Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
21041/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Käärijä ja Bojan pyydelleet shippaamaan itseään homonormatiivisesti? Vai ovatko shippaajat itse luoneet tämän "oikeutuksen" omilla "tulkinnoillaan"?

Aika laajamittainen luotu rinnakkaistodellisuus näill alustoilla pyörii ja jossain vaiheessa voisi olla itse kunkin osapuolen helpompi hengittää ilman tällaista.

Vierailija
21042/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minuutissa tai alle Bojan vastannut instakommenttiin😅

Mihin niistä? Kuka toi Rylan on? Joku tuttu?

Oli yksi Euroviisujen juontajista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21043/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh haluun jo lopettaa tän shippauksen, oli minullekin aluks vitsiä, mutta nyt on alkanu harmittaa ettei mitään oikeesti tapahdu nyt eikä ikinä.

Voisitteko takoa mun kalloon sen tosiasian että Käärijä on jonkun perus lastentarhanaisen kanssa ydinperhettä kohta perustava hetero? Ja jännittävä viisubestis oli hetken läppä joka unohtuu kun aletaan tehä vaimon kanssa jotain kesämökkiremppaa tai mitä ikinä? Niin pääsen tästä sekopäisestä toiveajattelusta eroon.

K on heteroparisuhteessa, ei K:n ja B:n välille voi mitään romanttista suhdetta syntyä. Mikset voi vaan nauttia K:n ja B:n välisestä ystävyydestä ja kemiasta ilman romanssia? Elämä on paljon mukavampaa niin. :) 

Tämä olisi hyvä ja mielelläni pystyisin! <3 Mutta juttu on varmaan tämä. En ole itse 100% hetero, ja heteronormi myös ahdistaa. Huomaan että aloin toivoa että tässä vois toteutua jotain sellasta mitä ite kovasti haluaisin maailmassa nähdä. Että aina ei voittaisi se maailman heteroin ja konservatiivisin tarina (jossa b voi toki olla menestyneen miehen parhaan kaverin paikalla mutta kotona odottaa 2 lasta, talo, koira ja kaunis vaimo monogamisessa avioliitossa aamen). Mutta sehän se voittaa.

Eli haluat nähdä Bojanin ja Käärijän välillä oman unelmasi ei-heteronormatiivisesta parisuhteesta ja siksi et pysty hyväksymään, että Käärijä on heterosuhteessa eikä siten romanttista suhdetta voi hänen ja Bojanin välille syntyä? Entäs, jos se ei ole Käärijän tai Bojanin unelma? Turha asettaa heille odotuksia ja vaatimuksia sinun henkilökohtaisten haaveidesi perusteella. 

Kyseisellä kommentoijalla on oikeus haaveilla siitä, että B ja K päätyy yhteen. Se, että onko se realistista, on sitten toinen juttu.

On oikeus omien lakanoidensa välissä oman käden seurassa, muttei digimaailmassa, jossa jää pysyviä jälkiä.

Vierailija
21044/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prince Bojan, Are you ready to fly to the moon with me? ARE YOU?

YES I'M!

Vierailija
21045/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on kuitenkin surkea sängyssä. Kärde tarvii jonkun osaajan.

Kokenut Kärtsä kyllä opettaa.

Ujo poika se on pohjimmiltaan. Demien demi.

Kärtsä tarvitsee naisiin kyllästyneen Till Lindemannin hellää huomaa. Huuuuh.....🔥

Kyllä Bojankin mahtuis samoihin lakanoihin Tillin ja Kärtsyn kanssa...

Joo, vois vahtia Kärtsyn Bulbasauria ja vaihtaa välillä uudet lakanat......

