Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
21061/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on porukka pihalla täällä. Kun noita stooryjä kuvataan, niin tuskinpa se on heille niin justiinsa kuka niissä vilahtaa tai ei vilahda.Normaali ihmisillä kun ei oo niitä tinahattuja päässä ja näe jokapaikassa salaliittoja. Aika rento ote on kuvattaessa.Ja mitä tyttöystävään tai muihinkaan läheisiin tulee, niin empä oo kertaakaan nähny mitään "ylimäärästä." Nuo postaukset ei oo niin laskelmoivia, kuin te täällä, jotka näette "mörköjä" joka paikassa, kyttäätte kynsiä ja jalkoja.HerranjestaS, nyt joku tolkku. Tämmönen "fanitus" ei mene edes sen piikkiin, että ollaan kiihkeitä teinejä. 

Joidenkin "merkkien" etsiminen ja omien tulkintojen tekeminen niiden perusteella on kyllä next level tinahattuilua. Tyttöystävä ei oo tehny mitään väärää ja on edelleenkin yksityishenkilö ja toivottavasti sellaisena pysyykin, koska jos ei, niin siitähän se vasta paskamyrsky nousis, kun jo pelkästä oletetusta kynnestä tai äänestä täällä vittuillaan.EI NÄIN, EI MISSÄÄN NIMES NÄIN.NOLOA.

Ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä saa sut olemaan täällä ketjussa? Mikset tee jotain kivaa tai hyödyllistä itsellesi läheisten kanssa vaan kulutat perjantai-iltaasi nolojen anonyymien joukossa?

Vierailija
21062/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jotkut moralisoi täällä ettei noita kahta saa shipata, väärin kun ovat oikeita ihmisiä ja ainaki toinen taitaa olla hetero? Voi voi teiän kanssa, entäs Tom Cruise ja Val Kilmer? Niiden vahvan kemian takia niitä alettiin shipata jo 80luvulla ja se jatkuu edelleen, yli 30v myöhemmin. 😅 eikä ne noiden kahden leffojen välissäkään päässy toisistaan eroon, heti jos ne nähtiin yhessä jossain niin alko top gun kettuilu.

https://www.tumblr.com/misanderousmisfit/697034961427087360/and-nearly-…

And nearly a quarter century after Top Gun, when Kilmer and Tom Cruise, by chance, attended the same Los Angeles Lakers game in 2009, they found themselves together again, shown split-screen on the Jumbotron, while Kenny Loggins’s “Danger Zone” played over the speakers.

Mä taas muistan, miten 90 luvulla shipattiin (tai mikä se termi sillon olikaan) Cruisea ja Pittiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21063/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarot mamma täällä. Yritin tonne toisen ketjun puolelle laittaa molempien ruususten tarkempia horoskooppi karttoja ennen varsinaista luentaa, mutta jostain syystä onnistui vaan Jeren juttujen laittaminen. xD on kyllä ihme toimintaa näillä palstoilla.

Eikäää, haluan lukea nyt myös B horoskooppi tulkinnat! 💕 Kiinnostavaa kun itse en noista tiedä paljon mitään, Jeren kuulosti ainakin mulle tosi sopivalta 😮

Sain nyt laitettua sen myös 🌸

Siis minne?

Vierailija
21064/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh haluun jo lopettaa tän shippauksen, oli minullekin aluks vitsiä, mutta nyt on alkanu harmittaa ettei mitään oikeesti tapahdu nyt eikä ikinä.

Voisitteko takoa mun kalloon sen tosiasian että Käärijä on jonkun perus lastentarhanaisen kanssa ydinperhettä kohta perustava hetero? Ja jännittävä viisubestis oli hetken läppä joka unohtuu kun aletaan tehä vaimon kanssa jotain kesämökkiremppaa tai mitä ikinä? Niin pääsen tästä sekopäisestä toiveajattelusta eroon.

K on heteroparisuhteessa, ei K:n ja B:n välille voi mitään romanttista suhdetta syntyä. Mikset voi vaan nauttia K:n ja B:n välisestä ystävyydestä ja kemiasta ilman romanssia? Elämä on paljon mukavampaa niin. :) 

K&B ovat monille kuin jonkun TV-sarjan päähenkilöt, joilla on vetovoimaa välissä. Nämä päähenkilöt saattavat seurustella välillä muiden kanssa, olla välirikossa jne. mutta kuitenkin he jossakin vaiheessa saavat toisensa. No K&B eivät ole fiktiivisiä hahmoja, mutta joitakin faneja saattaa silti kutkuttaa ajatus siitä, että mitä jos he kuitenkin päätyvät joskus yhteen. Suurin osa tajuaa kyllä, että missä oikeasti mennään, mutta haluavat silti ihastella heidän välillä olevaa kemiaa jne. Toiset taas eivät käsitä millään oikeilla henkilöillä leikkimistä. Tykkään tästä ketjusta sen takia, että samalla pääsee hiukan kurkkaamaan ihmismieleen.

