Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
26101/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, kertokaa minulle täti-ihmiselle helpot ohjeet, että miten pääsen tässä ketjussa nopeammin jollekin tietylle sivulle naputtamatta yksitellen joka sivua eteen- tai taaksepäin? Edellä joku kirjoitti jotakin navigaatiokentästä, mutta en ymmärrä mitä sillä tarkoitetaan..

Kiitos!

selaimen osoitekenttä, siellä on sivunumero viimeisenä, jonka voi vaihtaa

mulla se ei ole kyllä viimeisenä, vaan vähän ennen. Siinä lukee ensin page= ja järjestysnumero on aina 1 pienempi kuin oikea sivu, koska vasta sivu 2 on ketjujen osoitteessa sivu 1.

Kyllä se on viimeisenä ainakin mulla paitsi silloin jos olen lähettänyt kommentin niin sitten tulee risuaita, comment ja numerosarja.

Vierailija
26102/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan sen mitä olen sanonut täällä useasti. Porukka reagoi kaikkeen siksi, että me kaikki nähdään että tuo K ja B välillä oleva kemia on jotain poikkeuksellista. Se saa toivomaan, että prinsessasadut olisivat totta ja he eläisivät yhdessä onnellisena elämänsä loppuun asti. Tosiasiat tiedetään, mutta saduissa kaikki esteet ovat voitettavissa. Ja on niin käynyt tosielämässäkin, sen suuren rakkauden kanssa on lopulta päätynyt yhteen vaikka välissä on ollut vuosia jopa vuosikymmeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
26103/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
26104/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärden Kaislan keikka.

Dingo-lappu, yes? 

Näkyykö tässä?

Mun mielestä ei näy Dingo lappua. Dingoon liittyvää oli ainakin yks fanilta saatu vihreä huivi. 

Vierailija
26105/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanske han är med i Allsång på Skansen på tisdag.

Kanske är han med i Allsång ... osv.

Vierailija
26106/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiska on nopea 🤣

https://www.seiska.fi/kotimaa/kaarija-esittelee-uuden-perheensa-vuh-vuh…

Tuota roskaa ei kannata linkittää tai klikkailla. Seiska --> syvältä

Vierailija
26107/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan tajua koko hommasta mitään. Jerellä oli Kaisla- ravintolan keikka Tampereella jossain vaiheessa, pari viikkoa sitten? Ja siellä Dingon nimmarit ja joku kirkkovene jollain lapulla seinässä kiinni. Käärijä oli kuvannut sitä ja omaa silmänpyörittelyänsä. That's all. En tiedä miksi ja mihin tätä porukka on yhdistänyt. Bojaniin tietysti jotenkin mut ... Njääh en tiedä 😅[/quote]

Samaa mieltä! K ei ole mikään sala-agentti, joka punoo näitä verkkoja ja lähettelee salaviestejä. Kummallakin on oma elämä, jossa on monia tapahtumia ja ihmisiä. Enkä näe Mamma miaakaan minäkään "viestinä". huhhuh!

Vierailija
26108/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanske han är med i Allsång på Skansen på tisdag.

Kanske är han med i Allsång ... osv.

Lortsuhan siel ainakin olis tiistaina. Jospa Kärtsä menee tanssiin koreografiat. 😅

Vierailija
26109/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon aiemmin päivällä olleeseen keskusteluun julkisuuden huonoista puolista. Mua aina yllättää, että julkisuuteen haluavat (kyllä, jos haluat tehdä musiikkia koko kansalle, niin haluat myös julkisuutta) ovat opastamassa, että mieti tarkkaan haluatko julkisuuteen. Ei sen pitäisi enää nykyään olla mikään ylläri, että kun olet julkkis, niin ainakin aluksi susta revitään kaikki irti.

Harvempi tässä maassa joutuu julkkikseksi ilman, että sitä on jostain syystä halunnut. Lähinnä tulee mieleen ihmiset, jotka ovat täysin omaa syytän joutuneet johonkin traumaattisen, isoon tapahtumaan kuten onnettomuuteen, kaappaukseen tms.

Vierailija
26110/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Puutarhurit. Katsokaapa Kasper Strömmanin instagramista tänpäiväisen postauksen yhteyteen kirjoittamansa kuvateksti 😅

Pidän kaksin käsin perennasta kiinni.

Värikkäistä syysperennoista 🌺 Tää on sit meidän teemapuisto, voidaan siellä kohdata vienoin hymyin 💚

Vierailija
26111/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiska on nopea 🤣

https://www.seiska.fi/kotimaa/kaarija-esittelee-uuden-perheensa-vuh-vuh…

Tuota roskaa ei kannata linkittää tai klikkailla. Seiska --> syvältä

Niin..ekana söpistarinoita ja sitten ensi viikolla tyyliin "Käärijän mummo paljastyi transsylvanialaiseksi vampyyrizombiksi, vaanii puistoissa - Käärijä ei kommentoi"

Vierailija
26112/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ilmiselvä toi lelukoira/koiranpentujuttu 🤭

ilmiselvä millä tavalla?

