Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
2141/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijähän siinä haastattelussa kertoi että on halunnut pyyhkiä kaksi biisiä pois historiastaan koska EI (enää)seiso niiden sanojen takana, on muuttunut miehenä niistä ajoista ja häpeää näitä kahta vanhaa biisiään.

Vierailija
2142/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajallisesti tuo tyttöystävähän kiinnostui Käärijästä vasta UMK-osallistumisen varmistumisen jälkeen. Ja sitten sitoi Käärijän nopeasti itseensä muuttamalla parin kuukauden seurustelun jälkeen yhteen. Ja täällä haukutaan Bojania opportunistiksi.

Tåä pitää paikkansa. Syksyn mittaan bongattiin keikoilta. (Umk varmistui syksylmä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua jaettiin jodelissa ja ylilaudalla josta varmaan on tullut porukkaa myös trollaamaan. Lisäksi tämä oli fiktiota alunperin (fanfic on fiktiota), siirappista hömppää koko ketju mutta jotkut halusi alkaa kaivamaan kaikki tyttöystävät mukaan ja riepottelemaan yksityishenkilöillä ja arvioimaan heitä ja syyttelemään ihmisiä.

Joten antaapi olla koko ketjun.

Toivon Käärijälle ja Bojanille ystävyyttä mitä se heillä pelkästään onkin:) Ja sitä että sitä ei sotke tämä kuvio jossa ihmiset shippaa heitä. Tajuaisivat edes antaa artistien yksityiselämälle tilaa kaivelematta sitä läpikotaisin saatika että shippausta levittävät itse artistien tietoon. Ymmärrän kyllä että kun ihmisiä ollaan asiat herättää tunteita ja artisti itse jakaa somemateriaalia mitä tulkitaan sitten mutta rajat. Esim juuri yksityishenkilöiden kaivelussa esiin jne.

Don't go yet! Kunhan rauhottuu taas nii sit! Joo huomasin kans että jaettu. Harmi, että pitää suhtautua niin toisten älyttömään hömppään, sitä kun ei jaeta kohteille eikä mässäillä yksityisil hlöil tai vedetä tosi s** suuntaan, kun on omat palstansa sille fiktiolle.

Vierailija
2144/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi enää shipata täysillä. En voi mitään, kolmas pyörä tässä. Toivoin salaa ihan oikeasti, että nää B ja K ois voinu jakaa jotain oikesssakin elämässä.

Mut tommonen kivikasvo siellä sit takapiruna ohjaksissa. Ok oon paska shippaaja. Moi

Vierailija
2145/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijähän siinä haastattelussa kertoi että on halunnut pyyhkiä kaksi biisiä pois historiastaan koska EI (enää)seiso niiden sanojen takana, on muuttunut miehenä niistä ajoista ja häpeää näitä kahta vanhaa biisiään.

Ai samalla tavalla kuin Puolan Blankan kuvan somestaan ihmisiä miellyttääkseen?

Vierailija
2146/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ. Aika armoton on maailma, jos ei sallita ihmisten muuttua ja kasvaa. Siihen prosessiin voi kuulua myös vanhojen tekosten/(tässä tapauksessa teosten) katuminen/häpeäminen, ja se on minusta vaan tervettä rehdisti myöntää.

Vierailija
2147/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi enää shipata täysillä. En voi mitään, kolmas pyörä tässä. Toivoin salaa ihan oikeasti, että nää B ja K ois voinu jakaa jotain oikesssakin elämässä.

Mut tommonen kivikasvo siellä sit takapiruna ohjaksissa. Ok oon paska shippaaja. Moi

No joo jos tuon ottaa noin vakavasti eikä mielikuvitushömppänä mitä se on johon ei tuo mukaan mitään muuta. Itsellä lähinnä tämä alkoi ärsyttää tässä ketjussa jossa kaivellaan yksityiselämä läpi somesta, syytellään ihmisiä sairaiksi (tuo on kuitenkin yksi fanituksen muoto) ym.

