Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
21081/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt, että mitäs jos B joskus vastaa Kärtsän Are you? Kysymykseen Yes, I am. Mitäs sitten tulkitaan🤔

Tämä!!! Tai toisinpäin:

B: Are you?

K, vihdoin: YES!!! Are you too?!!!

B: YES!! (I've been/known it the whole time;)

Shippausajattelullakin ajateltuna tässä varmaan kestään jonkin aikaa, ennen kuin laiva saavuttaa tämän haavesataman! Mukana kyydissä seilaamassa!

Vierailija
21082/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te ootte jotkut kyllä yksiä pöllöpäitä. Ei kai se nyt oikeesti tiuski tyttöystävälleen tms, kaikkihan toi kuuluu tohon rooliin ja vitsailuun, voi hyvä luoja. Miettikää nyt.

Ihan varmasti tiuskii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21083/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Käärijä ja Bojan pyydelleet shippaamaan itseään homonormatiivisesti? Vai ovatko shippaajat itse luoneet tämän "oikeutuksen" omilla "tulkinnoillaan"?

Aika laajamittainen luotu rinnakkaistodellisuus näill alustoilla pyörii ja jossain vaiheessa voisi olla itse kunkin osapuolen helpompi hengittää ilman tällaista.

K ja B ovat itse ilmoittaneet että heitä ei shippaus haittaa. Jere itse on kuvannut heidän suhdettaan sanalla "Romantic" ja "I love you Bojan" "Baby" "boyfriend" "same hotelroom, same bed", Ovat mm.. harrastaneet kuivayhdynnän kuvaamista Frankkia pumpatessaan jne. Kieli poskessa toki, mut niin mekin ollaan täällä kieli poskessa, tiettekö et mun oikea siviiliammatti ei ole aikuisten oikeesti puutarhuri. Anteeksi että paljastin.

Kamoon. He on ihan itse aloittaneet tän koko homman. Joka leikkiin lähtee jne.

He eivät kylläkään ole aloittaneet itse yhtään shippausketjua. Eivätkä pyytäneet aloittamaan.

Vierailija
21084/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei stana 🤣🤣Kaikkea ne osaa tehdä 🤣

https://www.instagram.com/reel/CthBSpTteG5/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
21085/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ollut jo täällä

En kestä. Toi vilkuilu <3

Oho, 😄🌹

Vierailija
21086/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta tampereen keikan jälkeisestä, joku fanikin taisi twitterissä mainita jotain että oli crew tosi yrmynä ja ärsyyntyneenä ympärillä kun oli tämä fani jeren tavannut ja pahoitellutkin sitten hälle kun pidätteli heitä, jereä ei ollut haitannut yhtään mutta vissiin näitä neitosia sit oli

Vierailija
21087/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Käärijä ja Bojan pyydelleet shippaamaan itseään homonormatiivisesti? Vai ovatko shippaajat itse luoneet tämän "oikeutuksen" omilla "tulkinnoillaan"?

Aika laajamittainen luotu rinnakkaistodellisuus näill alustoilla pyörii ja jossain vaiheessa voisi olla itse kunkin osapuolen helpompi hengittää ilman tällaista.

K ja B ovat itse ilmoittaneet että heitä ei shippaus haittaa. Jere itse on kuvannut heidän suhdettaan sanalla "Romantic" ja "I love you Bojan" "Baby" "boyfriend" "same hotelroom, same bed", Ovat mm.. harrastaneet kuivayhdynnän kuvaamista Frankkia pumpatessaan jne. Kieli poskessa toki, mut niin mekin ollaan täällä kieli poskessa, tiettekö et mun oikea siviiliammatti ei ole aikuisten oikeesti puutarhuri. Anteeksi että paljastin.

B on kyllä suoraan sanonut vain ja ainoastaan, että ymmärtää shippauksen, JOS se tekee VIIISUSESONGIN seuraamisen jollekin hauskemmaksi.

