Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
22341/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi ettei tuota Apokalipsan kappaletta näyttäisi löytyvän streamauspalveluista :( 

Käärijän biisi: Siitä viis 2021:

Olin valmiina sun kaa vaik' elämän mittasiin hankkeisiin

Beibi tää kaatu sun valheisiin

Tässä taas Bojan on kirjoittanut vuonna 2016:

Js sm verjel da prava si zame

Js sm verjel da to je to

eli

Uskoin, että olet oikea minulle

Uskoin, että tässä se oli

Tietty noi on aika monen nuoren miehen tuntoja, en sitä sano. Mutta onko kaikkien...

Vierailija
22342/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän toi mahtas tuntua, noin niinku oikeasti, et oma kuva ja lärvä ja kaikki tekemiset olis yhtäkkiä joka puolella esillä, netissä, julkisuudessa ja ihmiset kommentois miten ihana ja suloinen ja täydellinen olet, ihan hurmiossa katselis videoklippejä ja hidastuskuvia susta.

Ihan pikkasen vois sekoittaa päätä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22343/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika taas poistua hetkeksi, kun täällä hölötetään vaan tylsästi gf:stä, jolla ei ole mitään merkitystä tai tekemistä ketjun aiheen kanssa. Palataan myöhemmin.

Aloitan ja päätän päiväni (pun intended) nykyään teekupposen sijaan tällä ^^ <3

https://www.tumblr.com/vikersund/720314753167376384/what-was-that-react…

Mäkin rakastan tuota pätkää, mutta tavallaan se tuntuu liian intiimiltä ja aidolta reaktiolta, että siitä tehdään "viihdettä" reposteltavaksi. Eri se kontentti, mitä B&K tuottavat tietoisesti faneille, joka on enemmän tai vähemmän suunniteltua.

Sama. Olen syyllinen koska olen katsonut pätkää tuhat kertaa hidastuksilla ja ilman, taustamusalla ja ilman, ja nuo ilmeet ja reaktiot ei valehtele. Samalla tiedän että tuo ei ollut mun silmille tarkoitettu. Possujuna oli. Tämä ei.

Mutta miettikää tuota bromancen/fanituksen/ihastuksen/ystävyyden/whatever something kaarta. B näyttää tuolta vain hetki sitten ja menee pähkinöiksi kun näkee toisen, sitten jollain ihmeen kaupalla he klikkaa aivan täysin yhteen ja ihmeellisen viisuviikon aikana kuplassaan he ovat ihastuneita toisiinsa ihmisinä mikä on aivan ilmeistä, Romantiikkaa tai ei mutta joku selittämätön yhteys silti mistä ovat itsekin kertoneet. Homma syvenee ja pian suunnitellaan reissua Suomeen. Täällä hän näkee todellisen ihmisen viisukuplajumalan takana, pienet Ikealla sisustetut asunnot ja einiinkultivoituneen lähipiirin ja suomifanit einiinkultivoituneissa ympäristöissä - tokihan hän on katsonut somesta ne Rautalammi-pätkät. Kyllä siinä kuplat puhkeaa väkisin. Eikä se huono ole mutta ihan karmeaa kun itse jotain vastaavaa kokeneena (kupla, ihailu, suosion piiriin pääsy, todellisuuden nähneenä) iskee niin syvälle nuo alun katseet tähdet silmissä ja sitten ne jotkut Suomi-reissun häivähdykset. Myös Bojan Tavastian takahuoneessa pinkki kaulapanta kaulassaan hiukan uhmakkaana mutta hauraana iskee aika pahasti. Miettikää tuosta koulupojan kikattelevasta hetkestä pikakelaus 2kk eteenpäin kaulapantaan. My heart... ja muut osiot kehosta huhhuh. Tämä iskee niin monella tasolla omista kokemuksista ja nuoruuden kaipuusta ihan silkkaan sek suaalisuuteen ja sitten vielä johonkin mitä ei pysty sanoittamaan vaikka kuinka yrittäisi taituroida.

