Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
2121/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7235699379925994778

https://www.tumblr.com/vikersund/717988322568552448/wake-up-babe-bojan-…

Bojan slovenialaisen tv-kanavan haastattelussa, vissiin päivä, pari sitten. Tulossa Suomeen kesäkuun alussa ja K menee Sloveniaan elokuussa!!

Vierailija
2122/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju ei ole Käärijän tyttöystävä-ketju, ja kyseessä on yksityishenkilö joten jättäkää nämä viestit kirjoittamatta, pliis.

Jos ei miellytä, voi toki itsekin poistua tai pitää taukoa. Valitettavasti keskustelupalstoilla ei pysty vaikuttamaan muiden kirjoitteluihin, ne voi ohittaa tai itse poistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni jo maku tähän että ylipäätään on tehnyt misogynisen biisin ja sitten vielä poistaa sen myöhemmin kun tietää itsekin... Olisi nyt vain seisonut sanotuksiensa takana. Ja kyllä jos teet tuon aiheisen biisin se kertoo ihan tarpeeksi mielenlaadusta vaikka "kuuluisi" kuinka paljon räppiin.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/miksi-kaarija-poisti-ensimmaisen-h…

Ai niin, oliko tämä se tyyppi, joka seurasi Venäläistä sotamyönteistä sometiliä? Olin jo täysin unohtanut koko asian, saati muistanut, että se liittyisi Käärijään. Mitä poistettuun biisiin tulee, niin minusta on ihan ok, että on poistanut tuollaisen kappaleen ja sen sanat, maailmaan ei kaivata enää yhtään trollien kappaleesta kenenkään (eli Jeren) päälle heittämää lokaa, mitenkään Jereä suojelematta.  

Itse en "naisvihamielisyydestä" loukkaannu, joskaan ei tosiaan yhtään yllätä Jeren vahvat amisvibat nähden, että tuollainenkin kappale on tullut julkaistua.

Yhä enemmän tämä antaa aiheen ajatella, että Bojan olis hänelle sopiva Ystävä 💚💛💚

Naiset selkeästi eivät ole Jerelle helppo juttu.

Artikkelissa on sanonut ettei "allekirjoittanut" missään vaiheessa kyseisen biisin sanomaa ja että kyseessä on vaan "vitsi", joten oon tosi pettynyt siihen, että jos ei itse ajattele noin, niin ylipäätään suostuu tekemään tuon biisin. Toivottavasti on niistä päivistä kuitenkin kasvanut. 

Koen itsekin, että tällä hetkellä Jere voisi kaikkein eniten tarvita Bojanin kaltaista fiksua ja sivistynyttä ystävää. Toivon erittäin paljon, että he tapaisivat jälleen ja pääsisivät viettämään laatuaikaa toistensa kanssa, mitä se sitten ikinä onkaan.

On se ajatellut niin, mutta asiaan (tunteisiin joissa naista halventaa) on varmaan ollut syitä, joiden itsekin tiesi olevan ei-oikeutettuja, vaan tavallaan "oma syy, jos tuntuu tältä". On silti halunnut ne maailmalle ulos sanoa. Ja mikäpä siinä.  Mä en tajua, kuka jaksaa loukkaantua jostain naishalvennuskappaleesta, mulle sellaisia kirjoittava ihminen halventaa aina ainoastaan itsensä, ei todellakaan naisia. Sellainen ei ainakaan ylety minuun naisena, päinvastoin saa vain katselemaan sellaista miestä halveksinnalla (ellei mies muutu).

Se on jännä miten te heteroakat ette ole koskaan moksiskaan naisvihasta. Tehän suojelette jopa ha*kaavia miehiänne ja naisethan ovat itse olleet rai*kausten puolella, usein naiset myös joukolla syyttää uhria. Olette kyllä aivopestyin ja typerin ihmisryhmä, luulette vielä raukat että miehet välittää teistä.

Akka on aivan raivona jos miestä yleistää tai "halventaa", mutta naisviha on totta kai ihanaa, hihi vitsih! Hihi älä ota tosissas. Jos ja kun sallitte naisvihan, silloin myös miehiä saa yleistää ja halventaa, olkaapa yhtä suvaitsevaisia silloin.

Ei miehet rakasta teitä, ehei.

Vierailija
2124/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@jokeroutsubs/video/7235699379925994778

https://www.tumblr.com/vikersund/717988322568552448/wake-up-babe-bojan-…

Bojan slovenialaisen tv-kanavan haastattelussa, vissiin päivä, pari sitten. Tulossa Suomeen kesäkuun alussa ja K menee Sloveniaan elokuussa!!

Ai joo, löytyy myös JokerOutSubs youtubekanavalta.

Vierailija
2125/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla meni jo maku tähän että ylipäätään on tehnyt misogynisen biisin ja sitten vielä poistaa sen myöhemmin kun tietää itsekin... Olisi nyt vain seisonut sanotuksiensa takana. Ja kyllä jos teet tuon aiheisen biisin se kertoo ihan tarpeeksi mielenlaadusta vaikka "kuuluisi" kuinka paljon räppiin.

