Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
22361/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojanin nimi suomeksi voisi olla Taisto Kukkala😂:

https://www.tumblr.com/because-its-eurovision/720131247699099648/selvit…

Taisto Kukkala 🤣

Vierailija
22362/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, Rääkijä ja Taisto Kukkala sopisivat hyvin Ankkalinnan hahmoiksi :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22363/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereitten keikkayleisö näyttää voittopuolisesti kuin missikilpailun osanottojilta. Kauniita nuoria naisia ja vielä nätisti pukeutuvia kuten kuvat Trzicin keikalta osoittavat.

Sitten he tulee Suomeen ja eturivi on täynnä Pirjoa ja Pirkkoa 78 vee.

Tämä osui ja upposi. Onhan se totta, että suomen keikalla yleisö saattaa olla hiukan erilaista, kuin mihin he ovat kotimaassaan tottuneet. Toisaalta, ei kai heitä haittaa, onko yleisössä Pirkkoa ja Jormaa. Tärkeintä varmasti on lipputulot ja yleisön viihdyttäminen. Itsekin mietin näin 42-vuotiaana äitinä, että kehtaanko mennä keikalla ja päätin, että kyllä kehtaan. Tulen sinne punainen ruusu rinnassani.😜

No ainakin mitä nähnyt muualla somessa, niin kyllä ne Suomen Joker Out fanit ja keikalle tulijat on suurin osa 20+- nuoria naisia. Sitten jokunen varttuneempi puutarhuri palstalta, ml. allekirjoittanut. 😇 Eli tuskin yleisörakenne Suomen keikoilla niin radikaalisti poikkeaa siitä mihin ovat tottuneet, ja toisaalta luulisi, että ovat vaan innoissaan siitä, jos keikoilla alkaa käymään monenlaista porukkaa.

Musta ois ihan mielenkiintosta päästä näkemään sitä ikähaarukkaa. Saattaa olla et on enemmänkin varttuneempaa porukkaa mitä aattelee, et menis silleen aika tasasesti parikymppiset ja vanhemmat. Ja niinku kirjotitkin ni varmasti ovat vaan innoissaan siitä et on monenlaista porukkaa :)

Vierailija
22364/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon oikeastaan yllättänyt miten pieniä (joitain satoja ihmisiä) keikkoja JO edelleen teki. Luulin että olis lähtemyt lentoon mutta ei lähtenyt. Käärijällä on jossain tuppukylässäkin isompia keikkoja mitä JO lähtee tekemään toiseen maahan.

Ehkä toi JO:n meno on liian kädenlämpöistä

Eiks se tön ketjun sloveenitarkin kertonut, että JO vetää viikonloppuisin pieniä keikkoja kotimaassaan, mutta nekään ei ole loppuunmyytyjä🤔 Ehkä eivät voi tehdä kovin isoilla venueilla kuitenkaan?

Heillä on syksymmällä tulossa keikka maan isommalla areenalla, joka vetää yli 14 000 henkeä. Eli kyllä he oikeasti ovat suosittuja kotimaassaan, toivottavasti kohta myös muualla. 🙏

Vierailija
22365/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan singing "Ona" two nights ago..His eyes...and there i am..enchanted..💫

https://vm.tiktok.com/ZM2Auc9ue/

Vierailija
22366/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun vakioilta näyttää puuttuvan kokonaan kyky tarkastella kriittisesti omia tekemisiä. Hysteerinen stalkkaaminen ei ole tervettä toimintaa.

Ketjun ankeuttajilta näyttää puuttuvan kokonaan kyky tarkastella kriittisesti omia tekemisiä. Hysteeristen stalkkaajien tekstien lukeminen ja niistä marmattaminen päivästä ja viikosta toiseen ei ole tervettä toimintaa.

Eiköhän kyse ole pikemminkin uteliaisuudesta ja huolestumisesta tyypeistä, jotka ovat omien ajatustensa vankeja.

Olen tämän ketjun yksi ns. puutarhureista ja ollut täällä alusta asti. Myönnän, että itseänikin välillä huolestuttaa ne kommentoijat, joilla B&K fiilistely menee liian syvälle tunteisiin; oli sitten kyse fiilistelijöistä tai ankeuttajista.

