Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojathan vois taas treffata ennen Juhannusta kun taitaa molemmilla olla taukoa keikoista ;)
Tosiaan! Finnairin suorat lennot Ljubljanaan ainakin neljä kertaa viikossa (fingers crossed) ;-)
Eiköhän Jere grillaile mökillä ens viikon ellei sitten studiota tiedossa
Tosikko :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Next to Spain Wrapper!
https://twitter.com/KaarijaCFOSpain/status/1670377070118023169
Sorry for writing this comment in English but I just wanted to say hi from Spain. I found this thread a week ago or so and even though I'm not much of a B&K shipper myself you guys are so entertaining to read.
Regarding the plans for an international tour...I wish he'd come here but I really doubt it, and honestly I can't afford going to many more gigs in Finland (I went to the Black Box one and I may be going to one or two more before the end of the year). I still can't see K as enthusiastic about a European tour as I'd like. Not sure if he's just not that interested, if he's concerned about his English skills (although most of the fans who would pay to see him bought the whole package as it is, with the bad English and all) or if there are other reasons that we don't know. If one of the main issues for him is the language barrier then he may have to consider playing a couple more songs and cut out the stand-up talking? I don't know
In the IG story he posted a couple days ago talking about this I kind of felt that he would play in other countries just to please the fans and that it certainly isn't a priority at the moment for him (I saw people who took it in a completely different way but this is the impression I got). He could at least manage the fans' expectations way better. Also it wouldn't be very smart to announce dates at the end of the year and have the actual concerts next year, but again that's only my opinion.
Apart from this it's been lovely to see so many Madrid references here over the past few days! I got to stay at the same hotel as all the Eurovision acts when I went there for the preparty, I now regret being too shy to do a little more investigation back then hahaha, if only I would've known what was being cooked behind the scenes! I did bump into some of the artists at the hotel including K, but sadly I didn't catch a glimpse of any of the JO guys.
Again, sorry for the comment in English, I guess it'll be removed soon. Anyways have a nice Sunday everyone!
Jollain on selvästi liikaa aikaa käsissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/stufstufstuf/720456814710472704/a-selection-from…
Lisää kuvia viron keikalta <3
Jessus, saatto tulla vähän kuuma noita katellessa <3 Tukka sekasin-look on kyl älyttömän kuuma <3
Niin, 30 asteen helteillä tulee helposti kuuma. Saunassakin tulee kuuma. Juoksulenkillä voi tulla kuuma. Eilen Venlojen viestissä tuli todella kuuma.
Tuo jatkuva kuuma-sanan heittely, se se vasta onkin omaperäistä!
So?!
Voit hypätä mereen, se ei ole vielä kuuma 😘
Joker Out haluaa kansainväliselle uralle, mutta todennäköisesti heidän tavoitteensa ei ole juuttua Suomen, Viron ja Liettuan kaltaisiin pikkumaihin, joissa markkinat ovat minimaaliset. Oman hehkutuksensa perusteella brittikeikat kiinnostavat paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojathan vois taas treffata ennen Juhannusta kun taitaa molemmilla olla taukoa keikoista ;)
Tosiaan! Finnairin suorat lennot Ljubljanaan ainakin neljä kertaa viikossa (fingers crossed) ;-)
Niinhän se grillailee.
Jeren pitäisi vaan nyt ottaa ja pakata reppu ja varata lento. Ilmoittaa sitten periltä, missä on. Ja Bojanille pitää varmaan ilmoittaa etukäteen. Niin yksinkertaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Joker Out haluaa kansainväliselle uralle, mutta todennäköisesti heidän tavoitteensa ei ole juuttua Suomen, Viron ja Liettuan kaltaisiin pikkumaihin, joissa markkinat ovat minimaaliset. Oman hehkutuksensa perusteella brittikeikat kiinnostavat paljon enemmän.