Kyllä!! Kiitos kun sanoitit tätä kaikkea. Samat hetket kouraisee itseä tosi syvältä. Ja tuo siirtymä ujosti hämmentyvästä koulupojasta Tavastian lavalle. Ja tuo kaulapantahetki erityisesti. Siinä on niin monenlaista tunnelmaa, symboliikkaa, samaan aikaan 😭

Mitä se kaulapanta symboloi? Eikö se olekaan ihan neutraali asuste?

Alistujaa seksissä.

Ei pelkästään sitä, gooteilla ja punkkareilla se on asuste

Vierailija
22344/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä bojan ja käärijä flirtailu on enemmän tasa-tasapuolisempaa, kuin muiden osallistujen kanssa kenen kanssa bojan on flirtailu

Vierailija
22345/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko tästä jo keskusteltu tässä ketjussa, mutta nähtyäni näitä aikaisia videoita, huomasin että B kutsuu K:ta Käärijäksi myös Jerelle suoraan, esim. heidän ig livessä ("käärijä, you say it all wrong, it's leviosa, not leviosaaa"). Tietenkin esim. he is Jan and he is Bojan -videossa K pyytää heitä sanomaan "Käärijä", ihan kuin se olisi hänen nimensä. En tiedä käyttikö B tietoisesti K:n taiteilijanimeä, vai oliko tässä väärinkäsitys. Ainakin suomen vierailulla B käyttää K:n oikeaa nimeä. Aloin vain miettimään, että koska B käytti K:n nimeä ensimmäisiä kertoja. Suomen keikalla ainakin... En tiedä onko tämä ny tjotain turhaa jauhantaa/fiilistelyä osaltani. Hyvää sunnuntaita kaikille!

Ainakin Baby Seal haastattelussa, turkoosin maton jälkeen, Bojan sanoi "Jere". Silloin jo se nauratti, että nytkö on päästy etunimitasolle.

Vierailija
22346/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan b kateellinen kun eka k:n ulkomaan keikka viisujen ulkopuolella, 20 kertaa enemmän porukkaa ja yleisö ihan liekeissä. Mä oon alkanut tykkää monista k:n biiseistä oikeastaan live esitysten kautta.

Mä uskosin, et on lähinnä onnellinen ja innostunut ystävänsä puolesta. Eiköhän Jokeritkin yleisöä saa kokoajan enemmän ja enemmän. Ja ovat kiertäneet jo vaikka missä. Vähän eri tyyppistä musiikkia yms kuitenkin. Kärtsähän on 'koko kansan ' Kärtsä, mut Jokerit enemmän teinityttöjen, ja yleisesti naisten ihastelun kohde.

Vierailija
22347/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnasta

https://www.tumblr.com/rbf451/720402456558944256/flexgangx-ig-story-176…

Hetkinen, onko toi Rekon tililtä tai hänen linkkaama?

Vierailija
22348/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

/

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkohan ainoa B-fani, joka ei näe B:tä uhrina lainkaan? Seurasin häntä sieltä Madridin prepartyistä lähtien ja aloin katsoa vanhoja haastatteluja ja keikkoja ja mielestäni hän on todella kova flirttailija. Naisia kohtaan flirtti ei ylitä koskaan hyvän maun rajoja, hän on todella kohtelias sen suhteen, mutta miesten suhteen mennäänkin sitten ihan eri tasolla. Lavalla hän tietysti flirttailee yleisön kanssa ja kameran kanssa mutta osansa saa aina kanssaesiintyjät.

Toki Jeren kanssa flirtti on aika erilaista, koska kohde vastaa siihen samalla intensiteetillä, ja sen takia näenkin heidän kanssakäymisensä ainoana ns. tasa-arvoisena flirttisuhteena B:n elämässä (julkisessa, en tiedä mitään yksityisestä elämästä tietenkään). Mielestäni siis Jere on ainoa flirtin kohde, joka antaa samalla tavalla takaisin ja oletan, että se on varmaan yksi osa koko tämän shippauksen vetovoimasta. Ainakin minulla.

