Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Upeita kuvia Tallinnan keikalta!
https://www.tumblr.com/letgomypartypiece/720408939945230336/sexy-sexy-p…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun vakioilta näyttää puuttuvan kokonaan kyky tarkastella kriittisesti omia tekemisiä. Hysteerinen stalkkaaminen ei ole tervettä toimintaa.
Ketjun ankeuttajilta näyttää puuttuvan kokonaan kyky tarkastella kriittisesti omia tekemisiä. Hysteeristen stalkkaajien tekstien lukeminen ja niistä marmattaminen päivästä ja viikosta toiseen ei ole tervettä toimintaa.
Niinkö?
Niin.
Ihana tää yks kommentti Miken Kesärauhan kuvien alla: "Ootte te kyllä veljekset! Toisella järjetön lavakarisma, vaikka vetäisi kotipizzan listaa läpi niin uppoaisi. Ja toisella taito vangita tämä karisma linssin läpi."
Vierailija kirjoitti:
Onks nää riitavideot a) kertomuksia siitä havainnosta, että naiset eivät ole sopivia kumppaneita, koska tilanteet ajautuvat aina tuollaisiin typeriin kiukutteluihin naisen puolelta vai b) kertomuksia siitä, että koska tiedetysti naiset ovat tuollaisia, niin nyt kiinnostaa seuraavaksi sitten miehet vai c) jonkun kurjasti menneen suhdetilanteen purkua purkajan olematta yhtään gay vai d) jotain muuta?
Myös K:lla muuten sama asenne poikkimenneeseen suhteeseen, kuin toi c) tarkoitan, on jakanut tuollaista juttua omasta elämästään... hmm.
Tää on muuten tosi hyvä biisi, menee mun soittolistalle heti!
Ai ja Bojanilla on videossa vielä Rollareiden paitakin! En huomannut ensin 😋 Joo, niitä myydään ihan vain statuksen vuoksi H&M:ssäkin, mutta hyvä status uran alkuun nyt kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä jo ollut täällä?
Matkiko se tuossa britneyn jälkeen käärijää kielen lipomisella ja silmien räpsyttämisellä..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainoa B-fani, joka ei näe B:tä uhrina lainkaan? Seurasin häntä sieltä Madridin prepartyistä lähtien ja aloin katsoa vanhoja haastatteluja ja keikkoja ja mielestäni hän on todella kova flirttailija. Naisia kohtaan flirtti ei ylitä koskaan hyvän maun rajoja, hän on todella kohtelias sen suhteen, mutta miesten suhteen mennäänkin sitten ihan eri tasolla. Lavalla hän tietysti flirttailee yleisön kanssa ja kameran kanssa mutta osansa saa aina kanssaesiintyjät.
Toki Jeren kanssa flirtti on aika erilaista, koska kohde vastaa siihen samalla intensiteetillä, ja sen takia näenkin heidän kanssakäymisensä ainoana ns. tasa-arvoisena flirttisuhteena B:n elämässä (julkisessa, en tiedä mitään yksityisestä elämästä tietenkään). Mielestäni siis Jere on ainoa flirtin kohde, joka antaa samalla tavalla takaisin ja oletan, että se on varmaan yksi osa koko tämän shippauksen vetovoimasta. Ainakin minulla.
En osaa sijoittaa flirttailuun ja lavaesiintymiseen mitään alisteisia rooleja tai ylipäätään parisuhteen osapuolten rooleja enkä missään tilanteessa näe, että B olisi tässä jotenkin heikolla julkisuuden suhteen. On jo euroviisuissa aiheuttanut kohua Connorin kanssa, ja jatkuvasti kokeilee rajoja muidenkin suhteen. Alun perin olin vähän huolissani nimenomaan Jeren suhteen, kun ajattelin, että tuollainen ns. kokenut ja kuuluisa Casanova saa meidän pienen metsäläisen ihan sekaisin, mutta aliarvioin Jeren kykyä vastata tuollaiseen kansainvälisen tason flirttiin.
En toki sano, etteikö olisi mahdollista, että B on kaiken flirttailunsa keskellä täysin myyty suomalaiseen metsäläiseen, mutta kun katson hänen kanssakäymistään esimerkiksi Blancan, Alessandran, Luken, Gustaphin ja Irlannin poikien suhteen, niin en laittaisi kauheasti painoa juuri tähän alisteiseen asemaan. Enemmänkin sanoisin, että hän on tottunut olemaan aloitteentekijä flirtissä ja Jeren kanssa hän saa nauttia myös kohteena olemisesta.
