Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
20381/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin niin mielelläni nähnyt Jokerit suomen suvessa, paikkana Turun linnspuisto. Se olisi Balkanin prinssille sopiva paikka, hän pääsisi sitten samalla tutustumaan tulevan kotimaansa historiaan.

Vierailija
20382/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä innostuin Joker Outista jo ennen Käärijän ja Bojanin ystävyyttä. Heti silloin kun ekaa kertaa kuuntelin kaikkia tämän vuoden viisubiisejä läpi. On tosi samantyylistä musiikkia mitä kuuntelen muutenkin! On kyllä ollut tosi ilo nähdä miten he on saaneet viisuista hyvin nostetta ja myyvät nyt vaikka missä keikkoja loppuun minuuteissa. Ihan huippu suoritus slovenialaiselle bändille, jota kovin moni muualla Euroopassa ei ennen tätä kevättä edes tiennyt. Harmittaa kyllä kovasti etten lippua saanut keikalle, mutta lisälippuja odotellessa kun isommista keikkapaikoista saadaan sovittua...  Kuinka moni muu täällä on  muuten innostunut Joker Outista ensin heidän musiikkinsa kautta eikä Käärijän ja Bojanin ystävyyden kautta? 

ite aloin niiten biisii kuutelee kun tuli youtubes vastaan aloin tykkää silo enkä käärijän ja bojanin kaveruuden kautta kivaa et ne kaks on ystäviä vaikka ei ole yhteistä kieltä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20383/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolen tähän suruun ja pettymykseen. No en kuole mutta olen itkenyt ja olo on sairas, tää on ollut mun henkireikä ja olen aivan naurettava idiootti joka parkuu jonkun bändin perään. Mutta rannalle jäin.

Te, jotka ette nyt saaneet lippua, älkää vaipuko liian syvään alakuloon! Toivoa on:

-Reko yrittää selvittää isompia keikkapaikkoja

-lippuja tulee yleensä muutamia lisää myyntiin lähempänä ajankohtaa

-lippuja voi tulla myyntiin Liput.on -sivulle

-trokarit (huokaus) käyttävät näitäkin keikkoja hyväkseen ja myyvät lippuja

-Reko vihjaili joulukuun keikasta

-saamme somen täyteen keikkamateriaalia

-shippaajille: K&B kohtaavat jälleen

Vierailija
20384/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolen tähän suruun ja pettymykseen. No en kuole mutta olen itkenyt ja olo on sairas, tää on ollut mun henkireikä ja olen aivan naurettava idiootti joka parkuu jonkun bändin perään. Mutta rannalle jäin.

Et ole naurettava idiootti, odotellaan lisäkeikkoja.

Vierailija
20385/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, jotka ette nyt saaneet lippua, älkää vaipuko liian syvään alakuloon! Toivoa on:

-saamme somen täyteen keikkamateriaalia<3

-shippaajille: K&B kohtaavat jälleen<3

Mä toivon että ne heittäs ylimääräsen Tavastian keikan tai Turussa muuttaisivat tuon pikkukeikkapaikan isommaksi. Se on ihan naurettavan pieni.

Seurailen tuota Liputon-sivustoa, trokareilta en osta, se on periaatteeni. Toi 8-20 lippua houkuttelee trokareita.

Jos jotain lippuja tulee, valjastan lisää tyyppejä hankkiin mulle lippua :D

Vierailija
20386/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaisin tässä kohtaa liputtomia, että "ilta on vielä nuori" ja syyskuuhun on aikaa. Itse päätin vasta Käärijän Tavastian keikan aamuna, että haluan sinne. Keikathan oli molemmat loppuunmyytyjä aikapäiviä sitten ja Huuto.netissä hinnat pyöri yli sadassa eurossa per lippu, alkuperäinen myyntihinta oli ollut 20 €. Sain kuitenkin Facebookin tapahtumasivua seuraamalla ostettua yksityishenkilöltä kaksi lippua aivan alkuperäisellä hinnalla ja lisäksi kolmannen Liputon.fi:n kautta, samoin ystäväni sai Liputtomasta lipun itselleen samana iltana. Päästiin siis nelistään keikalle ilman ylihinnan maksamista. Nämä tapahtui n. klo 20 aikaan, kun keikka oli alkamassa klo 01. Lisäksi Joker Out ei nauti vastaavaa koko kansan suosiota täällä kuin Käärijä, että jokainen on kynsin hampain vapautuvissa lipuissa kiinni. On siis hyvin suuri mahdollisuus saada lippu vielä ja jopa suht' järkevällä hinnalla, vaikka nyt ei vielä onnistanutkaan. Rohkeutta toverit!

Vierailija
20387/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en olisi löytänyt JO:ia ilman Käärijää tai K/B:n ystävyyttä. Kiitos siis Käärijälle tästä(kin). Hienoa että keikat myytiin loppuun, vaikka en itse saanutkaan lippua. Nyt mahdollisimman moni kuulee heidän musiikkiaan ja saavat lisää tunnettuutta omana itsenään.

