Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out haluaa kansainväliselle uralle, mutta todennäköisesti heidän tavoitteensa ei ole juuttua Suomen, Viron ja Liettuan kaltaisiin pikkumaihin, joissa markkinat ovat minimaaliset. Oman hehkutuksensa perusteella brittikeikat kiinnostavat paljon enemmän.
Mä toivon että Joker Outilla tulee olemaan erityinen suhde Suomeen 💜😀 ja täällä tulee olemaan heille paikka käydä yhä uudelleen. Jollain yhtyeillä näin on
Suhteen on oltava molemminpuolinen. Kova "fanitus" näyttäisi olevan päällä, mutta sen pitäisi näkyä jossain muuallakin kuin somessa ja keskustelupalstoilla. Bändin musiikista tunnetaan vain Carpe diem, jonka striimausluvut ovat jyrkässä laskussa. Muu tuotanto ei näytä kiinnostavan ollenkaan. No onhan kolme loppuunmyytyä pikkukeikkaa sentään tulossa.
Joo mutta keikat myy muutamassa minuutissa loppuun.
Käytännössä noista keikoista ei jää bändin jäsenille mitään käteen eli artisti maksaa.
Auttasko jos ottasivat isomman keikkapaikan? Koska tulijoita riittää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out haluaa kansainväliselle uralle, mutta todennäköisesti heidän tavoitteensa ei ole juuttua Suomen, Viron ja Liettuan kaltaisiin pikkumaihin, joissa markkinat ovat minimaaliset. Oman hehkutuksensa perusteella brittikeikat kiinnostavat paljon enemmän.
Mä toivon että Joker Outilla tulee olemaan erityinen suhde Suomeen 💜😀 ja täällä tulee olemaan heille paikka käydä yhä uudelleen. Jollain yhtyeillä näin on
Suhteen on oltava molemminpuolinen. Kova "fanitus" näyttäisi olevan päällä, mutta sen pitäisi näkyä jossain muuallakin kuin somessa ja keskustelupalstoilla. Bändin musiikista tunnetaan vain Carpe diem, jonka striimausluvut ovat jyrkässä laskussa. Muu tuotanto ei näytä kiinnostavan ollenkaan. No onhan kolme loppuunmyytyä pikkukeikkaa sentään tulossa.
Mistä ihmeestä oot keksinyt, että muu tuotanto ei kiinnosta ollenkaan? Ei oo mitään pohjaa tuolla väitteellä. Täällähän on melko intensiivisesti kuunneltu muutakin kuin Carpe Diemiä, ja kyllä sen huomaa jokainen viimeistään sitte syyskuun keikkojen yhteydessä. Ja kolmessa loppuunmyydyssä "pikkukeikassa" ei oo mitään vähäteltävää - etenkin, kun pari kuukautta sitten bändi oli käytännössä tuntematon Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan soitti Abbaa. Eikö hän yhtään ajatellut sitä, että Käärijä jäi finaalissa toiseksi sen takia, että ruotsi saa Euroviisut itselleen Abba vuoden takia. Aika törkeä veto.
suomen viisu häviöstä ollaan jo päästy yli miks sitä pitää uudestaan kaivaa esiim suomelle se oli suur saavutus päästä kakkoseksi ja viel yleisö äänillä kyllä suomi viellä viisut voittaa ehkä ens vuonna tai sit 10 vuoden päästä
Mä kirjoitin tuon Abba+ Bojan kommentin. Se oli pelkkää sarkasmia ja siis vastaus niihin pariin törkeään kommenttiin (ne poistettiin), joita joku kirjoitti ennen sitä. Nyt kun tuo kommentti on irrallisena tuolla, niin suurin osa ei nähtävästi käsitä sen olevan vitsi. Mutta ei se mitään, mielenkiinnolla olen ottanut vastaan näitä itseeni kohdistuvia roast purkauksia.😂
Vierailija kirjoitti:
Miten te onnenmyyrät saitte liput? Klo 9 reikä reikä olin netissä ja ohi meni. Tasan ei mene onnen lahjat.