Mä toivon että Joker Outilla tulee olemaan erityinen suhde Suomeen 💜😀 ja täällä tulee olemaan heille paikka käydä yhä uudelleen. Jollain yhtyeillä näin on
"Sunnuntai pötköttelypäivä"
Ihana Miken kuva 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin nimi suomeksi voisi olla Taisto Kukkala😂:
https://www.tumblr.com/because-its-eurovision/720131247699099648/selvit…
Hmm, Rääkijä ja Taisto Kukkala sopisivat hyvin Ankkalinnan hahmoiksi :D <3
Ai hitsi mä rakastan teitä😂 Ja nyt on ollut suht asiallista keskusteluakin meillä täällä. Yksi tykkää enemmän Koosta, toinen Beestä, kolmas tykkää heistä vain yhdessä, neljäs vain erikseen, ja samaan sakkiin mahdutaan jokainen.
Ja kehtasit sitten vielä unohtaa "taustapiru" Rekon, tarinan käsikirjoittajan.Anteeksiantamatonta.
Aloin katsella tätä Skamia. Ei kai muita 'skameja' ole ku tää nuorten sarja Areenassa...? Jotenkin hämmentää et onko tämä se paljon puhuttu ohjelma, tosin vasta alussa katselu, mut mielipiteitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se grillailee.
Jeren pitäisi vaan nyt ottaa ja pakata reppu ja varata lento. Ilmoittaa sitten periltä, missä on. Ja Bojanille pitää varmaan ilmoittaa etukäteen. Niin yksinkertaista se on.
Ja sitten vaan yhdessä grillaamaan.
Mä oon kyllä vasta 38-vuotias enkä edes shippaa näitä kahta kovin paljoa tai kuolaa Bojanin perään, vaan mun pääasiallinen syy tän ketjun lukemiseen on täällä monesti kukkiva verbaalinerous. Tuun tänne jatkuvasti takaisin ihan vaan hyvien narujen perässä.
Mulla kuitenkin sattuu olemaan lippu JO:n Tavastian keikalle, koska tykkään heidän musiikistaan ja haluan nähdä liveshown. Kehtaako sen nyt sitten käyttää vai oisko suotavampaa myydä lippu jollekin kuumalle kakskymppiselle ja jäädä kotiin kutomaan sukkaa ja odottamaan kuolemaa? Meinaan että parhaassa tapauksessa elämästä on vielä puolet jäljellä, saattaa käydä aika pitkäksi tolleen eläen...😒
Noh, kunhan vitsailen, kyllähän minä sinne keikalle menen ja varmana pogoankin hulluna, jos keikka on yhtään niin hyvä kuin keikkataltioinnit antavat ymmärtää. Saatan myös pyrkiä eturiviin ihan vaan koska haluan. Toivon myös, että en saata Joker Outia häpeään, kun pakotan heidät ottamaan rahaa kaltaiseltani muorilta 😉
Mietin myös sitä, että onko myös pop- ja rock-keikoilla käyvät nelikymppiset miehet yhtä säälittäviä mielestäsi, vai onko taas kyse siitä, että asiat naisten tekeminä on vaan tyhmiä ja säälittäviä, koska naiset ovat mielestäsi tyhmiä ja säälittäviä? Koska eihän nyt naisilla voi tietenkään olla mitään muita motiiveja keikoilla käymiseen kuin artistin kuolaaminen (parikymppisenä) tai kadonneen nuoruuden uudelleen eläminen (yli kakskymppisenä). Naurettavaa, sanon minä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se grillailee.
Formula lakanat reppuun ja Bojanin luo pötkötteleen. Mikäs sen parempi paikka ois rentoutua🥵
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kyllä vasta 38-vuotias enkä edes shippaa näitä kahta kovin paljoa tai kuolaa Bojanin perään, vaan mun pääasiallinen syy tän ketjun lukemiseen on täällä monesti kukkiva verbaalinerous. Tuun tänne jatkuvasti takaisin ihan vaan hyvien narujen perässä.