En osaa sijoittaa flirttailuun ja lavaesiintymiseen mitään alisteisia rooleja tai ylipäätään parisuhteen osapuolten rooleja enkä missään tilanteessa näe, että B olisi tässä jotenkin heikolla julkisuuden suhteen. On jo euroviisuissa aiheuttanut kohua Connorin kanssa, ja jatkuvasti kokeilee rajoja muidenkin suhteen. Alun perin olin vähän huolissani nimenomaan Jeren suhteen, kun ajattelin, että tuollainen ns. kokenut ja kuuluisa Casanova saa meidän pienen metsäläisen ihan sekaisin, mutta aliarvioin Jeren kykyä vastata tuollaiseen kansainvälisen tason flirttiin.

En toki sano, etteikö olisi mahdollista, että B on kaiken flirttailunsa keskellä täysin myyty suomalaiseen metsäläiseen, mutta kun katson hänen kanssakäymistään esimerkiksi Blancan, Alessandran, Luken, Gustaphin ja Irlannin poikien suhteen, niin en laittaisi kauheasti painoa juuri tähän alisteiseen asemaan. Enemmänkin sanoisin, että hän on tottunut olemaan aloitteentekijä flirtissä ja Jeren kanssa hän saa nauttia myös kohteena olemisesta.

Nuoresta iästään huolimatta B on kokenut paljon ja on huomattavasti kauemmin ollut maansa ja lähialueiden suosituimpia artisteja. Tämä kannattaa muistaa myös, kun puhutaan julkisuuden henkilöistä.

Et ole ainoa. B ei todellakaan ole mikään uhri. Hän tasan tarkkaan tietää mitä tehdä ja miten toimia. Hänellä on taustalla myös ammattimainen tiimi ja valmentajia. Jotenkin tällä palstalla ihmisiltä tuntuu unohtuvan tämä, kun he alkavat tulkitsemaan Bojanin ilmeitä, tekoja ja mitä lie. Jos he katsoisivat Bojanista laajemmin materiaalia, niin he huomaisivat, että tällä söpöllä tiikenrinpennulla on pitkät ja terävät kynnet. Hän hallitsee pääasiassa kaikkia tilanteita ja vie muita kuin pässiä narussa. Tämä hymypoika kyllä osaa ja tekee sen vielä erittäin viehkeästi ja ovelasti, hän tietään charminsa määrän.

Mä taas en näe kumpaakaan minään uhrina vaan että molemmat on vähän pyörällä päästä ja sekasin toisistaan, se vaan näkyy heillä ulospäin eri tavoilla. Jere on enemmän hönö ja bojan puppy

En näe B:tä puppynakaan vaikka Jeren suhteen vaikuttaa välillä vähän hämmentyneeltä. Mielestäni hän vaihtelee "törkeän" flirttailun ja "korrektin" flirttailun välillä nykyään, mikä kai tarkoittaa, että mukaan on tullut varovaisuutta, mitä ei ehkä alkuun ole ollut. Siinä mielessä olen avoin tulkinnoille vakavampien tunteiden mukaan tulosta mutta itse näen ehkä ne tunteet enemmän kategoriassa merkittävä ystävyys tai esimerkiksi kun on oppinut tuntemaan Jeren paremmin, on nähnyt sitä haavoittuvaisuutta eikä halua sohata väärään kohtaan. Ainahan sitä sellaista huoletonta flirttailua harrastaa paremmin pintapuolisen tutun kanssa kuin henkilön kanssa, jonka jo tuntee. B on erittäin taitava tunnetilojen tulkitsija, huomaavainen ja sosiaalisesti taitava (sanoisin, että ihan huipputaitava) ja sen näkee siitä, miten eri tavalla kohtelee esimerkiksi Blanca Palomaa ja Alessandraa tai sitten vaikkapa Gustaphia ja Jereä. Hän osaa sopeuttaa käytöksensä keskustelukumppanin tasolle. Tällainen ihminen on erittäin hurmaava niin kuin olemme huomanneet. ;) Ja tällainen ihminen on myös aina enemmän tilanteen herra kuin se keskustelukumppani, jonka tasolle hän on laskeutunut/noussut.