Mulle kävi silleen että päivittelin sitä sivua varmaan sinne ehkä 9.20 saakka (yritin varata kahta lippua) ja sit yhtäkkiä kokeilin sitä vähän kalliimpaa ympäristölippua niin sain napattua yhen. Harmittaa kyllä etten saanut kaverille myös mutta täytyy olla iloinen tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha anna-liisakin sisälläni heräsi, joka on lähtenyt vähän bojanisti-suuntaan.
Sama 😅 Tuli sellainen paluu juurille -fiilis.
Olette kyllä ihan tuulen mukaan meneviä homssantuita! Tämä annaliisa on pysynyt Kärdelle 101%uskollisena kuolaajana. Joku viaton söpöliini Balkanilta välillä piipahtelee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te onnenmyyrät saitte liput? Klo 9 reikä reikä olin netissä ja ohi meni. Tasan ei mene onnen lahjat.
Mulle kävi silleen että päivittelin sitä sivua varmaan sinne ehkä 9.20 saakka (yritin varata kahta lippua) ja sit yhtäkkiä kokeilin sitä vähän kalliimpaa ympäristölippua niin sain napattua yhen. Harmittaa kyllä etten saanut kaverille myös mutta täytyy olla iloinen tästäkin.
Tai siis ei tolla ympäristölipulla ole varmaan mitään merkitystä, varmaan olisin siinä kohtaa saanut napattua tavallisenkin kun sieltä kerran yksi vapautui.
Saisipa näitä lippuja vielä jostain jotain kautta. Yritän kyllä kytätä ja toivon että isontavat joko Treen tai Turun keikkapaikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ihmeestä oot keksinyt, että muu tuotanto ei kiinnosta ollenkaan? Ei oo mitään pohjaa tuolla väitteellä. Täällähän on melko intensiivisesti kuunneltu muutakin kuin Carpe Diemiä, ja kyllä sen huomaa jokainen viimeistään sitte syyskuun keikkojen yhteydessä. Ja kolmessa loppuunmyydyssä "pikkukeikassa" ei oo mitään vähäteltävää - etenkin, kun pari kuukautta sitten bändi oli käytännössä tuntematon Suomessa.
Niinpä. Uskoisin kyllä et kaikille lipun ostaneille on muukin tuotanto tuttua ku pelkästään Carpe Diem. Ja jos joku on ostanu sinne lipun vaan mahdollisen Käärijän näkemisen takia ni se on erittäin perseestä, koska sit on jääny semmosia liputta jotka ois halunnu mennä kattomaan ihan vaan Jokereita.
Vierailija kirjoitti:
Saisipa näitä lippuja vielä jostain jotain kautta. Yritän kyllä kytätä ja toivon että isontavat joko Treen tai Turun keikkapaikan.
Samaa toivon minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bändin muu tuotanto ei ole tällä hetkellä listoilla missään muualla kuin kotimaassa, Carpe Diem on listoilla Suomessa, Virossa ja Liettuassa, mutta laskusuunnassa. Pikkukeikat eivät ole taloudellisesti kovinkaan kannattavia, koska lipputuloille on monta ottajaa ja jakajaa. Pelkästään bändissä on jo viisi jäsentä. Jos yksi lippu maksaa 25-30 euroa, niin eipä siitä montaa euroa jää per nuppi. Voi vaan miettiä, mitä kaikkia kustannuksia tuollaisesta kiertueesta tulee luonnostaan, matkat, yöpymiset, vuokrat jne.
Talousrealiteetit on nyt fanikunnalta vähän hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä eka biisi sopii tähän ketjuun noi sanat!
JO:n kannattaa tehdä lisää englanninkielistä musaa koska Bojanin kielitaidolla, ulkonäöllä ja karismalla räjäyttävät pankin.https://www.instagram.com/p/B-o2hpLDYAm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/tv/B-u4bLdjJsZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ton ekan klipin jälkeen, olen sanaton.Balkanin Ruusu on puhjennut kukkaan.Ja toisen jälkeen näytti siltä, että prinssi on kaikkiruokainen.
Voi että, ihana klassikko vielä tuo toka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereitten keikkayleisö näyttää voittopuolisesti kuin missikilpailun osanottojilta. Kauniita nuoria naisia ja vielä nätisti pukeutuvia kuten kuvat Trzicin keikalta osoittavat.
