Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikke: " Käärijän iso perse oli sen verran iso, ettei mahuttu kaikki koneeseen. Sen verran oli ottanut painoa Malediiveila"🤭
Tää taisi olla kuitti kaikille ulkonäön kommentoijille. Pitää ottaa huomioon että Jere on joskus ollut niin sairas, että hän on ollut itsetuhoinen sen vuoksi, että on ollut niin heikossa kunnossa ja kuihtumassa pois.
Tämä kaikille sievänä muistutuksena ensi kerralla, kun tekee mieli sitä ulkonäköä arvostella.
Amen. Todella kauhealta tuntuu ajatella.
Mitä luulette, tietääköhän B Jeren sairaudesta ja vaikeista vaiheista? Uskon että se puoli vain lisäksi hellyyden tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelut, jos tämä asia on jo käsitelty täällä, mutta aikani ja voimani eivät yksinkertaisesti riitä kahlaamaan kaikkia sivuja läpi, kun yritän (välillä) elää omaakin elämää😁, mutta...Millä keikalla K käsitteli vihreää liinaa? Jyväskylä? Ensin liina oli kaulassa, sitten K makasi lattialla liina päällään. Mikä juttu tämä oli? Miksi liina? Olisiko kellään linkkiä tuohon juttuun?
Ei ole linkkiä, mutta käsitin että Tampereella. Varma en ole ja ajattelin, että huivi oli helteeseen sopiva asuste. Mutta olihan Kärtsärillä 30-asteisessa Turussakin aluksi nahkatakki ja sitten vielä bolero tietysti.
Ketjun vakioilta näyttää puuttuvan kokonaan kyky tarkastella kriittisesti omia tekemisiä. Hysteerinen stalkkaaminen ei ole tervettä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikke: " Käärijän iso perse oli sen verran iso, ettei mahuttu kaikki koneeseen. Sen verran oli ottanut painoa Malediiveila"🤭
Tää taisi olla kuitti kaikille ulkonäön kommentoijille. Pitää ottaa huomioon että Jere on joskus ollut niin sairas, että hän on ollut itsetuhoinen sen vuoksi, että on ollut niin heikossa kunnossa ja kuihtumassa pois.
Tämä kaikille sievänä muistutuksena ensi kerralla, kun tekee mieli sitä ulkonäköä arvostella.
Amen. Todella kauhealta tuntuu ajatella.
Ei se enää ole siitä arkana. Turussakin heitti omasta kropastaan dissausvitsiä. Siis kai se nyt on lukenut ne noin miljoona kroppansa perään kuolaamisviestiä DM:nä ja somesta, ja heittää vain tuota kommenttia ettei p*askanpuhujat pääse jatkossakaan tekemään sitä ensin.
Onko täällä muuten sivuttu historiaa Slovenian osalta? Maahan on tällaisenaan melko nuori. Vaikuttaako sotaisa lähihistoria vielä nykypäivänä? Ja kuinka läheisenä nämä naapurimaat kokevat toisensa nykyisin? Jos joku ois perehtynyt tarkemmin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulette, tietääköhän B Jeren sairaudesta ja vaikeista vaiheista? Uskon että se puoli vain lisäksi hellyyden tunteita.
Ei välttämättä edes tiedä vielä.
🥲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi päivä, uudet kujeet. Toivottavasti 🙃 Sellaista olen pohdiskellut, että miksi valtaosa valonnopeudella leviävästä somemateriaalista tuntuu keskittyvän vain toiseen osapuoleen? Vilkuiluvideot, katseet ja hymyt. It takes two to tango, niin eikö muka pelikaverin reaktioita ole tallentunut mihinkään, eikö niitä jaeta vai olenko vain puusilmä? Haluaisin nähdä toistakin puolta tästä stoorista. Tuollaisen kohteena olevana heittäisin itsekin discopallot vesille ihan vain huvin vuoksi ja osin siksi, että tulisi jotain muutakin feediin.