Just kun Bojanin koirastoryt

T. Eri

Luetteliks se siinä koirien nimiä?

Vierailija
26113/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää Autiotalo -vouhotus on? Ei oo selvinnyt mulle. Avaisko joku? Tiedän joo et Kaislan keikalla oli joku Dingo -lappu, mut ...?

Miten missä ja kenen toimesta tämä lappu on näkynyt?  Mikä Kaislan keikka?

Itse uskon, että jos joku Dingo-jtuu on ennen tuota ollut, niin se sitten siivitti Jerelle mieleen Autiotalon, kun näki sen Bojanin sinipunasävyisen kuvan.

Mä en ainakaan tajua koko hommasta mitään. Jerellä oli Kaisla- ravintolan keikka Tampereella jossain vaiheessa, pari viikkoa sitten? Ja siellä Dingon nimmarit ja joku kirkkovene jollain lapulla seinässä kiinni. Käärijä oli kuvannut sitä ja omaa silmänpyörittelyänsä. That's all. En tiedä miksi ja mihin tätä porukka on yhdistänyt. Bojaniin tietysti jotenkin mut ... Njääh en tiedä 😅

Noh, minäpä selitän shippilasit silmillä, suhtautukaa myös siten. B oli just lähtenyt takas Sloveniaan, K jatkaa rundiaan perähikiöillä, kuumakin on, glamour kaukana tämänkertaisenkin maalaiskeikkapaikan mäntypaneloidun bäkkärin tunnelmasta. Joku, ehkä Nipa itse, on teipannut seinään vähän vinoon lapun Dingo was here ja piirtänyt lappuun kirkkoveneen. Nimmaritkin näyttää olevan. J kuvaa tämän ja laittaa taustalle Autiotalon soimaan kohdasta Eput laulaa älä mene njet njet, menet tai et silti sydämeni viet. K näyttää jotenkin kummalta, räpyttää taas silmiään. Kone on jo aikaa sitten laskeutunut Sloveniaan. Viikonloppu on ohi, keikkaputki jatkuu.

Vain muutaman päivän päästä samaan aikaan toisaalla B on bileissä Sloveniassa. Kaiken hauskuuden keskellä hänelle tulee mieleen postata video, jossa pyörii discopallo ja Abba laulaa:

Mamma mia, here I go again

My my, how can I resist you?

Mamma mia, does it show again

My my, just how much I've missed you?

Shippilasit silmillä siis nämä tapahtumat linkittyvät niin että K joko lähetti Dingo-viestin B:lle tietoisesti ikävän osoituksena johon B vastasi omalla videoparillaan TAI K yksinkertaisesti postasi ko. klipin ajattelematta B:tä jonka B sitten kuitenkin tulkitsi ikävänosoituksena, eihän hän voi tietää, miten klassikko suomibiisi on kyseessä jonka sanoja ei oikein edes enää tiedosta kun ovat niin puhkikuluneet. B:lle biisi ja sen sanat ovat kuitenkin uudet ja enkuksi yllättävän tuoreelta tuntuu omaankin silmään. B taatusti katsoo K:n videot ja sanojen käännös on vain klikkauksen päässä.

Oliko tarpeeks rautalankaa? Ja joo mulla on liikaa aikaa.

Vierailija
26114/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka ilmeisesti yhdistää tuon vahvimmin siihen koiranpentuvideoon, mutta eikö B:llä ollut sellainenkin, jossa esitteli koiria nimeltä? Vai keksinkö sellaisen juuri päästäni. Sekin on mahdollista, en oo ollut oikein oma itseni kohta kahteen kuukauteen. Tapahtui nimittäin semmoinen hassu juttu, että kaksi mulle täysin tuntematonta miestä bondasi ja söpöili keskenään ja multa lähti järki.

Vierailija
26115/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää Autiotalo -vouhotus on? Ei oo selvinnyt mulle. Avaisko joku? Tiedän joo et Kaislan keikalla oli joku Dingo -lappu, mut ...?

Itse uskon, että jos joku Dingo-jtuu on ennen tuota ollut, niin se sitten siivitti Jerelle mieleen Autiotalon, kun näki sen Bojanin sinipunasävyisen kuvan.

