Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
2101/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni jo maku tähän että ylipäätään on tehnyt misogynisen biisin ja sitten vielä poistaa sen myöhemmin kun tietää itsekin... Olisi nyt vain seisonut sanotuksiensa takana. Ja kyllä jos teet tuon aiheisen biisin se kertoo ihan tarpeeksi mielenlaadusta vaikka "kuuluisi" kuinka paljon räppiin.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/miksi-kaarija-poisti-ensimmaisen-h…

Ai niin, oliko tämä se tyyppi, joka seurasi Venäläistä sotamyönteistä sometiliä? Olin jo täysin unohtanut koko asian, saati muistanut, että se liittyisi Käärijään. Mitä poistettuun biisiin tulee, niin minusta on ihan ok, että on poistanut tuollaisen kappaleen ja sen sanat, maailmaan ei kaivata enää yhtään trollien kappaleesta kenenkään (eli Jeren) päälle heittämää lokaa, mitenkään Jereä suojelematta.  

Itse en "naisvihamielisyydestä" loukkaannu, joskaan ei tosiaan yhtään yllätä Jeren vahvat amisvibat nähden, että tuollainenkin kappale on tullut julkaistua.

Yhä enemmän tämä antaa aiheen ajatella, että Bojan olis hänelle sopiva Ystävä 💚💛💚

Naiset selkeästi eivät ole Jerelle helppo juttu.

Artikkelissa on sanonut ettei "allekirjoittanut" missään vaiheessa kyseisen biisin sanomaa ja että kyseessä on vaan "vitsi", joten oon tosi pettynyt siihen, että jos ei itse ajattele noin, niin ylipäätään suostuu tekemään tuon biisin. Toivottavasti on niistä päivistä kuitenkin kasvanut. 

Koen itsekin, että tällä hetkellä Jere voisi kaikkein eniten tarvita Bojanin kaltaista fiksua ja sivistynyttä ystävää. Toivon erittäin paljon, että he tapaisivat jälleen ja pääsisivät viettämään laatuaikaa toistensa kanssa, mitä se sitten ikinä onkaan.

On se ajatellut niin, mutta asiaan (tunteisiin joissa naista halventaa) on varmaan ollut syitä, joiden itsekin tiesi olevan ei-oikeutettuja, vaan tavallaan "oma syy, jos tuntuu tältä". On silti halunnut ne maailmalle ulos sanoa. Ja mikäpä siinä.  Mä en tajua, kuka jaksaa loukkaantua jostain naishalvennuskappaleesta, mulle sellaisia kirjoittava ihminen halventaa aina ainoastaan itsensä, ei todellakaan naisia. Sellainen ei ainakaan ylety minuun naisena, päinvastoin saa vain katselemaan sellaista miestä halveksinnalla (ellei mies muutu).

Vierailija
2102/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos tässä nyt se paljon puhuttu tyttis, josta täälläkin kohkattu sivukaupalla?

https://gekkonen.net/kaarija-matkusti-hyvin-ansaitulle-lomalle-etelaan-…

Kieltämättä vähän pettymys, olisin odottanut Käärijän naiselta jotenkin söpömpää ja pehmeämpää olemusta. Mutta ei kai siinä, jos kerta ovat onnellisia yhdessä.

Aika kovis on, muissakin kuvissa. Ehkä Jerekin on.

https://www.instagram.com/reel/Csk61ehrMJJ/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

(C) Kuumaa Story

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas ketju. Miksi mode ei puutu tähän yksityisasioiden rääppimiseen?? Eikö mode ole tehtäviensä tasalla?

Onko se rikos puhua julkkisten yksityiselämästä?

Ei ehkä rikos, mutta turhaa ja typerää. Rikos alkaa olla lähellä siinä vaiheessa, kun aletaan levittämään perättömiä valheita eli käytännössä aina.

Vierailija
2104/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienosti onnistuivat pitämään muijan pois viisujen kuvista. Ne ei oikeasti hengannut siellä kuin hotellihuoneessa.

Tai siis Käärijähän hengasi Joker outin kanssa, laivalla, illanvietoissa, virallisissa tapahtumissa....

Molemmat maansa euroviisuedustajina eri maiden euroviisuedustajille järjestetyissä ohjelman mukaisissa tilaisuuksissa.

