Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tästä kaikesta muistuu mieleeni, miten parikymppisenä tuli baari-illan jatkoilla pusuteltua slovenialaisen pojan kanssa. Oli hyvin komea ja tyylikkäästi pukeutunut, ja ei pahalla suomimiehiä kohtaan, mutta jos suomalainen olisi sen näköinen, niin olisi kyllä niin itseään täynnä. Tämä miehen alku oli taas hyvin jalat maassa ja huomioi kaikki kohteliaasti. Jotenkin siis JO-poikien tapainen monella tapaa. Suudellessa hän oli hyvin intohimoinen, mutta ei yhtään painostava tai limainen. En tiedä, johtuuko sitten katolisuudesta, että jo suuteluun suhtaudutaan sillä tavalla, kun seksiä on vasta avioliitossa.
Se herrasmiesmäisyys oli niin outoa, kun yleensä olin tottunut sellaisiin "anna p--ua, eikö no haista v--u" tyyppisiin lähestymisiin. Olin silloin hyvin huonoitsetuntoinen ja jotenkin pidin poikaa liian kauniina ja täydellisenä itselleni ja juttu ei edennyt, pelkuruuttani. Kyllä nuoruus menee pilalle nuorilla :D Kun täällä on ollut puhetta siitä, miten ihanasti slovenialaiset näyttävät tunteitaan, niin hänkin ääni väristen näytti surunsa, kun kieltäydyin kahvittelusta.
Vierailija kirjoitti:
Ai meillä on talousrealiteettit hukassa? No voi olla, realiteetti ei ehkä ole tän ketjun vahvinta antia 😂
Mä olen muuten ekonomi. Ei mun ammatilla mitään väliä ole, eikä mulla ole tarve mainostaa osaamistani. Repesin hillittömään nauruun kommenttisi takia, se kosketti mua juuri työni takia. Kiitos.😂
Arvailuja tulevaisuudesta:
- Joker Outin suosio on riippuvainen Käärijästä
- Bojan ja Käärijä yhdessä on dynamiittia!
- Bojan on kokeillut soolouraa mutta kuitenkin halusi bändin ympärilleen joten meni takaisin
- Bojan ja Käärijä ymmärtävät että heidät halutaan samassa paketissa. SE on se juttu mikä myy.
=> Bojan ja Käärijä on se tuote tulevaisuudessa, musiikillisestikin. Joker Out jatkaa ilman Bojania. Käärijä ja Bojan taas rikkovat rajoja ja antavat luovuuden kukkia. Tekevät yhdessä musaa, uusiutuvat. Suosio senkun kasvaa. Menestys taattu Bojanin kielitaidon ja Käärijän valovoimaisuuden ansiosta. Ja sen yhteisen kemian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan seki aika suloista et heidän bromance ja ystävyys kestäs kaikki tulevat vuodet ja sitten joskus perheensäkin ystävystyisivät, olis yhteisiä lomia ja synttäreitä ja kummisetiä.
Okei niin tosiaan tää onkin mammafoorumi. Hetkeksi unohdin. Pitää varmaan siirtyä discordiin jos ei kiinnosta kuvitella näiden tulevia lasten synttäreitä.
Siirry! Hei hei!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out haluaa kansainväliselle uralle, mutta todennäköisesti heidän tavoitteensa ei ole juuttua Suomen, Viron ja Liettuan kaltaisiin pikkumaihin, joissa markkinat ovat minimaaliset. Oman hehkutuksensa perusteella brittikeikat kiinnostavat paljon enemmän.
Mä toivon että Joker Outilla tulee olemaan erityinen suhde Suomeen 💜😀 ja täällä tulee olemaan heille paikka käydä yhä uudelleen. Jollain yhtyeillä näin on
Suhteen on oltava molemminpuolinen. Kova "fanitus" näyttäisi olevan päällä, mutta sen pitäisi näkyä jossain muuallakin kuin somessa ja keskustelupalstoilla. Bändin musiikista tunnetaan vain Carpe diem, jonka striimausluvut ovat jyrkässä laskussa. Muu tuotanto ei näytä kiinnostavan ollenkaan. No onhan kolme loppuunmyytyä pikkukeikkaa sentään tulossa.
