Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
21021/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuhkajat voitti! 2-0!

Vierailija
21022/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ollut jo täällä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21023/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain teknisiä ongelmia Israelin keikan suhteen, tiedä sitten.

https://www.ynetnews.com/culture/article/s1botfsi2

Tost herää väkisinkin ajatus et ne "tekniset ongelmat" on sitä, et mean girl Noa kuvittelee Käärijän heittävän ilmaiseksi hälle pienet side showt.. 🙄

Noa ja La Zarra vaikuttavat hieman itsetietoisilta. Jälkimmäiseltä on kuulemma käytöksen vuoksi jo keikkoja peruttu ja myydään alennuksella lippuja (3,50 €) kun ei liput kiinnosta enää yleisöä.

Haha. That bitch.

Vierailija
21024/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen tarina tällä lady Slolla, oli totta tai ei, että Bojan kirjoittaa kaikki sanoitukset ja että ne ovat paljon hienompia (tai suorastaan runoutta) kuin käännökset. Uskon todellakin, olisi hienoa niitä tulkita alkuperäiskielellä.

Vierailija
21025/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CtCWGO3thcI/?igshid=YmM0MjE2YWMzOA==

miksköhän tää mun julkaisu on ihan räjähdysmäisen suosittu vaikkei oo ees ainottakaan tägiä. Onko Kärtsä tässä jotenkin ehkä kuuma......? Hmmm en käsitä......

Hot as hell!!🔥

Vierailija
21026/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain teknisiä ongelmia Israelin keikan suhteen, tiedä sitten.

https://www.ynetnews.com/culture/article/s1botfsi2

Tost herää väkisinkin ajatus et ne "tekniset ongelmat" on sitä, et mean girl Noa kuvittelee Käärijän heittävän ilmaiseksi hälle pienet side showt.. 🙄

Noa ja La Zarra vaikuttavat hieman itsetietoisilta. Jälkimmäiseltä on kuulemma käytöksen vuoksi jo keikkoja peruttu ja myydään alennuksella lippuja (3,50 €) kun ei liput kiinnosta enää yleisöä.

Toista on Slovenian hurmuriviisikko, ihana Kärtsäri sekä suloiset Norjan ja Viron naiset sekä tietty Itävallan duo.

Siis La Zarran roolihahmo oli upea, mutta nainen itsessään sen sisällä on sitten jotain muuta.

Vierailija
21027/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on porukka pihalla täällä. Kun noita stooryjä kuvataan, niin tuskinpa se on heille niin justiinsa kuka niissä vilahtaa tai ei vilahda.Normaali ihmisillä kun ei oo niitä tinahattuja päässä ja näe jokapaikassa salaliittoja. Aika rento ote on kuvattaessa.Ja mitä tyttöystävään tai muihinkaan läheisiin tulee, niin empä oo kertaakaan nähny mitään "ylimäärästä." Nuo postaukset ei oo niin laskelmoivia, kuin te täällä, jotka näette "mörköjä" joka paikassa, kyttäätte kynsiä ja jalkoja.HerranjestaS, nyt joku tolkku. Tämmönen "fanitus" ei mene edes sen piikkiin, että ollaan kiihkeitä teinejä. 

Joidenkin "merkkien" etsiminen ja omien tulkintojen tekeminen niiden perusteella on kyllä next level tinahattuilua. Tyttöystävä ei oo tehny mitään väärää ja on edelleenkin yksityishenkilö ja toivottavasti sellaisena pysyykin, koska jos ei, niin siitähän se vasta paskamyrsky nousis, kun jo pelkästä oletetusta kynnestä tai äänestä täällä vittuillaan.EI NÄIN, EI MISSÄÄN NIMES NÄIN.NOLOA.

.

Tämä, niin paljon tämä!!!

Vierailija
21028/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gf:n ote on lipsumassa... ja ote selvästi lipsuu.. Mitä suurempi tarve vilahduksiin ja reviirin merkkaukseen sitä varmempaa on että ote todella alkaa lipsumaan..

Jos mahdollisuus (edes pienikin mahdollisuus ja edes vain lyhyeksi hetkeksi) olisi saada semmoinen prinssi mitä on vain yksi maailmassa ja jonka perään puoli maailmaa kuolaa niin en Jerenä miettis hetkeäkään! carpe diem! Bojan, prinssi uljas, nyt vaan se true love kiss niin Jere herää Ruususen unestaan..😜

Sinällään huvittavaa kyl et kaikki kuolaa B perään ja se taas tuntuu näkevän vaa ton yhen varatun hömelön 😅

Vierailija
21029/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh haluun jo lopettaa tän shippauksen, oli minullekin aluks vitsiä, mutta nyt on alkanu harmittaa ettei mitään oikeesti tapahdu nyt eikä ikinä.