Sitten he tulee Suomeen ja eturivi on täynnä Pirjoa ja Pirkkoa 78 vee
Eipäs olla ikärasisteja! Täälläkin ääneenlausuttuna oletuksena on, että kaikki 40v+ ovat rumia röllykkämahaisia tätejä joiden pitää hävetä ulkonäköään. En ole röllykkämahainen enkä aio hävetä! Ikä tuo itsevarmuutta, joka parhaimmillaan kantaa pitkälle.
Mulla on mahassa röllykkä, mutta en anna sen hidastaa elämää.
Mulla on röllykässä maha, mut tilasin Wishistä korsetin ja keikoille menoks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siitä voi päätellä että niin spotifyssä kuin youtubessa niiden katselu / kuuntelumäärät on tosi pieniä? Kiva juttu jos joissain maissa on pienet ja innokkaat fanikunnat mutta ei se riitä kovin pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siitä voi päätellä että niin spotifyssä kuin youtubessa niiden katselu / kuuntelumäärät on tosi pieniä? Kiva juttu jos joissain maissa on pienet ja innokkaat fanikunnat mutta ei se riitä kovin pitkälle.
No että tulevat pienestä 2 miljoonan asukkaan maasta ja laulavat sloveniaksi? Carpe Diemillä 13 miljoonaa kuuntelijaa lähenee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä eka biisi sopii tähän ketjuun noi sanat!
JO:n kannattaa tehdä lisää englanninkielistä musaa koska Bojanin kielitaidolla, ulkonäöllä ja karismalla räjäyttävät pankin.https://www.instagram.com/p/B-o2hpLDYAm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
https://www.instagram.com/tv/B-u4bLdjJsZ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Ton ekan klipin jälkeen, olen sanaton.Balkanin Ruusu on puhjennut kukkaan.Ja toisen jälkeen näytti siltä, että prinssi on kaikkiruokainen.
Voi että, ihana klassikko vielä tuo toka.
Onneksi Bojan löytyi viisujen myötä. Eikä löytymiseen varmaan olisi riittänyt se, olisi nähnyt, kuullut Carpe diemin. Kyllä se vaati sen että käärijän takia tyyppi tuli tutummaksi ja muu tuotanto alkoi kiinnostaa.
Ei helvetti 🤣 Poika lainasi puhelinta ja kävi instassa.Kysyi multa ihmeissään , että miksi seuraat tuota seksinukke Kurhista.
Hädissäni oon alkanut seuraamaan,kun joku täällä silloin yhdisti et Bojan ja Kurhinen oli siellä Vallilassa yhtä aikaa.Nolona vastssin et varmaan vahingossa 🤣🤣 Nyt äkkiä poistin seurauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 60 kuvaa eurosentsatsioonin keikalta.
https://elu24.postimees.ee/7797844/galerii-poorane-pidu-soome-eurosensa…
Ei varmaan löydy kovin montaa eurosentsatioonia kuumempaa miestä.
Löytyy, eräs slovenialainen prinssi, BALKANIN RUUSU
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereitten keikkayleisö näyttää voittopuolisesti kuin missikilpailun osanottojilta. Kauniita nuoria naisia ja vielä nätisti pukeutuvia kuten kuvat Trzicin keikalta osoittavat.
Sitten he tulee Suomeen ja eturivi on täynnä Pirjoa ja Pirkkoa 78 vee
Eipäs olla ikärasisteja! Täälläkin ääneenlausuttuna oletuksena on, että kaikki 40v+ ovat rumia röllykkämahaisia tätejä joiden pitää hävetä ulkonäköään. En ole röllykkämahainen enkä aio hävetä! Ikä tuo itsevarmuutta, joka parhaimmillaan kantaa pitkälle.
Läskirasisti onnistuit silti olemaan. Ehkä ketjussa jossa shipataan K:ta ei ole ihan paras veto irvailla "röllykkämahoista".
.
TÄMÄ. K itse on kehopositiivisuuden ruumiillistuma, niin on se nyt kumma jos fanien pitäisi olla kuin fitnesskisoista. 🙄
I'm not sure if this photo has been shared here already, but I've seen if for the first time. Lighter hair, i'd say this is a bit older, but still he's so🔥🥵🥵🥵
https://www.instagram.com/p/Ctmw3-PtXFt/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Käytännössä noista keikoista ei jää bändin jäsenille mitään käteen eli artisti maksaa.