Tää mua just haittaa niin paljon, että saatan kohta lakata seuraamasta koko tarinaa. Lähes kaikki (julkisena oleva) materiaali sekä on että erityisesti tulkitaan niin, että Jere vain pelleilee, vetää överiksi tai on ihailtu kuningas. Ja Bojanin osana on olla (ainakin julkisuudessa) se aidosti ihastunut, reppana puppy. Niin epätasa-arvoinen asetelma, jota somessa koko ajan vahvistetaan. Enkä tarkoita siis sitä näiden välistä kemia-dynamiikkaan valtasuhdetta, vaan sitä että vahvistetaan mielikuvaa, jossa B on altavastaajan asemassa ja J ei joudu koskaan kantamaan vastuuta tai vastaamaan kiusallisiin kysymyksiin tai antamaan itseään alttiiksi. Totuutta kummankin aidoista tunteista emme toki tiedä, mutta mua tekee pahaa tää aika yksipuolinen, lähes maalittava julkisuus.
Se valta-asema näkemys on vain meidän katsojien päässä ja minä en näe asiaa samalla tavalla kuin sinä. Minusta tuossa touhussa on mukana kaksi tasa-arvoista, toisistaan oikeasti välittävää kaverusta, jotka vain hölmöilevät katsojien ja itsensä iloksi. Toisaalta se on samalla myös bisnestä ja sillä saadaan näkyvyyttä somessa. Jos haluaa fiilistellä näitä kahta ihmistä, niin asioita pitää katsoa vähän ruusunpunaisten lasien läpi, muuten se ei onnistu.
Kyllä, näin mä sen toki ajattelen ja koen, mutta yritin kertoa sitä, että musta on tympeää, miten kaikki julkisuus, Twitter, kommentit, haastattelut jne. korostaa sitä Bojanin asemaa ihastuneena ja vähän säälittävänä. Ei Jereä aseteta samaan asemaan. Just esim. se hidastus alkuajoilta, jossa Bojan on ihastuneen oloinen. Jerekään ei saa silmiään irti hänestä ja menee pasmat sekaisin, mutta ei, siitä ei kukaan kirjoita tai sano mitään. Onko Käärijä-hahmo jotenkin jo saavuttanut sellaisen tabu-aseman, jossa hänestä ei voida ajatella tai sanoa mitään tällaista? Tämä mua häiritsee.
Kyllä, K on saavuttanut todellakin tällä palstalla tabu-aseman. Mitään negatiivista tai kritiikkiä hänestä ei saa sanoa. Jopa kaikki kiroilu ja jokereiden musiikin haukkuminen pskaksi on hänen erityisen hienoa huumoriaan.
Niin näköjään on. Alapeukkujen määräkin sen jo kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi päivä, uudet kujeet. Toivottavasti 🙃 Sellaista olen pohdiskellut, että miksi valtaosa valonnopeudella leviävästä somemateriaalista tuntuu keskittyvän vain toiseen osapuoleen? Vilkuiluvideot, katseet ja hymyt. It takes two to tango, niin eikö muka pelikaverin reaktioita ole tallentunut mihinkään, eikö niitä jaeta vai olenko vain puusilmä? Haluaisin nähdä toistakin puolta tästä stoorista. Tuollaisen kohteena olevana heittäisin itsekin discopallot vesille ihan vain huvin vuoksi ja osin siksi, että tulisi jotain muutakin feediin.
Tää mua just haittaa niin paljon, että saatan kohta lakata seuraamasta koko tarinaa. Lähes kaikki (julkisena oleva) materiaali sekä on että erityisesti tulkitaan niin, että Jere vain pelleilee, vetää överiksi tai on ihailtu kuningas. Ja Bojanin osana on olla (ainakin julkisuudessa) se aidosti ihastunut, reppana puppy. Niin epätasa-arvoinen asetelma, jota somessa koko ajan vahvistetaan. Enkä tarkoita siis sitä näiden välistä kemia-dynamiikkaan valtasuhdetta, vaan sitä että vahvistetaan mielikuvaa, jossa B on altavastaajan asemassa ja J ei joudu koskaan kantamaan vastuuta tai vastaamaan kiusallisiin kysymyksiin tai antamaan itseään alttiiksi. Totuutta kummankin aidoista tunteista emme toki tiedä, mutta mua tekee pahaa tää aika yksipuolinen, lähes maalittava julkisuus.