Huoh. Huolestuttaa?????  Tajuat toivottavasti, että isoin osa taitaa olla päälle 40-vuotiaita, osa päälle 50-v. Itse ainakin olen sen verran syvällinen, että ei minua ole vielä MIKÄÄN tässä ketjussa esitetty teoria tai skenaario huolestuttanut kenenkään ajatuksena pätkän vertaa! Et taida tietää mitään ihmisten oikeista henkisistä ihmissuhdekamppailuista, jos se, mitä tässä ketjussa on pohdittu, oikeasti huolestuttaa sinua. 

Mun on todella helppo spekuloida tosi syvälläkin tasolla asioita sen heiluttamatta mun arkipäivää mihinkään suuntaan. Toisten elämästähän tässä on kyse, eikä minun. Edes.

Mä toivoisin jonkun näköistä sisälukutaitoa sinultakin, jos kerran ikää ja kokemusta löytyy niinkuin väitit. Vaikka tässä ketjussa suurin osa ymmärtää, että missä mennään ja kommentointi heidän osaltaan on täysin asiallista ja fantastista fiilistelyä, niin kaikilla näin ei ole. Kokoajan tarkoitin niitä kommentoijia, joilla tämä ketju menee jo niin syvälle tunteisiin, että ruvetaan haastamaan riitaa muiden kanssa ja jankataan samoista asioista. Ei siis kannata vetää herneitä nenään, jos koet kuuluvan heihin, joilla tämä juttu ei mene yli. Olen tätä ketjua tosiaan alusta asti seurannut puutarhuri ja olisi valehtelua väittää, etteikö tänne kirjoittaisi myös sellaisia henkilöitä, joilla on paha olo. Se vaan tulee esillä näissä joissakin kommenteissa ja toimintatavoissa. Jatketaan kuitenkin fiilistelyä ja yritetään kaikki osaltamme pitää ketjun hyvää fiilistä yllä. T: se vakipuutarhuri, jolle suutuit jostakin ihmeen syystä.

Vierailija
22367/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon oikeastaan yllättänyt miten pieniä (joitain satoja ihmisiä) keikkoja JO edelleen teki. Luulin että olis lähtemyt lentoon mutta ei lähtenyt. Käärijällä on jossain tuppukylässäkin isompia keikkoja mitä JO lähtee tekemään toiseen maahan.

Eiks se tön ketjun sloveenitarkin kertonut, että JO vetää viikonloppuisin pieniä keikkoja kotimaassaan, mutta nekään ei ole loppuunmyytyjä🤔 Ehkä eivät voi tehdä kovin isoilla venueilla kuitenkaan?

Heillä on syksymmällä tulossa keikka maan isommalla areenalla, joka vetää yli 14 000 henkeä. Eli kyllä he oikeasti ovat suosittuja kotimaassaan, toivottavasti kohta myös muualla. 🙏

Tonne saa edelleen lippuja

Vierailija
22368/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluta pahaa Jeren parisuhteelle? Jos J ei voi hyvin, niin eipä faneillekaan ole mitään annettavaa.. Ja mitä tulee Beehen ja faneihin, niin kyllä rakkautta maailmaan mahtuu :) Mun mielestä oli symppistä, kun Tavastian keikalla pojat huomioivat gf yleisössä ja sitten gf ja K vaihtoivat lentosuukot hyvin menneen keikan jälkeen <3 <3 On todella hyvä, että joku hieman jarruttaa menoa :D Muuten lähtisi ihan lapasesta koko homma.

Hmm, no eikö me täällä sitä olla just huomioitu, että K näytti voivan tosi hyvin Euroviisuissa kun oli B kanssa (juu, siellä oli myös tyttöystävä mukana) ja nyt ollut huomattavasti kiukkuisemman oloinen usein..

Vierailija
22369/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Suomessa ainaki tuntuis riittävän porukkaa keikoille, ni tänne vaan tasasin väliajoin :D

Alle 2000 on tosi vähän ja epäilen että on taloudellisesti kannattavaa.

No en sanois et alle 2000 on tosi vähän. Ja kukaanhan ei tiedä kuinka isoja paikkoja ne ois täälläkin myyny loppuun, ku nytkin jäi moni ilman lippua. Kuten esimerkiksi minä. Ja noi oli vielä K18-keikkoja. Jos tulis sallittujakin ni vetäis vielä enemmän porukkaa.