Nuoresta iästään huolimatta B on kokenut paljon ja on huomattavasti kauemmin ollut maansa ja lähialueiden suosituimpia artisteja. Tämä kannattaa muistaa myös, kun puhutaan julkisuuden henkilöistä.
Et ole ainoa. B ei todellakaan ole mikään uhri. Hän tasan tarkkaan tietää mitä tehdä ja miten toimia. Hänellä on taustalla myös ammattimainen tiimi ja valmentajia. Jotenkin tällä palstalla ihmisiltä tuntuu unohtuvan tämä, kun he alkavat tulkitsemaan Bojanin ilmeitä, tekoja ja mitä lie. Jos he katsoisivat Bojanista laajemmin materiaalia, niin he huomaisivat, että tällä söpöllä tiikenrinpennulla on pitkät ja terävät kynnet. Hän hallitsee pääasiassa kaikkia tilanteita ja vie muita kuin pässiä narussa. Tämä hymypoika kyllä osaa ja tekee sen vielä erittäin viehkeästi ja ovelasti, hän tietään charminsa määrän.
Tämä oli huojentavaa tietoa. Nuoruus hämää. En ole hänestä enää huolissani🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi päivä, uudet kujeet. Toivottavasti 🙃 Sellaista olen pohdiskellut, että miksi valtaosa valonnopeudella leviävästä somemateriaalista tuntuu keskittyvän vain toiseen osapuoleen? Vilkuiluvideot, katseet ja hymyt. It takes two to tango, niin eikö muka pelikaverin reaktioita ole tallentunut mihinkään, eikö niitä jaeta vai olenko vain puusilmä? Haluaisin nähdä toistakin puolta tästä stoorista. Tuollaisen kohteena olevana heittäisin itsekin discopallot vesille ihan vain huvin vuoksi ja osin siksi, että tulisi jotain muutakin feediin.
Tää mua just haittaa niin paljon, että saatan kohta lakata seuraamasta koko tarinaa. Lähes kaikki (julkisena oleva) materiaali sekä on että erityisesti tulkitaan niin, että Jere vain pelleilee, vetää överiksi tai on ihailtu kuningas. Ja Bojanin osana on olla (ainakin julkisuudessa) se aidosti ihastunut, reppana puppy. Niin epätasa-arvoinen asetelma, jota somessa koko ajan vahvistetaan. Enkä tarkoita siis sitä näiden välistä kemia-dynamiikkaan valtasuhdetta, vaan sitä että vahvistetaan mielikuvaa, jossa B on altavastaajan asemassa ja J ei joudu koskaan kantamaan vastuuta tai vastaamaan kiusallisiin kysymyksiin tai antamaan itseään alttiiksi. Totuutta kummankin aidoista tunteista emme toki tiedä, mutta mua tekee pahaa tää aika yksipuolinen, lähes maalittava julkisuus.
Se valta-asema näkemys on vain meidän katsojien päässä ja minä en näe asiaa samalla tavalla kuin sinä. Minusta tuossa touhussa on mukana kaksi tasa-arvoista, toisistaan oikeasti välittävää kaverusta, jotka vain hölmöilevät katsojien ja itsensä iloksi. Toisaalta se on samalla myös bisnestä ja sillä saadaan näkyvyyttä somessa. Jos haluaa fiilistellä näitä kahta ihmistä, niin asioita pitää katsoa vähän ruusunpunaisten lasien läpi, muuten se ei onnistu.
Kyllä, näin mä sen toki ajattelen ja koen, mutta yritin kertoa sitä, että musta on tympeää, miten kaikki julkisuus, Twitter, kommentit, haastattelut jne. korostaa sitä Bojanin asemaa ihastuneena ja vähän säälittävänä. Ei Jereä aseteta samaan asemaan. Just esim. se hidastus alkuajoilta, jossa Bojan on ihastuneen oloinen. Jerekään ei saa silmiään irti hänestä ja menee pasmat sekaisin, mutta ei, siitä ei kukaan kirjoita tai sano mitään. Onko Käärijä-hahmo jotenkin jo saavuttanut sellaisen tabu-aseman, jossa hänestä ei voida ajatella tai sanoa mitään tällaista? Tämä mua häiritsee.