Mulla kuitenkin sattuu olemaan lippu JO:n Tavastian keikalle, koska tykkään heidän musiikistaan ja haluan nähdä liveshown. Kehtaako sen nyt sitten käyttää vai oisko suotavampaa myydä lippu jollekin kuumalle kakskymppiselle ja jäädä kotiin kutomaan sukkaa ja odottamaan kuolemaa? Meinaan että parhaassa tapauksessa elämästä on vielä puolet jäljellä, saattaa käydä aika pitkäksi tolleen eläen...😒
Noh, kunhan vitsailen, kyllähän minä sinne keikalle menen ja varmana pogoankin hulluna, jos keikka on yhtään niin hyvä kuin keikkataltioinnit antavat ymmärtää. Saatan myös pyrkiä eturiviin ihan vaan koska haluan. Toivon myös, että en saata Joker Outia häpeään, kun pakotan heidät ottamaan rahaa kaltaiseltani muorilta 😉
Mietin myös sitä, että onko myös pop- ja rock-keikoilla käyvät nelikymppiset miehet yhtä säälittäviä mielestäsi, vai onko taas kyse siitä, että asiat naisten tekeminä on vaan tyhmiä ja säälittäviä, koska naiset ovat mielestäsi tyhmiä ja säälittäviä? Koska eihän nyt naisilla voi tietenkään olla mitään muita motiiveja keikoilla käymiseen kuin artistin kuolaaminen (parikymppisenä) tai kadonneen nuoruuden uudelleen eläminen (yli kakskymppisenä). Naurettavaa, sanon minä!
Hyvä kirjoitus, oon sua vanhempi ja menossa myös Tavastian keikalle ihan tyytyväisenä. Tuo motiivi, mitä sillä oikeastaan on väliä millä motiivilla sinne menee. Jos se on musiikki, niin ok, jos Bojanin kuolaaminen niin sekin yhtä ok. Mitä se kenellekään kuuluu. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toivon että Joker Outilla tulee olemaan erityinen suhde Suomeen 💜😀 ja täällä tulee olemaan heille paikka käydä yhä uudelleen. Jollain yhtyeillä näin on
Suhteen on oltava molemminpuolinen. Kova "fanitus" näyttäisi olevan päällä, mutta sen pitäisi näkyä jossain muuallakin kuin somessa ja keskustelupalstoilla. Bändin musiikista tunnetaan vain Carpe diem, jonka striimausluvut ovat jyrkässä laskussa. Muu tuotanto ei näytä kiinnostavan ollenkaan. No onhan kolme loppuunmyytyä pikkukeikkaa sentään tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Aloin katsella tätä Skamia. Ei kai muita 'skameja' ole ku tää nuorten sarja Areenassa...? Jotenkin hämmentää et onko tämä se paljon puhuttu ohjelma, tosin vasta alussa katselu, mut mielipiteitä?
Jokainen kausi on itsenäinen tarinansa ja eri päähenkilöt samasta koulusta. Ne on tosiaan lukiolaisia ja itsehän fiilistelin sarjaa nelikymppisenä. Joo, on noloa ja hävettävää.
Vierailija kirjoitti:
Jere on kyllä valokuvauksellinen. Helppo kohde myös veljelleen kuvata. Tai kenelle tahansa. Näyttää kaikissa kuvissa niin täydelliseltä. Kaikki on niin kohdallaan jotenkin hänessä.
Minulle taas Bojan on juuri tuota, ihan koko paketissa.Molemmissa paljon kaikkea ihanaa, joten en edes pysty vertailemaan heitä millään rankingilla.Yhdessä Balkanin Ruusu ja .........onko Kärtsälle joku "nimi" löytynyt?
Miten te onnenmyyrät saitte liput? Klo 9 reikä reikä olin netissä ja ohi meni. Tasan ei mene onnen lahjat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteen on oltava molemminpuolinen. Kova "fanitus" näyttäisi olevan päällä, mutta sen pitäisi näkyä jossain muuallakin kuin somessa ja keskustelupalstoilla. Bändin musiikista tunnetaan vain Carpe diem, jonka striimausluvut ovat jyrkässä laskussa. Muu tuotanto ei näytä kiinnostavan ollenkaan. No onhan kolme loppuunmyytyä pikkukeikkaa sentään tulossa.
Joo mutta keikat myy muutamassa minuutissa loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki 1600.
Joo mutta keikat myy muutamassa minuutissa loppuun.
Toi Bojanin käärijänvihreä poolopaita on hämmentävä