Ylioppilasjuhlien tarjoilut pienellä rahalla? Mitä tarjolle?
Täytekakku ja kotitekoinen pulla ainakin tulossa tarjolle. Mitä muita tarkoiluita voisi tehdä pienellä rahalla, mutta niin että on juhlavaa?
Kommentit (163)
Iso voileipäkakku ja pienempi erikoisruokavalioille. Tulee halvemmaksi kuin tuhertaa jotain pientä, jota kaikki ottavat 10 kpl.
Karjalanpiirakkaa ja munavoita, suolainen piirakka ja täytteeksi salaattijuustoa ja kasviksia
Vierailija kirjoitti:
Karjalanpiirakkaa ja munavoita, suolainen piirakka ja täytteeksi salaattijuustoa ja kasviksia
Jos tulee paljon vieraita, piirakoita pitää ostaa paljon. Ei voi laskea, että yksi piirakka/vieras riittää.
Kaikki perinteiset, eli kahvikakut, itse leivottu leipä, hyvä keitto, leipäjuusto. Lisäksi vielä hyviä!
Kananmunanpuolikkast lohitahnalla
Vierailija kirjoitti:
Kaikki perinteiset, eli kahvikakut, itse leivottu leipä, hyvä keitto, leipäjuusto. Lisäksi vielä hyviä!
Ei yleensä ole lämmintä ruokaa yo-juhlassa
Vierailija kirjoitti:
Nyyttäriperiaatteella?
Lakkiaiset ? Just.
Tee Koku voileipäkakku halvoilla täytteillä tai kolmioleipäsiä
Keväistä parsapiirakkaa, pieniä savulohileipiä, kivennäisvettä ja simaa
Kaupan tuulihatut on hyviä ja edullisia. Kulhoon vanilijajätskiä ja marjoja. Suolaista peltipiirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee paljon vieraita, piirakoita pitää ostaa paljon. Ei voi laskea, että yksi piirakka/vieras riittää.
Joo, mutta pienet coktailpiirakat eivät maksa paljon ja jos pakasteessa tilaa, nämä tulee myöhemminkin syötyä.
Meillä oli noita aikoinaan ja lisänä vielä suolaista piirakkaa (taisi olla kinkkupiirakkaa, jossa mm.pieneksi silputtua eri väristä paprikaa). Täytekakkua ja kahta erilaista pikkuleipää. Taisin tehdä ne itse.
Smoothie kannussa
salaattia viher ja joku pastasalaatti
mitä ylioppilas toivoo tai leipoisino ihan itse jotain
Raikkaita voileipiä halpismargiksella. Niiden päälle keräämiäsi voikukanlehtiä ja koivunlehtiä.
Vierailija kirjoitti:
Kaupan tuulihatut on hyviä ja edullisia. Kulhoon vanilijajätskiä ja marjoja. Suolaista peltipiirakkaa.
Se on vanilja.
Vesimeloninlohkoja
muita hedelmiä
Jos olet varaton niin voin myydä 86% pontikkaa 10€/litra
Mun appiukko tekee kiljut halvalla.