Vierailija
20388/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon että ne heittäs ylimääräsen Tavastian keikan tai Turussa muuttaisivat tuon pikkukeikkapaikan isommaksi. Se on ihan naurettavan pieni.

Seurailen tuota Liputon-sivustoa, trokareilta en osta, se on periaatteeni. Toi 8-20 lippua houkuttelee trokareita.

Aiemmin täällä todettiin että Joker Outin keikat ovat sen verran pitkiä, että kaksi Tavastian keikkaa ei onnistu samana päivänä. Tavastiaa tuskin voi vaihtaa mihinkään toiseen paikkaan? Toisen paikan pitäisi olla varmaan saman omistajan, että se onnistuisi? Äh, en tiedä miten nää toimii. Yllättävää jos sopimukset on sellaisia että voi vaan lennosta vaihtaa ihan toiseen paikkaan.

Vierailija
20389/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aivan samat fiilikset, mutta ne eivät johdu siitä, etten ole tulossa keikoille vaan siitä, että Bojan ei välttämättä nyt puhu sen puolesta, että K esiintyisi keikoilla ja siis tarkoittaen, että sekin joutuu priorisoimaan elämässään muuta kuin niitten kahden suhteen :( 

Mulla ois kaikki hyvin, jos tietäisin, että ne sais (ja osoittais, että ne haluais) sen meidän niille kuvitteleman ja syöttämän mielikuvituselämän. 

Kun Tavastialla ne oli silleen, että tää on ihan sellaista, mistä ei ois osannut uneksiakaan.

Vierailija
20390/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin täällä todettiin että Joker Outin keikat ovat sen verran pitkiä, että kaksi Tavastian keikkaa ei onnistu samana päivänä. Tavastiaa tuskin voi vaihtaa mihinkään toiseen paikkaan? Toisen paikan pitäisi olla varmaan saman omistajan, että se onnistuisi? Äh, en tiedä miten nää toimii. Yllättävää jos sopimukset on sellaisia että voi vaan lennosta vaihtaa ihan toiseen paikkaan.

Mä olen satavarma, että ne HALUAA Tavastialle, se on rock-bändi kuitenkin, haloo. Ja ihan kaikki ei ole päässeet EDES Tavastialle. Siis Suomessa. 

Ja siksikin tietenkin jo, että Bojan on jo esiintynyt siellä ja että hänellä ihan varmasti on kuitenkin upeat muistot sieltä, eikö Tavastian bäck stage ole joku erään tason rock-pyhättö kuitenkin? No, suomalaisille, mutta Bojanhan onkin melkein suomalainen jo.

Että itse veikkaisin, että ne laajentaa siellä, missä se helpoiten onnistuu. Ehkä se onkin sitten Turku, vaikka logistisesti ihmisiä pääsis eniten ainakin ympäri Suomea kyllä Tampereelle Tavastian jälkeen. 

Vierailija
20391/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä innostuin Joker Outista jo ennen Käärijän ja Bojanin ystävyyttä. Heti silloin kun ekaa kertaa kuuntelin kaikkia tämän vuoden viisubiisejä läpi. On tosi samantyylistä musiikkia mitä kuuntelen muutenkin! On kyllä ollut tosi ilo nähdä miten he on saaneet viisuista hyvin nostetta ja myyvät nyt vaikka missä keikkoja loppuun minuuteissa. Ihan huippu suoritus slovenialaiselle bändille, jota kovin moni muualla Euroopassa ei ennen tätä kevättä edes tiennyt. Harmittaa kyllä kovasti etten lippua saanut keikalle, mutta lisälippuja odotellessa kun isommista keikkapaikoista saadaan sovittua...  Kuinka moni muu täällä on  muuten innostunut Joker Outista ensin heidän musiikkinsa kautta eikä Käärijän ja Bojanin ystävyyden kautta? 

Ensi kosketus Jokereihin oli tämä video 😂

Vierailija
20392/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin niin mielelläni nähnyt Jokerit suomen suvessa, paikkana Turun linnspuisto. Se olisi Balkanin prinssille sopiva paikka, hän pääsisi sitten samalla tutustumaan tulevan kotimaansa historiaan.

Ai lav juuu! Hienoa, että ainakin yksi meistä jaksaa pitää tuota monarkia-projektia elossa! 😍 

Vierailija
20393/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aivan samat fiilikset, mutta ne eivät johdu siitä, etten ole tulossa keikoille vaan siitä, että Bojan ei välttämättä nyt puhu sen puolesta, että K esiintyisi keikoilla ja siis tarkoittaen, että sekin joutuu priorisoimaan elämässään muuta kuin niitten kahden suhteen :( 

Mulla ois kaikki hyvin, jos tietäisin, että ne sais (ja osoittais, että ne haluais) sen meidän niille kuvitteleman ja syöttämän mielikuvituselämän. 