Mä en ainakaan tajua koko hommasta mitään. Jerellä oli Kaisla- ravintolan keikka Tampereella jossain vaiheessa, pari viikkoa sitten? Ja siellä Dingon nimmarit ja joku kirkkovene jollain lapulla seinässä kiinni. Käärijä oli kuvannut sitä ja omaa silmänpyörittelyänsä. That's all. En tiedä miksi ja mihin tätä porukka on yhdistänyt. Bojaniin tietysti jotenkin mut ... Njääh en tiedä 😅

Noh, minäpä selitän shippilasit silmillä, suhtautukaa myös siten. B oli just lähtenyt takas Sloveniaan, K jatkaa rundiaan perähikiöillä, kuumakin on, glamour kaukana tämänkertaisenkin maalaiskeikkapaikan mäntypaneloidun bäkkärin tunnelmasta. Joku, ehkä Nipa itse, on teipannut seinään vähän vinoon lapun Dingo was here ja piirtänyt lappuun kirkkoveneen. Nimmaritkin näyttää olevan. J kuvaa tämän ja laittaa taustalle Autiotalon soimaan kohdasta Eput laulaa älä mene njet njet, menet tai et silti sydämeni viet. K näyttää jotenkin kummalta, räpyttää taas silmiään. Kone on jo aikaa sitten laskeutunut Sloveniaan. Viikonloppu on ohi, keikkaputki jatkuu.

Vain muutaman päivän päästä samaan aikaan toisaalla B on bileissä Sloveniassa. Kaiken hauskuuden keskellä hänelle tulee mieleen postata video, jossa pyörii discopallo ja Abba laulaa:

Shippilasit silmillä siis nämä tapahtumat linkittyvät niin että K joko lähetti Dingo-viestin B:lle tietoisesti ikävän osoituksena johon B vastasi omalla videoparillaan TAI K yksinkertaisesti postasi ko. klipin ajattelematta B:tä jonka B sitten kuitenkin tulkitsi ikävänosoituksena, eihän hän voi tietää, miten klassikko suomibiisi on kyseessä jonka sanoja ei oikein edes enää tiedosta kun ovat niin puhkikuluneet. B:lle biisi ja sen sanat ovat kuitenkin uudet ja enkuksi yllättävän tuoreelta tuntuu omaankin silmään. B taatusti katsoo K:n videot ja sanojen käännös on vain klikkauksen päässä.

Aw. Uskon ekaan selitykseen.

Vierailija
26116/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porukka ilmeisesti yhdistää tuon vahvimmin siihen koiranpentuvideoon, mutta eikö B:llä ollut sellainenkin, jossa esitteli koiria nimeltä? Vai keksinkö sellaisen juuri päästäni. Sekin on mahdollista, en oo ollut oikein oma itseni kohta kahteen kuukauteen. Tapahtui nimittäin semmoinen hassu juttu, että kaksi mulle täysin tuntematonta miestä bondasi ja söpöili keskenään ja multa lähti järki.

Haha. Ei oo totta tiekkö mua löi sama halko päähän. Onpa sattuma! Liekö jostain laivan lastista pudonnut.

Vierailija
26117/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenki ihana toi K:n koirastoori <3 Jätän lopun tirskumisen huomiotta :D

Tirskuminen vie postauksesta kaiken hohdon. Sehän tarkoittaa sitä, että myös gf tietää mihin tässä viitataan, ikävä olo tästä vain tulee ainakin mulle. Ikäänkuin nauraisi bn postauksille gfn kanssa.

Mä en ajattele, että nauroivat Bojanille tai hänen postaukselleen, mutta tyhmä olo tuli kans itselle, koska se tyttis nauraa siellä lopussa niin tyhmän kuuloisesti tavallaan meille katsojille, kun me innokkaina ryntäämme katsomaan tätä meille tuotettua tyhmyyttä, jolle hän siis voi vielä pilkallisesti nauraa. 

En tajua, miksi hänen pitää siellä alleviivata videon tyhmyyttä nauramalla, se tekee videosta hölmön, ei sen sisältö. (Ts. on sekin "hölmö", mutta eräänlaisella hyväksyttävällä tavalla, kunnes se nauru ilmaisee, että hölmö on ja vain naurettava video).

Ei tämä minulle elämää suurempi asia ole, halusin vain sanoa, että en itse ota sitä kuitenkaan Bojanille naureskeluna. Sehän tässä nolo on, joka peilaa videota, jos ei tee sitä kunnolla ja hauskasti.

Vierailija
26118/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mussukat 🥰🥵

Tuo viimeinen kuva huvittaa kun B käy pebaan kiinni ja K laittaa käden sydämelle ja meidän jutuissa se ois just toisin päin ,että Daddy puristelis persettä 🤣

https://www.instagram.com/p/CtU26IjMOFP/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
26119/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on monesti tarua ihmeellisempää ja kun toinen on mielessä kyllä se saattaa monin tavoin pirskahdellakin 💚 Itse tykkään viljellä kaikkea pientä symboliikkaa mun perus IG postauksiin, jonka merkityksen ymmärtää vaan mun läheiset ystävät 🤭

Vierailija
26120/123801 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lopulta katsottua Bojanin kahvihaastattelun. Olipa kiva. Lopussa napattu upea kuva hänestä myös. Ilo silmälle ja korvalle.

Ketju on lukittu.