Tämä on juuri se, mikä minuakin häiritsee. Olet osannut asian hyvin kuvata. Lisäksi minusta on tosiaan erikoista se, että oikein ihaillaan sitä, että Jere ei välitä mistään seurauksista ja kohuista. Eikä hänen tarvitsekaan, koska Bojan joutuu seuraukset kantamaan. Viimeksi tuo vilkuiluvideon tapaus, vähän niinkuin naureskellaan taas höpsölle Bojanille ja Jere on taas se tilanteen yläpuolella oleva ihailun kohde. Todellisuudessa taitaa Bojan olla Jerelle yhtä tärkeä kuin päinvastoin (tai mistäs minä sen tiedän). Välillä harmittaa myös se, että Bojan on oikeasti tosi nuori ja joutuu moiseen pyöritykseen. Ilmeisesti hän kuitenkin pärjää ihan hyvin, vaikka toinen osapuoli on siinä mielessä vahvemmilla että hänellä on seurustelusuhde. Bojan myös pystyy näköjään elämään yksin.
Täällä taas jotkut kommentoijat projisoivat omia tunteitaan ja asemaansa parisuhteessa Bojaniin. Heijastatte häneen sellaisia tuntemuksia, joita omassa elämässä koette. Oikeasti B ja K ovat tasa-arvoisia kavereita.
Käsittääkseni sinäkin teet niin. Voitaisko antaa jokaisen projisoida sitä, mitä itse kokee? Kyseessä oli pohdinta, sinullakin on sellainen projektio, että ovat tasa-arvoisia, saat pitää sen, mutta sallisitko muille muita projetioita?
eri
Teillä joillakin vaan tuntuu menevän yli nämä tunteiden tulkinnat varsinkin siinä, että miten se B nyt kokee asiat ja voiko hän varmasti hyvin jne. Kyllähän tämä on tullut ilmi viime päivien aikana (mm. keskisormi). Ei Bojan ole mikään uhri ja selvästi hän tietää, että mitä on tekemässä. Se, että joku kirjoittaa tänne fiksun kommentin ja yrittää hillitä näitä ylitulkintoja, niin harmi, että se herättää sinussa taas puolustusreaktion. Kukaan ei tarkoita mitään pahaa, kunhan he vaan yrittävät hillitä sitä jankkaamista ja raivoamista, mihin ylitulkinnat B:n mahdollista tunteista johtavat.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se valta-asema näkemys on vain meidän katsojien päässä ja minä en näe asiaa samalla tavalla kuin sinä. Minusta tuossa touhussa on mukana kaksi tasa-arvoista, toisistaan oikeasti välittävää kaverusta, jotka vain hölmöilevät katsojien ja itsensä iloksi. Toisaalta se on samalla myös bisnestä ja sillä saadaan näkyvyyttä somessa. Jos haluaa fiilistellä näitä kahta ihmistä, niin asioita pitää katsoa vähän ruusunpunaisten lasien läpi, muuten se ei onnistu.
Kyllä, näin mä sen toki ajattelen ja koen, mutta yritin kertoa sitä, että musta on tympeää, miten kaikki julkisuus, Twitter, kommentit, haastattelut jne. korostaa sitä Bojanin asemaa ihastuneena ja vähän säälittävänä. Ei Jereä aseteta samaan asemaan. Just esim. se hidastus alkuajoilta, jossa Bojan on ihastuneen oloinen. Jerekään ei saa silmiään irti hänestä ja menee pasmat sekaisin, mutta ei, siitä ei kukaan kirjoita tai sano mitään. Onko Käärijä-hahmo jotenkin jo saavuttanut sellaisen tabu-aseman, jossa hänestä ei voida ajatella tai sanoa mitään tällaista? Tämä mua häiritsee.
Kyllä, K on saavuttanut todellakin tällä palstalla tabu-aseman. Mitään negatiivista tai kritiikkiä hänestä ei saa sanoa. Jopa kaikki kiroilu ja jokereiden musiikin haukkuminen pskaksi on hänen erityisen hienoa huumoriaan.
Niin näköjään on. Alapeukkujen määräkin sen jo kertoo.
Oletteko edes lukeneet tän ketjun otsikon? Fiilistelyketju.
