Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Etsin noita Bojanin Puppy videoita, niin jostain syystä tämä tuli vastaan:
https://www.tiktok.com/@cherryflavoured38/video/7238623122876910874
😜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukka ilmeisesti yhdistää tuon vahvimmin siihen koiranpentuvideoon, mutta eikö B:llä ollut sellainenkin, jossa esitteli koiria nimeltä? Vai keksinkö sellaisen juuri päästäni. Sekin on mahdollista, en oo ollut oikein oma itseni kohta kahteen kuukauteen. Tapahtui nimittäin semmoinen hassu juttu, että kaksi mulle täysin tuntematonta miestä bondasi ja söpöili keskenään ja multa lähti järki.
Tämän kun kertoisi (alku muutettuna tietysti) jossain sukujuhlien kahvipöydässä. Tuo loppu kuulostaa just semmoiselta mitä joku siellä voisi kertoa.
Mä voisin kertoa saman tarinan! Enkä todellakaan ole ollut oma itseni ja kohta mua ei edes tunnista. Kävin tänään punnitsemassa itseni, olen laihtunut 8 kiloa. Mun hiukset vaihtoi väriä ja kiharran ne joka päivä. Olen ostanut värikkäitä vaatteita ikuisen mustan sijaan. Että antaa jatkua vaan, tää tekee hyvää!
Mä oon kans laihtunut 🤭 Rakastuessa menee ruokahalut ....
Laihtunut 5 kiloa. Musiikkia olen alkanut kuunnella aiempaa enemmän, myös muuta kuin jokereita. Ihonhoitotuotteisiin menee rahaa enemmän kuin olisi varaa. Kaikenkaikkiaan olo on kuin rakastuneella kaikkine siihen kuuluvine ilmiöineen. Yksi ystävä tietää mun Bojan -hulluudesta. Uskalsin kertoa, koska hänkään ei ole ihan normi. Jotkut tietää, että kuuntelen jokereita, mutta eivät tiedä siihen liittyvistä häpeällistä ajatuksista.
*häpeällisistä
Vierailija kirjoitti:
Meneekohän nää alistamishommat jollain liian pitkälle täällä 😶😬 En sano pahalla, älkää lynkatko. Kiehtovia juttuja, ei siinä mitään. Itsellä herää vähän arveluttava fiilis et kuitenkin (taas) kyse kahdesta ihan oikeasta ihmisestä ...
Noo, täällähän on ollut hyvin kilttiä. Menin kerran vilkaisemaan jotain niitä fanficcejä ja niissä oli sellaisia juttuja mitä ei edes umk-ketjun rivoimmissa runoissa. Voisin kuvitella jos tän ketjun päähenkilöt niitä eksyy lukemaan niin on niillä naurussa pitelemistä tai sitten nolottaa, vaikee sanoa kumpaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:n koiravideo hieman outo, mutta jotkut tykkää, äänet liikaa jo
Mä en ole ikinä oikein tajunnu sen puppy videon pointtia? Vielä Käärijän paita päällä ja heti sen perään kun K oli sanonu että kaipaa.
itelleki jääny vähä auki et mikä sen idea on joten kertokaa teiän teoriat 😅
K sanonut B:lle you are My puppy
Sitten B käyttää käärijä paitaa, makoilee maassa pentujen kaa, siskon postaus babies sleeping jonka jakaa
K reagoi kuten kuuluukin I miss u
B postaa hymynsä ja nuo ahh ahhLiittyy Daddy-puppy dynamiikkaan ja D/s sävyihin myös. Antautumis ja heittäytymis viboja tulee itselle, pehmeää leikittelevää ja ja samaan aikaan niin kuumaa. Tästä keskusteltiin Tava vklp paljon sieltä kannattaa lukea 💚
Panta kaulassa Tavan takahuoneella Bojanin katseessa vähän samaa kuin puppy vidissä. On samaan aikaan kutsuva, leikittelevää, auki ja haavoittuva.
