Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se K nyt on enemmän kuin ystävä vai käykö miehet useinkin kavereitaan perseestä kii?
Käyvät! heteromiehet käyttäytyy kuin avioparit keskenään. feikkikosinnat, perseelle läpsäytykset, halit yms. on todella yleisiä! jotkut i tee niitä julkisesti koska eivät halua tulla leimatuksi homoiksi (homoudessa ei ole mitään vikaa, mutta homofobia ja toksinen maskuliinisuus aiheuttaa tällaisen reaktion). Hyvät ystävät tekee tällaisia juttuja todella paljon, ainakin omissa piireissäni sitä näen koko ajan. Lisäksi jos B olisi thenyt sen seksuaalisessa mielessä, olisi se todella epäkunnioittaa gf:ää kohtaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ilmiselvä toi lelukoira/koiranpentujuttu 🤭
ilmiselvä millä tavalla?
Just kun Bojanin koirastoryt
T. EriLuetteliks se siinä koirien nimiä?
Tässä niiden koirien nimet on näköjään auh, auh ja auh. Tosin koiria tässä on vaan kaksi mutta puppyja kolme. Muusta koirien esittelyvideoista ei ole tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Autiotalo -vouhotus on? Ei oo selvinnyt mulle. Avaisko joku? Tiedän joo et Kaislan keikalla oli joku Dingo -lappu, mut ...?
Miten missä ja kenen toimesta tämä lappu on näkynyt? Mikä Kaislan keikka?
Itse uskon, että jos joku Dingo-jtuu on ennen tuota ollut, niin se sitten siivitti Jerelle mieleen Autiotalon, kun näki sen Bojanin sinipunasävyisen kuvan.
K oli keikalla jossain, en nyt muista missä perähikiällä, jossa seinällä oli aikaisemmin paikassa esiintyneiden artistien piirroksia/tervehdyksiä. Yhdessä oli Dingon tervehdys mihin oli piirretty riisipiirakka/kirkkovene. K postas storyn, jossa taustalla soi Dingon autiotalo samalla kun hän kuvas sitä piirrosta ja itseään katselemassa hämillään piirrosta ja ympärilleen. En ymmärrä miten tämä(kin) on saatu yhdistymään B:hen...?
Aaaa, eikä ! En tajunnut silloin sitä piirrettyä kuvaa siitä!!! Eiks siinä ollut aika hämärää?
Joo, no, nyt taas tajuan, miksi ekana ajattelin, että se video ei ole suunnattu Bojanille. Hemmetti mikä tennismatsi itsen kanssa, nyt olen taas eri mieltä itseni kanssa, kuin äsken!
Ehdin siis tässä välissä olla Team Viesti-Oli-Bojanille. 🤔
Mutta ei sit ollutkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:n koiravideo hieman outo, mutta jotkut tykkää, äänet liikaa jo
Mä en ole ikinä oikein tajunnu sen puppy videon pointtia? Vielä Käärijän paita päällä ja heti sen perään kun K oli sanonu että kaipaa.
itelleki jääny vähä auki et mikä sen idea on joten kertokaa teiän teoriat 😅
Vierailija kirjoitti:
Porukka ilmeisesti yhdistää tuon vahvimmin siihen koiranpentuvideoon, mutta eikö B:llä ollut sellainenkin, jossa esitteli koiria nimeltä? Vai keksinkö sellaisen juuri päästäni. Sekin on mahdollista, en oo ollut oikein oma itseni kohta kahteen kuukauteen. Tapahtui nimittäin semmoinen hassu juttu, että kaksi mulle täysin tuntematonta miestä bondasi ja söpöili keskenään ja multa lähti järki.
Tämän kun kertoisi (alku muutettuna tietysti) jossain sukujuhlien kahvipöydässä. Tuo loppu kuulostaa just semmoiselta mitä joku siellä voisi kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Ctx-PPIAeOI/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Voisin kattoo tätä yhä uudestaan ja uudestaan. Itseasiassa olen katsonutkin. Naurattaa niin, mut samalla hän osaa olla hemmetin söötti 😅😘
Joo mä oon kattonu tän kans jo monesti :D Oli kyl eilen hyvin osuva se kommentti tosta et K näyttää tylsistyneeltä kissalta :D
Hitto sillä on nätit kädet!!!! Rakastan noita käsiä! Niin feminiiniset ja noin maskuliinen äijä muuten!! Love it!
Ne kädet näkyivät muuten ihanasti myös siinä mikin asennuskuvassa, evvk:n instassa. Tai se toinen käsi, sen käden kauneus lumosi minut.
Vierailija kirjoitti:
Toistan sen mitä olen sanonut täällä useasti. Porukka reagoi kaikkeen siksi, että me kaikki nähdään että tuo K ja B välillä oleva kemia on jotain poikkeuksellista. Se saa toivomaan, että prinsessasadut olisivat totta ja he eläisivät yhdessä onnellisena elämänsä loppuun asti. Tosiasiat tiedetään, mutta saduissa kaikki esteet ovat voitettavissa. Ja on niin käynyt tosielämässäkin, sen suuren rakkauden kanssa on lopulta päätynyt yhteen vaikka välissä on ollut vuosia jopa vuosikymmeniä.