Häiritsee sinua, vai uskot sen häiritsevän Bojania? Minusta K ei ole saavuttanut tabu-asemaa, vaan hänen kohdallaan vastaava spekulointi ei tuota samaa lopputulosta, eli ole niin koukeroista, koska K heti vesittää kaiken laittamalla astetta pahempaa kontenttia asiasta itse :)
Jos K ois noiden hidastusten kohteena, se laittais varmaan jonkun hänen omia kasvojenilmeitään seuraavan hidastusvideon itsestään kieli ulkona jonkun Bojanvideon perään tms ;)
Just näin, K vie tän pelin somea vastaan kyl 6-0. Valuu kuin vesi hanhen selästä. K on myös hyvin suoraviivaisesti kertonut että B on hänelle todella läheinen ja tärkeä. My best friend I love you jne. B:n viestintä on paljon monitulkintaisempaa ja synnyttää enemmän kiinnostusta arvailla missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainoa B-fani, joka ei näe B:tä uhrina lainkaan? Seurasin häntä sieltä Madridin prepartyistä lähtien ja aloin katsoa vanhoja haastatteluja ja keikkoja ja mielestäni hän on todella kova flirttailija. Naisia kohtaan flirtti ei ylitä koskaan hyvän maun rajoja, hän on todella kohtelias sen suhteen, mutta miesten suhteen mennäänkin sitten ihan eri tasolla. Lavalla hän tietysti flirttailee yleisön kanssa ja kameran kanssa mutta osansa saa aina kanssaesiintyjät.
Toki Jeren kanssa flirtti on aika erilaista, koska kohde vastaa siihen samalla intensiteetillä, ja sen takia näenkin heidän kanssakäymisensä ainoana ns. tasa-arvoisena flirttisuhteena B:n elämässä (julkisessa, en tiedä mitään yksityisestä elämästä tietenkään). Mielestäni siis Jere on ainoa flirtin kohde, joka antaa samalla tavalla takaisin ja oletan, että se on varmaan yksi osa koko tämän shippauksen vetovoimasta. Ainakin minulla.
En osaa sijoittaa flirttailuun ja lavaesiintymiseen mitään alisteisia rooleja tai ylipäätään parisuhteen osapuolten rooleja enkä missään tilanteessa näe, että B olisi tässä jotenkin heikolla julkisuuden suhteen. On jo euroviisuissa aiheuttanut kohua Connorin kanssa, ja jatkuvasti kokeilee rajoja muidenkin suhteen. Alun perin olin vähän huolissani nimenomaan Jeren suhteen, kun ajattelin, että tuollainen ns. kokenut ja kuuluisa Casanova saa meidän pienen metsäläisen ihan sekaisin, mutta aliarvioin Jeren kykyä vastata tuollaiseen kansainvälisen tason flirttiin.
En toki sano, etteikö olisi mahdollista, että B on kaiken flirttailunsa keskellä täysin myyty suomalaiseen metsäläiseen, mutta kun katson hänen kanssakäymistään esimerkiksi Blancan, Alessandran, Luken, Gustaphin ja Irlannin poikien suhteen, niin en laittaisi kauheasti painoa juuri tähän alisteiseen asemaan. Enemmänkin sanoisin, että hän on tottunut olemaan aloitteentekijä flirtissä ja Jeren kanssa hän saa nauttia myös kohteena olemisesta.
Nuoresta iästään huolimatta B on kokenut paljon ja on huomattavasti kauemmin ollut maansa ja lähialueiden suosituimpia artisteja. Tämä kannattaa muistaa myös, kun puhutaan julkisuuden henkilöistä.
Et ole ainoa. B ei todellakaan ole mikään uhri. Hän tasan tarkkaan tietää mitä tehdä ja miten toimia. Hänellä on taustalla myös ammattimainen tiimi ja valmentajia. Jotenkin tällä palstalla ihmisiltä tuntuu unohtuvan tämä, kun he alkavat tulkitsemaan Bojanin ilmeitä, tekoja ja mitä lie. Jos he katsoisivat Bojanista laajemmin materiaalia, niin he huomaisivat, että tällä söpöllä tiikenrinpennulla on pitkät ja terävät kynnet. Hän hallitsee pääasiassa kaikkia tilanteita ja vie muita kuin pässiä narussa. Tämä hymypoika kyllä osaa ja tekee sen vielä erittäin viehkeästi ja ovelasti, hän tietään charminsa määrän.