Ehkä tuosta kuvauksesta nyt näkyy se, miksi fanitan B:tä, pahoittelut siitä. Olen aivan hurmioitunut hänen taidoistaan enkä nyt puhu soitto- enkä laulutaidoista vaan haastatteluista, lavaesiintymisestä ja keskusteluista.

Vierailija
22349/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereitten keikkayleisö näyttää voittopuolisesti kuin missikilpailun osanottojilta. Kauniita nuoria naisia ja vielä nätisti pukeutuvia kuten kuvat Trzicin keikalta osoittavat.

Sitten he tulee Suomeen ja eturivi on täynnä Pirjoa ja Pirkkoa 78 vee.

Tämä osui ja upposi. Onhan se totta, että suomen keikalla yleisö saattaa olla hiukan erilaista, kuin mihin he ovat kotimaassaan tottuneet. Toisaalta, ei kai heitä haittaa, onko yleisössä Pirkkoa ja Jormaa. Tärkeintä varmasti on lipputulot ja yleisön viihdyttäminen. Itsekin mietin näin 42-vuotiaana äitinä, että kehtaanko mennä keikalla ja päätin, että kyllä kehtaan. Tulen sinne punainen ruusu rinnassani.😜

Vierailija
22350/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon oikeastaan yllättänyt miten pieniä (joitain satoja ihmisiä) keikkoja JO edelleen teki. Luulin että olis lähtemyt lentoon mutta ei lähtenyt. Käärijällä on jossain tuppukylässäkin isompia keikkoja mitä JO lähtee tekemään toiseen maahan.

Ehkä toi JO:n meno on liian kädenlämpöistä

Eiks se tön ketjun sloveenitarkin kertonut, että JO vetää viikonloppuisin pieniä keikkoja kotimaassaan, mutta nekään ei ole loppuunmyytyjä🤔 Ehkä eivät voi tehdä kovin isoilla venueilla kuitenkaan?

Vierailija
22351/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/jokaarija/719382455118954496/thinking-about-boja…

Lisää vanhojen muistelua.

Tuo Bojanin hymy🥰💚

Katsoin myös sen seuraavan klipin, missä Bojan on se vihreä hihaton pusero päällä.Heilauttaa alakroppaansa aika kivasti, viehätti.

Toi oikeanpuoleinen kuva K:sta ja B:sta on kyllä yks parhaista. Aika täydellinen otos kummastakin. 😘😍

Vierailija
22352/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon oikeastaan yllättänyt miten pieniä (joitain satoja ihmisiä) keikkoja JO edelleen teki. Luulin että olis lähtemyt lentoon mutta ei lähtenyt. Käärijällä on jossain tuppukylässäkin isompia keikkoja mitä JO lähtee tekemään toiseen maahan.

Mä uskon että JO:n suosio tulee nousemaan lähitulevaisuudessa merkittävästi maailmalla koska he pystyy tekemään musiikkia englanniksi ja karismaa ja taitoa ja biisinkirjoitustaitoa riittää. Sen sijaan K:n suosio laskee ja hän jää yhden hitin ihmeeksi vaikkakin kyllähän ysäriorkesteri-yhdenhitinihmeetkin vielä keikkailee maailmalla ysäribileissä ja K jää viisujen perusteella jonkinsortin ilmiöksi jota tullaan tuon biisin tiimoilta ja maineen tiimoilta kysymään eri paikkoihin. Toki jos kävisi niin että K:n tiimi onnistuisi tekeen bängerin numero kaksi joka viisumaineen siivittämänä saattaisi jopa saada huomiota maailmalla niin se olisi aikamoinen yllätys. Se ois kyllä maailman huvittavin juttu että joku vetäis pitkin maailman listoja suomen kielellä.

Toivoisin että K osaisi osaisi visuaalisesti(uudistuminen) ja musiikillisesti viedä uraansa eteenpäin niin että osaisi kohahduttaa kuin ccc:n kanssa. Ei mitään turvallisella mukavuusalueella liikkumista vaan luovaa hulluutta kuten ccc yrittämättä kuitenkin liikaa kopioida samaa konseptia. Jotain freesejä saundeja eikä mitään pyrin vain elämää-artistiksi erika vikmanin kylkeen jonka kanssa K tekee jonkun tusina autojää kakkosen joka unohtuu nopeasti. Tavallaan tuutata jotain musiikkia ilmoille tuuttaamisen vuoksi pienellä kunnianhimolla.

