Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
22141/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaitsen lievää ylitulkintaa näin sunnuntaiaamuna. Stoorit nyt on vaan stooreja, eikä niitä aina ole kummoisesti suunniteltu. Toki voi olla, en sitä kiellä. Mutta voi myös olla että jotkut on pelkkää sattumaa.

Vierailija
22142/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin uusin story? Heitteleekö vähän shippailijoille sisältöä, vai mitäs toi sitten on. . .

💗

Näin diskopallon ja kuulin Abbaa, mutta ei oikein avaudu. Tarkoitatko sanoja?

Yes, I've been brokenhearted

Blue since the day we parted

Why, why did I ever let you go?

Mamma mia, even if I say

Bye-bye, leave me now or never

Mamma mia, it's a game we play

Bye-bye doesn't mean forever

Mamma mia, here I go again

My, my, how can I resist you?

Mamma mia, does it show again

My, my, just how much I've missed you?

Mamma mia, now I really know

My, my, I could never let you go

Postaukset taitaa olla Bojanilta huumoria, eikä oikeaa tuskaa.,😄

Voin just nähdä sut tajuamassa jonkun palstalaisen k-sormikommentinkin päin helvettiä. Itse et tajua, mitä muut fanit tarkoittaa.

Nyt oon kyllä ihan ymmälläni. Oon palstan perusjengiä ja Bojan fani ja ymmärrän oikein hyvin, mitä palstalaiset milloinkin tarkoittaa. Nyt mulla on näköjään tuossa viestissä mennyt sanavalinnat ihan poskelleen, kun tulee niin kiukkuista palautetta. Yritin sanoa vain sen mitä mieltä ilmeisesti moni muukin on täällä, että abba postaus on huumoria. Vaikka todellista ikävää olisikin, tuo Bojanin viesti on enemmän huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
22143/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko nyt mitenkään mahdollista, että pärjäätte nyt sen kanssa että joku tuntematon ihminentulkitsee somepäivitystä toisella tavalla kuin te itse.

Ei näin, ei missään nimes näin

Sul on finkut pystys heti kun sä tuut (Kun sä tuut)

Ei, ei, ei, ei (Ei, ei), ei näin (Ei näin), ei missään nimes näin

Polemiikkii syntyy heti kun sä tuut

Jäbä hei ei tollasel asenteella tääl päin tehdä kavereita

Ei olla enää yläasteella senki kovis (Senki kovis)

Ei, ei, ei, ei tollasel asenteella tääl päin saa kun avareita

Ei olla enää yläasteella senki kovis (Senki kovis, senki kovis)

Sopii, jos tämä on tarkoittamasi asenne, josta ei hyvää seuraa: 

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvät hyssykät. Tarkoitin vaan sitä, että Bojanin postaus vaikuttaa enemmänkin huumorilta kuin siltä, että lähettää viestiä Jerelle. Joo, kukaan ei ole puhunut tuskasta 🙂

Koska kukaan ei ollut sanonutkaan, että viesti oli Jerelle, niin miksi tämä yksi tulee länkyttämään, että niin ajateltiin? 

Vierailija
22144/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on putkiaivo. Se ei koskaan osais tehdä mitään noin hienovaraista vihjailua kun prinssin diskopallovideo. Bojanin omat lyriikat vilisee symboleja ja kaunista kuvakieltä, ihanasti irti maasta..

Jere sanoo suoraan sen mitä tarkoittaa tyyliin "Bojan is my Best friend, I love you Bojan, Come to finland with me"😄

Vastakohdat täydentää toisiaan..

Vierailija
22145/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapiiri hankaa, lähden oikeaan puutarhaan kun on vielä pihahommiin sopiva lämpötila. Jos jollain on linkkejä Tallinnan keikalle, laittakaahan please jakoon! Jospa myöhemmin pääsisi fiilistelemään.

Vierailija
22146/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen-64 kirjoitti:

Huh,huh onpas täällä pahapäistä väkeä. Älkää nyt hyvät ihmiset riidelkö jostain vivahde-asioista, vaan nauttikaa kesästä ja musasta. Sommaren är kort!