Vierailija
22370/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, Rääkijä ja Taisto Kukkala sopisivat hyvin Ankkalinnan hahmoiksi :D <3

Nämä kaksi ansaitsisivat kyllä oman sarjakuvan täynnä komiikkaa, hurjia käänteitä ja väärinkäsityksiä - romantiikkaa unohtamatta🥹

Vierailija
22371/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että JO:n suosio tulee nousemaan lähitulevaisuudessa merkittävästi maailmalla koska he pystyy tekemään musiikkia englanniksi ja karismaa ja taitoa ja biisinkirjoitustaitoa riittää. Sen sijaan K:n suosio laskee ja hän jää yhden hitin ihmeeksi vaikkakin kyllähän ysäriorkesteri-yhdenhitinihmeetkin vielä keikkailee maailmalla ysäribileissä ja K jää viisujen perusteella jonkinsortin ilmiöksi jota tullaan tuon biisin tiimoilta ja maineen tiimoilta kysymään eri paikkoihin. Toki jos kävisi niin että K:n tiimi onnistuisi tekeen bängerin numero kaksi joka viisumaineen siivittämänä saattaisi jopa saada huomiota maailmalla niin se olisi aikamoinen yllätys. Se ois kyllä maailman huvittavin juttu että joku vetäis pitkin maailman listoja suomen kielellä.

Toivoisin että K osaisi osaisi visuaalisesti(uudistuminen) ja musiikillisesti viedä uraansa eteenpäin niin että osaisi kohahduttaa kuin ccc:n kanssa. Ei mitään turvallisella mukavuusalueella liikkumista vaan luovaa hulluutta kuten ccc yrittämättä kuitenkin liikaa kopioida samaa konseptia. Jotain freesejä saundeja eikä mitään pyrin vain elämää-artistiksi erika vikmanin kylkeen jonka kanssa K tekee jonkun tusina autojää kakkosen joka unohtuu nopeasti. Tavallaan tuutata jotain musiikkia ilmoille tuuttaamisen vuoksi pienellä kunnianhimolla.

Mä en tiedä kantaako K:n meininki ilman Ylen massiivista panostusta kaikkeen stailauksesta,ammattimaisesta somesisällöstä ja visuaalisesta ilmeestä alkaen.

Just näin!

Vierailija
22372/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Suomessa ainaki tuntuis riittävän porukkaa keikoille, ni tänne vaan tasasin väliajoin :D

Alle 2000 on tosi vähän ja epäilen että on taloudellisesti kannattavaa.

No en sanois et alle 2000 on tosi vähän. Ja kukaanhan ei tiedä kuinka isoja paikkoja ne ois täälläkin myyny loppuun, ku nytkin jäi moni ilman lippua. Kuten esimerkiksi minä. Ja noi oli vielä K18-keikkoja. Jos tulis sallittujakin ni vetäis vielä enemmän porukkaa.

On se tosi vähän. Todennäköisesti isompaa ei otettu kun ei voitu ottaa riskiä(taloudellisesti).

Vierailija
22373/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan b kateellinen kun eka k:n ulkomaan keikka viisujen ulkopuolella, 20 kertaa enemmän porukkaa ja yleisö ihan liekeissä. Mä oon alkanut tykkää monista k:n biiseistä oikeastaan live esitysten kautta.

Mä uskosin, et on lähinnä onnellinen ja innostunut ystävänsä puolesta. Eiköhän Jokeritkin yleisöä saa kokoajan enemmän ja enemmän. Ja ovat kiertäneet jo vaikka missä. Vähän eri tyyppistä musiikkia yms kuitenkin. Kärtsähän on 'koko kansan ' Kärtsä, mut Jokerit enemmän teinityttöjen, ja yleisesti naisten ihastelun kohde.

Ja ei kai sen, että suosio ei ole samoissa mitoissa pitäisi tulla yllätyksenä jos peilataan euroviisuihin. Sen pohjaltahan se on ihan selvää, että Käärijä on tällä hetkellä suosionsa huipulla ja kakkosena suositumpi kuin Jokerit.