Ehkä osa tunnistaa tuon puolen itsessään jos tuollaista dynamiikkaa kokenut. Sen vuoksi meidän kollektiivinen alitajunta varmaan reagoinut niin vuoristoradalla myös. Kun omat pelisolut lähtee peilaamaan ja vaikka nähdään vain pieniä väläyksiä ja tulkitaan niin jotain tosi todellista tuossa on, sen vaan tuntee läpi. Ja kun toinen antautuu noin kun näissä tai possujunassa konttaamassa hetkeen uppoutuen, herää iso tarve et Daddyn pitäisi ottaa kiinni, kantaa ja kannatella, pitää huolta 💚
Mistä tämä panta kaulassa kuva löytyy? Olen kyllä nähnyt sen mutta en löydä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Porukka ilmeisesti yhdistää tuon vahvimmin siihen koiranpentuvideoon, mutta eikö B:llä ollut sellainenkin, jossa esitteli koiria nimeltä? Vai keksinkö sellaisen juuri päästäni. Sekin on mahdollista, en oo ollut oikein oma itseni kohta kahteen kuukauteen. Tapahtui nimittäin semmoinen hassu juttu, että kaksi mulle täysin tuntematonta miestä bondasi ja söpöili keskenään ja multa lähti järki.
Tämän kun kertoisi (alku muutettuna tietysti) jossain sukujuhlien kahvipöydässä. Tuo loppu kuulostaa just semmoiselta mitä joku siellä voisi kertoa.
Mä voisin kertoa saman tarinan! Enkä todellakaan ole ollut oma itseni ja kohta mua ei edes tunnista. Kävin tänään punnitsemassa itseni, olen laihtunut 8 kiloa. Mun hiukset vaihtoi väriä ja kiharran ne joka päivä. Olen ostanut värikkäitä vaatteita ikuisen mustan sijaan. Että antaa jatkua vaan, tää tekee hyvää!
Mä oon kans laihtunut 🤭 Rakastuessa menee ruokahalut ....
Laihtunut 5 kiloa. Musiikkia olen alkanut kuunnella aiempaa enemmän, myös muuta kuin jokereita. Ihonhoitotuotteisiin menee rahaa enemmän kuin olisi varaa. Kaikenkaikkiaan olo on kuin rakastuneella kaikkine siihen kuuluvine ilmiöineen. Yksi ystävä tietää mun Bojan -hulluudesta. Uskalsin kertoa, koska hänkään ei ole ihan normi. Jotkut tietää, että kuuntelen jokereita, mutta eivät tiedä siihen liittyvistä häpeällistä ajatuksista.
Mulla tietää vaan (teini-ikäiset) lapset mitä musiikkia kuuntelen ja et välillä (välillä...) häärään vauva.fi ja kuittailevat Käärijästä ja "slovenialaisesta poikabändistä". Toinen lapsi sanoi et on hyvä vaan et äitillä jotain mihin keskittää ajatukset jne (ollu vähän rankkaa mut ihan vähän vaan). Toinen meinas et oon seonnut (lopullisesti).
Hävetään taas hetki porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekohän nää alistamishommat jollain liian pitkälle täällä 😶😬 En sano pahalla, älkää lynkatko. Kiehtovia juttuja, ei siinä mitään. Itsellä herää vähän arveluttava fiilis et kuitenkin (taas) kyse kahdesta ihan oikeasta ihmisestä ...
Noo, täällähän on ollut hyvin kilttiä. Menin kerran vilkaisemaan jotain niitä fanficcejä ja niissä oli sellaisia juttuja mitä ei edes umk-ketjun rivoimmissa runoissa. Voisin kuvitella jos tän ketjun päähenkilöt niitä eksyy lukemaan niin on niillä naurussa pitelemistä tai sitten nolottaa, vaikee sanoa kumpaa. :D
Olen käynyt lukemassa. Melkosta menoa on. Menee aika yli monet ja myös oman (vilkkaan) mielikuvituksen yli, ja jotenkin nolostuttaa lukea niitä. Itse toivon todella, ettei tarinoiden päähenkilöt lue niitä.