Vierailija
2105/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos tässä nyt se paljon puhuttu tyttis, josta täälläkin kohkattu sivukaupalla?

Kieltämättä vähän pettymys, olisin odottanut Käärijän naiselta jotenkin söpömpää ja pehmeämpää olemusta. Mutta ei kai siinä, jos kerta ovat onnellisia yhdessä.

(C) Kuumaa Story

Joo, hyi. Kunnon tasotonta epälaatukamaa. Bojan 🧡💛💚💙

Vierailija
2106/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas ketju. Miksi mode ei puutu tähän yksityisasioiden rääppimiseen?? Eikö mode ole tehtäviensä tasalla?

Onkos Jeren tyttöystävä julkkis? Ja ylipäätään saako julkkiksia riepotella miten tahansa?

Ei täällä mitään nimiä ole mainittu.

Ja sehän se oikeuttaakin kaiken paskanjauhamisen! 

Vierailija
2107/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tää fanfiction on vaan fanfictionia niin miksi täällä puhutaan tosielämän tapahtumista ja tunnelma on muuttunut ihan erilaiseksi.

No koska ensi rystrollit eivät kestäneet sitä, etä Käärijällä oletettiin olevan romanttisia tunteita Bojaniin ja siksi piti väkisin tuoda kuvaa ja todisteita tyttöystävästä. Mutta sitten he suuttuivat kun täällä ryhdyttiin puhumaan tyttöystävästä. Trollit, päättäkää jo mitä haluatte.

Ethän ole tosissasi? Nyt alkaa huolestuttaa ihan oikeasti

Vierailija
2108/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkos Jeren tyttöystävä julkkis? Ja ylipäätään saako julkkiksia riepotella miten tahansa?

Paskanjauhamista on ollut aina, kuten fanfictioniakin. Ne ovat itse asiassa hyvin läheisiä ilmiöitä. Katsos "ihmisen psyyke nyt vain on sellainen"

Vierailija
2109/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko sanoa muuten ohiksena tähän väliin, että Käärijän isä näytti varsinaiselta velikullalta :) Siinä perhekuvassa, jossa äiti ja pikkuvelikin olivat. On ollut nuorena takuulla oikea tyttömagneetti 🤩

Äitikin mukavan rempseän oloinen.

Vierailija
2110/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni jo maku tähän että ylipäätään on tehnyt misogynisen biisin ja sitten vielä poistaa sen myöhemmin kun tietää itsekin... Olisi nyt vain seisonut sanotuksiensa takana. Ja kyllä jos teet tuon aiheisen biisin se kertoo ihan tarpeeksi mielenlaadusta vaikka "kuuluisi" kuinka paljon räppiin.

Ai niin, oliko tämä se tyyppi, joka seurasi Venäläistä sotamyönteistä sometiliä? Olin jo täysin unohtanut koko asian, saati muistanut, että se liittyisi Käärijään. Mitä poistettuun biisiin tulee, niin minusta on ihan ok, että on poistanut tuollaisen kappaleen ja sen sanat, maailmaan ei kaivata enää yhtään trollien kappaleesta kenenkään (eli Jeren) päälle heittämää lokaa, mitenkään Jereä suojelematta.  

Itse en "naisvihamielisyydestä" loukkaannu, joskaan ei tosiaan yhtään yllätä Jeren vahvat amisvibat nähden, että tuollainenkin kappale on tullut julkaistua.

Yhä enemmän tämä antaa aiheen ajatella, että Bojan olis hänelle sopiva Ystävä 💚💛💚

Artikkelissa on sanonut ettei "allekirjoittanut" missään vaiheessa kyseisen biisin sanomaa ja että kyseessä on vaan "vitsi", joten oon tosi pettynyt siihen, että jos ei itse ajattele noin, niin ylipäätään suostuu tekemään tuon biisin. Toivottavasti on niistä päivistä kuitenkin kasvanut. 

Koen itsekin, että tällä hetkellä Jere voisi kaikkein eniten tarvita Bojanin kaltaista fiksua ja sivistynyttä ystävää. Toivon erittäin paljon, että he tapaisivat jälleen ja pääsisivät viettämään laatuaikaa toistensa kanssa, mitä se sitten ikinä onkaan.

