Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Porukka ilmeisesti yhdistää tuon vahvimmin siihen koiranpentuvideoon, mutta eikö B:llä ollut sellainenkin, jossa esitteli koiria nimeltä? Vai keksinkö sellaisen juuri päästäni. Sekin on mahdollista, en oo ollut oikein oma itseni kohta kahteen kuukauteen. Tapahtui nimittäin semmoinen hassu juttu, että kaksi mulle täysin tuntematonta miestä bondasi ja söpöili keskenään ja multa lähti järki.
Tää on kyllä niiin mielenkiintoinen ilmiö tämä kollektiivinen järjen häviåminen. Musta tuntuu että mä en ole yli kahteen kk pystynyt oikeen keskittymään mihinkään, kattonut uutisia, tehnyt käsitöitä, lukenut dekkareita ym ym. Ihan kuin ois.. sekaisin, rakastunut tai jotain. No mutta äsken mä laitoin tän sivunumeron muistiin ja päätin että nyt mä pidän kahden viikon tauon täältä, ehkä vilkaisen instat jossain kohtaa. Katsotaan onko ketju pystyssä kun palaan. Ja kuinka monta (sataa) sivua on tekstiä😅. Ihanaa juhannusta kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Autiotalo -vouhotus on? Ei oo selvinnyt mulle. Avaisko joku? Tiedän joo et Kaislan keikalla oli joku Dingo -lappu, mut ...?
Miten missä ja kenen toimesta tämä lappu on näkynyt? Mikä Kaislan keikka?
Itse uskon, että jos joku Dingo-jtuu on ennen tuota ollut, niin se sitten siivitti Jerelle mieleen Autiotalon, kun näki sen Bojanin sinipunasävyisen kuvan.
Mä en ainakaan tajua koko hommasta mitään. Jerellä oli Kaisla- ravintolan keikka Tampereella jossain vaiheessa, pari viikkoa sitten? Ja siellä Dingon nimmarit ja joku kirkkovene jollain lapulla seinässä kiinni. Käärijä oli kuvannut sitä ja omaa silmänpyörittelyänsä. That's all. En tiedä miksi ja mihin tätä porukka on yhdistänyt. Bojaniin tietysti jotenkin mut ... Njääh en tiedä 😅
Noh, minäpä selitän shippilasit silmillä, suhtautukaa myös siten. B oli just lähtenyt takas Sloveniaan, K jatkaa rundiaan perähikiöillä, kuumakin on, glamour kaukana tämänkertaisenkin maalaiskeikkapaikan mäntypaneloidun bäkkärin tunnelmasta. Joku, ehkä Nipa itse, on teipannut seinään vähän vinoon lapun Dingo was here ja piirtänyt lappuun kirkkoveneen. Nimmaritkin näyttää olevan. J kuvaa tämän ja laittaa taustalle Autiotalon soimaan kohdasta Eput laulaa älä mene njet njet, menet tai et silti sydämeni viet. K näyttää jotenkin kummalta, räpyttää taas silmiään. Kone on jo aikaa sitten laskeutunut Sloveniaan. Viikonloppu on ohi, keikkaputki jatkuu.
Vain muutaman päivän päästä samaan aikaan toisaalla B on bileissä Sloveniassa. Kaiken hauskuuden keskellä hänelle tulee mieleen postata video, jossa pyörii discopallo ja Abba laulaa:
Mamma mia, here I go again
My my, how can I resist you?
Mamma mia, does it show again
My my, just how much I've missed you?Shippilasit silmillä siis nämä tapahtumat linkittyvät niin että K joko lähetti Dingo-viestin B:lle tietoisesti ikävän osoituksena johon B vastasi omalla videoparillaan TAI K yksinkertaisesti postasi ko. klipin ajattelematta B:tä jonka B sitten kuitenkin tulkitsi ikävänosoituksena, eihän hän voi tietää, miten klassikko suomibiisi on kyseessä jonka sanoja ei oikein edes enää tiedosta kun ovat niin puhkikuluneet. B:lle biisi ja sen sanat ovat kuitenkin uudet ja enkuksi yllättävän tuoreelta tuntuu omaankin silmään. B taatusti katsoo K:n videot ja sanojen käännös on vain klikkauksen päässä.