🥹

Vierailija
21046/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle, et miks mäki oon hurahtanut tähän. Oon tiedostanut koko ajan, et K tyttöystävä ja varmasti ihana sellainen. Miks silti oon katellu K ja B videoita haltioituneena? Ja vaikka tiedän, että heidän suhde on kaverillinen, niin miks hitossa se kiinnostaa mua niin paljon? Miks se kiinnostaa ihmisiä niin paljon? Ja nyt mulla sellanen olo, et pitäsköhän mun palata vihdoin omaan elämään 100%, eikä käyttää iltoja tämän kanavan selaamiseen. Ei sillä, täällä ollut ihanaa (paitsi trollit / kiusaamiskommentit) mut miks joidenkin tuntemattomien kemia saa mut joka ilta tänne palaamaan?!

Mä luulen että aika moni meistä on saman kysymyksen joutunut itselleen esittämään. Mä ainakin omasta puolestani voin sanoa, että en ole rehellisesti koskaan nähnyt tuollaista kemiaa kahden ihmisen välillä, en ystävien enkä rakastuneiden.

Siksi kai sitä on jäänyt seuraamaan. Ja toivonut täysin mahdottomia. Ja herättänyt jonkun toiveen siitä, että itselläkin voisi vielä olla jotain tuollaista. En tiedä miksi juuri nyt tälläistä meille tarjoiltiin, johonkin se varmaan oli vastaus kun niin monet ovat iloa saaneet siitä. Uskomatonta on ollut se melkein liikuttava yksimielisyys siitä, että tämä on hyvä juttu, ei mitään homofoobista läppää (paitsi ehkä slovenialaisten lehtien keskusteluissa).

Toivon vaan että heidän ystävävyys jatkuisi ja joskus jakaisivat siitä jotain meillekin.

Vierailija
21047/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa mulle, et miks mäki oon hurahtanut tähän. Oon tiedostanut koko ajan, et K tyttöystävä ja varmasti ihana sellainen. Miks silti oon katellu K ja B videoita haltioituneena? Ja vaikka tiedän, että heidän suhde on kaverillinen, niin miks hitossa se kiinnostaa mua niin paljon? Miks se kiinnostaa ihmisiä niin paljon? Ja nyt mulla sellanen olo, et pitäsköhän mun palata vihdoin omaan elämään 100%, eikä käyttää iltoja tämän kanavan selaamiseen. Ei sillä, täällä ollut ihanaa (paitsi trollit / kiusaamiskommentit) mut miks joidenkin tuntemattomien kemia saa mut joka ilta tänne palaamaan?!

Se heidän välissään oleva vetovoima on niin vahvaa. Se lisäksi molemmat ovat poikkeuksellisen karismaattisia, hyvällä tavalla itsevarmoja, hauskoja jne. Toisaalta he taas ovat tietyllä tapaa toistensa vastakohtia, mikä tekee kuviosta entistä vetoavampaa. Heidän kaltaisilla viihdyttäjillä oli tällä hetkellä tilausta ja siksi siitä tuli niin suosittua.

Vierailija
21048/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te höpötätte jostain jalkapallosta? Joo on Slovenia Suomi ottelu mut eihän se liity mitenkään mihinkään :D

Kaikki liittyy kaikkeen.

Kerrankin tääkin lause oikeassa paikassa!

Vierailija
21049/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh haluun jo lopettaa tän shippauksen, oli minullekin aluks vitsiä, mutta nyt on alkanu harmittaa ettei mitään oikeesti tapahdu nyt eikä ikinä.

Voisitteko takoa mun kalloon sen tosiasian että Käärijä on jonkun perus lastentarhanaisen kanssa ydinperhettä kohta perustava hetero? Ja jännittävä viisubestis oli hetken läppä joka unohtuu kun aletaan tehä vaimon kanssa jotain kesämökkiremppaa tai mitä ikinä? Niin pääsen tästä sekopäisestä toiveajattelusta eroon.