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/miksi-kaarija-poisti-ensimmaisen-h…

Ai niin, oliko tämä se tyyppi, joka seurasi Venäläistä sotamyönteistä sometiliä? Olin jo täysin unohtanut koko asian, saati muistanut, että se liittyisi Käärijään. Mitä poistettuun biisiin tulee, niin minusta on ihan ok, että on poistanut tuollaisen kappaleen ja sen sanat, maailmaan ei kaivata enää yhtään trollien kappaleesta kenenkään (eli Jeren) päälle heittämää lokaa, mitenkään Jereä suojelematta.  

Itse en "naisvihamielisyydestä" loukkaannu, joskaan ei tosiaan yhtään yllätä Jeren vahvat amisvibat nähden, että tuollainenkin kappale on tullut julkaistua.

Yhä enemmän tämä antaa aiheen ajatella, että Bojan olis hänelle sopiva Ystävä 💚💛💚

Naiset selkeästi eivät ole Jerelle helppo juttu.

Artikkelissa on sanonut ettei "allekirjoittanut" missään vaiheessa kyseisen biisin sanomaa ja että kyseessä on vaan "vitsi", joten oon tosi pettynyt siihen, että jos ei itse ajattele noin, niin ylipäätään suostuu tekemään tuon biisin. Toivottavasti on niistä päivistä kuitenkin kasvanut. 

Koen itsekin, että tällä hetkellä Jere voisi kaikkein eniten tarvita Bojanin kaltaista fiksua ja sivistynyttä ystävää. Toivon erittäin paljon, että he tapaisivat jälleen ja pääsisivät viettämään laatuaikaa toistensa kanssa, mitä se sitten ikinä onkaan.

On se ajatellut niin, mutta asiaan (tunteisiin joissa naista halventaa) on varmaan ollut syitä, joiden itsekin tiesi olevan ei-oikeutettuja, vaan tavallaan "oma syy, jos tuntuu tältä". On silti halunnut ne maailmalle ulos sanoa. Ja mikäpä siinä.  Mä en tajua, kuka jaksaa loukkaantua jostain naishalvennuskappaleesta, mulle sellaisia kirjoittava ihminen halventaa aina ainoastaan itsensä, ei todellakaan naisia. Sellainen ei ainakaan ylety minuun naisena, päinvastoin saa vain katselemaan sellaista miestä halveksinnalla (ellei mies muutu).

Se on jännä miten te heteroakat ette ole koskaan moksiskaan naisvihasta. Tehän suojelette jopa ha*kaavia miehiänne ja naisethan ovat itse olleet rai*kausten puolella, usein naiset myös joukolla syyttää uhria. Olette kyllä aivopestyin ja typerin ihmisryhmä, luulette vielä raukat että miehet välittää teistä.

Akka on aivan raivona jos miestä yleistää tai "halventaa", mutta naisviha on totta kai ihanaa, hihi vitsih! Hihi älä ota tosissas. Jos ja kun sallitte naisvihan, silloin myös miehiä saa yleistää ja halventaa, olkaapa yhtä suvaitsevaisia silloin.

Ei miehet rakasta teitä, ehei.

Häh, luitko kirjoitusta ollenkaan? Siinä lukee: "mulle sellaisia kirjoittava ihminen halventaa aina ainoastaan itsensä, ei todellakaan naisia. Sellainen ei ainakaan ylety minuun naisena, päinvastoin saa vain katselemaan sellaista miestä halveksinnalla"

Ymmärrätkö, mitä tuolla tarkoitetaan? En huomannut kirjoittaa ratakiskon kera, että sitä, että näiden halveksinnan kohteiden kanssa ei myöskään haluta olla tekemisissä. Katsos, meitä naisia, joilla on tuo vara valita, löytyy kyllä.  

Vierailija
2126/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoista aika saman näköinen kuin monika linkyte, Liettuan? viisuesiintyjä. Mut puoli metriä lyhyempi

Katsoin viisujen pisteidenjakoa ja arvatkaa...Se Bojanin exä jakoi Slovenian pisteet.Arvatkaa oliko samannäköinen kuin tuo Liettuan Monika, oli. Hänellä oli vain pidemmät hiukset.Tämä ei ollut vitsi, käykää itse katsomassa.Hämmästyin yhdennäköisyyttä.

Vierailija
2127/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saatiinhan sitä kontenttia myös Bojanille instassa. Lukevat varmaan salaa tätä palstaa ja halusivat ohjata keskustelua takaisin bromanceen...

Vierailija
2128/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvoista aika saman näköinen kuin monika linkyte, Liettuan? viisuesiintyjä. Mut puoli metriä lyhyempi

Katsoin viisujen pisteidenjakoa ja arvatkaa...Se Bojanin exä jakoi Slovenian pisteet.Arvatkaa oliko samannäköinen kuin tuo Liettuan Monika, oli. Hänellä oli vain pidemmät hiukset.Tämä ei ollut vitsi, käykää itse katsomassa.Hämmästyin yhdennäköisyyttä.