Mä olen pitänyt itseäni tänne kuuluvana perusjengiläisenä ja olen keksinyt osan noista käytössä olevista erilaisista nimityksistä pojille. Nyt tulee minullekin niin vihaista palautetta, että alkaa tuntua siltä, että mun tapani kirjoittaa tai minä itse ei enää sovi tämän palstan henkeen.

Vierailija
22147/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan mahtavaa, että Bojan tekee edes jotain tämän shipin eteen, itselle tuli ainakin tuosta sen discopallostorystä just hyvä mieli! Siis ettei ole niin norsunluutornissaan, jossa fanien reaktiot eivät siirry omaan toimintaan mitenkään. 

Ei ennen somea ollut mitään tällaista ulottuvuutta, fanituksessa siis. Tai ainakaan sillä vaivan tasolla (matala) fanin puolelta, joka itse olin (luit lehtijutut ja näit keikalla ja siinä se).

Vierailija
22148/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänne kaikki sopii. Aloitetaas puhtaalta pöydältä. Huomenta rakkaat puutarhurit ja ihanaa sunnuntaita!

22149/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofijerohtvee instassa,monta pätkää eiliseltä

Vierailija
22150/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Havaitsen lievää ylitulkintaa näin sunnuntaiaamuna. Stoorit nyt on vaan stooreja, eikä niitä aina ole kummoisesti suunniteltu. Toki voi olla, en sitä kiellä. Mutta voi myös olla että jotkut on pelkkää sattumaa.

Onhan se näinkin, mutta toisaalta kun itse elää siinä toisena shipattavana osapuolena, niin kyllä siinä varmasti vähän eri tavalla ajattelee, että mitä iloa tästä voi toiset repiä. Tai en tiedä, ainakin itse tekisin niin. :D Mutta just tuommoiset laulun sanat yhdistetään kyllä väkisin heti siihen toiseen, ja sen pitäisi olla ihan päivänselvä asia. Ei niitä sanoja ole välttämättä niin tarkoitettu, mutta varmasti asia tiedostettu eikä se ainakaan B:tä näytä häiritsevän. Veikkaan että hekotellut tuolle itsekin.

Vierailija
22151/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on ihan mahtavaa, että Bojan tekee edes jotain tämän shipin eteen, itselle tuli ainakin tuosta sen discopallostorystä just hyvä mieli! Siis ettei ole niin norsunluutornissaan, jossa fanien reaktiot eivät siirry omaan toimintaan mitenkään. 

Ei ennen somea ollut mitään tällaista ulottuvuutta, fanituksessa siis. Tai ainakaan sillä vaivan tasolla (matala) fanin puolelta, joka itse olin (luit lehtijutut ja näit keikalla ja siinä se).

Oikeastihan B on voinut vaikka tavata eilen juhlissa jonkun vanhan tutun, ihastuksen tai mitä vaan, kelle tuo pätkä oikeesti olikin tarkoitettu. Mutta koska somessa leviää vilkuilupätkät ja slovenialaisten juorulehtien klikkiartikkelit, tietää se kyllä hyvin keneen tuolla kuvitellaan viitattavan. Siksi mahtavaa että häntä ei tunnu kauheasti haittaavan.

Vierailija
22152/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt eilen palstalle ja täällä on näköjään ollut vähän erikoinen ilmapiiri. 🤔 No ehkä ihan normaalia vaihtelua.

K näköjään hallitsi sekä kesärauhaa että Tallinnaa. On se taitava viihdyttäjä. 🔥

Mutta sit tärkeimpään eli K:n & B:n instapostauksiin.😀 Mä olen ilonpilaaja mutta uskon että he jopa saattaa sopia noi synkatut postaukset tyyliin toinen laittaa hölmön version ja toinen perään prinssiversion. Tarjontaa faneille.

Vierailija
22153/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä tulkitsisin tuota B:n kalastusvideota K:n kalastusvideon perään kuin tuota diskopallovideota :D Epäilen että diskopallovideo voi olla ihan sattumaa ilman suurempia merkityksiä (joku voi olla toki eri mieltä, tämä mun oma mielipide ennen kuin joku taas pahoittaa mielensä) mutta tuo on huvittavaa että ensin kumpikin laittaa grillausjutut ja nyt kalastusjutut :D

Vierailija
22154/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, se eilinen keikka Turuus! En päässyt seuraamaan sitä silloin, mutta nyt pystyn katsomaan. Mahtavaa, että saadaan laadukasta Ylen taltiointia myös ulkoilmakeikasta! 