Me ehdottamasti tarvitaan prinsessasatu Höntistä ja Ruususta. He muuten ovat kuin Anna ja Elsa, mutta höystettynä Olofilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, kertokaa minulle täti-ihmiselle helpot ohjeet, että miten pääsen tässä ketjussa nopeammin jollekin tietylle sivulle naputtamatta yksitellen joka sivua eteen- tai taaksepäin? Edellä joku kirjoitti jotakin navigaatiokentästä, mutta en ymmärrä mitä sillä tarkoitetaan..
Kiitos!selaimen osoitekenttä, siellä on sivunumero viimeisenä, jonka voi vaihtaa
mulla se ei ole kyllä viimeisenä, vaan vähän ennen. Siinä lukee ensin page= ja järjestysnumero on aina 1 pienempi kuin oikea sivu, koska vasta sivu 2 on ketjujen osoitteessa sivu 1.
Kyllä se on viimeisenä ainakin mulla paitsi silloin jos olen lähettänyt kommentin niin sitten tulee risuaita, comment ja numerosarja.
Mulla ei, selain on Safari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:n koiravideo hieman outo, mutta jotkut tykkää, äänet liikaa jo
Mä en ole ikinä oikein tajunnu sen puppy videon pointtia? Vielä Käärijän paita päällä ja heti sen perään kun K oli sanonu että kaipaa.
itelleki jääny vähä auki et mikä sen idea on joten kertokaa teiän teoriat 😅
K sanonut B:lle you are My puppy
Sitten B käyttää käärijä paitaa, makoilee maassa pentujen kaa, siskon postaus babies sleeping jonka jakaa
K reagoi kuten kuuluukin I miss u
B postaa hymynsä ja nuo ahh ahh
Liittyy Daddy-puppy dynamiikkaan ja D/s sävyihin myös. Antautumis ja heittäytymis viboja tulee itselle, pehmeää leikittelevää ja ja samaan aikaan niin kuumaa. Tästä keskusteltiin Tava vklp paljon sieltä kannattaa lukea 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se K nyt on enemmän kuin ystävä vai käykö miehet useinkin kavereitaan perseestä kii?
Ootko koskaan esim. futista katsonut? 😄
Tai jääkiekkoa? 😂
Musta se on kyllä ihan eri juttu että tiimissä halaillaan jos vaikka on peli ja saadaan maali aikaiseksi, kuin että kaksi miestä on kahden kesken ja randomisti tekee tollasta ilman syytä.
Vierailija kirjoitti:
Sain lopulta katsottua Bojanin kahvihaastattelun. Olipa kiva. Lopussa napattu upea kuva hänestä myös. Ilo silmälle ja korvalle.
Onko joku täällä juonut turkkilaista kahvia? Se on Bojanin lempi kahvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistan sen mitä olen sanonut täällä useasti. Porukka reagoi kaikkeen siksi, että me kaikki nähdään että tuo K ja B välillä oleva kemia on jotain poikkeuksellista. Se saa toivomaan, että prinsessasadut olisivat totta ja he eläisivät yhdessä onnellisena elämänsä loppuun asti. Tosiasiat tiedetään, mutta saduissa kaikki esteet ovat voitettavissa. Ja on niin käynyt tosielämässäkin, sen suuren rakkauden kanssa on lopulta päätynyt yhteen vaikka välissä on ollut vuosia jopa vuosikymmeniä.
Me ehdottamasti tarvitaan prinsessasatu Höntistä ja Ruususta. He muuten ovat kuin Anna ja Elsa, mutta höystettynä Olofilla.
Sisterzone?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätkä poikien livestä Liverpoolissa. Mennyt itsellä ohi toi et muut Jokerit ollut haastattelussa tuollon, kun Bojan ollut Käärijän kanssa rälläämässä, koska "arvostaa heidän ystävyyttään niin paljon" ja ihan vakavalla äänellä sanoo tän Bojan, ja Kärtsä matkii ensin Bojanin söpöä "Kaarijaa" et "of course Kaarija..." Ja sitten alkaa heittelee honeymoon-juttuja.
Voi näitä aikoja ja noita meidän höpönassuja. 💚
Tuo Käärijän ilme on muuten ihan priceless kamaa, kun sillä viimein yhdistyy johdot päässä, että mitä hittoa sä siinä sitten teet jos muut on haastattelussa. :D
(Hellyyttävä yksityiskohta: Bojan ei ole kertonut siitä haastattelusta mitään että meillä olis tällänenkin, vaan skipannut sen kertomatta, kun K kysynyt mukaan syömään.)
Toinen mikä aiheuttaa aina kestohymyn on 12:19 ->
"Teach finnish for Bojan.. I'm teaching.. I'm teaching Bojan something, some.. HEEEI!" Bojan odottaa varmaan jotain vakavaa suomen opetusta, ja hajoaa vain K:lle päin naamaa.Ja tuo kun K sanoo että heillä on honeymoon. B on muuten soman vaivautunut tuossa. Ihania poikia.