Nyt ollaan jo niin tuttavallisissa väleissä, että Käärijäkin on Jere.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika taas poistua hetkeksi, kun täällä hölötetään vaan tylsästi gf:stä, jolla ei ole mitään merkitystä tai tekemistä ketjun aiheen kanssa. Palataan myöhemmin.
Aloitan ja päätän päiväni (pun intended) nykyään teekupposen sijaan tällä ^^ <3
https://www.tumblr.com/vikersund/720314753167376384/what-was-that-react…
Mäkin rakastan tuota pätkää, mutta tavallaan se tuntuu liian intiimiltä ja aidolta reaktiolta, että siitä tehdään "viihdettä" reposteltavaksi. Eri se kontentti, mitä B&K tuottavat tietoisesti faneille, joka on enemmän tai vähemmän suunniteltua.
Sama. Olen syyllinen koska olen katsonut pätkää tuhat kertaa hidastuksilla ja ilman, taustamusalla ja ilman, ja nuo ilmeet ja reaktiot ei valehtele. Samalla tiedän että tuo ei ollut mun silmille tarkoitettu. Possujuna oli. Tämä ei.
Mutta miettikää tuota bromancen/fanituksen/ihastuksen/ystävyyden/whatever something kaarta. B näyttää tuolta vain hetki sitten ja menee pähkinöiksi kun näkee toisen, sitten jollain ihmeen kaupalla he klikkaa aivan täysin yhteen ja ihmeellisen viisuviikon aikana kuplassaan he ovat ihastuneita toisiinsa ihmisinä mikä on aivan ilmeistä, Romantiikkaa tai ei mutta joku selittämätön yhteys silti mistä ovat itsekin kertoneet. Homma syvenee ja pian suunnitellaan reissua Suomeen. Täällä hän näkee todellisen ihmisen viisukuplajumalan takana, pienet Ikealla sisustetut asunnot ja einiinkultivoituneen lähipiirin ja suomifanit einiinkultivoituneissa ympäristöissä - tokihan hän on katsonut somesta ne Rautalammi-pätkät. Kyllä siinä kuplat puhkeaa väkisin. Eikä se huono ole mutta ihan karmeaa kun itse jotain vastaavaa kokeneena (kupla, ihailu, suosion piiriin pääsy, todellisuuden nähneenä) iskee niin syvälle nuo alun katseet tähdet silmissä ja sitten ne jotkut Suomi-reissun häivähdykset. Myös Bojan Tavastian takahuoneessa pinkki kaulapanta kaulassaan hiukan uhmakkaana mutta hauraana iskee aika pahasti. Miettikää tuosta koulupojan kikattelevasta hetkestä pikakelaus 2kk eteenpäin kaulapantaan. My heart... ja muut osiot kehosta huhhuh. Tämä iskee niin monella tasolla omista kokemuksista ja nuoruuden kaipuusta ihan silkkaan sek suaalisuuteen ja sitten vielä johonkin mitä ei pysty sanoittamaan vaikka kuinka yrittäisi taituroida.
Ei voi kuin ihailla sinunkin kykyäsi sanoittaa asioita, jotka itsellä myös mielessä, mutta vain epämääräisinä palasina ja hajahuomioina. Kun ajattelee Bojanin lahjakkuutta ja monenlaisia hienoja ominaisuuksia, niin toivon todella, että hän itse tietää millaisessa tarinassa ja missä roolissa on nyt mukana.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä tämä? ;-)
https://www.tiktok.com/@posts4my.fav/video/7245747307327606042?_op=1&_r…
Ihan selvästi on tapahtunut jotain, mikä pistää Jeren konseptit ihan sekaisin tässä haastattelussa🙂
Ja miten se oli noin sekaisin ja ihastunut johonkuhun (Bojaniin!) vaikka oli gf mukana tuolla😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri se, mikä minuakin häiritsee. Olet osannut asian hyvin kuvata. Lisäksi minusta on tosiaan erikoista se, että oikein ihaillaan sitä, että Jere ei välitä mistään seurauksista ja kohuista. Eikä hänen tarvitsekaan, koska Bojan joutuu seuraukset kantamaan. Viimeksi tuo vilkuiluvideon tapaus, vähän niinkuin naureskellaan taas höpsölle Bojanille ja Jere on taas se tilanteen yläpuolella oleva ihailun kohde. Todellisuudessa taitaa Bojan olla Jerelle yhtä tärkeä kuin päinvastoin (tai mistäs minä sen tiedän). Välillä harmittaa myös se, että Bojan on oikeasti tosi nuori ja joutuu moiseen pyöritykseen. Ilmeisesti hän kuitenkin pärjää ihan hyvin, vaikka toinen osapuoli on siinä mielessä vahvemmilla että hänellä on seurustelusuhde. Bojan myös pystyy näköjään elämään yksin.