En nyt tiedä ovatko niin samannäköisiä mutta tosi kaunis kyllä tuo ex.

Vierailija
2129/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha! Taisi Kärtsäri servata uudella instastoorillaan kaikki sairaalloisen stalkkaavat mammat :D

Vierailija
2130/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä markkinointikikka millä saadaan hyvin pientä nostetta. En usko et tekisivät noin selkeitä viittauksia tms. jos Bojan olis aivan sydän syrjällään😁

No enpä tiedä, tuskin Gregorkaan tietä aivan pohjimmaisia tunteita mitä pojilla on. Ja onhan tullut jo nähtyä, ettei tämä manageri ole mikään maailman hienovaraisin ja sensitiivisin ihminen ;)

Niinpä! Ja edelleen, tiedostaen, että ei voida tietää ja että tää on vaan hauskaa hömppää, aattelen, että jos ois jotain muitakin tunteiden sävyjä kuin kaveruutta, niin miettisin kyllä kenelle mainitsen, ettei vaan tuu ilmi ns väärissä paikoissa julkisuuden hlönä.

Vierailija
2131/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja saatiinhan sitä kontenttia myös Bojanille instassa. Lukevat varmaan salaa tätä palstaa ja halusivat ohjata keskustelua takaisin bromanceen...

:D Eivät varmasti käytä aikaansa täällä lukemiseen! Eiköhän tuo ole vastaus Joker Out tilin meemeihin.

Vierailija
2132/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän epäilen, että käyttävät lomansa ihan muuhun kuin vauvapalstan selaamiseen..

Vierailija
2133/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä vähän epäilen, että käyttävät lomansa ihan muuhun kuin vauvapalstan selaamiseen..

Juuri näin, rentoutuvat, hellivät toisiaan, syövät, kävelevät rannalla..kaikkea ihanaa, mitä nyt rakastavaiset voivat tehdä.

Vierailija
2134/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin, rentoutuvat, hellivät toisiaan, syövät, kävelevät rannalla..kaikkea ihanaa, mitä nyt rakastavaiset voivat tehdä.

:D juu, makaavat rantatuoleissaan vierekkäin molemmilla luurit kädessä.

Vierailija
2135/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetäänkö tästä muut henkilöt kuin Käärijä ja Bojan sivuun, ja pysytään otsikon mukaisessa shippauskuvittelussa.

Vierailija
2136/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan katseli niin lämpimästi Alikaa, joten toivottavasti he pitävät jatkossakin yhteyttä. Bromance-videot naurattavat mutta onhan tuo B ihan jäätävän hyvän näköinen ja sopii paremmin jollekin muulle kuin uuno turhapuro 2:lle.

Vierailija
2137/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätetäänkö tästä muut henkilöt kuin Käärijä ja Bojan sivuun, ja pysytään otsikon mukaisessa shippauskuvittelussa.

Otsikossa puhutaan kyllä "fiilistelystä". Ja fiilistellä voi myös henkilöitä erikseen ja sillä tavalla, kuin huvittaa

Vierailija
2138/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsikossa puhutaan kyllä "fiilistelystä". Ja fiilistellä voi myös henkilöitä erikseen ja sillä tavalla, kuin huvittaa

Yksityishenkilöt on asia erikseen, ei kuulu tähän eikä ole asiallista kommentointia ollut

Vierailija
2139/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua jaettiin jodelissa ja ylilaudalla josta varmaan on tullut porukkaa myös trollaamaan. Lisäksi tämä oli fiktiota alunperin (fanfic on fiktiota), siirappista hömppää koko ketju mutta jotkut halusi alkaa kaivamaan kaikki tyttöystävät mukaan ja riepottelemaan yksityishenkilöillä ja arvioimaan heitä ja syyttelemään ihmisiä.

Joten antaapi olla koko ketjun.

Toivon Käärijälle ja Bojanille ystävyyttä mitä se heillä pelkästään onkin:) Ja sitä että sitä ei sotke tämä kuvio jossa ihmiset shippaa heitä. Tajuaisivat edes antaa artistien yksityiselämälle tilaa kaivelematta sitä läpikotaisin saatika että shippausta levittävät itse artistien tietoon. Ymmärrän kyllä että kun ihmisiä ollaan asiat herättää tunteita ja artisti itse jakaa somemateriaalia mitä tulkitaan sitten mutta rajat. Esim juuri yksityishenkilöiden kaivelussa esiin jne.

Vierailija
2140/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köppen kirjoitti:

Haha! Taisi Kärtsäri servata uudella instastoorillaan kaikki sairaalloisen stalkkaavat mammat :D

Missä kohdalla tossa oli servaus? Pinta-somekontenttia, tarinanrakennusta massoille. Taustalla tyttis oikoo varpaitaan tyytyväisenä aurinkotuolissa, pöhinä pysyy yllä ja rahaa tulee satamaan laariin tuleviinkin reissuihin.

Ketju on lukittu.