On se ajatellut niin, mutta asiaan (tunteisiin joissa naista halventaa) on varmaan ollut syitä, joiden itsekin tiesi olevan ei-oikeutettuja, vaan tavallaan "oma syy, jos tuntuu tältä". On silti halunnut ne maailmalle ulos sanoa. Ja mikäpä siinä.  Mä en tajua, kuka jaksaa loukkaantua jostain naishalvennuskappaleesta, mulle sellaisia kirjoittava ihminen halventaa aina ainoastaan itsensä, ei todellakaan naisia. Sellainen ei ainakaan ylety minuun naisena, päinvastoin saa vain katselemaan sellaista miestä halveksinnalla (ellei mies muutu).

Ei se minuunkaan vaikuta naisena, ei edes Andrew Taten oksettavan misogynistiset lausunnot naisista, mutta valitettavasti tällaiset asiat vaikuttavat miehiin (erityisesti nuoriin) ja heidän ajattelutapaansa naisia kohtaan.

Vierailija
2111/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä paskaa täällä nyt on jauhettu? Ihan totta olevaa asiaa.

Vierailija
2112/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisten suhdekuvioiden salailu yleensä vain lisää mielenkiintoa ja spekulointia. Jos myöntäisi suoraan että seurustelee eikä piilottelisi tyttöystävää kuin suurtakin salaisuutta niin loppuisi salapoliisin työt ihmisiltä eikä paparazzin kuvilla olisi niin suurta kiinnostusta.

Vierailija
2113/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskanjauhamista on ollut aina, kuten fanfictioniakin. Ne ovat itse asiassa hyvin läheisiä ilmiöitä. Katsos "ihmisen psyyke nyt vain on sellainen"

Ja tällaisen psyyken omaavat päätyvät aina jotenkin tällaisille keskustelupalstoille...

Vierailija
2114/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se minuunkaan vaikuta naisena, ei edes Andrew Taten oksettavan misogynistiset lausunnot naisista, mutta valitettavasti tällaiset asiat vaikuttavat miehiin (erityisesti nuoriin) ja heidän ajattelutapaansa naisia kohtaan.

En usko. Samalla lailla voitaisiin väittää, että joidenkin naisten somepyllistely vaikuttaisi siihen, että kaikki naiset haluavat tehdä sitä somessa. Osa ei tosiaankaan halua. Miehissä on myös niitä, jotka eivät suhtaudu naisiin noin. Tietenkin amisnaisille heitä ei ehkä riitä, jos pitää vain matalan äo:n amiskundeista valita.

Vierailija
2115/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tyttöystävä haluaisi pysyä täysin anonyyminä niin ei poseeraisi Käärijän vaatteet päällä ja julkaisi kuvia (tai kieltäisi muita postaamasta niitä). Eikä olisi mennyt Liverpooliin. Ei ole vaikea laskea 1+1 jos koko ajan vihjailee...

Vierailija
2116/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajallisesti tuo tyttöystävähän kiinnostui Käärijästä vasta UMK-osallistumisen varmistumisen jälkeen. Ja sitten sitoi Käärijän nopeasti itseensä muuttamalla parin kuukauden seurustelun jälkeen yhteen. Ja täällä haukutaan Bojania opportunistiksi.

Vierailija
2117/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

(C) Kuumaa Story

Onko sama tyttis? Näyttää ihan eri tyypiltä kuin tossa Gekkosen kuvassa.

Vierailija
2118/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttis otti Facesta pois syntymäpaikkakuntansa alkukeväästä......

Vierailija
2119/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tyttöystävä haluaisi pysyä täysin anonyyminä niin ei poseeraisi Käärijän vaatteet päällä ja julkaisi kuvia (tai kieltäisi muita postaamasta niitä). Eikä olisi mennyt Liverpooliin. Ei ole vaikea laskea 1+1 jos koko ajan vihjailee...

Anteeks mutta mulla alkaa tulla tästä muijasta tosi nihkeä vaikutelma. Parasta olla rikkomatta Jeren sydäntä tai tulee tupenrapinat.

Vierailija
2120/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju ei ole Käärijän tyttöystävä-ketju, ja kyseessä on yksityishenkilö joten jättäkää nämä viestit kirjoittamatta, pliis.

Ketju on lukittu.