Voisitteko takoa mun kalloon sen tosiasian että Käärijä on jonkun perus lastentarhanaisen kanssa ydinperhettä kohta perustava hetero? Ja jännittävä viisubestis oli hetken läppä joka unohtuu kun aletaan tehä vaimon kanssa jotain kesämökkiremppaa tai mitä ikinä? Niin pääsen tästä sekopäisestä toiveajattelusta eroon.

K on heteroparisuhteessa, ei K:n ja B:n välille voi mitään romanttista suhdetta syntyä. Mikset voi vaan nauttia K:n ja B:n välisestä ystävyydestä ja kemiasta ilman romanssia? Elämä on paljon mukavampaa niin. :) 

Tämä olisi hyvä ja mielelläni pystyisin! <3 Mutta juttu on varmaan tämä. En ole itse 100% hetero, ja heteronormi myös ahdistaa. Huomaan että aloin toivoa että tässä vois toteutua jotain sellasta mitä ite kovasti haluaisin maailmassa nähdä. Että aina ei voittaisi se maailman heteroin ja konservatiivisin tarina (jossa b voi toki olla menestyneen miehen parhaan kaverin paikalla mutta kotona odottaa 2 lasta, talo, koira ja kaunis vaimo monogamisessa avioliitossa aamen). Mutta sehän se voittaa.

Eli haluat nähdä Bojanin ja Käärijän välillä oman unelmasi ei-heteronormatiivisesta parisuhteesta ja siksi et pysty hyväksymään, että Käärijä on heterosuhteessa eikä siten romanttista suhdetta voi hänen ja Bojanin välille syntyä? Entäs, jos se ei ole Käärijän tai Bojanin unelma? Turha asettaa heille odotuksia ja vaatimuksia sinun henkilökohtaisten haaveidesi perusteella. 

Vierailija
21030/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiittää nyt. K on valinnut tiensä. Mun shippaus loppuu tähän. Kiitos, oli kivaa!

Vierailija
21031/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gf:n ote on lipsumassa... ja ote selvästi lipsuu.. Mitä suurempi tarve vilahduksiin ja reviirin merkkaukseen sitä varmempaa on että ote todella alkaa lipsumaan..

Jos mahdollisuus (edes pienikin mahdollisuus ja edes vain lyhyeksi hetkeksi) olisi saada semmoinen prinssi mitä on vain yksi maailmassa ja jonka perään puoli maailmaa kuolaa niin en Jerenä miettis hetkeäkään! carpe diem! Bojan, prinssi uljas, nyt vaan se true love kiss niin Jere herää Ruususen unestaan..😜

Sinällään huvittavaa kyl et kaikki kuolaa B perään ja se taas tuntuu näkevän vaa ton yhen varatun hömelön 😅

Ai mä kuolaan kyl the one and only K:n perään.

Vierailija
21032/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettinyt, että mitäs jos B joskus vastaa Kärtsän Are you? Kysymykseen Yes, I am. Mitäs sitten tulkitaan🤔

Vierailija
21033/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt, että mitäs jos B joskus vastaa Kärtsän Are you? Kysymykseen Yes, I am. Mitäs sitten tulkitaan🤔

sitä päivää odotelles :/

Vierailija
21034/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh haluun jo lopettaa tän shippauksen, oli minullekin aluks vitsiä, mutta nyt on alkanu harmittaa ettei mitään oikeesti tapahdu nyt eikä ikinä.

Voisitteko takoa mun kalloon sen tosiasian että Käärijä on jonkun perus lastentarhanaisen kanssa ydinperhettä kohta perustava hetero? Ja jännittävä viisubestis oli hetken läppä joka unohtuu kun aletaan tehä vaimon kanssa jotain kesämökkiremppaa tai mitä ikinä? Niin pääsen tästä sekopäisestä toiveajattelusta eroon.

K on heteroparisuhteessa, ei K:n ja B:n välille voi mitään romanttista suhdetta syntyä. Mikset voi vaan nauttia K:n ja B:n välisestä ystävyydestä ja kemiasta ilman romanssia? Elämä on paljon mukavampaa niin. :) 

Tämä olisi hyvä ja mielelläni pystyisin! <3 Mutta juttu on varmaan tämä. En ole itse 100% hetero, ja heteronormi myös ahdistaa. Huomaan että aloin toivoa että tässä vois toteutua jotain sellasta mitä ite kovasti haluaisin maailmassa nähdä. Että aina ei voittaisi se maailman heteroin ja konservatiivisin tarina (jossa b voi toki olla menestyneen miehen parhaan kaverin paikalla mutta kotona odottaa 2 lasta, talo, koira ja kaunis vaimo monogamisessa avioliitossa aamen). Mutta sehän se voittaa.

Eli haluat nähdä Bojanin ja Käärijän välillä oman unelmasi ei-heteronormatiivisesta parisuhteesta ja siksi et pysty hyväksymään, että Käärijä on heterosuhteessa eikä siten romanttista suhdetta voi hänen ja Bojanin välille syntyä? Entäs, jos se ei ole Käärijän tai Bojanin unelma? Turha asettaa heille odotuksia ja vaatimuksia sinun henkilökohtaisten haaveidesi perusteella. 