Mun suosikki on se kun K sanoo "we go to bed and put oil on Bojan body" ja se tulee niin rallienkulla ettei B ymmärrä!
Ehkä parempi ettei B silloin ymmärtänyt..mutta kun tarkemmin mietin..kyllä siellä öljyä on B:n bodyyn laitettu..taas tuli mieleen ne B koiranpentukuvien ääntelyt, miettikääpä itse...
Natusan BABY oil.
Senhän jo tuotteen nimi kertoo, keneen sitä kuuluu sivellä.
BABYYN!
Vierailija kirjoitti:
No todellakaan ei mitään ihmeellistä siinä ole, paljon näkyy kaveripiirissä ukot leikillään sitä tekevän. Omituinen logiikka muutenkin joidenkin jutuissa täällä, että tuo perseelle taputtelu olisi jotain salasuhteilua..oookei? se sit tehtäisiin kaikkien edessä, minkä jälkeen siirryttäisiin viestittelemään ig kautta jollain discopallojutuilla ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukka ilmeisesti yhdistää tuon vahvimmin siihen koiranpentuvideoon, mutta eikö B:llä ollut sellainenkin, jossa esitteli koiria nimeltä? Vai keksinkö sellaisen juuri päästäni. Sekin on mahdollista, en oo ollut oikein oma itseni kohta kahteen kuukauteen. Tapahtui nimittäin semmoinen hassu juttu, että kaksi mulle täysin tuntematonta miestä bondasi ja söpöili keskenään ja multa lähti järki.
Tämän kun kertoisi (alku muutettuna tietysti) jossain sukujuhlien kahvipöydässä. Tuo loppu kuulostaa just semmoiselta mitä joku siellä voisi kertoa.
Mä voisin kertoa saman tarinan! Enkä todellakaan ole ollut oma itseni ja kohta mua ei edes tunnista. Kävin tänään punnitsemassa itseni, olen laihtunut 8 kiloa. Mun hiukset vaihtoi väriä ja kiharran ne joka päivä. Olen ostanut värikkäitä vaatteita ikuisen mustan sijaan. Että antaa jatkua vaan, tää tekee hyvää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/reel/Ctx-PPIAeOI/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Voisin kattoo tätä yhä uudestaan ja uudestaan. Itseasiassa olen katsonutkin. Naurattaa niin, mut samalla hän osaa olla hemmetin söötti 😅😘
Joo mä oon kattonu tän kans jo monesti :D Oli kyl eilen hyvin osuva se kommentti tosta et K näyttää tylsistyneeltä kissalta :D
Hitto sillä on nätit kädet!!!! Rakastan noita käsiä! Niin feminiiniset ja noin maskuliinen äijä muuten!! Love it!
Ne kädet näkyivät muuten ihanasti myös siinä mikin asennuskuvassa, evvk:n instassa. Tai se toinen käsi, sen käden kauneus lumosi minut.
Mä rakastan myös Jeren käsiä (käsiäkin!) ja lakattuja kynsiä ja sormuksia ...
Vikin ja Köpin haastattelussa Jeren pienet ja sirot kädet myös huomattiin 💚 Tyypit sanoi et heillä on itsellä tämmöset (isot) mut kappas miten pienet sulla on 😅🤗 Hän on toki muutenkin taskukokoa joten olishan se omituista et olis kauheet lapiot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin kertoa saman tarinan! Enkä todellakaan ole ollut oma itseni ja kohta mua ei edes tunnista. Kävin tänään punnitsemassa itseni, olen laihtunut 8 kiloa. Mun hiukset vaihtoi väriä ja kiharran ne joka päivä. Olen ostanut värikkäitä vaatteita ikuisen mustan sijaan. Että antaa jatkua vaan, tää tekee hyvää!
Mä oon kans laihtunut 🤭 Rakastuessa menee ruokahalut ....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan esim. futista katsonut? 😄
Tai jääkiekkoa? 😂
Musta se on kyllä ihan eri juttu että tiimissä halaillaan jos vaikka on peli ja saadaan maali aikaiseksi, kuin että kaksi miestä on kahden kesken ja randomisti tekee tollasta ilman syytä.
No jos he olivat pelanneet aiemmin ja tehneet maaleja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CtwAU75N9j1/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Rakastan tätä kuvaa.
ai, musta ihan kauhee :D, mä en tykkää viiksimiehistä. Jos on viikset pitää olla myös parta
What? Ei, kun nimenomaan päinvastoin. Pelkät viikset ilman partaa on HOT. Ja Jere pelkillä viiksillä niin hot että mun polvet ei kanna.
Musta tää ois muuten tosi noloutta itsessäni nostattava (siis mietin, millaista matskua minusta saisi tylsistyneenä, karmeeta ajatellakaan, kaivaisin varmasti nenää), mutta kun joku yhdisti sen Teams-kokouksessa olemisen kuvaukseksi, niin se muuttui huvittavaksi.