Täällä taas jotkut kommentoijat projisoivat omia tunteitaan ja asemaansa parisuhteessa Bojaniin. Heijastatte häneen sellaisia tuntemuksia, joita omassa elämässä koette. Oikeasti B ja K ovat tasa-arvoisia kavereita.
Käsittääkseni sinäkin teet niin. Voitaisko antaa jokaisen projisoida sitä, mitä itse kokee? Kyseessä oli pohdinta, sinullakin on sellainen projektio, että ovat tasa-arvoisia, saat pitää sen, mutta sallisitko muille muita projetioita?
eri
Teillä joillakin vaan tuntuu menevän yli nämä tunteiden tulkinnat varsinkin siinä, että miten se B nyt kokee asiat ja voiko hän varmasti hyvin jne. Kyllähän tämä on tullut ilmi viime päivien aikana (mm. keskisormi). Ei Bojan ole mikään uhri ja selvästi hän tietää, että mitä on tekemässä. Se, että joku kirjoittaa tänne fiksun kommentin ja yrittää hillitä näitä ylitulkintoja, niin harmi, että se herättää sinussa taas puolustusreaktion. Kukaan ei tarkoita mitään pahaa, kunhan he vaan yrittävät hillitä sitä jankkaamista ja raivoamista, mihin ylitulkinnat B:n mahdollista tunteista johtavat.
Ohis
Kenenkään ei kyllä tarvitsisi analysoida ja tulkita näitten herrojen tunteita ja ajatuksia julkisesti. Naurettava ajatuskin. Ihan kuin joitain videoita ja somea katselemalla oltaisiin hyvinkin suuria ystäviä ja tuttuja ja perillä heidän asioistaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä muu kappale kuin Demoni on serbian kielellä? Luin jostain, että on toinenkin
Sorry, I left yesterday, and when I was back the forum was aleady closed, so I couldn't answer..
Another one on Serbian is "Ona".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Kukaan ei tarkoita mitään pahaa, kunhan he vaan yrittävät hillitä sitä jankkaamista ja raivoamista, mihin ylitulkinnat B:n mahdollista tunteista johtavat.
Ohis
Miksi? Jankkaus ja raivo on ihan omassa päässäsi, ressukka. Tajuatko, miten vammaista sellainen ihan normaalin spekuloinnin "hillitsemisyritys" on? Mä ainakin provosoidun sellaisesta välittömästi ja spämmään heti sellaisen nyhverön kurkkuun sata postausta keskisormispekulaatiota. Sori jos se haittaa sua. Itsepähän kerjäsit.
Eikä tuo alkuperäinen näyttänyt minusta olevan huolissaan Bojanista, vaan oli tympääntynyt siihen, miten median ja fanit kohtelee poikia eri tavalla (mikä on kyllä silmiinpistävää).
Eri
Vierailija kirjoitti:
Olenkohan ainoa B-fani, joka ei näe B:tä uhrina lainkaan? Seurasin häntä sieltä Madridin prepartyistä lähtien ja aloin katsoa vanhoja haastatteluja ja keikkoja ja mielestäni hän on todella kova flirttailija. Naisia kohtaan flirtti ei ylitä koskaan hyvän maun rajoja, hän on todella kohtelias sen suhteen, mutta miesten suhteen mennäänkin sitten ihan eri tasolla. Lavalla hän tietysti flirttailee yleisön kanssa ja kameran kanssa mutta osansa saa aina kanssaesiintyjät.