Mistä ihmeestä oot keksinyt, että muu tuotanto ei kiinnosta ollenkaan? Ei oo mitään pohjaa tuolla väitteellä. Täällähän on melko intensiivisesti kuunneltu muutakin kuin Carpe Diemiä, ja kyllä sen huomaa jokainen viimeistään sitte syyskuun keikkojen yhteydessä. Ja kolmessa loppuunmyydyssä "pikkukeikassa" ei oo mitään vähäteltävää - etenkin, kun pari kuukautta sitten bändi oli käytännössä tuntematon Suomessa.
NO, sama tilanne Kärtsärillä täällä ja ulkomailla sIitä ei tiennyt kukaan yhtään mitään, joten HERÄTYS.
Vierailija kirjoitti:
Maksaako Logomo sali paljon enemmän kuin teatro ja miten muut käytännön järjestelyt? En oleta, että teistä joku osaisi vastata tähän, mutta kunhan pohdiskelen, että voisiko salin vaihtaminen isompaan onnistua.
Mehän ei voida tietää onko jotain suunnitteluasteella sinne eli että onnistuisiko vaihto. Tilan kapasiteetti on muistaakseni 700- yli 3 000 ja varmaan mieluummin otetaan iso tapahtuma jos sellainen on tarjolla. Mitään faktaa ei ole, kunhan mutuilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan seki aika suloista et heidän bromance ja ystävyys kestäs kaikki tulevat vuodet ja sitten joskus perheensäkin ystävystyisivät, olis yhteisiä lomia ja synttäreitä ja kummisetiä.
Okei niin tosiaan tää onkin mammafoorumi. Hetkeksi unohdin. Pitää varmaan siirtyä discordiin jos ei kiinnosta kuvitella näiden tulevia lasten synttäreitä.
Siirry! Hei hei!
Minäkään en kyllä haluaisi että siirrytään fiilistelemään heidän mahdollisia tulevia perheitään sentään... haluaako moni tähän suuntaan, galluppi? Plussa ylös jos haluaisit fiilistellä bn ja kn tulevia lapsiperheiden elämää, peukku alas jos ei. /Eri
I think someone already mentioned this, but I would like to mention it too since I found it somehow strange..My ig investigation has led to the fact that Bojan liked that one photo of Etel from September 2021 and Etel liked Bojan's photo from October 2022..I mean isn't it a bit weird since they clearly haven't known each other at that time🤔
Oon muuten törmännyt useisiin kommentteihin, että Suomen JO konsertteihin on tulossa ulkomailta Keski-Euroopasta porukkaa, äsken näin jonkun kommentin, että tyyppi oli varannut lennot Suomeen syyskuuksi, vaikka hällä ei ole vielä edes lippua. Keikkapaikkojen ulkopuolella voi olla joku hulina.. ja sit jos vähänkään tulee vihjeitä että Kärtsä vois olla kanssa siellä, niin entistä enemmän.
Ilmeisesti datayhteydet Keski-Euroopasta on sit nopeemmat kun ovat onnistuneet niitä lippuja ostamaan..(yhtään ei katkerana täällä🤯)
Tässäpäs kaikille bojanisteille silmän iloa näin kuumaan sunnuntai-iltaan ;)
Mun mielestä kannattavinta ois siirtää Tampereen keikka isompaan tilaan. Se on kuitenkin perjantai ja tulijoita voisi olla enemmän myös pohjoisemmasta kuin Turkuun.
Vierailija kirjoitti:
Näenkö mä oikein, K:lla sormus vasemmassa nimettömässä??
https://vm.tiktok.com/ZGJC8jvRe/
Kyl ne juhannushäät on nyt tulossa, mistä jo aiemmin mainitsin, kun todettiin Käärijällä olevan keikkataukoa juhannusviikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirry! Hei hei!
Minäkään en kyllä haluaisi että siirrytään fiilistelemään heidän mahdollisia tulevia perheitään sentään... haluaako moni tähän suuntaan, galluppi? Plussa ylös jos haluaisit fiilistellä bn ja kn tulevia lapsiperheiden elämää, peukku alas jos ei. /Eri
Minä olen nelikymppinen vela-nainen ja ei kiinnosta kuvitella kummankaan kohdalle mitään lapsiperhe-elämää. Baby sealin yhteishuoltajuus menettelee. Mitä sillä sinulle on väliä, millä joku muu fiilistelee? Minulle kemia ja seksuaalinen jännite on se juttu, jollekin toiselle ihan joku muu.