Mutta ymmärrän toki jos noin kokee kuin sinä. Mutta mulle riitti muista syistä.

Vierailija
2148/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ. Aika armoton on maailma, jos ei sallita ihmisten muuttua ja kasvaa. Siihen prosessiin voi kuulua myös vanhojen tekosten/(tässä tapauksessa teosten) katuminen/häpeäminen, ja se on minusta vaan tervettä rehdisti myöntää.

Tai sit toi katuminen ja pahoittelu tietyistä aiheista on vähän pakollista nykyisellä aikakaudella, varsinkin jos meinaa suuren yleisön artistiksi. Tekivät sen vaan etukäteen ennenkuin joku kaivelee menneisyyttä ja nostaa kohun.

Vierailija
2149/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsäri jakanut instassa kuvan johon manipuloinut kaksi pottatukkaa aurinkolasit silmillä vierekkäin, tägännyt Bojanin. Bojan jakoi saman, lisätekstillä vacay mode on. Aika velikultia.

Vierailija
2150/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin iso kontrasti misogynistisissä polleissa räpsanoituksissa ja artistin nykyisessä sympaattisessa lavapersoonassa. Mutta jokainen kasvaa tosiaan ihmisenä. Mitä nuorena tekee se ei aina vanhana päde. Toivottavasti heittää sen kerskailevan asenneräpin romukoppaan (jou jou on rahaa naisia hoes) ja tekee vaikka räppiä ihmisenä olemisesta ihan miltä se tuntuu. Miltä moni biisi vaikuttaakin nykyään kuulostavan.

Btw. Järkyttäviä ne kirjoitukset kuinka artistin pitäisi muuttaa musiikkiaan lapsille sopivaksi. Melkoista tuubaa.

Vierailija
2151/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo jos tuon ottaa noin vakavasti eikä mielikuvitushömppänä mitä se on johon ei tuo mukaan mitään muuta. Itsellä lähinnä tämä alkoi ärsyttää tässä ketjussa jossa kaivellaan yksityiselämä läpi somesta, syytellään ihmisiä sairaiksi (tuo on kuitenkin yksi fanituksen muoto) ym.

Musta tää näyttää menevän aalloissa ed mainituista syistä. Tää on kyllä niin viihdyttävää muuten pl nuo jutut, niin sit vaan odottelen tai hyppään yli.

Vierailija
2152/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsäri jakanut instassa kuvan johon manipuloinut kaksi pottatukkaa aurinkolasit silmillä vierekkäin, tägännyt Bojanin. Bojan jakoi saman, lisätekstillä vacay mode on. Aika velikultia.

Onko ne samassa kohteessa?

Vierailija
2153/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle tuli bromance mun ystävän miehen kanssa. Oli ja on edelleen aivan hämmentävää.

Kumpikin mies on semmoinen jörrikkä suomalainen perusmies 40vee mutta resonoivat yhteen oudosti ihan hämmästyttävästi.

Aluksi vaan istuttiin perheiden kanssa kesäiltaa, sit lapset ja vaimot meni nukkumaan. Totesin että mies kömpi viereen viideltä aamulla. Kitarat kaivettiin esiin. Yhteisiä biisejä. Tästä se lähti. Soittelevat puhelimella toisilleen jatkuvasti ja halailevat. Räkättävät joillekin omille sisäpiirivitseille joita me vaimot seurataan vieressä silmiä pyöritellen. Viettävät yhteisiä mökkiviikonloppuja noin kerran kuussa. Soittelevat päivittäin (usein yli tunnin puheluita), linkkailevat ja viestittelevät. Tukevat toisiaan. Tätä on jatkunut jo useamman vuoden. Ovat tosi tärkeitä toisilleen. Avautuu kaverille eri levelillä kun mulle.

Miehellä paljon lapsuudenkavereita ja harrastuskavereita sanoo mulle että "ärsyttää kun kukaan niistä ei avaudu ja niiden kanssa ei voi ikinä puhua syvällisesti".