Kun Tavastialla ne oli silleen, että tää on ihan sellaista, mistä ei ois osannut uneksiakaan.

No tän ajatuksen varassa ei kannata elämää jatkaa, koska mitään suhdetta heidän välillään ei koskaan tule

Vierailija
20394/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt tajua taas yhtään että mikä tässä sitte on nyt muka muuttunu yhtäkkiä 😆

Vierailija
20395/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin myydä toisen lipuistani vaikka alehintaan sille, joka pääsis ajoissa jonottaan Tavastialle ja pitämään mulle paikkaa jonossa eturiviin... Onko paikan pitäminen jonossa moraalisesti ok, vai onko tässä jotain etikettisääntöjä, voisiko joku ystävällisesti valistaa? Töiden takia pääsen vasta aika myöhään jonoon.

Vierailija
20396/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tän ajatuksen varassa ei kannata elämää jatkaa, koska mitään suhdetta heidän välillään ei koskaan tule

tai sulla ei oo suhdetta trolli jaksat kokoajan suutas soittaa mee vaikka ulos kerrankin

Vierailija
20397/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tietoa monelta tänään showtime Jyväskylässä?

Vierailija
20398/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen satavarma, että ne HALUAA Tavastialle, se on rock-bändi kuitenkin, haloo. Ja ihan kaikki ei ole päässeet EDES Tavastialle. Siis Suomessa. 

Ja siksikin tietenkin jo, että Bojan on jo esiintynyt siellä ja että hänellä ihan varmasti on kuitenkin upeat muistot sieltä, eikö Tavastian bäck stage ole joku erään tason rock-pyhättö kuitenkin? No, suomalaisille, mutta Bojanhan onkin melkein suomalainen jo.

Että itse veikkaisin, että ne laajentaa siellä, missä se helpoiten onnistuu. Ehkä se onkin sitten Turku, vaikka logistisesti ihmisiä pääsis eniten ainakin ympäri Suomea kyllä Tampereelle Tavastian jälkeen. 

Jep, näin itsekin ajattelen. En usko että Helsinkiin tulee lisäkeikkoja tai isompaa keikkapaikkaa.

Vierailija
20399/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnostaan vielä sitä Bojanin keskisormikuvaa, niin en saa siitä kyllä mitään muuta vikaa, kuin loukkaantumisen kiusaajia kohtaan.

Ihmettelen, miten vähän asian pohtiminen täällä kiinnostaa, meinaan asia on suoraan verrannollinen Bojanin ja Käärijän suhteestaan jatkossa yleisölle antamaan sisältöön ja sen laatuun.

Tästä on nyt tyhmästi tullut Jokerien keikka-ketju, vaikka ymmärränkin, että keikka-aihe on tärkeä, mutta ei tämä enää siitä Bojanin kuvasta alkaen ole mikään heidän suhteensa fiilistelyketju ollut, ja se on minusta ikävää ja osoitus ihmisten keskimääräistä alemmasta äo:sta. Ei osata pitää ketjua puhtaana, kun joku aihe sen viereltä on liian tärkeä minälle.

Minusta on normaalia ja luonnollista että ketju elää oikean elämän mukana, ja kaikki aiheeseen liittyvä tietysti näkyy myös ketjussa, kuten Suomen keikat. Mitä fiilistelemistä suhteessa juuri nyt esim. on? Ovat hyviä kavereita ja toivottavasti saadaan nauttia sen faktan hedelmistä taas jossain kohtaa. Eihän samoja vanhoja videoita voi pyörittää loputtomiin.

Ei olekaan mitään fiilistelemistä. Siksi keikasta ois voinut tehdä eri ketjun ja tää ois K&B fiilistelyketju.

Mua kiinnostaa noita keikkoja enemmän se, tuleeko noilta kahdelta enää julkisuuteen mitään shippaus-tyyppistä kamaa. Miettikää, jos ei tulis?

Ja joo, ei me sitä voida tietää, mutta mua kiinnostaa silti se asia eniten, ei mikään musiikki.

Tulee tulee. Molemmat varmaan suorastaan pursuavat uusia ideoita.     

Mulle heidän mahdollinen shippauskamansa ei enää ole kiinnostavaa, koska on jo selvää, ettei sillä ole minkäänlaista todellisuuspohjaa. Vielä joku aika sitten ajattelin ehkä omaa hölmöyttäni, että ehkä jotain todellista romanttista on olemassa. En enää. Heidän mahdolliset omat shippailunsa ovat nyt mulle tyhjää täynnä.

Vierailija
20400/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti ei mutta ei pitäny niiden kaveruudenkaa jatkua viisujen jälkeen, kaikki oli muka vaan esitystä yms

Ketju on lukittu.