Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
20361/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43835 kirjoitti:

Jo on ensimmäinen lippu myynnissä huutonetissä ,huoh...

Mähän sanoi! Toivottavasti ottavat tämän huomioon kun ei ole tietoa paljon trokareille on lippuja

Laittakaa gregorille viestiä, ei varmasti tiedä tätä suomalaista ihanaa tapaa!!

Tästä kannattaisi kyllä oikeasti vinkata, että jos/kun lippuja tulee lisää, niin voisiko saada jonkun max 2 lippua/hlö rajoituksen. Menisi sitten edes uudet liput pelkästään niille, ketkä oikeasti haluavat keikalle.

Vierailija
20362/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43835 kirjoitti:

Mähän sanoi! Toivottavasti ottavat tämän huomioon kun ei ole tietoa paljon trokareille on lippuja

On ihan maailmalla tavallinen ongelma. Toki ei varmaan kauaa ollut Jokereiden kohdalla.

Ei vaan että lippuja on kuulemma jo myynnissä ulkopuolella 🤬

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20363/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsiin menee varmasti aika paljon 13-17-vuotiaita (huoltajineen?) täältä Suomestakin. En toki epäile, etteikö Tukholma olis myyty loppuun muutenkin. Mutta kyllä täällä Suomessa varmaan on kaikkein kovin pöhinä. Kannattais Gregorin se (talviasuttava) mökki alkaa hommaamaan pikkuhiljaa. 😄

Vierailija
20364/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43835 kirjoitti:

Tästä kannattaisi kyllä oikeasti vinkata, että jos/kun lippuja tulee lisää, niin voisiko saada jonkun max 2 lippua/hlö rajoituksen. Menisi sitten edes uudet liput pelkästään niille, ketkä oikeasti haluavat keikalle.

Tämä!

Vierailija
20365/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin Käärijän keikkamyyjä, niin nyt joutuisin kyllä tuijottaan peiliin aika totisena.

Miksi?

Vierailija
20366/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks muut jokerit ovat ystäviä jeren kanssa ja heillä on hyvät suhteet ja ainakin bojan haluaisi jeren lavalleen

Ei välttämättä Bojankaan aio puhua sen puolesta. Miksi puhuisi?

Vierailija
20367/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä43835 kirjoitti:

Ja joku kävi jo ostamassa 60 eurolla :(

Vierailija
20368/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43835 kirjoitti:

Tämä!

Tämä lienee keikkapaikkojen/ lipunvälittäjien asia, ei Grekorin. Tuskin hän noita rajoituksia päättää. Tavastialla ainakin on yleensä aina toi 8

Vierailija
20369/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsiin menee varmasti aika paljon 13-17-vuotiaita (huoltajineen?) täältä Suomestakin. En toki epäile, etteikö Tukholma olis myyty loppuun muutenkin. Mutta kyllä täällä Suomessa varmaan on kaikkein kovin pöhinä. Kannattais Gregorin se (talviasuttava) mökki alkaa hommaamaan pikkuhiljaa. 😄

Kovin monella ei välttämättä ole mahdollisuutta matkustaa keskellä viikkoa ja tuohon tarvitsee väkisin 2 päivää. En tiedä pääseekö alaikäiset mihinkään hotelliinkaan ilman vanhempia?

Vierailija
20370/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sanat riitä kuvaan kuinka harmittaa viisufanina jolle viisut on henki ja elämä. Plus vielä tän vuoden viisut oli itselle jotain tosi spesiaalia ja tykästyin sekä Käärijään että JO:hon. jO:sta tuli mun vakikuunneltavaa.

Nyt jotkut on päässeet osteleen 8 lipun paketteja, jopa isompia paketteja ja nopeaa tyhjentäneet liput. Toivottavasti ei paljon mene trokaukseen.

Pitää varmaan hankkia tosiaan elämä :(

Tietenkin oli vielä mahdottomuus itse olla ruudun takana just siihen kellonlyömään ja piti luottaa toiseen lipunhankinnassa. Tämäkin vielä

Vierailija
20371/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsis sieltä sitte helposti hoitelemaan tätä höntin ja bojanin tilannetta 😅

Vierailija
20372/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lipuitta jääneet! Gregorilta sain just sellaisia terkkuja että homma on jo otettu hoitoon. Eli keikkapaikat vaihtuvat varmasti isompiin ainakin osassa kaupungeista.

Musta tää Jokeri-fanien yhteys Gregoriin on jotenkin ihana, voi lähettää toiveita ja kysymyksiä ja vastailee viesteihin. Toki sit jos ja kun suosio kasvaa, niin ei enää ehdi kun viestejä on niin paljon. Toisaalta kyllä toivoisi JO:lle levy-yhtiötä ja vähän ammattimaisempaa koneistoa keikkojen järjestämiseen.

"Vähän ammattitaitoisempaa koneistoa" eli vauvapalstan multitaskaajat.

Jättäkää nyt sentään manageri rauhaan höpinöiltänne.