Mulla kyllä vähän innostusta häiritsee se, että KB ei koskaan toteudu romanttisessa mielessä. Eiköhän se ala olla aika selvää jo. Kuitenkin mua ihmetyttää se, että noiden välillä näyttäisi kuitenkin olevan fyysistäkin kiinnostusta molempien osalta, jos vaikka ajattelee Tavastian keikkaakin. Eikö sitä sitten ole tarpeeksi vai onko sekin mitä nähtiin Tavastialla kuitenkin isolta osalta näyttelemistä. Mikä on se tekijä, joka estää noita päätymästä...en mä muuta keksi kuin että he näyttelevät niin hyvin fyysistä vetovoimaa välillään , että katsoja uskoo. En oo nyt ihan varma menikö tämä liian loukkaavaksi. Anteeksi

Eivät näyttele, onhan tuo totta ja resonoi meissä kaikissa. Se taikahetki on siinä lavaluplassa, siinä voi vain elää, ei siinä pysty liikaa laskelmoimaan. Oikeassa elämässä sitten arki, arjen elämä ja sisäiset säännöt ym ym jarruttaa

Vierailija
21065/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Käärijä ja Bojan pyydelleet shippaamaan itseään homonormatiivisesti? Vai ovatko shippaajat itse luoneet tämän "oikeutuksen" omilla "tulkinnoillaan"?

Aika laajamittainen luotu rinnakkaistodellisuus näill alustoilla pyörii ja jossain vaiheessa voisi olla itse kunkin osapuolen helpompi hengittää ilman tällaista.

K ja B ovat itse ilmoittaneet että heitä ei shippaus haittaa. Jere itse on kuvannut heidän suhdettaan sanalla "Romantic" ja "I love you Bojan" "Baby" "boyfriend" "same hotelroom, same bed", Ovat mm.. harrastaneet kuivayhdynnän kuvaamista Frankkia pumpatessaan jne. Kieli poskessa toki, mut niin mekin ollaan täällä kieli poskessa, tiettekö et mun oikea siviiliammatti ei ole aikuisten oikeesti puutarhuri. Anteeksi että paljastin.

Kamoon. He on ihan itse aloittaneet tän koko homman. Joka leikkiin lähtee jne.

Vierailija
21066/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Käärijä ja Bojan pyydelleet shippaamaan itseään homonormatiivisesti? Vai ovatko shippaajat itse luoneet tämän "oikeutuksen" omilla "tulkinnoillaan"?

Aika laajamittainen luotu rinnakkaistodellisuus näill alustoilla pyörii ja jossain vaiheessa voisi olla itse kunkin osapuolen helpompi hengittää ilman tällaista.

K ja B ovat itse ilmoittaneet että heitä ei shippaus haittaa. Jere itse on kuvannut heidän suhdettaan sanalla "Romantic" ja "I love you Bojan" "Baby" "boyfriend" "same hotelroom, same bed", Ovat mm.. harrastaneet kuivayhdynnän kuvaamista Frankkia pumpatessaan jne. Kieli poskessa toki, mut niin mekin ollaan täällä kieli poskessa, tiettekö et mun oikea siviiliammatti ei ole aikuisten oikeesti puutarhuri. Anteeksi että paljastin.

Mä olen oikeasti puutarhuri. Joskus on ollut pokassa pitelemistä lukiessani ns. kukkaiskieltä.

Vierailija
21067/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun joku muistuttaa niin kyllä, onhan sitä ollu monenlaisia shippauksia jo muinoin. Ja kautta aikojen.