Oliko tarpeeks rautalankaa? Ja joo mulla on liikaa aikaa.
Shippauslasien läpi katsottuna (= en ota näitä ajatuksia todellakaan liian tosissani) en ihmettelisi vaikka B olisi mennyt tsekkaamaan laulun ja sanat ja käännöksen niihin :D tuli mieleen tästä käännösasiasta sekin juttu kun B kyseli Hesarin instagramissa silloin käännöstä siihen Kärtsän haastatteluun :)
Vierailija kirjoitti:
Porukka ilmeisesti yhdistää tuon vahvimmin siihen koiranpentuvideoon, mutta eikö B:llä ollut sellainenkin, jossa esitteli koiria nimeltä? Vai keksinkö sellaisen juuri päästäni. Sekin on mahdollista, en oo ollut oikein oma itseni kohta kahteen kuukauteen. Tapahtui nimittäin semmoinen hassu juttu, että kaksi mulle täysin tuntematonta miestä bondasi ja söpöili keskenään ja multa lähti järki.
Hei muuten joo! Onkohan valemuisto vai tapahtuiko tollanenkin video?! Ihan kuin olisi ollut kaksi joista toinen jäi vähän unholaan ekan osan vastaansanomattomista eduista johtuen.
Vierailija kirjoitti:
Meidän mussukat 🥰🥵
Tuo viimeinen kuva huvittaa kun B käy pebaan kiinni ja K laittaa käden sydämelle ja meidän jutuissa se ois just toisin päin ,että Daddy puristelis persettä 🤣
https://www.instagram.com/p/CtU26IjMOFP/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Toi on kyllä ihana kuva 😅💚 Mussukat toimivat ihan synkassa noitten käsiensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on myös Marco Mengonin ykkösseuraaja instassa.
Toi Marco on ihan järkyttävän hyvän näköinen. Tykkäsin viisuissa kolmesta kappaleesta finaalissa katsomalla vain ne klipit; Luke Black, Marco ja sitten tietenkin Kärtsä. Due Vite on mun soittolistalla.
Mitä tarkoittaa ykkösseuraaja?Minäkään en tiedä, että mitä tarkoittaa ykkösseuraaja.
Mä oon Tommy Johanssonin (Sabatonin kitaristi) ykkösseuraaja ja mun mielestä se tarkoittaa vaan sitä että oon yksi niistä, jotka kommentoi eniten hänen postauksia, laittaa tykkäyksiä jne. Hän laittaa myös faneille tykkäyksiä ja sydämiä takasin.
Niin siis miten se näkyy?
Olen mäkin mun suosikkibändini ykkösfani💎 Facessa, mutta se onkin siis Face. Ja näköjään ykkösfaniksi pääsi, kun käy sivuilla kerran 6kk ja käydessään klikkaa keikkakalenteria ja lipunmyyntiä auki... (Bändi ei edes tule Euroopan mantereelle, Jenkkejä vain kiertää, ikinä en ole livenä nähnyt).
Sinänsä oon kyllä heidän ykkösfaninsa, jo vuodesta 1990, mutta en tajua tosiaan tota heidän ranking-perustetta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää Autiotalo -vouhotus on? Ei oo selvinnyt mulle. Avaisko joku? Tiedän joo et Kaislan keikalla oli joku Dingo -lappu, mut ...?
Miten missä ja kenen toimesta tämä lappu on näkynyt? Mikä Kaislan keikka?
Itse uskon, että jos joku Dingo-jtuu on ennen tuota ollut, niin se sitten siivitti Jerelle mieleen Autiotalon, kun näki sen Bojanin sinipunasävyisen kuvan.
