Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Bojan tuo nyt kivasti tyttö ystävää storyssa. Suoraan tägätty, ei kynsipeliä. Mitäs puutarhurit tästä? Mun mielestä kiva, antaa vähän Kärtsällekin signaalia (vai antaako?)
Ai onko Bojanilla tyttöystävä?
Vierailija kirjoitti:
Näenkö mä oikein, K:lla sormus vasemmassa nimettömässä??
https://vm.tiktok.com/ZGJC8jvRe/
Kyllä vaan 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere on kyllä valokuvauksellinen. Helppo kohde myös veljelleen kuvata. Tai kenelle tahansa. Näyttää kaikissa kuvissa niin täydelliseltä. Kaikki on niin kohdallaan jotenkin hänessä.
Minulle taas Bojan on juuri tuota, ihan koko paketissa.Molemmissa paljon kaikkea ihanaa, joten en edes pysty vertailemaan heitä millään rankingilla.Yhdessä Balkanin Ruusu ja .........onko Kärtsälle joku "nimi" löytynyt?
Sopisiko teille ladyille Pohjolan Ruusu?
Kärtsästä ei oikein tule ruusufiilikset. Bojanille taas sopii oikein hyvin. Mietitäänkö vielä, arvon naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun alkaa seurata jotain uutta tiliä ig:ssä se nostaa sun feediin vanhojakin kuvia kyseiseltä tililtä. Siksi musta ei oo mitenkään ihmeellistä et jos on tykkäillyt jostain vanhoista E:n kuvista. B:sta tullut mielikuva, et tekee paljonkin pohjatyötä ihmisistä joihin haluaa tutustua. Myös jos näytteleminen yhä kuuluu sen intresseihin, niin joko puheissa E:n kanssa tai pikku googlettelun jälkeen on voinut selvitä E:n isän asema, ja se voi olla omiaan lisään mielenkiintoo siihen suuntaan.
Eikö hänen miehelläkin oo aika hyvä asema musabisneksissä joku managerointifirma tms ja kontakteja riittää😀
Kyllä, juuri näin. Voi olla jopa merkittävämpi tekijä.
Onpa kaunis tyttöystävä Bojanilla!
Onkohan B tehnyt taustatyötä myös käärijästä
Vierailija kirjoitti:
Tässäpäs kaikille bojanisteille silmän iloa näin kuumaan sunnuntai-iltaan ;)
Those songs and especially Smooth Operater, I Knew You Were Trouble and Katy's Bon Appetit suit him and these videos so well...Oh my...
Also him saying "Carpe every diem, slide into every dm"........
🤯
Vierailija kirjoitti:
Ja asiallisesti ja aikuismaisesti tuo esille. Ei mitään naurettavia kynsiperformansseja tai sinkkularppaamisia.
Täytyypä poistua, koska trollit ovat taas vauhdissa yök
Vierailija kirjoitti:
Voi ihanaa
Ja katsokaa kuka on tykännyt 🥰
https://www.instagram.com/reel/Ctb4u_7KhN3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
PADAM
Olen tässä samalla sivistänyt itseäni, kiitos Bojat
Onko toi Bojanin tyttöystävä? For real? Nooooooo. En halua! Tuntuu että tää on taas tällanen kaksoispostaus kaikkien kynsihommien jälkeen. Miksi just tänään, kaikkien hottien Tallinnakuvien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti 🤣 Poika lainasi puhelinta ja kävi instassa.Kysyi multa ihmeissään , että miksi seuraat tuota seksinukke Kurhista.
Hädissäni oon alkanut seuraamaan,kun joku täällä silloin yhdisti et Bojan ja Kurhinen oli siellä Vallilassa yhtä aikaa.Nolona vastssin et varmaan vahingossa 🤣🤣 Nyt äkkiä poistin seurauksen.Tää oli paha 🤣
Tuli yhtäkkiä elävästi mieleen se hullu viikonloppu, kun kaikki oli ihan sekasin täällä... 🤭
Joo! Muistelen lämmöllä sitä kun baby oli ihan naamat Vallilassa odottamassa Jereä 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näenkö mä oikein, K:lla sormus vasemmassa nimettömässä??
https://vm.tiktok.com/ZGJC8jvRe/Kyllä vaan 😊
onhan sil ollu noi sormukset tyyliin aina
Vierailija kirjoitti:
No ihan selvästi oli, kerran pre partyissa oli jo ihan fanboy.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi Bojanin tyttöystävä? For real? Nooooooo. En halua! Tuntuu että tää on taas tällanen kaksoispostaus kaikkien kynsihommien jälkeen. Miksi just tänään, kaikkien hottien Tallinnakuvien jälkeen.
No me voidaan mielessämme ja keskenään kuvitella mitä tahansa, mutta oishan se ihme, jos noin kuumalla miehellä ei ois vientiä parisuhde/deittailumarkkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Jere helmikuussa 2023: "Mielessä pina colada ja rata'
Jere kesällä 2023:"Mielessä pina colada ja ratatatata"
Niin kuinkas kauan se bojan on sitä ratatataa huudellut keikoilla🤔😏 Oppiko se senkin ccc:sta😅
Onko missään faktaa tai samanlaisia todisteita kun K:n tapauksessa että on B:n tyttöystävä?
Minullakin on miespuolinen kaveri jonka kanssa monesti hengaan ja postaan stooriin, ei se automaattisesti tarkoita että on kyseessä seurustelukumppani jos postaa jotain hengailuja vastakkaisen sukupuolen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ja heti tulee ihan eri fiilis, ku eräästä toisesta! Kaunis ja herttanen! Jos tosiaan on tyttöystävä, on kyllä upea pari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan selvästi oli, kerran pre partyissa oli jo ihan fanboy.
https://twitter.com/jokeroutband/status/1629599307350278145?s=46&t=CKsS…
Tai jopa aiemmin, veikkaan että tuo twiitti Bojanin kirjoittama.
Eikö hänen miehelläkin oo aika hyvä asema musabisneksissä joku managerointifirma tms ja kontakteja riittää😀