Vierailija
22374/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se momenttumi suosioon on just nyt. Siksi harmittaa kun k ei pysty kiertämään muualla.

Vierailija
22375/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua naurattaa, että olen saanut mieheni kuuntelemaan Joker Outia. Yhdessä kuuntelemamme musiikki on kyllä aika lähellä sitä ennestäänkin ja viisutkin aina katsotaan yhdessä. Nyt se jo pyytää kappaleita nimellä välillä ja lauleskelee välillä slovenian kieltä imitoiden😀 mulla on oma lehmä ojassa, että saisin jonkun keikalle mukaan.

Vierailija
22376/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tonne saa edelleen lippuja

Joitakin hajapaikkoja näyttää olevan, mut kyl se on melko täyteen buukattu jo nyt.

Vierailija
22377/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se momenttumi suosioon on just nyt. Siksi harmittaa kun k ei pysty kiertämään muualla.

No niinpä😫 Ärsyttävää että K kiertää rautalammit sun muut. Toi tallinnankin keikka🙄 Kesäfestarit parhaimmillaan

Vierailija
22378/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Käärijänkään pikkukeikat ole loppuunmyytyjä nyt kesällä. Jos keikkailee oman maan sisällä vähän joka puolella pitkin kesää, niin on selvää, että lippuja riittää. Harva kiertää useampia keikkoja läpi samalta artistilta.

JO itse haluaa noita pieniä, ulkomaisia keikkapaikkoja eli etsivät nimenomaan alle 1000 hengen keikkapaikkoja. Varmasti juuri siksi, että ovat livebändi ja haluavat hyvän kontaktin yleisöön. Festarikeikat ovat asia erikseen eikä Tallinnan keikallekaan porukka ollut ostanut lippua juuri Käärijän keikalle vaan ylipäätään festareille useamman artistin nähdäkseen. En siis vertaisi festariyleisöä ja klubiyleisöä, kun vain jälkimmäinen on tullut näkemään juuri kyseisen artistin.

Vierailija
22379/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan K:n suosio laskee ja hän jää yhden hitin ihmeeksi

...

Toivoisin että K osaisi osaisi visuaalisesti(uudistuminen) ja musiikillisesti viedä uraansa eteenpäin niin että osaisi kohahduttaa kuin ccc:n kanssa. Ei mitään turvallisella mukavuusalueella liikkumista vaan luovaa hulluutta kuten ccc yrittämättä kuitenkin liikaa kopioida samaa konseptia.

Mitä ihmettä? Käärijällähän on ihan huikea diskografia muuta tavaraa, jolla saa keikkayleisön liekkeihin. Itse asiassa tätä nykyä tykkään enemmän muista Kärtsän biiseistä kuin C3:sta. Ja kun katsoo menoa vaikka tuolta Tallinnasta, hyvinhän siellä Viulunkieli ja muut bilelekat upposivat yleisöön.

Itse tykkään enemmän musiikillisesti Kärtsäristä kuin JO:sta. Molempien keikoille olen menossa elo-syyskuussa, katsotaan miten verrokkeina uppoavat. 🙂

Vierailija
22380/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Käärijänkään pikkukeikat ole loppuunmyytyjä nyt kesällä. Jos keikkailee oman maan sisällä vähän joka puolella pitkin kesää, niin on selvää, että lippuja riittää. Harva kiertää useampia keikkoja läpi samalta artistilta.

JO itse haluaa noita pieniä, ulkomaisia keikkapaikkoja eli etsivät nimenomaan alle 1000 hengen keikkapaikkoja. Varmasti juuri siksi, että ovat livebändi ja haluavat hyvän kontaktin yleisöön. Festarikeikat ovat asia erikseen eikä Tallinnan keikallekaan porukka ollut ostanut lippua juuri Käärijän keikalle vaan ylipäätään festareille useamman artistin nähdäkseen. En siis vertaisi festariyleisöä ja klubiyleisöä, kun vain jälkimmäinen on tullut näkemään juuri kyseisen artistin.

JO:ta ei ole tosin buukattu festareille, varmaan omassa maassa kuitenkin mutta ei edes sinne Viroon. Festareille kutsutaan, sinne ei voi mennä. Hieno oli tuo käärijän keikka Virossa ja yleisö ihan messissä!

Ketju on lukittu.