Tämä oli huojentavaa tietoa. Nuoruus hämää. En ole hänestä enää huolissani🙂
Kaikkia muita, mutta Kärtsän kanssa tuntuu putoavan siihen kaninkoloon kuin me muutkin 😌
K:n hymy ja silmät on niin kauniit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika taas poistua hetkeksi, kun täällä hölötetään vaan tylsästi gf:stä, jolla ei ole mitään merkitystä tai tekemistä ketjun aiheen kanssa. Palataan myöhemmin.
Aloitan ja päätän päiväni (pun intended) nykyään teekupposen sijaan tällä ^^ <3
https://www.tumblr.com/vikersund/720314753167376384/what-was-that-react…
Mäkin rakastan tuota pätkää, mutta tavallaan se tuntuu liian intiimiltä ja aidolta reaktiolta, että siitä tehdään "viihdettä" reposteltavaksi. Eri se kontentti, mitä B&K tuottavat tietoisesti faneille, joka on enemmän tai vähemmän suunniteltua.
Sama. Olen syyllinen koska olen katsonut pätkää tuhat kertaa hidastuksilla ja ilman, taustamusalla ja ilman, ja nuo ilmeet ja reaktiot ei valehtele. Samalla tiedän että tuo ei ollut mun silmille tarkoitettu. Possujuna oli. Tämä ei.
Mutta miettikää tuota bromancen/fanituksen/ihastuksen/ystävyyden/whatever something kaarta. B näyttää tuolta vain hetki sitten ja menee pähkinöiksi kun näkee toisen, sitten jollain ihmeen kaupalla he klikkaa aivan täysin yhteen ja ihmeellisen viisuviikon aikana kuplassaan he ovat ihastuneita toisiinsa ihmisinä mikä on aivan ilmeistä, Romantiikkaa tai ei mutta joku selittämätön yhteys silti mistä ovat itsekin kertoneet. Homma syvenee ja pian suunnitellaan reissua Suomeen. Täällä hän näkee todellisen ihmisen viisukuplajumalan takana, pienet Ikealla sisustetut asunnot ja einiinkultivoituneen lähipiirin ja suomifanit einiinkultivoituneissa ympäristöissä - tokihan hän on katsonut somesta ne Rautalammi-pätkät. Kyllä siinä kuplat puhkeaa väkisin. Eikä se huono ole mutta ihan karmeaa kun itse jotain vastaavaa kokeneena (kupla, ihailu, suosion piiriin pääsy, todellisuuden nähneenä) iskee niin syvälle nuo alun katseet tähdet silmissä ja sitten ne jotkut Suomi-reissun häivähdykset. Myös Bojan Tavastian takahuoneessa pinkki kaulapanta kaulassaan hiukan uhmakkaana mutta hauraana iskee aika pahasti. Miettikää tuosta koulupojan kikattelevasta hetkestä pikakelaus 2kk eteenpäin kaulapantaan. My heart... ja muut osiot kehosta huhhuh. Tämä iskee niin monella tasolla omista kokemuksista ja nuoruuden kaipuusta ihan silkkaan sek suaalisuuteen ja sitten vielä johonkin mitä ei pysty sanoittamaan vaikka kuinka yrittäisi taituroida.
Kyllä!! Kiitos kun sanoitit tätä kaikkea. Samat hetket kouraisee itseä tosi syvältä. Ja tuo siirtymä ujosti hämmentyvästä koulupojasta Tavastian lavalle. Ja tuo kaulapantahetki erityisesti. Siinä on niin monenlaista tunnelmaa, symboliikkaa, samaan aikaan 😭
Mitä se kaulapanta symboloi? Eikö se olekaan ihan neutraali asuste?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun vakioilta näyttää puuttuvan kokonaan kyky tarkastella kriittisesti omia tekemisiä. Hysteerinen stalkkaaminen ei ole tervettä toimintaa.
Ketjun ankeuttajilta näyttää puuttuvan kokonaan kyky tarkastella kriittisesti omia tekemisiä. Hysteeristen stalkkaajien tekstien lukeminen ja niistä marmattaminen päivästä ja viikosta toiseen ei ole tervettä toimintaa.
Eiköhän kyse ole pikemminkin uteliaisuudesta ja huolestumisesta tyypeistä, jotka ovat omien ajatustensa vankeja.
Olen tämän ketjun yksi ns. puutarhureista ja ollut täällä alusta asti. Myönnän, että itseänikin välillä huolestuttaa ne kommentoijat, joilla B&K fiilistely menee liian syvälle tunteisiin; oli sitten kyse fiilistelijöistä tai ankeuttajista.
