Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ja aina ollut Bojan ja Jure mulla, en ole se Jan-ihminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis, onko tämän päivän keskustelunaihe ollut Bojanin tyttöystävä, joka on siis vanha oikeasti hänen vanha kaveri? Bojan on hetero, mutta kuitenkin bi tai sittenkin oikeastaan homo? Bojan yrittää tehdä Jeren mustasukkaiseksi postaamalla Disco-pallon ja avoauton kuvia tai jos se Disco-pallo onkin kuitenkin Jerelle merkki siitä, että hän rakastaa Jereä? Mitä muuta?
Mattia ei näkynyt Tallinnassa kuuman euroviisusensatsioonin keikalla. Jäikö hän Suomenlinnaan? Etelin vyötäröstä ei ole taidettu puhua tänään tarpeeksi.
Kai me sentään ollaan tarpeeksi puhuttu jankkaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon järjestyksessä Bojan-, Kris-, Jure-, Nace- ja Jan-ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Bojan lähettää nyt epäselvää viestiä, siksi?
Ööö, mistä? Mä katsoin Bojanin instan videot, tykkäykset jne. Mä en kyllä näe mitään epäselviä viestejä missään. Eiköhän ne epäselvät viestit ja tulkinnat ole meidän päänsisäisiä juttuja.😂
Jan, Bojan, Jure, Kris ja Nace. Tässä mun järjestys. Muuten se Martin oli kuuma, harmi kun ei ole enää bändissä mukana. Toi siihen oman säväyksensä.🔥🔥🔥
Kris tulisi sitten kolmantena
Päivän dramaattiset ketjustapoistumiset johtuivat väitetystä parisuhdepäivityksestä.
Katso livekuvat:
https://tenor.com/fi/view/see-you-tomorrow-fuck-you-gif-18911720
Frankin raskausuutinen ei enää jaksanut säväyttää. Osa ehti jo epätoivoissaan repäistä tunikansa jokereiden mahdollisen s-keikan vuoksi.
Oooh nuo Jeren kuvat Kesärauhasta ja Tallinnasta, mun manifestointi toteutui: jumalaiset kapeat viikset on back!!
Ja mikä kroppa... Huuuhhh.
Vierailija kirjoitti:
Bojan lähettää nyt epäselvää viestiä, siksi?
Osallistumalla juhliin? Kuinka kauan olette seuranneet Bojania, kuukauden kaksi? Eli ollaan tosi vähän nähty hänen stoorejaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis, onko tämän päivän keskustelunaihe ollut Bojanin tyttöystävä, joka on siis vanha oikeasti hänen vanha kaveri? Bojan on hetero, mutta kuitenkin bi tai sittenkin oikeastaan homo? Bojan yrittää tehdä Jeren mustasukkaiseksi postaamalla Disco-pallon ja avoauton kuvia tai jos se Disco-pallo onkin kuitenkin Jerelle merkki siitä, että hän rakastaa Jereä? Mitä muuta?
Kyse ei ole Jerestä vaan Käärijästä.
Vierailija kirjoitti:
Oooh nuo Jeren kuvat Kesärauhasta ja Tallinnasta, mun manifestointi toteutui: jumalaiset kapeat viikset on back!!
Ja mikä kroppa... Huuuhhh.
Seuraavaksi manifestoin sen ajelemaan partansa siistiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ohos! Minulle sopisi Jan ja se bändistä poistunut Martin.Bojan tietenkin number one, mutta jos en saa, niin vaihtoehdot valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Jokereiden musiikista mieleen aika monet neuvostoliiton aikojen musat. Ja tämä ei siis ole mikään negatiivinen kommentti, itselleni se on nostalgista ja hyvää musiikkia.
Esim toi tuli mulle heti jostain syystä mieleen kun kuuntelin enemmän Jokereiden musiikkia. Jos jotain sattuu kiinnostamaan tollanen pieni musiikillinen aikamatkustus 💕
Ehkä Bojanin postaama Mamma mia oon kuitti av-mammoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tulee Jokereiden musiikista mieleen aika monet neuvostoliiton aikojen musat. Ja tämä ei siis ole mikään negatiivinen kommentti, itselleni se on nostalgista ja hyvää musiikkia.
Esim toi tuli mulle heti jostain syystä mieleen kun kuuntelin enemmän Jokereiden musiikkia. Jos jotain sattuu kiinnostamaan tollanen pieni musiikillinen aikamatkustus 💕
On ikävää Jugoslaviaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjän kieli aiheuttaa mulle fyysistä pahaa oloa. Oon varmaan ollu entisessä elämässä niitten vankina tai jotain muuta pahaa.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/l9mZFZ8cR5c" title="YouTube video player" frameborder="0" allow="accelerometer; autoplay; clipboard-write; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture; web-share" allowfullscreen></iframe>
Jodelissa väitetään, että Käärijä teki Kesärauhassa klo 23 biisissä p*llunnnuolemis -eleen. Hmmmm.....
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa väitetään, että Käärijä teki Kesärauhassa klo 23 biisissä p*llunnnuolemis -eleen. Hmmmm.....
Olihan se video jo täälläkin. Ja joo, teki kyllä 😗 Mutta K vaikuttaakin lähinnä uteliaalta eri suuntiin, ei miltään gaylta. Mua vähän häiritsee sivumennen sanoen se hänen myötämielisyytensä tai jopa intoilunsa Antti Tuiskusta, joka on itselleni ihmisenä siis varmasti ihana tyyppi, mutta brändinä tai hahmona vääränlainen tähän juttuun kaikella tapaa. Kun vertaa Bojanin male-seksikkyyteen kuitenkin.
On :) Tämä on päivän shokkiuutinen.