Toki Jeren kanssa flirtti on aika erilaista, koska kohde vastaa siihen samalla intensiteetillä, ja sen takia näenkin heidän kanssakäymisensä ainoana ns. tasa-arvoisena flirttisuhteena B:n elämässä (julkisessa, en tiedä mitään yksityisestä elämästä tietenkään). Mielestäni siis Jere on ainoa flirtin kohde, joka antaa samalla tavalla takaisin ja oletan, että se on varmaan yksi osa koko tämän shippauksen vetovoimasta. Ainakin minulla.
En osaa sijoittaa flirttailuun ja lavaesiintymiseen mitään alisteisia rooleja tai ylipäätään parisuhteen osapuolten rooleja enkä missään tilanteessa näe, että B olisi tässä jotenkin heikolla julkisuuden suhteen. On jo euroviisuissa aiheuttanut kohua Connorin kanssa, ja jatkuvasti kokeilee rajoja muidenkin suhteen. Alun perin olin vähän huolissani nimenomaan Jeren suhteen, kun ajattelin, että tuollainen ns. kokenut ja kuuluisa Casanova saa meidän pienen metsäläisen ihan sekaisin, mutta aliarvioin Jeren kykyä vastata tuollaiseen kansainvälisen tason flirttiin.
En toki sano, etteikö olisi mahdollista, että B on kaiken flirttailunsa keskellä täysin myyty suomalaiseen metsäläiseen, mutta kun katson hänen kanssakäymistään esimerkiksi Blancan, Alessandran, Luken, Gustaphin ja Irlannin poikien suhteen, niin en laittaisi kauheasti painoa juuri tähän alisteiseen asemaan. Enemmänkin sanoisin, että hän on tottunut olemaan aloitteentekijä flirtissä ja Jeren kanssa hän saa nauttia myös kohteena olemisesta.
Nuoresta iästään huolimatta B on kokenut paljon ja on huomattavasti kauemmin ollut maansa ja lähialueiden suosituimpia artisteja. Tämä kannattaa muistaa myös, kun puhutaan julkisuuden henkilöistä.
Et ole ainoa. B ei todellakaan ole mikään uhri. Hän tasan tarkkaan tietää mitä tehdä ja miten toimia. Hänellä on taustalla myös ammattimainen tiimi ja valmentajia. Jotenkin tällä palstalla ihmisiltä tuntuu unohtuvan tämä, kun he alkavat tulkitsemaan Bojanin ilmeitä, tekoja ja mitä lie. Jos he katsoisivat Bojanista laajemmin materiaalia, niin he huomaisivat, että tällä söpöllä tiikenrinpennulla on pitkät ja terävät kynnet. Hän hallitsee pääasiassa kaikkia tilanteita ja vie muita kuin pässiä narussa. Tämä hymypoika kyllä osaa ja tekee sen vielä erittäin viehkeästi ja ovelasti, hän tietään charminsa määrän.
Vierailija kirjoitti:
Eihän käärijä osaa edes laulaa vaan huutaa
Ei osaakaan. Ne lauluosuudet kuulostaa keikoilla hyvältä, koska mukana taustaäänite + taustalaulajat. Jos hän joutuisi ne yksin ilman autotunea laulamaan, niin kauhealta kuulostaa. Ei pysy yhtään nuotissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Kukaan ei tarkoita mitään pahaa, kunhan he vaan yrittävät hillitä sitä jankkaamista ja raivoamista, mihin ylitulkinnat B:n mahdollista tunteista johtavat.
Ohis
Miksi? Jankkaus ja raivo on ihan omassa päässäsi, ressukka. Tajuatko, miten vammaista sellainen ihan normaalin spekuloinnin "hillitsemisyritys" on? Mä ainakin provosoidun sellaisesta välittömästi ja spämmään heti sellaisen nyhverön kurkkuun sata postausta keskisormispekulaatiota. Sori jos se haittaa sua. Itsepähän kerjäsit.
Terve keskisormijankkaaja. Onko Bojanin tunteista tehty taas päivän tulkinnat?
Eilen illalla katsoin paljon youtubesta euroviisu-videoita (parhaita paloja euroviisuista) ja niissä oli Luken ja Bojanin flirttailusta pari pätkää. Valitettavasti katsoin niin monia ja päälle vielä reaktio-videoita, että en yhtään pysty sanomaan, kenen videoista oli kyse. Ja lisäksi ne pätkät olivat sieltä keskeltä videota.