Espoo Eestinlaakso asuinpaikkana
Millainen on? Eestinlaaksossa Saton vuokrakämppiä (Eestintaival 3). Kannattaako välttää vai onko ihan ok?
Kommentit (9)
Mulle Espoo aika vierasta seutua. Vaihtoehtoina myös Länsi-Vantaa (ei Myrtsi, eikä Martsari) tai Konalaakin miettinyt.
Wolf kirjoitti:
Mulle Espoo aika vierasta seutua. Vaihtoehtoina myös Länsi-Vantaa (ei Myrtsi, eikä Martsari) tai Konalaakin miettinyt.
Katsele asuntojen hintoja ko. alueilla ja käy kävelemässä. Sillä selviää jo aika paljon, millaista siellä on.
Alueella on lähes pelkästään vuokra-asuntoja ja niiden lisäksi pieni määrä asumisoikeusasuntoja. Tämä näkyy siinä, millaisia asukkaita on. Ihan rauhalliselta siellä kuitenkin näyttää, kun olen kävellyt alueella (asun itse parin kilometrin päässä). Ulkoilureiteille ja talvella myös laduille on lyhyt matka. Ruokakauppaa alueella ei ole.
Olen vain kävellyt alueella ja silloin se vaikutti ankealta.
Muutettiin Tuomarilaan sieltä. Pääseemukavasti junalla töihin ja palvelut on lähellä myös täällä.
Vierailija kirjoitti:
Muutettiin Tuomarilaan sieltä. Pääseemukavasti junalla töihin ja palvelut on lähellä myös täällä.
juu huonot palvelut lähellä ja se on todellakin huono asia
Tavallinen lapsiperheiden suosiossa oleva alue. Enemmän rivitaloja ja omakotitaloja siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen lapsiperheiden suosiossa oleva alue. Enemmän rivitaloja ja omakotitaloja siellä.
Puhutko nyt Eestinkalliosta? Eestinlaaksossa ei ole yhtään omakotitaloa.
Kirstimäkeen vai Suvisaaristoon verrattuna?