Mä en ainakaan tajua koko hommasta mitään. Jerellä oli Kaisla- ravintolan keikka Tampereella jossain vaiheessa, pari viikkoa sitten? Ja siellä Dingon nimmarit ja joku kirkkovene jollain lapulla seinässä kiinni. Käärijä oli kuvannut sitä ja omaa silmänpyörittelyänsä. That's all. En tiedä miksi ja mihin tätä porukka on yhdistänyt. Bojaniin tietysti jotenkin mut ... Njääh en tiedä 😅
Noh, minäpä selitän shippilasit silmillä, suhtautukaa myös siten. B oli just lähtenyt takas Sloveniaan, K jatkaa rundiaan perähikiöillä, kuumakin on, glamour kaukana tämänkertaisenkin maalaiskeikkapaikan mäntypaneloidun bäkkärin tunnelmasta. Joku, ehkä Nipa itse, on teipannut seinään vähän vinoon lapun Dingo was here ja piirtänyt lappuun kirkkoveneen. Nimmaritkin näyttää olevan. J kuvaa tämän ja laittaa taustalle Autiotalon soimaan kohdasta Eput laulaa älä mene njet njet, menet tai et silti sydämeni viet. K näyttää jotenkin kummalta, räpyttää taas silmiään. Kone on jo aikaa sitten laskeutunut Sloveniaan. Viikonloppu on ohi, keikkaputki jatkuu.
Vain muutaman päivän päästä samaan aikaan toisaalla B on bileissä Sloveniassa. Kaiken hauskuuden keskellä hänelle tulee mieleen postata video, jossa pyörii discopallo ja Abba laulaa:
Mamma mia, here I go again
My my, how can I resist you?
Mamma mia, does it show again
My my, just how much I've missed you?Shippilasit silmillä siis nämä tapahtumat linkittyvät niin että K joko lähetti Dingo-viestin B:lle tietoisesti ikävän osoituksena johon B vastasi omalla videoparillaan TAI K yksinkertaisesti postasi ko. klipin ajattelematta B:tä jonka B sitten kuitenkin tulkitsi ikävänosoituksena, eihän hän voi tietää, miten klassikko suomibiisi on kyseessä jonka sanoja ei oikein edes enää tiedosta kun ovat niin puhkikuluneet. B:lle biisi ja sen sanat ovat kuitenkin uudet ja enkuksi yllättävän tuoreelta tuntuu omaankin silmään. B taatusti katsoo K:n videot ja sanojen käännös on vain klikkauksen päässä.
Oliko tarpeeks rautalankaa? Ja joo mulla on liikaa aikaa.
Shippauslasien läpi katsottuna (= en ota näitä ajatuksia todellakaan liian tosissani) en ihmettelisi vaikka B olisi mennyt tsekkaamaan laulun ja sanat ja käännöksen niihin :D tuli mieleen tästä käännösasiasta sekin juttu kun B kyseli Hesarin instagramissa silloin käännöstä siihen Kärtsän haastatteluun :)
Siis tietty on etsinyt biisin sanat ja klikannut Translate to English. On jo huomannut että sloveenin ja suomen välillä tulee kummallisia käännöksiä ;)
Kyllä se K nyt on enemmän kuin ystävä vai käykö miehet useinkin kavereitaan perseestä kii?
The puppy vid was posted by Bojan's sister and then reposted by him.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niiin mielenkiintoinen ilmiö tämä kollektiivinen järjen häviåminen. Musta tuntuu että mä en ole yli kahteen kk pystynyt oikeen keskittymään mihinkään, kattonut uutisia, tehnyt käsitöitä, lukenut dekkareita ym ym. Ihan kuin ois.. sekaisin, rakastunut tai jotain. No mutta äsken mä laitoin tän sivunumeron muistiin ja päätin että nyt mä pidän kahden viikon tauon täältä, ehkä vilkaisen instat jossain kohtaa. Katsotaan onko ketju pystyssä kun palaan. Ja kuinka monta (sataa) sivua on tekstiä😅. Ihanaa juhannusta kaikille!