-kommentin kirjoittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B:n koiravideo hieman outo, mutta jotkut tykkää, äänet liikaa jo
Mä en ole ikinä oikein tajunnu sen puppy videon pointtia? Vielä Käärijän paita päällä ja heti sen perään kun K oli sanonu että kaipaa.
itelleki jääny vähä auki et mikä sen idea on joten kertokaa teiän teoriat 😅
K sanonut B:lle you are My puppy
Sitten B käyttää käärijä paitaa, makoilee maassa pentujen kaa, siskon postaus babies sleeping jonka jakaa
K reagoi kuten kuuluukin I miss u
B postaa hymynsä ja nuo ahh ahhLiittyy Daddy-puppy dynamiikkaan ja D/s sävyihin myös. Antautumis ja heittäytymis viboja tulee itselle, pehmeää leikittelevää ja ja samaan aikaan niin kuumaa. Tästä keskusteltiin Tava vklp paljon sieltä kannattaa lukea 💚
Panta kaulassa Tavan takahuoneella Bojanin katseessa vähän samaa kuin puppy vidissä. On samaan aikaan kutsuva, leikittelevää, auki ja haavoittuva.
Ehkä osa tunnistaa tuon puolen itsessään jos tuollaista dynamiikkaa kokenut. Sen vuoksi meidän kollektiivinen alitajunta varmaan reagoinut niin vuoristoradalla myös. Kun omat pelisolut lähtee peilaamaan ja vaikka nähdään vain pieniä väläyksiä ja tulkitaan niin jotain tosi todellista tuossa on, sen vaan tuntee läpi. Ja kun toinen antautuu noin kun näissä tai possujunassa konttaamassa hetkeen uppoutuen, herää iso tarve et Daddyn pitäisi ottaa kiinni, kantaa ja kannatella, pitää huolta 💚
Uuh tää on kyllä kuumaa, D/s jutut kovin sydäntä lähellä ja enpä ikinä olis uskonut että tällaista settiä tulee kahdesta suosikkiartistista ja saa mut aivan pois tolaltani. Mulla on se ficci päässä myös tähän teemaan liittyen - kirjoitin aiemmin asiasta ja jokunen kiinnostui - mutta siinä mennään aika kauas näistä puppyn hellistä tunnelmista. Vihloo ajatella kyllä että Daddy ei ottaisi kiinni ja pitäisi huolta. Daddylla on iso vastuu. Uskon että tulkinnat Stadiviikonlopun "hylkäämisestä" liittyivät myös tähän. Jos tajuaa puppy/Daddy -dynamiikan, tuo teko olisi tosi väärin. Puppysta pitää pitää huolta tosielämässä. Mun pään sisäisessä ficissä meno on kyllä karumpaa, B parka. Ja ei EN aio postata sitä mihinkään, joku raja.
Voi mä kyllä tahtoisin kovasti lukea sen ficin 😻 Laita se jonnekin 😻
t. Tuon edellä tiivistelmän kirjoittanut ja muutenkin teemasta täällä herutellut 🤭💚
Ja kyllä, just noin minäkin sen koen. Babyn oletettu sekoilu ja odotuttaminen Vallilassa kouraisi siksi niin syvältä. Sitten taas ne pokepalloon toisensa valitsemiset ja se Ccc töhöily lämmitti sydäntä ihan älyttömästi. Vielä tuohon D/s tematiikkaan, ne possujuna hidastukset joissa näyttää kuin Kärtsän käsi kävisi babyn kaulalla, niskassa ainakin on, ja sitten kun Kärtsä irrottaa otettaan, niin liu'uttaa niitä kauniita käsiään vielä pitkin puppyn selkää. Ja se riemuisa katse Bojanilla kun kääntyy katsomaan Kärtsää kun noussut. Se on jotenkin niin voimakasta että ihan humahtaa päähän! Ja puhumattakaan siitä ratataasta - polvilleen meno ja katseen kääntäminen alas antautuen toiselle ja sitten katseen kääntäminen taas iloiten K:n kasvoihin 💚
Vierailija kirjoitti:
Etsin noita Bojanin Puppy videoita, niin jostain syystä tämä tuli vastaan:
https://www.tiktok.com/@cherryflavoured38/video/7238623122876910874
😜
Ton perään heti Bojanin paidaton tanssahtelupätkä jonku tytön kanssa. Oisko joku maininnut tänään jo tästä?