Olen tosi onnellinen miehen puolesta ja niitä kahta hölmöä on ihana katsoa vierestä. Välillä ehkä olen hiukan mustasukkainen kun kaveri menee välillä perheen ohi. Silti kummallakin perheet ja lapset ja samat vaimot ollu vajaa 20v. Heteroita ovat.

Ystävyydestä voi myös hullaantua, ja sielunkumppanuus on jotain tosi upeeta. Tää mun miehen bromance oli selvä ihastuminen. Ihastumista siihen persoonaan jne. Uskon että B ja J voi olla myös jotenki sielunkumppaneita.

Vierailija
2154/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan on Slovenian Olavi Uusivirta

Vierailija
2155/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehelle tuli bromance mun ystävän miehen kanssa. Oli ja on edelleen aivan hämmentävää.

Kumpikin mies on semmoinen jörrikkä suomalainen perusmies 40vee mutta resonoivat yhteen oudosti ihan hämmästyttävästi.

Aluksi vaan istuttiin perheiden kanssa kesäiltaa, sit lapset ja vaimot meni nukkumaan. Totesin että mies kömpi viereen viideltä aamulla. Kitarat kaivettiin esiin. Yhteisiä biisejä. Tästä se lähti. Soittelevat puhelimella toisilleen jatkuvasti ja halailevat. Räkättävät joillekin omille sisäpiirivitseille joita me vaimot seurataan vieressä silmiä pyöritellen. Viettävät yhteisiä mökkiviikonloppuja noin kerran kuussa. Soittelevat päivittäin (usein yli tunnin puheluita), linkkailevat ja viestittelevät. Tukevat toisiaan. Tätä on jatkunut jo useamman vuoden. Ovat tosi tärkeitä toisilleen. Avautuu kaverille eri levelillä kun mulle.

Miehellä paljon lapsuudenkavereita ja harrastuskavereita sanoo mulle että "ärsyttää kun kukaan niistä ei avaudu ja niiden kanssa ei voi ikinä puhua syvällisesti".

Olen tosi onnellinen miehen puolesta ja niitä kahta hölmöä on ihana katsoa vierestä. Välillä ehkä olen hiukan mustasukkainen kun kaveri menee välillä perheen ohi. Silti kummallakin perheet ja lapset ja samat vaimot ollu vajaa 20v. Heteroita ovat.

Ystävyydestä voi myös hullaantua, ja sielunkumppanuus on jotain tosi upeeta. Tää mun miehen bromance oli selvä ihastuminen. Ihastumista siihen persoonaan jne. Uskon että B ja J voi olla myös jotenki sielunkumppaneita.

Tuota, tuota. Onhan nuo nyt selvästi rakastuneita toisiinsa, mutta pitävät kulisseja yllä ehkä perheen takia. Brokeback mountain ja kalareissut tms.

Vierailija
2156/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta minua jäi jostakin syystä suunnattomasti ärsyttämään tuo tieto, että tuo eukko ei ole edes suomalainen(alkujaan).Ei ihme, jos Jereä syytettiin noista Kremli-jutuista.Bojan vie kyllä voiton kaikessa komeudessaan ja karismassaan.

Vierailija
2157/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan Bojanin ja käärijän ystävyyttä

Vierailija
2158/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota, tuota. Onhan nuo nyt selvästi rakastuneita toisiinsa, mutta pitävät kulisseja yllä ehkä perheen takia. Brokeback mountain ja kalareissut tms.

No en tiedä, enkä haluakkaan tietää :D, uskon että kertoisi mulle jos menisi fyysiseksi. Kummasti peitto heiluu meillä kotonakin että onneksi ei ne halut vaimoa kohtaan ole kadonneet.

Vierailija
2159/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis joo, aivan 100% varmasti rakastaa tätä kaveriaan, ei se ole multa pois. Vaikea silti mun uskoa että liittyisi yhtään seksiä vaikka flirtti välillä lentää ronskistikin :D

Vierailija
2160/123801 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset haluaa aina että miehet olisi homoja

Ketju on lukittu.