Huoh. Huolestuttaa????? Tajuat toivottavasti, että isoin osa taitaa olla päälle 40-vuotiaita, osa päälle 50-v. Itse ainakin olen sen verran syvällinen, että ei minua ole vielä MIKÄÄN tässä ketjussa esitetty teoria tai skenaario huolestuttanut kenenkään ajatuksena pätkän vertaa! Et taida tietää mitään ihmisten oikeista henkisistä ihmissuhdekamppailuista, jos se, mitä tässä ketjussa on pohdittu, oikeasti huolestuttaa sinua.
Mun on todella helppo spekuloida tosi syvälläkin tasolla asioita sen heiluttamatta mun arkipäivää mihinkään suuntaan. Toisten elämästähän tässä on kyse, eikä minun. Edes.
Vähän ohiksena. Tallinnan klipeissä ei mun mielestä näytä siltä, että yleisö kuvaa kokoajan vaan tanssii ja laulaa mukana. Mua oikeasti häiritsee (vaikka toisaalta olen kiitollinen niistä kuvatuista pätkistä), että artisti vetää täysillä ja porukka vaan kuvaa puhelimilla. Itse kaipaan niitä aikoja kun keikoilla ei kukaan kuvannut vaan fiilisteltiin täysillä.
Ja kyllä, itsekin otan yleensä ainakin yhden pätkän muistoksi, mutta en koska niistä biiseistä mistä eniten tykkään. Haluan katsoa liveä livenä, enkä ruudun kautta paikan päällä. Mulla on liput sekä JOn että Käärijän keikalle syksylle, joten mun kautta ette saa valitettavasti pätkiä (ja jään suosiolla myös takariviin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika taas poistua hetkeksi, kun täällä hölötetään vaan tylsästi gf:stä, jolla ei ole mitään merkitystä tai tekemistä ketjun aiheen kanssa. Palataan myöhemmin.
Mäkin rakastan tuota pätkää, mutta tavallaan se tuntuu liian intiimiltä ja aidolta reaktiolta, että siitä tehdään "viihdettä" reposteltavaksi. Eri se kontentti, mitä B&K tuottavat tietoisesti faneille, joka on enemmän tai vähemmän suunniteltua.
Sama. Olen syyllinen koska olen katsonut pätkää tuhat kertaa hidastuksilla ja ilman, taustamusalla ja ilman, ja nuo ilmeet ja reaktiot ei valehtele. Samalla tiedän että tuo ei ollut mun silmille tarkoitettu. Possujuna oli. Tämä ei.
Mutta miettikää tuota bromancen/fanituksen/ihastuksen/ystävyyden/whatever something kaarta. B näyttää tuolta vain hetki sitten ja menee pähkinöiksi kun näkee toisen, sitten jollain ihmeen kaupalla he klikkaa aivan täysin yhteen ja ihmeellisen viisuviikon aikana kuplassaan he ovat ihastuneita toisiinsa ihmisinä mikä on aivan ilmeistä, Romantiikkaa tai ei mutta joku selittämätön yhteys silti mistä ovat itsekin kertoneet. Homma syvenee ja pian suunnitellaan reissua Suomeen. Täällä hän näkee todellisen ihmisen viisukuplajumalan takana, pienet Ikealla sisustetut asunnot ja einiinkultivoituneen lähipiirin ja suomifanit einiinkultivoituneissa ympäristöissä - tokihan hän on katsonut somesta ne Rautalammi-pätkät. Kyllä siinä kuplat puhkeaa väkisin. Eikä se huono ole mutta ihan karmeaa kun itse jotain vastaavaa kokeneena (kupla, ihailu, suosion piiriin pääsy, todellisuuden nähneenä) iskee niin syvälle nuo alun katseet tähdet silmissä ja sitten ne jotkut Suomi-reissun häivähdykset. Myös Bojan Tavastian takahuoneessa pinkki kaulapanta kaulassaan hiukan uhmakkaana mutta hauraana iskee aika pahasti. Miettikää tuosta koulupojan kikattelevasta hetkestä pikakelaus 2kk eteenpäin kaulapantaan. My heart... ja muut osiot kehosta huhhuh. Tämä iskee niin monella tasolla omista kokemuksista ja nuoruuden kaipuusta ihan silkkaan sek suaalisuuteen ja sitten vielä johonkin mitä ei pysty sanoittamaan vaikka kuinka yrittäisi taituroida.