Eiköhän kaksi aikuista miestä osaa huolehtia itsestään ilman sun holhoamista, rakas😚

Vierailija
21035/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönsin sen tuossa jo itsekin, kyllä. Minulle kävi näin. Vähemmistöasemasta, ja siitä että on ollut vaikea löytää itselle inspiroivia rakkaustarinoita, tämä varmasti jossain määrin johtuu. Voin hyvin kuvitella että kaikille tämä juttu ei ollenkaan samalla tavalla lataudu omilla toiveilla. Minulle kävi niin. En oikein ymmärrä miksi hyökkäät. Minähän juuri haluaisin lopettaa koko tämän shippauksen koska ymmärrän että itselleni tässä oli liikaa henkilökohtaista pelissä. Sanokaa sairaaksi jos siltä tuntuu, minkä sille mahdan.

Vierailija
21036/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se vastas are you-kyssäriin "i am and so are you".

No eikä vastannu.

Vierailija
21037/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empä usko, että K ulkomaille lähtee. Ei se voi yhtä Cha Cha Chata vetää koko keikkaa ja tarttumapintaa ei ulkomailla muihin biiseihin ole. Kuka sitä edes ulkomaille veis? Kuka sen keikat kauppaa johonkin nuapuripoppiin? Ei Käärijä yksinään vedä ulkomailla tarepeeksi porukkaa katsomaan. Ei yhdellä viisubiisillä ulkomailla kovin ratsastella. Jos yhteiskeikka jonkun muun kanssa, niin ehkä, mut muuten ei.Ja mikäli sinne aikois, niin pitäs olla jo jotain suunnitelmaa tulilla.Ei ne jaksa ikuisuuksiin odotella.Kohta vaihtuu mielenkiinto toiseen.

Eikös se jossain vaiheessa sanonut, että on tullut jotain 70 keikkatarjousta ulkomaita myöten ja jos ei niitä ala kohta katteleen, niin suomea se jää kiertään. Vrt.Esim Blind Channel, joka esiintyy englanniksi ulkomailla(kin.)

Olen eri mieltä. K:n musa *) ei ollut aikaisemmin minunkaan teekuppini, yhtään. Mutta hotti esiintyminen ja muu meininki tarttuu ja no joo, mun on toki sanottava, että kun sanat ymmärtää, niin silläkin on merkitystä.

Mutta ne on sen verran simppeleitä, että kiinnostunut fani saa kyllä ideasta selvää. Ja siis mulla jää ainakin ne biisit, tai hokemat niistä, pyörimään päähän :)

*) siis tarkoitan suomeksi räppäävä pottatukka

Olen sen verran räp-skeneä kuunnellut, että pidin aikoinaan Beastie Boysista (kokoelmalevy Anthology: Sounds of the Science löytyy), ja Eminemiltä oon tykännyt 4-5 kappaleesta. Ja radiokanavista suosin usein kyllä Bassoa. 

Mutta ei ole uponnut Elastiset, Jvg:t tai mitä näitä on.

Että ihan hyvin voi olla faneja ulkomailla asti koko tuotantoon. Kuuntelen Käärijää käytännössä siitä Yle Areenan live-keikasta otetuista livepaloista, jotka olen taltioinut itselleni. Levyllä meno on mulle turhan kliinistä.

Itse ajattelisin, että festarit ois olleet Käärijälle parhaita, niille matkustetaan jo muutenkin kaukaa ja yleisö on monipuolista, eli nekin, joita alkuun kiinnostaisi vain Ccc, olisivat tulleet katsomaan.

Vierailija
21038/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseisellä kommentoijalla on oikeus haaveilla siitä, että B ja K päätyy yhteen. Se, että onko se realistista, on sitten toinen juttu.

Vierailija
21039/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle, et miks mäki oon hurahtanut tähän. Oon tiedostanut koko ajan, et K tyttöystävä ja varmasti ihana sellainen. Miks silti oon katellu K ja B videoita haltioituneena? Ja vaikka tiedän, että heidän suhde on kaverillinen, niin miks hitossa se kiinnostaa mua niin paljon? Miks se kiinnostaa ihmisiä niin paljon? Ja nyt mulla sellanen olo, et pitäsköhän mun palata vihdoin omaan elämään 100%, eikä käyttää iltoja tämän kanavan selaamiseen. Ei sillä, täällä ollut ihanaa (paitsi trollit / kiusaamiskommentit) mut miks joidenkin tuntemattomien kemia saa mut joka ilta tänne palaamaan?!

Vierailija
21040/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuutissa tai alle Bojan vastannut instakommenttiin😅

Mihin niistä? Kuka toi Rylan on? Joku tuttu?

Ketju on lukittu.