Mä en tiedä kantaako K:n meininki ilman Ylen massiivista panostusta kaikkeen stailauksesta,ammattimaisesta somesisällöstä ja visuaalisesta ilmeestä alkaen.

Vierailija
22353/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin nimi suomeksi voisi olla Taisto Kukkala😂:

https://www.tumblr.com/because-its-eurovision/720131247699099648/selvit…

Vierailija
22354/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereitten keikkayleisö näyttää voittopuolisesti kuin missikilpailun osanottojilta. Kauniita nuoria naisia ja vielä nätisti pukeutuvia kuten kuvat Trzicin keikalta osoittavat.

Sitten he tulee Suomeen ja eturivi on täynnä Pirjoa ja Pirkkoa 78 vee.

Tämä osui ja upposi. Onhan se totta, että suomen keikalla yleisö saattaa olla hiukan erilaista, kuin mihin he ovat kotimaassaan tottuneet. Toisaalta, ei kai heitä haittaa, onko yleisössä Pirkkoa ja Jormaa. Tärkeintä varmasti on lipputulot ja yleisön viihdyttäminen. Itsekin mietin näin 42-vuotiaana äitinä, että kehtaanko mennä keikalla ja päätin, että kyllä kehtaan. Tulen sinne punainen ruusu rinnassani.😜

No ainakin mitä nähnyt muualla somessa, niin kyllä ne Suomen Joker Out fanit ja keikalle tulijat on suurin osa 20+- nuoria naisia. Sitten jokunen varttuneempi puutarhuri palstalta, ml. allekirjoittanut. 😇 Eli tuskin yleisörakenne Suomen keikoilla niin radikaalisti poikkeaa siitä mihin ovat tottuneet, ja toisaalta luulisi, että ovat vaan innoissaan siitä, jos keikoilla alkaa käymään monenlaista porukkaa.

Vierailija
22355/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks se tön ketjun sloveenitarkin kertonut, että JO vetää viikonloppuisin pieniä keikkoja kotimaassaan, mutta nekään ei ole loppuunmyytyjä🤔 Ehkä eivät voi tehdä kovin isoilla venueilla kuitenkaan?

No Suomessa ainaki tuntuis riittävän porukkaa keikoille, ni tänne vaan tasasin väliajoin :D

Vierailija
22356/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ne puheet että JO on joku Slovenian suosituin bändi on ollut hölynpölyä? Uskon kyllä enemmän slovenialaista tässä.

Mä oikeasti luulin että JO:sta tulee joku wishin versio måneskinista ja nyt vaan hävettää 🤣🤣

Vierailija
22357/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et näköjään tunne historiaa kovin hyvin. Suomessa oli todella paljon sosialismin kannattajia (= punaiset sisällissodassa), jotka halusivat Suomen osaksi Neuvostoliittoa. Näitä ihmisiä jopa lopulta muutti Neuvostoliittoon yli 10 000 henkeä.

Mutta tämä menee jo niin paljon ohi palstan aiheen, että jätetään tämä tähän.

No etpä taida sinäkään tuntea historiaa. Vain osa punaisista halusivat Suomen osaksi Neuvostoliittoa, eivät kaikki.

Vierailija
22358/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni keikalle haluava tässä ketjussa onnistui saamaan liput jollekin JO keikoista?

Nuoli ylös joo

Nuoli alas ei

Vierailija
22359/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohis, mutta tiistaina näytetään youtuben kautta pikkuhuuhkajien eli U21 Suomi-Slovenia -matsi. Kyllä nyt universumi työntää Sloveniaa kurkusta alas urakalla. 😀

Vierailija
22360/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Suomessa ainaki tuntuis riittävän porukkaa keikoille, ni tänne vaan tasasin väliajoin :D

Alle 2000 on tosi vähän ja epäilen että on taloudellisesti kannattavaa.

Ketju on lukittu.