Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
I think someone already mentioned this, but I would like to mention it too since I found it somehow strange..My ig investigation has led to the fact that Bojan liked that one photo of Etel from September 2021 and Etel liked Bojan's photo from October 2022..I mean isn't it a bit weird since they clearly haven't known each other at that time🤔
Ei se ole kiellettyä tykätä vanhoista kuvista instagramissa tutustumisen jälkeenkin 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ihanaa
Ja katsokaa kuka on tykännyt 🥰
https://www.instagram.com/reel/Ctb4u_7KhN3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==B muuten tykkäilee tosi aktiivisesti kaikkien fanitilienkin jutuista. Sillä täytyy olla puhelin kasvanut kiinni käteen. Ja ihmettelen että ehtii sen lisäksi vielä tehdä musiikkia, opetella kaikkia maailman kieliä ja olla muutenkin melko täydellinen. Sitäkin muuten joskus mietin (joo nyt menee tosi vanhojen muisteluksi) että miten se löysi silloin suht koht heti siihen Hesarin reelsiin kyselemään käännöstä, eli siis tekemään itseään näkyväksi? Ei sitä oltu siihen mitenkää esim tägätty.
Siis kääk oliko tällanen?! Mulla on mennyt ihan ohi, olin vaan niin sekaisin viisuista ja Kärden kakkossijasta etten huomannut mitään enkä oikein edes tiedä koska tää shippaus sai mut valtaansa. Löytyykö sitä Hesarin reelsiä vielä ja Bojanin kyssäriä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan seki aika suloista et heidän bromance ja ystävyys kestäs kaikki tulevat vuodet ja sitten joskus perheensäkin ystävystyisivät, olis yhteisiä lomia ja synttäreitä ja kummisetiä.
Okei niin tosiaan tää onkin mammafoorumi. Hetkeksi unohdin. Pitää varmaan siirtyä discordiin jos ei kiinnosta kuvitella näiden tulevia lasten synttäreitä.
Siirry! Hei hei!
Minäkään en kyllä haluaisi että siirrytään fiilistelemään heidän mahdollisia tulevia perheitään sentään... haluaako moni tähän suuntaan, galluppi? Plussa ylös jos haluaisit fiilistellä bn ja kn tulevia lapsiperheiden elämää, peukku alas jos ei. /Eri
En halua, että aletaan välttämättä tässä ketjussa fiilistelemään, mutta kyllähän tostakin asetelmasta saa halutessaan kirjoitettua hyvinkin mehukasta ficciä. 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I think someone already mentioned this, but I would like to mention it too since I found it somehow strange..My ig investigation has led to the fact that Bojan liked that one photo of Etel from September 2021 and Etel liked Bojan's photo from October 2022..I mean isn't it a bit weird since they clearly haven't known each other at that time🤔
Give it a rest, will ya?
Lol. Thanks forthe advice!! I think I really should😂 too much of everything for sure..🥲 At least for now..See ya later
Jere helmikuussa 2023: "Mielessä pina colada ja rata'
Jere kesällä 2023:"Mielessä pina colada ja ratatatata"
mä mietin miten B löysi hesarin haastattelun
Nyt laitatte ratata pätkän tänne kun mennyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ihanaa
https://www.instagram.com/reel/Ctb4u_7KhN3/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==B muuten tykkäilee tosi aktiivisesti kaikkien fanitilienkin jutuista. Sillä täytyy olla puhelin kasvanut kiinni käteen. Ja ihmettelen että ehtii sen lisäksi vielä tehdä musiikkia, opetella kaikkia maailman kieliä ja olla muutenkin melko täydellinen. Sitäkin muuten joskus mietin (joo nyt menee tosi vanhojen muisteluksi) että miten se löysi silloin suht koht heti siihen Hesarin reelsiin kyselemään käännöstä, eli siis tekemään itseään näkyväksi? Ei sitä oltu siihen mitenkää esim tägätty.