Ei muuta siitä aihepiiristä.

No pitäisikö heidän erikseen ruveta mainitsemaan, että no niin ihmiset, nyt on kesä shippauksen vuoro ja jouluna voitte sitten shipata meitä joulusesongin aikana.

Vierailija
21088/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B on kyllä suoraan sanonut vain ja ainoastaan, että ymmärtää shippauksen, JOS se tekee VIIISUSESONGIN seuraamisen jollekin hauskemmaksi.

Ja tuli Tavastialle näyttämään kuinka ohi se onkaan. Luulen kyllä, että hänellä jatkuu viisusesonki 30 tai 40 vuotta.

Ai olisiko hänen pitänyt lopettaa yståvyytensä shippauksen lopettamiseksi?

Vierailija
21089/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa jo oikeesti huvittaa nää tyttöystävän lähentely-yritykset ja jatkuva stooreissa hölöttäminen :D Ei siis vittuilumielessä vaan ihan vaan huumorimielessä, must se on oikeestaan aika hauskaa hah. Ja Jeren kärttyily on vain Käärijä-huumoria, ei se tosissaan noin puhu tyttöystävälleen varmastikaan. Samoin kuin rallienkku, puhui Liverpoolissa välillä hastiksissa ihan hyvin, mut nyt vetää tarkoituksella huonolla ääntämyksellä.

On paljonkin ihmisiä, jotka puhuvat oikeastikin puolisolle noin. Ja siis uskon, että Jerekin on. En tajua, missä ongelma, kun kyse ei ole mistään uuhaah dream teamista meidän mukaamme? Kyllähän Bojankin sai käskytystä.

En itse osaisi tai jaksais loukkaantua tommosesta ja faktahan on et se gf puhui siinä videon päälle, mitäs puhui. Bojanin Kärtsä piti Herran nuhteessa kyllä ilman hyvää syytä.

Vierailija
21090/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ollut jo täällä

En kestä. Toi vilkuilu <3

Tässä oli varmaan sitä sanatonta kommunikaatiota ja nauruun purskahtamista mistä K on puhunut haastatteluissa. K:n silmät vaan vaeltaa JO:n ja B:n suuntaan ihan itsekseen haastiksen alussa.

Vierailija
21091/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurahdin itsekin täysillä tähän ja kyttään liiankin tarkkaan somea. Mut pakko sanoa etten yhtään pidä viime päivien tavasta puhua K:n tyttöystävästä. Jos K sattuisi lukemaan tätä niin tuskinpa olisi kovin iloinen nähdessään kuinka ilkeämielisesti rakkaasta on puhuttu. Kiva tätä on ajatella ja elää pilvilinnoissa, koska eihän sitä koskaan tiedä... mutta oikeasti haluan ite kunnioittaa K:tä ja parisuhdetta. 

Toivottavasti K menee joskus yksin loma matkalle B:n luokse. Se vasta olisikin ihanaa <3

Vierailija
21092/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/p/Cte2lGRtAOm/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

💕 Gf-kriisiin vähän Bojania väliin.

Mä en kestä kun Bojan on niin mun serkkuni näköinen... 

Vierailija
21093/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jotkut moralisoi täällä ettei noita kahta saa shipata, väärin kun ovat oikeita ihmisiä ja ainaki toinen taitaa olla hetero? Voi voi teiän kanssa, entäs Tom Cruise ja Val Kilmer? Niiden vahvan kemian takia niitä alettiin shipata jo 80luvulla ja se jatkuu edelleen, yli 30v myöhemmin. 😅 eikä ne noiden kahden leffojen välissäkään päässy toisistaan eroon, heti jos ne nähtiin yhessä jossain niin alko top gun kettuilu.

https://www.tumblr.com/misanderousmisfit/697034961427087360/and-nearly-…

And nearly a quarter century after Top Gun, when Kilmer and Tom Cruise, by chance, attended the same Los Angeles Lakers game in 2009, they found themselves together again, shown split-screen on the Jumbotron, while Kenny Loggins’s “Danger Zone” played over the speakers.