K on heteroparisuhteessa, ei K:n ja B:n välille voi mitään romanttista suhdetta syntyä. Mikset voi vaan nauttia K:n ja B:n välisestä ystävyydestä ja kemiasta ilman romanssia? Elämä on paljon mukavampaa niin. :) 

Tämä olisi hyvä ja mielelläni pystyisin! <3 Mutta juttu on varmaan tämä. En ole itse 100% hetero, ja heteronormi myös ahdistaa. Huomaan että aloin toivoa että tässä vois toteutua jotain sellasta mitä ite kovasti haluaisin maailmassa nähdä. Että aina ei voittaisi se maailman heteroin ja konservatiivisin tarina (jossa b voi toki olla menestyneen miehen parhaan kaverin paikalla mutta kotona odottaa 2 lasta, talo, koira ja kaunis vaimo monogamisessa avioliitossa aamen). Mutta sehän se voittaa.

Eli haluat nähdä Bojanin ja Käärijän välillä oman unelmasi ei-heteronormatiivisesta parisuhteesta ja siksi et pysty hyväksymään, että Käärijä on heterosuhteessa eikä siten romanttista suhdetta voi hänen ja Bojanin välille syntyä? Entäs, jos se ei ole Käärijän tai Bojanin unelma? Turha asettaa heille odotuksia ja vaatimuksia sinun henkilökohtaisten haaveidesi perusteella. 

Eiköhän kaksi aikuista miestä osaa huolehtia itsestään ilman sun holhoamista, rakas😚

Eikö aikuiset ihmiset osaa huolehtia seksuaalisista tarpeistaan ilman, että käyttävät julkisuudesta tuttuja henkilöitä epäterveellä tavalla pelinappuloinaan. Rakas.

Vierailija
21050/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Reko parka. Milläköhän tavoin Suomi seuraavaksi nöyryyttää Sloveniaa?

Vierailija
21051/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö Bojan muuten tuon ratatatatan joka keikalla?

ei tehnyt Carpe Diemissä ainakaan Tavastian 2. keikalla.

Vierailija
21052/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotkut moralisoi täällä ettei noita kahta saa shipata, väärin kun ovat oikeita ihmisiä ja ainaki toinen taitaa olla hetero? Voi voi teiän kanssa, entäs Tom Cruise ja Val Kilmer? Niiden vahvan kemian takia niitä alettiin shipata jo 80luvulla ja se jatkuu edelleen, yli 30v myöhemmin. 😅 eikä ne noiden kahden leffojen välissäkään päässy toisistaan eroon, heti jos ne nähtiin yhessä jossain niin alko top gun kettuilu.

https://www.tumblr.com/misanderousmisfit/697034961427087360/and-nearly-…

And nearly a quarter century after Top Gun, when Kilmer and Tom Cruise, by chance, attended the same Los Angeles Lakers game in 2009, they found themselves together again, shown split-screen on the Jumbotron, while Kenny Loggins’s “Danger Zone” played over the speakers.

Vierailija
21053/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sun ratatata ... Ja sä oot mun ...

Vierailija
21054/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on kuitenkin surkea sängyssä. Kärde tarvii jonkun osaajan.

No ei se raukka voi vielä osata, ettekö muista että sehän säästää itseään avioliittoon.

Synnynnäinen mestari lajissa kuin lajissa.Ei muu ole edes mahdollista.

Kaikessa paitsi Jeren iskemisessä

- jonkun twitter kommentti

Ihanaa! Ketju taas antaa parastaan! 🥲

Vierailija
21055/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen et se ei ole joko tai. Mäkin olen onnellisesti naimisissa ja silti ihan pihkassa Kärtsään ja Balkanin prinssiin ja oon välillä vähän muutenkin seikkaillut 🙈 Mun pso ei ota pahakseen ja hänelläkin ollut joku oma juttu jo aikaa sitten. Ei se ole niin mustavalkoista, kyllä sydämiin rakkautta mahtuu 🥹

Vierailija
21056/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaksi aikuista miestä osaa huolehtia itsestään ilman sun holhoamista, rakas😚

Eikö aikuiset ihmiset osaa huolehtia seksuaalisista tarpeistaan ilman, että käyttävät julkisuudesta tuttuja henkilöitä epäterveellä tavalla pelinappuloinaan. Rakas.