Tullut vastaan faneja, jotka fanituksen/shippauksen takia opiskelevat yhtä aikaa suomea, sloveenia ja serbiaa (serbia koska Bojanin juuret). Oi voi. :)
Vierailija kirjoitti:
I think someone already mentioned this, but I would like to mention it too since I found it somehow strange..My ig investigation has led to the fact that Bojan liked that one photo of Etel from September 2021 and Etel liked Bojan's photo from October 2022..I mean isn't it a bit weird since they clearly haven't known each other at that time🤔
Well we don't know when they like the photos. Probably after getting to know each other. Their feeds are not that long, it's easy to scroll down.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maybe this is a bit out of topic, but since someone mentioned artist Isac Elliot just wanted to tell you guys here that I remembered how I discovered that guy in 2014 when he was really, really young and then I listened to his song "Baby I" the whole summer. Also I love Nylon Beat because I'm huge fan of 90s eurodance music. And Bomfunk MC's of course. If we're talking about some new acts I love Alma, her song Summer Really Hurt Us deserves more recognition, if you ask me, and thanks to Käärijä I discovered some other artists, like Abreu, I think I like her. I wont even mention Eurovision that is all well known for most of us, but I want so say that I like some acts from UMK that didn't make it to ESC like Bess Ram pam pam, although Jezebel is still on my ESC playlist.
Of course, there is metal, like HIM and Nightwish, but to be honest I was never that much into heavier rock. Perhaps in my country those bands were very popular, especially Nightwish and Tarja, people adored her and actually they still are. She held a concert last year here.And what is also a fun fact that I read that Nighwish were supposed to present Finland Eurovision in 2000. But sadly they didn't :(
Sorry for being out of topic A BIG TIME, but I just couldn't resist cause I love music and love to talk about it and about artists, and especially when it comes to music from different parts of world, just love that process of exploring and discovering songs of different genres and different languages.
T. Serbian fangirlOfftopic as well but I wonder would you like Mouhous' beat, they're Finnish as well. This is very much kind of "teenage music" but I actually like them :D.
Anteeksi offtopic. 😇
Thanks!! I'll give a listen to it🙂
Vierailija kirjoitti:
Give it a rest, will ya?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere on kyllä valokuvauksellinen. Helppo kohde myös veljelleen kuvata. Tai kenelle tahansa. Näyttää kaikissa kuvissa niin täydelliseltä. Kaikki on niin kohdallaan jotenkin hänessä.
Minulle taas Bojan on juuri tuota, ihan koko paketissa.Molemmissa paljon kaikkea ihanaa, joten en edes pysty vertailemaan heitä millään rankingilla.Yhdessä Balkanin Ruusu ja .........onko Kärtsälle joku "nimi" löytynyt?
Sopisiko teille ladyille Pohjolan Ruusu?
Vierailija kirjoitti:
Oon muuten törmännyt useisiin kommentteihin, että Suomen JO konsertteihin on tulossa ulkomailta Keski-Euroopasta porukkaa, äsken näin jonkun kommentin, että tyyppi oli varannut lennot Suomeen syyskuuksi, vaikka hällä ei ole vielä edes lippua. Keikkapaikkojen ulkopuolella voi olla joku hulina.. ja sit jos vähänkään tulee vihjeitä että Kärtsä vois olla kanssa siellä, niin entistä enemmän.
Ilmeisesti datayhteydet Keski-Euroopasta on sit nopeemmat kun ovat onnistuneet niitä lippuja ostamaan..(yhtään ei katkerana täällä🤯)
Oisin toisaalta toivonu et Käärijä ei ois laittanu JO:lle sitä kommenttia et yes, i come, ku nää ulkkisfanit tais innostua vaan siitä. Uskon et suurin osa suomalaisista on kyl ostanu liput ihan oikeesta syystä eli Jokereiden takia, mut noista ulkkisfaneista ei tiiä. T. Toinen katkera
Maksaako Logomo sali paljon enemmän kuin teatro ja miten muut käytännön järjestelyt? En oleta, että teistä joku osaisi vastata tähän, mutta kunhan pohdiskelen, että voisiko salin vaihtaminen isompaan onnistua.