Siis kääk oliko tällanen?! Mulla on mennyt ihan ohi, olin vaan niin sekaisin viisuista ja Kärden kakkossijasta etten huomannut mitään enkä oikein edes tiedä koska tää shippaus sai mut valtaansa. Löytyykö sitä Hesarin reelsiä vielä ja Bojanin kyssäriä?[/quote
https://www.instagram.com/reel/CsWUe87ImQZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Islannin viisuedustaja Diljan tiktok 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ihanaa
Siis kääk oliko tällanen?! Mulla on mennyt ihan ohi, olin vaan niin sekaisin viisuista ja Kärden kakkossijasta etten huomannut mitään enkä oikein edes tiedä koska tää shippaus sai mut valtaansa. Löytyykö sitä Hesarin reelsiä vielä ja Bojanin kyssäriä?[/quote
https://www.instagram.com/reel/CsWUe87ImQZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Bojanin kysymys kommenteissa
Vierailija kirjoitti:
Jere helmikuussa 2023: "Mielessä pina colada ja rata'
Jere kesällä 2023:"Mielessä pina colada ja ratatatata"
Mulla on mennyt tämä ratatatata juttu ihan ohi, vaikka tähän asti olen hyvillä mielin voinut pyöritellä silmiä muiden "tämä meni ohi" kommenteille. Mun kanootti taitaa nyt helteen myötä jäädä jälkeen shippausvahdissa tai sitten vauhti kiihtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan seki aika suloista et heidän bromance ja ystävyys kestäs kaikki tulevat vuodet ja sitten joskus perheensäkin ystävystyisivät, olis yhteisiä lomia ja synttäreitä ja kummisetiä.
Okei niin tosiaan tää onkin mammafoorumi. Hetkeksi unohdin. Pitää varmaan siirtyä discordiin jos ei kiinnosta kuvitella näiden tulevia lasten synttäreitä.
Siirry! Hei hei!
Minäkään en kyllä haluaisi että siirrytään fiilistelemään heidän mahdollisia tulevia perheitään sentään... haluaako moni tähän suuntaan, galluppi? Plussa ylös jos haluaisit fiilistellä bn ja kn tulevia lapsiperheiden elämää, peukku alas jos ei. /Eri
En halua, että aletaan välttämättä tässä ketjussa fiilistelemään, mutta kyllähän tostakin asetelmasta saa halutessaan kirjoitettua hyvinkin mehukasta ficciä. 😛
Uuuh I can see this!! Iskät menee nyt keskenään hetkeks autotalliin öljyämään työkaluja ja rassaamaan moottoria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out haluaa kansainväliselle uralle, mutta todennäköisesti heidän tavoitteensa ei ole juuttua Suomen, Viron ja Liettuan kaltaisiin pikkumaihin, joissa markkinat ovat minimaaliset. Oman hehkutuksensa perusteella brittikeikat kiinnostavat paljon enemmän.
Mä toivon että Joker Outilla tulee olemaan erityinen suhde Suomeen 💜😀 ja täällä tulee olemaan heille paikka käydä yhä uudelleen. Jollain yhtyeillä näin on
Suhteen on oltava molemminpuolinen. Kova "fanitus" näyttäisi olevan päällä, mutta sen pitäisi näkyä jossain muuallakin kuin somessa ja keskustelupalstoilla. Bändin musiikista tunnetaan vain Carpe diem, jonka striimausluvut ovat jyrkässä laskussa. Muu tuotanto ei näytä kiinnostavan ollenkaan. No onhan kolme loppuunmyytyä pikkukeikkaa sentään tulossa.
Mistä ihmeestä oot keksinyt, että muu tuotanto ei kiinnosta ollenkaan? Ei oo mitään pohjaa tuolla väitteellä. Täällähän on melko intensiivisesti kuunneltu muutakin kuin Carpe Diemiä, ja kyllä sen huomaa jokainen viimeistään sitte syyskuun keikkojen yhteydessä. Ja kolmessa loppuunmyydyssä "pikkukeikassa" ei oo mitään vähäteltävää - etenkin, kun pari kuukautta sitten bändi oli käytännössä tuntematon Suomessa.
Vaikka siitä voi päätellä että niin spotifyssä kuin youtubessa niiden katselu / kuuntelumäärät on tosi pieniä? Kiva juttu jos joissain maissa on pienet ja innokkaat fanikunnat mutta ei se riitä kovin pitkälle.
No että tulevat pienestä 2 miljoonan asukkaan maasta ja laulavat sloveniaksi? Carpe Diemillä 13 miljoonaa kuuntelijaa lähenee.
Mikä selitys toi muka on millekään? xD Kärtsä räppää suomeksi ja silti sen muillakin biiseillä kuin ccc on monia miljoonia kuuntelukertoja?
Miljoonia????????????????????????????????????????????Onko täällä jo kynsikkäät liikkeellä?