Kaks viikkoa on kyllä jo kova. Hyvää juhannusta!
Kollektiivinen järjen häviäminen 😅 Mainiosti ilmaistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei muuten joo! Onkohan valemuisto vai tapahtuiko tollanenkin video?! Ihan kuin olisi ollut kaksi joista toinen jäi vähän unholaan ekan osan vastaansanomattomista eduista johtuen.
On baby esitellyt pentuja ainakin numeroiden, en tiedä sanoiko nimiä mutta esitteli kyllä. Se jäi mullakin sumuun kun katsoin repeatillä sitä uh-huh baby grrr vidiä 🥵💚
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se K nyt on enemmän kuin ystävä vai käykö miehet useinkin kavereitaan perseestä kii?
Ootko koskaan esim. futista katsonut? 😄
Ruby-koira siinä B:n matkalaukku kuvassa
Vierailija kirjoitti:
B:n koiravideo hieman outo, mutta jotkut tykkää, äänet liikaa jo
Mä en ole ikinä oikein tajunnu sen puppy videon pointtia? Vielä Käärijän paita päällä ja heti sen perään kun K oli sanonu että kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Kollektiivinen järjen häviäminen 😅 Mainiosti ilmaistu.
Jungilaisuudessa puhutaan myös kollektiivisesta alitajunnasta. Sekin taitaa olla täällä meillä totta, mitä on koettu ja jaettu ja rynnätty tänne jakamaan niin samoja syvältä kouraisevia fiiliksiä esim Tava yönä ja sen vklp aikana 🥰💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"jennabageberg" Instastooreissa näkyy vielä Kärtzää. Tuossa "Stadi ja kesäilta" stoorissa muutama bööna selvästi kytiksellä komeaan kesäpaita- K:n.....
siellähän se tyttis ihan yksinään seisoo, näyttää että juttelee kahdelle muulle mut kun katon uudestaan nii seisoo kyl kauempana takana
Taidat katsoa väärää naista.. Tyttis juttelee tuossa samalle valkopaitamiehelle joka oli jo Bessin pöydässä vieressä sekä tummaponinhäntäiselle naiselle. (Joukkio on vähän kauempana Kärtsästä)
Ja pitää samalla silmällä tuota minimekkobrunettea, joka intoilee päästä juttelemaan Kärden seuraan..
Onks tyttiksellä lasit nostettuna hiuksille?
Sama nainen sen W.valisan kuvissa instassa?
Vierailija kirjoitti:
Meidän mussukat 🥰🥵
Tuo viimeinen kuva huvittaa kun B käy pebaan kiinni ja K laittaa käden sydämelle ja meidän jutuissa se ois just toisin päin ,että Daddy puristelis persettä 🤣
https://www.instagram.com/p/CtU26IjMOFP/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
B vaan pystyy kontroloimaan ittensä huonommin kuin K, nuori innokas prinssi kun on. Ja onhan toi K beba varsin jees <3
Vierailija kirjoitti:
Hei Puutarhurit. Katsokaapa Kasper Strömmanin instagramista tänpäiväisen postauksen yhteyteen kirjoittamansa kuvateksti 😅
Vähän viisujen jälkeen löysin twitteristä hulvattoman väännöksen Cha cha chasta jonkun yliopistotutkijan tekemänä. Pitäisi löytyä haulla: Pidän kaksin käsin kiinni tutkimuksesta
Oli aika hauska! Aika lailla koko biisi sanoitettu uudelleen siis, säkeistöineen kaikkineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko koskaan esim. futista katsonut? 😄
Tai jääkiekkoa? 😂
Kärtsyle on niin hyvän näkönen tuossa Paidatonkiehujan "Hyvää juhannusta" stoorissa 😋