Hyvä Yle! Ja hyvä Kärtsä! Puhuiko K keikalla osin englantia ulkomaisia katsojia ajatellen? No, kohta selviää 🤗

Vierailija
22155/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin pientä pilaa, ettei totta toinen puoli:)

Vierailija
22156/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä muu kappale kuin Demoni on serbian kielellä? Luin jostain, että on toinenkin

Se on "Ona" heidän toiselta albumiltaan. :)

Vierailija
22157/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehtinyt eilen palstalle ja täällä on näköjään ollut vähän erikoinen ilmapiiri. 🤔 No ehkä ihan normaalia vaihtelua.

K näköjään hallitsi sekä kesärauhaa että Tallinnaa. On se taitava viihdyttäjä. 🔥

Mutta sit tärkeimpään eli K:n & B:n instapostauksiin.😀 Mä olen ilonpilaaja mutta uskon että he jopa saattaa sopia noi synkatut postaukset tyyliin toinen laittaa hölmön version ja toinen perään prinssiversion. Tarjontaa faneille.

Mun mielestä toi on vielä kivempi ajatus, että juonisivat noita keskenään, voin niin kuvitella sitä hihityksen määrää 😄

Vierailija
22158/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi päivä, uudet kujeet. Toivottavasti 🙃 Sellaista olen pohdiskellut, että miksi valtaosa valonnopeudella leviävästä somemateriaalista tuntuu keskittyvän vain toiseen osapuoleen? Vilkuiluvideot, katseet ja hymyt. It takes two to tango, niin eikö muka pelikaverin reaktioita ole tallentunut mihinkään, eikö niitä jaeta vai olenko vain puusilmä? Haluaisin nähdä toistakin puolta tästä stoorista. Tuollaisen kohteena olevana heittäisin itsekin discopallot vesille ihan vain huvin vuoksi ja osin siksi, että tulisi jotain muutakin feediin.

Vierailija
22159/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojanin uusin story? Heitteleekö vähän shippailijoille sisältöä, vai mitäs toi sitten on. . .

💗

Näin diskopallon ja kuulin Abbaa, mutta ei oikein avaudu. Tarkoitatko sanoja?

Mamma mia, even if I say

Bye-bye, leave me now or never

Mamma mia, it's a game we play

Bye-bye doesn't mean forever

Mamma mia, here I go again

My, my, how can I resist you?

Mamma mia, does it show again

My, my, just how much I've missed you?

Mamma mia, now I really know

My, my, I could never let you go

Postaukset taitaa olla Bojanilta huumoria, eikä oikeaa tuskaa.,😄

Voin just nähdä sut tajuamassa jonkun palstalaisen k-sormikommentinkin päin helvettiä. Itse et tajua, mitä muut fanit tarkoittaa.

Nyt oon kyllä ihan ymmälläni. Oon palstan perusjengiä ja Bojan fani ja ymmärrän oikein hyvin, mitä palstalaiset milloinkin tarkoittaa. Nyt mulla on näköjään tuossa viestissä mennyt sanavalinnat ihan poskelleen, kun tulee niin kiukkuista palautetta. Yritin sanoa vain sen mitä mieltä ilmeisesti moni muukin on täällä, että abba postaus on huumoria. Vaikka todellista ikävää olisikin, tuo Bojanin viesti on enemmän huumoria.

En usko, että sanavalinnoissasi on yhtään mitään pielessä, vaan nyt on monella tunnelmanpilaajalla ja ankeuttajalla aikaa jankuttaa omaksi ilokseen. Tässä on ollut ankeuttajien kokoontumisajot ja tosikoita liikkeellä tänäänkin heti aamusta.

Vierailija
22160/123801 |
18.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri suunnasta😉

https://www.instagram.com/p/CtShY8jN7RD/?hl=fi

Huomasitteko muuten, että ennen nikkausta Bojan näyttää kielenkärkeä suupielestä :D

Hauska nähdä, kun prinssi vie Jereä kuin litran mittaa.

Ketju on lukittu.