Keskisormi jankkaaja on vissiin kännissä jossakin, niin tilalle saatiin tämä ei saa run**ta julkisuuden henkilöille jankkaaja.

Vierailija
21057/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku on jossain vaiheessa kysynyt lempibiisejä. En ole ehtinyt kaikkeen perehtyä, mutta Padam on yksi mikä koskettaa. Mielipiteitä?

Joker Out - Novi Val (Live in Križanke)

Tämä koskettaa erityisesti siitä syystä, että se oli Martinin jäähyväiskeikka bändin kanssa.Hänen tilalle liittyi Nace bändin kokoonpanoon.Tämä kaikki on tiettävästi tapahtunut vuoden sisällä.Ja siitä syystä Bojan laulaa biisiä lähes silmät  kyynelissä.Minua tämä liikutti, kun luin tarinan tästä tapahtuneesta.

Vierailija
21058/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sun ratatata ... Ja sä oot mun ...

Pina Colada .

Vierailija
21059/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K&B ovat monille kuin jonkun TV-sarjan päähenkilöt, joilla on vetovoimaa välissä. Nämä päähenkilöt saattavat seurustella välillä muiden kanssa, olla välirikossa jne. mutta kuitenkin he jossakin vaiheessa saavat toisensa. No K&B eivät ole fiktiivisiä hahmoja, mutta joitakin faneja saattaa silti kutkuttaa ajatus siitä, että mitä jos he kuitenkin päätyvät joskus yhteen. Suurin osa tajuaa kyllä, että missä oikeasti mennään, mutta haluavat silti ihastella heidän välillä olevaa kemiaa jne. Toiset taas eivät käsitä millään oikeilla henkilöillä leikkimistä. Tykkään tästä ketjusta sen takia, että samalla pääsee hiukan kurkkaamaan ihmismieleen.

Mulla kyllä vähän innostusta häiritsee se, että KB ei koskaan toteudu romanttisessa mielessä. Eiköhän se ala olla aika selvää jo. Kuitenkin mua ihmetyttää se, että noiden välillä näyttäisi kuitenkin olevan fyysistäkin kiinnostusta molempien osalta, jos vaikka ajattelee Tavastian keikkaakin. Eikö sitä sitten ole tarpeeksi vai onko sekin mitä nähtiin Tavastialla kuitenkin isolta osalta näyttelemistä. Mikä on se tekijä, joka estää noita päätymästä...en mä muuta keksi kuin että he näyttelevät niin hyvin fyysistä vetovoimaa välillään , että katsoja uskoo. En oo nyt ihan varma menikö tämä liian loukkaavaksi. Anteeksi

Vierailija
21060/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Käärijä ja Bojan pyydelleet shippaamaan itseään homonormatiivisesti? Vai ovatko shippaajat itse luoneet tämän "oikeutuksen" omilla "tulkinnoillaan"?

Aika laajamittainen luotu rinnakkaistodellisuus näill alustoilla pyörii ja jossain vaiheessa voisi olla itse kunkin osapuolen helpompi hengittää ilman tällaista.

K ja B ovat itse ilmoittaneet että heitä ei shippaus haittaa. Jere itse on kuvannut heidän suhdettaan sanalla "Romantic" ja "I love you Bojan" "Baby" "boyfriend" "same hotelroom, same bed", Ovat mm.. harrastaneet kuivayhdynnän kuvaamista Frankkia pumpatessaan jne. Kieli poskessa toki, mut niin mekin ollaan täällä kieli poskessa, tiettekö et mun oikea siviiliammatti ei ole aikuisten oikeesti puutarhuri. Anteeksi että paljastin.

Ketju on lukittu.