Vierailija
21068/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jotkut moralisoi täällä ettei noita kahta saa shipata, väärin kun ovat oikeita ihmisiä ja ainaki toinen taitaa olla hetero? Voi voi teiän kanssa, entäs Tom Cruise ja Val Kilmer? Niiden vahvan kemian takia niitä alettiin shipata jo 80luvulla ja se jatkuu edelleen, yli 30v myöhemmin. 😅 eikä ne noiden kahden leffojen välissäkään päässy toisistaan eroon, heti jos ne nähtiin yhessä jossain niin alko top gun kettuilu.

https://www.tumblr.com/misanderousmisfit/697034961427087360/and-nearly-…

And nearly a quarter century after Top Gun, when Kilmer and Tom Cruise, by chance, attended the same Los Angeles Lakers game in 2009, they found themselves together again, shown split-screen on the Jumbotron, while Kenny Loggins’s “Danger Zone” played over the speakers.

Mä taas muistan, miten 90 luvulla shipattiin (tai mikä se termi sillon olikaan) Cruisea ja Pittiä.

Ilmeisesti Kärtsä on uusi Tom Cruise :D pieni, komea, outo, helppo shipata kelle vaan

Vierailija
21069/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ollut jo täällä

En kestä. Toi vilkuilu

Vierailija
21070/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarot mamma täällä. Yritin tonne toisen ketjun puolelle laittaa molempien ruususten tarkempia horoskooppi karttoja ennen varsinaista luentaa, mutta jostain syystä onnistui vaan Jeren juttujen laittaminen. xD on kyllä ihme toimintaa näillä palstoilla.

Eikäää, haluan lukea nyt myös B horoskooppi tulkinnat! 💕 Kiinnostavaa kun itse en noista tiedä paljon mitään, Jeren kuulosti ainakin mulle tosi sopivalta 😮

Sain nyt laitettua sen myös 🌸

Siis minne?

kaksplus ketjuun, aikamoinen puutarha

Vierailija
21071/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun joku muistuttaa niin kyllä, onhan sitä ollu monenlaisia shippauksia jo muinoin. Ja kautta aikojen.

Jo Josef shippas neitsyt Mariaa Jumalalle

Vierailija
21072/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joker outin hotlinesta soitettiin mulle yksi päivä ja pyydettiin, että he saisivat lukea tällä palstalla jotakin kuumenpaakin kamaa.

Vierailija
21073/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B on kyllä suoraan sanonut vain ja ainoastaan, että ymmärtää shippauksen, JOS se tekee VIIISUSESONGIN seuraamisen jollekin hauskemmaksi.

Ei muuta siitä aihepiiristä.

Vierailija
21074/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kestä. Toi vilkuilu <3

Aaaws Bojanilla meni pasmat sekasin kun huomasi Jeren

Vierailija
21075/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alkaa jo oikeesti huvittaa nää tyttöystävän lähentely-yritykset ja jatkuva stooreissa hölöttäminen :D Ei siis vittuilumielessä vaan ihan vaan huumorimielessä, must se on oikeestaan aika hauskaa hah. Ja Jeren kärttyily on vain Käärijä-huumoria, ei se tosissaan noin puhu tyttöystävälleen varmastikaan. Samoin kuin rallienkku, puhui Liverpoolissa välillä hastiksissa ihan hyvin, mut nyt vetää tarkoituksella huonolla ääntämyksellä.

On paljonkin ihmisiä, jotka puhuvat oikeastikin puolisolle noin. Ja siis uskon, että Jerekin on. En tajua, missä ongelma, kun kyse ei ole mistään uuhaah dream teamista meidän mukaamme? Kyllähän Bojankin sai käskytystä.

Vierailija
21076/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Nää on niitä aitoja hetkiä, jotka on ihan parhaita. Noi paljastavat lyhyet katseet ja hymyt. 😍

Vierailija
21077/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dream, en kestä ihana💖😚

Vierailija
21078/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan on ku ujo koulutyttö.

Vierailija
21079/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo Josef shippas neitsyt Mariaa Jumalalle

Ehkä tämäkin ketju löydetään joskus vuonna 5000 ja sen ajan ihmiset tulkitsevat tämän olevan joku pyhä ilmestyskirja. Sen jälkeen he tekevät Bojanista ja Käärijästä uudet jumalat ja pyhittävät elämänsä heille.

Vierailija
21080/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B on kyllä suoraan sanonut vain ja ainoastaan, että ymmärtää shippauksen, JOS se tekee VIIISUSESONGIN seuraamisen jollekin hauskemmaksi.

Ei muuta siitä aihepiiristä.

Ja tuli Tavastialle näyttämään kuinka ohi se onkaan. Luulen kyllä, että hänellä jatkuu viisusesonki 30 tai 40 vuotta.

Ketju on lukittu.