakentamaan emotionaalista syvyyttä naiseen. Tämä on ylitulkintaa, koska Bojanhan sille olisi parempi tämän shippiketjun mielestä. Bojan on parempi, kuin KUKAAN nainen. Koska Bojaniin Jerellä on tietysti emotionaalinen syvyys, tämän ketjun mukaan. Ja Bojan on "vain" ystävä. Eli ainoa hyväksyttävä vaihtoehto Jerelle olisi olla sinkku. 

Herättääkö se kateutta, kun Jere seurustelee naisen kanssa? Olisi helpompaa hyväksyä miehen kanssa seurustelu, jos "itse ei voi häntä saada." Naisystävää suorastaan inhotaan. Jos kynnet tai käsi jossain vilahtaa "se yrittää tunkea julkisuuteen."

Tosiasioiden hyväksyminen monelle on tässä ketjussa vaikeaa. Ja shippausketjuhan on pakoa todellisuudesta.Mutta siinä vaiheessa, kun todellisia ihmisä aletaan haukkumaan, koska he eivät käyttäydy, niinkuin shippausväen mielestä kuuluisi, on raja fiktion ja faktan välillä hämärtynyt.

Sun kaltaiselle "realistille" shippausketjujen lukeminen on ihan helvetillistä. Tiedätkö, muille näiden sun aivopierujen lukeminen on vähintään yhtä helvetillistä.

Tottahan tuo kirjoittaa. Shippaaminen kääntyy haukkumiseksi, kun todellisuus ei vastakaan fantasioita.

Vierailija
27799/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Sitä voimme vain arvuutella, onko Jeren ja naisystäväänsä suhde emotionaalinen vai ei. Suhde on siis kait sieltä 11/22 alkaen, joten alkuhuuma jne ovat jo taakse jäänyttä elämää. Pienet tiedon muruset, jotka suhteesta ovat tähän ryhmään kantautuneet ovat vähäisiä ja arvuuteltavia ja tuskin niiden perusteella voi heidän keskinäisen emotionaalisuutensa astetta arvioida. Suhde lienee jo vakiintuneella, arkipäiväistyneellä pohjalla. Luulisi siinä olevan tunnettakin ainakin jkv liimana. Ilman sitä suhde saattaisi olla jo kariutumassa. Jere on ollut melkoisessa mylläkässä, naisystävällä ehkä paljolti entinen arki meneillään.

Jere on siis useammassa haastattelussa sanonut, ettei halua parisuhdettaan julkisuuteen ja syynä nimenomaan se, että "haluaa olla faneilleen saatavilla" ja myös se, että haluaa suojella läheisiään (ei mainitse naisystävää näissä haastiksissa). Luulisi hänen tietävän, että faneille on tietoa kantautunut.

Jos suhde arkipäiväistyy puolessa vuodessa niin, että toinen on käytännössä koko ajan poissa kotoa, niin suhteessa on alun alkaenkin ollut perustavanlaatuinen ongelma!

Vierailija
27800/123801 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole helvettiä. Viihdettähän tämä on. Ja niin sen pitäisi olla muillekin.Ellei tosissaan luule, että tässä on meneillään elämää suurempi rakkaustarina.Siitä pudotus todellisuuteen on helvetillinen. Onko kuinka vaikea hypätä yli realismi? Nuo kaksi on sympaattisia yhdessä ja tarjoavat hyvää viihdettä faneilleen. Sitä se on.Ja ystävyyttä.Onko helvetillistä lukea? :D

Ketju on lukittu.