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten törmännyt useisiin kommentteihin, että Suomen JO konsertteihin on tulossa ulkomailta Keski-Euroopasta porukkaa, äsken näin jonkun kommentin, että tyyppi oli varannut lennot Suomeen syyskuuksi, vaikka hällä ei ole vielä edes lippua. Keikkapaikkojen ulkopuolella voi olla joku hulina.. ja sit jos vähänkään tulee vihjeitä että Kärtsä vois olla kanssa siellä, niin entistä enemmän.
Ilmeisesti datayhteydet Keski-Euroopasta on sit nopeemmat kun ovat onnistuneet niitä lippuja ostamaan..(yhtään ei katkerana täällä🤯)
Onko teistä hyvä, jos jokereita tullaan katsomaan käärijän takia. Haluavatko itsekään olla jatkuvasti tunnettu k:n 'poikaystävän' takia.
Mielestäni JO olisi voinut pärjätä Euroviisuissa paremmin tuolla Demonin kaltaisella synkemmällä ja taiteellisemmalla discobiittikappaleella. Mutta ehkä halusivat pelata varman päälle ja varmistaa teinityttöjen äänet carpe diemillä.
Vierailija kirjoitti:
Islannin viisuedustaja Diljan tiktok 😀
Diljalla on ollut euroviisucrushi Bojaniin ja pyytää vähemmän kuvia hänestä et pääsee yli 😏
Kun alkaa seurata jotain uutta tiliä ig:ssä se nostaa sun feediin vanhojakin kuvia kyseiseltä tililtä. Siksi musta ei oo mitenkään ihmeellistä et jos on tykkäillyt jostain vanhoista E:n kuvista. B:sta tullut mielikuva, et tekee paljonkin pohjatyötä ihmisistä joihin haluaa tutustua. Myös jos näytteleminen yhä kuuluu sen intresseihin, niin joko puheissa E:n kanssa tai pikku googlettelun jälkeen on voinut selvitä E:n isän asema, ja se voi olla omiaan lisään mielenkiintoo siihen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten törmännyt useisiin kommentteihin, että Suomen JO konsertteihin on tulossa ulkomailta Keski-Euroopasta porukkaa, äsken näin jonkun kommentin, että tyyppi oli varannut lennot Suomeen syyskuuksi, vaikka hällä ei ole vielä edes lippua. Keikkapaikkojen ulkopuolella voi olla joku hulina.. ja sit jos vähänkään tulee vihjeitä että Kärtsä vois olla kanssa siellä, niin entistä enemmän.
Ilmeisesti datayhteydet Keski-Euroopasta on sit nopeemmat kun ovat onnistuneet niitä lippuja ostamaan..(yhtään ei katkerana täällä🤯)
Onko teistä hyvä, jos jokereita tullaan katsomaan käärijän takia. Haluavatko itsekään olla jatkuvasti tunnettu k:n 'poikaystävän' takia.
No minä en menisi vain kärtsän takia :D Bojanismiani yritän parannella (huono yritys tällä tavoin) ja lisäksi tykkään useista heidän kappaleistansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Käärijä ja Bojan pyydelleet shippaamaan itseään homonormatiivisesti? Vai ovatko shippaajat itse luoneet tämän "oikeutuksen" omilla "tulkinnoillaan"?
Aika laajamittainen luotu rinnakkaistodellisuus näill alustoilla pyörii ja jossain vaiheessa voisi olla itse kunkin osapuolen helpompi hengittää ilman tällaista.
K ja B ovat itse ilmoittaneet että heitä ei shippaus haittaa. Jere itse on kuvannut heidän suhdettaan sanalla "Romantic" ja "I love you Bojan" "Baby" "boyfriend" "same hotelroom, same bed", Ovat mm.. harrastaneet kuivayhdynnän kuvaamista Frankkia pumpatessaan jne. Kieli poskessa toki, mut niin mekin ollaan täällä kieli poskessa, tiettekö et mun oikea siviiliammatti ei ole aikuisten oikeesti puutarhuri. Anteeksi että paljastin.
B on kyllä suoraan sanonut vain ja ainoastaan, että ymmärtää shippauksen, JOS se tekee VIIISUSESONGIN seuraamisen jollekin hauskemmaksi.
Ei muuta siitä aihepiiristä.
No pitäisikö heidän erikseen ruveta mainitsemaan, että no niin ihmiset, nyt on kesä shippauksen vuoro ja jouluna voitte sitten shipata meitä joulusesongin aikana.
Kesä on loistoaikaa shippaamiseen. Jos talvella kylmenee, olen valmis hyppäämään jäänmurtajan ruoriin. Ja "kaikki joukolla jäätä särkemään!"
Ei varmasti halua. Tuo trollailee.