Liverpoolin livessä siinä aika alussa kun ovat kadulla muistaakseni Jere puhelee et tää kaveri (Bojan) on hänen puppy. Ja heittää ravintolassa vielä jotain (vähän asiattomaksi kääntyvää?) koirahuumoria, istu koira tähän.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei puhuta s€ksistä tai alistamisesta vaan ihan vaan dynamiikasta, joka on ihan erilainen tunnepuolen asia ja paljon laajempi 🥰
Vierailija kirjoitti:
Joo. Menee. Ficcien puolella ehkä ok mutta ei muuten ja itse en pystyisi niitäkään kirjoittamaan kuten aiemmin sanoinkin. Mut jos kysytään että mitä mielikuvia herättää puppy-video niin jos on vuosikymmenten "harrastus" niin ei voi välttyä mielikuvilta. Mut ne ovat vain ja ainoastaan niitä, mielikuvia, muuta ei kukaan väitä. Pentuvideo on suloinen ihan sellaisenaan ilman mitään tuhmia tulkintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ei puhuta s€ksistä tai alistamisesta vaan ihan vaan dynamiikasta, joka on ihan erilainen tunnepuolen asia ja paljon laajempi 🥰
Jep, todella on. Se dynamiikka on se mikä tässä koukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii se dynamiikka toisinkin päin, B:n omistavaiset otteet K:sta, koko ero, Titanic-nosto ym.
Vierailija kirjoitti:
Liverpoolin livessä siinä aika alussa kun ovat kadulla muistaakseni Jere puhelee et tää kaveri (Bojan) on hänen puppy. Ja heittää ravintolassa vielä jotain (vähän asiattomaksi kääntyvää?) koirahuumoria, istu koira tähän.
Asiatonta se on vain pääsi sisällä.
Toi oikea alistamismaailma lienee hyvin, hyvin kaukana meidän Jerestä ja luultavasti myös slovenianvävy Bojanista ... ?
Jotenkin ainakin haluan uskoa niin? Itse koen tuon jopa vähän liian pelottavana? Enkä mikään eilisen teeren tyttöjä ole minäkään. Omat fiilikset näihin kahteen ihanaan tyyppiin on kuitenkin ehkä vähän erilaiset? Ehkä haluan (sinisilmäisesti) uskoa enemmän romantiikkaan ja rakkauteen? Ja toki kaikilla meillä on omat fantasiamme ja taustamme, jotka vaikuttavat kaikkeen.
Jotenkin vaan toivon et he molemmat ovat rauhassa ja turvassa ja onnellisia ...
Mut kukin shippailee tyylillään. 😘 Rakkautta!
Käärijän Tukholma storyn biisi taas eli Veronica Maggion Jag kommer. Eikö siinä nainen laula naisesta? Miten nyt taas on valittu sopiva kappale? Sanat sopisivat muutenkin mutta osaako k ruotsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiatonta se on vain pääsi sisällä.
Luultavasti oot oikeessa. Ja Jere tuskin tarkoittaa mitään pahaa, en sitä meinannut. Mut "istu koira" on vähän eri ku "puppy".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii se dynamiikka toisinkin päin, B:n omistavaiset otteet K:sta, koko ero, Titanic-nosto ym.
Poikien koko ero? Milloin se tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Toi oikea alistamismaailma lienee hyvin, hyvin kaukana meidän Jerestä ja luultavasti myös slovenianvävy Bojanista ... ?
Jotenkin ainakin haluan uskoa niin? Itse koen tuon jopa vähän liian pelottavana? Enkä mikään eilisen teeren tyttöjä ole minäkään. Omat fiilikset näihin kahteen ihanaan tyyppiin on kuitenkin ehkä vähän erilaiset? Ehkä haluan (sinisilmäisesti) uskoa enemmän romantiikkaan ja rakkauteen? Ja toki kaikilla meillä on omat fantasiamme ja taustamme, jotka vaikuttavat kaikkeen.
Jotenkin vaan toivon et he molemmat ovat rauhassa ja turvassa ja onnellisia ...
Mut kukin shippailee tyylillään. 😘 Rakkautta!
Alistaminen, Romantiikka ja rakkaus eivät missään nimessä sulje toisiaan pois.