Mä taas muistan, miten 90 luvulla shipattiin (tai mikä se termi sillon olikaan) Cruisea ja Pittiä.

Se vampyyrileffa! Veren vangit. Niinpäs muuten shipattiinkin, heillä oli siinä leffassa myös kuuma kemia.

Vierailija
21094/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Jere toi enkku vaan pahenee. "Ai pramis juu".

Ja naiset taustalla lisääntyy.

Menee pian kaikki keikkaliksat elareihin 😬😬😬

Naisten määrä lisääntyy, ääliö.

eri

Eiköhän kyseinen kommentoija vitsaillut, että mitä jos Jere saa vauvoja näiden kaikkien naisten kanssa.

Vierailija
21095/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen joka on lukenut romaaneja ja katsonut elokuvia, tietää että tässä on menossa yksi tyypillisimmistä juonikuvioista. Katsojat tietävät jo varhaisessa vaiheessa, keiden kuuluu päätyä yhteen, vaikka se ei heti onnistu. Monenlaisten sattumusten kautta se yleensä kuitenkin tapahtuu. Kirjoissa ja elokuvissa siis. Tosielämässäkin joskus. Tässä ketjussa katsojat nyt jännittävät henkeään pidätellen, mitä tapahtuu seuraavaksi ja mihin tämä vielä päättyy. Nyt ollaan vasta alkuluvuissa. Hyvää kannattaa odottaa ja nauttia matkasta, vai kuinka sitä sanotaan.

Vierailija
21096/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pitäisikö heidän erikseen ruveta mainitsemaan, että no niin ihmiset, nyt on kesä shippauksen vuoro ja jouluna voitte sitten shipata meitä joulusesongin aikana.

Tai sitten vain vääntää rautalangasta, ettei ymmärrä shippaamista viisujen jo mentyä.

Vierailija
21097/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ensimmäinen shoppaus oli Antti Tuisku ja Ville Valo. Olikohan Vintti-blogi jossa heidän tarinaa tehtiin.

Vierailija
21098/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen joka on lukenut romaaneja ja katsonut elokuvia, tietää että tässä on menossa yksi tyypillisimmistä juonikuvioista. Katsojat tietävät jo varhaisessa vaiheessa, keiden kuuluu päätyä yhteen, vaikka se ei heti onnistu. Monenlaisten sattumusten kautta se yleensä kuitenkin tapahtuu. Kirjoissa ja elokuvissa siis. Tosielämässäkin joskus. Tässä ketjussa katsojat nyt jännittävät henkeään pidätellen, mitä tapahtuu seuraavaksi ja mihin tämä vielä päättyy. Nyt ollaan vasta alkuluvuissa. Hyvää kannattaa odottaa ja nauttia matkasta, vai kuinka sitä sanotaan.

Höpö höpö.

Vierailija
21099/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei stana 🤣🤣Kaikkea ne osaa tehdä 🤣

https://www.instagram.com/reel/CthBSpTteG5/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Wooouu tää oli hauska! 😅Hyvin tehty!

Vierailija
21100/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon muuten miettinyt että on toi K ja B aikamoinen kaveruskaksikko kun ovat onnistuneet ihan vahingossa tuottamaan internetin täyteen pehmop*rnoa kuumempaa materiaalia. Ei ihan jokapojilta onnistuis.

Tämä. Olen ollut ikäni aika estoinen mutta repeilen näille aivan täysillä. Harmillista, kun aiheesta on tosi vaikea kertoa kellekään ystävälle, kun ne tajuais 99% todennäköisyydellä väärin, mikä tässä sitä kuuminta on (pitää tuntea tää kaksikon muu yhteys, että tajuaa loput). Eli en kerro.

Ketju on lukittu.