Kyllä!! Kiitos kun sanoitit tätä kaikkea. Samat hetket kouraisee itseä tosi syvältä. Ja tuo siirtymä ujosti hämmentyvästä koulupojasta Tavastian lavalle. Ja tuo kaulapantahetki erityisesti. Siinä on niin monenlaista tunnelmaa, symboliikkaa, samaan aikaan 😭
Alistujaa seksissä.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohiksena. Tallinnan klipeissä ei mun mielestä näytä siltä, että yleisö kuvaa kokoajan vaan tanssii ja laulaa mukana. Mua oikeasti häiritsee (vaikka toisaalta olen kiitollinen niistä kuvatuista pätkistä), että artisti vetää täysillä ja porukka vaan kuvaa puhelimilla. Itse kaipaan niitä aikoja kun keikoilla ei kukaan kuvannut vaan fiilisteltiin täysillä.
Ja kyllä, itsekin otan yleensä ainakin yhden pätkän muistoksi, mutta en koska niistä biiseistä mistä eniten tykkään. Haluan katsoa liveä livenä, enkä ruudun kautta paikan päällä. Mulla on liput sekä JOn että Käärijän keikalle syksylle, joten mun kautta ette saa valitettavasti pätkiä (ja jään suosiolla myös takariviin).
Kierrän paljon keikkoja, ainuttakaan kertaa en puhelinta ole esiin ottanut, enkä ota. Se on kivempi kokea se keikka, eikä katsoa myöhemmin ruudun läpi. Yhdellä tutulla on kamera, minkä kiinnittää esim rintakehään tai olkapäähän ja sillä kuvaa koko keikan, se on ihan kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tekohauskassa kalastusvideossa "sattunut" jäämään pöydälle kahden ihmisen ruokalautaset ja jo Seiskassakin esitellyt myrtin aurinkolasit. Nopeasti taas sukellettiin.
Sai Myrttikin ruokaa syödäksee-e-en ja Kärtsä oli kännissä, näin sen itkeneen ... (Lumi teki enkelin eteiseen)
Tuli vaan joku mielen yhtymä.
Lumi teki Bojanin eteiseen!
Ja olen samaa mieltä noista risupartajutuista. Olen fanittanut Käärijää muutaman vuoden ja tottunut siihen että se on huoliteltu, joten tuo törkyparta harmittaa omaa esteetikon silmää ja blokkaa er00ttiset unet. Kyseessähän on helkkarin komea kundi, kunhan saataisiin ne ihanat kasvot esiin tuolta. Onkohsn tämä joku playoff-parta joka olisi kohta lähdössä? Rukoilen.Jestas juu, aikaisempi huoliteltu parta + ohuet viikset oli todella hyvännäköinen, ja sexy asf.
Tarkoitat varmaan UMK:n ja Euroviisujen aikaan, kun Käärijällä oli apunaan ammattilainen laittamassa hiuksia siistimässä sitä partaa.
Ehkä Käärijä näki sen uutisjutun, jossa hänen Vantaan-keikkaansa vähän leikillään verrattiin Kristuksen toiseen tulemiseen, ja totesi että nyt on aika kasvattaa jeesusparta 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä ainakin näen siinä jotain kinkyä ja subiin viittavaa, söpö puppy kaulapannassa kontillaan, jota dom Kärtsyli pitää liekassa ja käskyttää. Loppu onkin sellaista K-18 fantasiaa, ettei viitsi tänne kirjoitella. 😇🤫
Onkohan b kateellinen kun eka k:n ulkomaan keikka viisujen ulkopuolella, 20 kertaa enemmän porukkaa ja yleisö ihan liekeissä. Mä oon alkanut tykkää monista k:n biiseistä oikeastaan live esitysten kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas en näe kumpaakaan minään uhrina vaan että molemmat on vähän pyörällä päästä ja sekasin toisistaan, se vaan näkyy heillä ulospäin eri tavoilla. Jere on enemmän hönö ja bojan puppy
Oon oikeastaan yllättänyt miten pieniä (joitain satoja ihmisiä) keikkoja JO edelleen teki. Luulin että olis lähtemyt lentoon mutta ei lähtenyt. Käärijällä on jossain tuppukylässäkin isompia keikkoja mitä JO lähtee tekemään toiseen maahan.
Ehkä toi JO:n meno on liian kädenlämpöistä
Wow giving you a big round of applause for this!! Couldn't said it any better!!👌