Vierailija
20373/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä43835 kirjoitti:

Ja joku kävi jo ostamassa 60 eurolla :(

huh huh, että tämänkin vielä pääsi näkemään tämän hullu viisukevään jatkona, ihmiset sekoo slovenaisen poikabändin keikkojen takia ja maksaa itsensä kipeeksi lipuista... tuotakin voi harmittaa kun tulee isompien keikkojen myötä lisää lippuja myyntiin. 

Vierailija
20374/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen tähän suruun ja pettymykseen. No en kuole mutta olen itkenyt ja olo on sairas, tää on ollut mun henkireikä ja olen aivan naurettava idiootti joka parkuu jonkun bändin perään. Mutta rannalle jäin.

Vierailija
20375/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnostaan vielä sitä Bojanin keskisormikuvaa, niin en saa siitä kyllä mitään muuta vikaa, kuin loukkaantumisen kiusaajia kohtaan.

Ihmettelen, miten vähän asian pohtiminen täällä kiinnostaa, meinaan asia on suoraan verrannollinen Bojanin ja Käärijän suhteestaan jatkossa yleisölle antamaan sisältöön ja sen laatuun.

Tästä on nyt tyhmästi tullut Jokerien keikka-ketju, vaikka ymmärränkin, että keikka-aihe on tärkeä, mutta ei tämä enää siitä Bojanin kuvasta alkaen ole mikään heidän suhteensa fiilistelyketju ollut, ja se on minusta ikävää ja osoitus ihmisten keskimääräistä alemmasta äo:sta. Ei osata pitää ketjua puhtaana, kun joku aihe sen viereltä on liian tärkeä minälle.

Minusta on normaalia ja luonnollista että ketju elää oikean elämän mukana, ja kaikki aiheeseen liittyvä tietysti näkyy myös ketjussa, kuten Suomen keikat. Mitä fiilistelemistä suhteessa juuri nyt esim. on? Ovat hyviä kavereita ja toivottavasti saadaan nauttia sen faktan hedelmistä taas jossain kohtaa. Eihän samoja vanhoja videoita voi pyörittää loputtomiin.

Ei olekaan mitään fiilistelemistä. Siksi keikasta ois voinut tehdä eri ketjun ja tää ois K&B fiilistelyketju.

Mua kiinnostaa noita keikkoja enemmän se, tuleeko noilta kahdelta enää julkisuuteen mitään shippaus-tyyppistä kamaa. Miettikää, jos ei tulis?

Ja joo, ei me sitä voida tietää, mutta mua kiinnostaa silti se asia eniten, ei mikään musiikki.

Tulee tulee. Molemmat varmaan suorastaan pursuavat uusia ideoita.     

Vierailija
20376/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lipuitta jääneet! Gregorilta sain just sellaisia terkkuja että homma on jo otettu hoitoon. Eli keikkapaikat vaihtuvat varmasti isompiin ainakin osassa kaupungeista.

Musta tää Jokeri-fanien yhteys Gregoriin on jotenkin ihana, voi lähettää toiveita ja kysymyksiä ja vastailee viesteihin. Toki sit jos ja kun suosio kasvaa, niin ei enää ehdi kun viestejä on niin paljon. Toisaalta kyllä toivoisi JO:lle levy-yhtiötä ja vähän ammattimaisempaa koneistoa keikkojen järjestämiseen.

Äläs nyt..Minusta hoitavat paremmin asiat Sloveniassa kuin täällä kotimaan kamaralla.

Vierailija
20377/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuolen tähän suruun ja pettymykseen. No en kuole mutta olen itkenyt ja olo on sairas, tää on ollut mun henkireikä ja olen aivan naurettava idiootti joka parkuu jonkun bändin perään. Mutta rannalle jäin.

uskon että saadaan vielä liput, jos edes joku keikkapaikka päivittyy isompaan. Eikö, pliis..??

Vierailija
20378/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkoko täällä veetuilla lipun saaneille

Pakkoko täällä on humble bragata et kyl mua niin harmittaa niiden puolesta, joilla ei ollut konttorin megayhteyksiä ja toisen asteen suhteita universumiin ja eivät saaneet lippuja...

Hyshys kaikki joilla on lippu, ollaan salaa tyytyväisinä 🙃

Vierailija
20379/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin tuli itku pettymyksestä. Mut vielä kolme kuukautta keikkaan, niitä lippuja voi edelleen tulla johonkin. Ja jos tosiaan joku/jotku paikat vaihtuu isompaan ni sit ollaan valmiudessa. Tosin olin tänääkin valmiudessa puolta tuntia aiemmin ja silti kävi huonosti :D Mut en heitä vielä kirvestä kaivoon :)

Vierailija
20380/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä innostuin Joker Outista jo ennen Käärijän ja Bojanin ystävyyttä. Heti silloin kun ekaa kertaa kuuntelin kaikkia tämän vuoden viisubiisejä läpi. On tosi samantyylistä musiikkia mitä kuuntelen muutenkin! On kyllä ollut tosi ilo nähdä miten he on saaneet viisuista hyvin nostetta ja myyvät nyt vaikka missä keikkoja loppuun minuuteissa. Ihan huippu suoritus slovenialaiselle bändille, jota kovin moni muualla Euroopassa ei ennen tätä kevättä edes tiennyt. Harmittaa kyllä kovasti etten lippua saanut keikalle, mutta lisälippuja odotellessa kun isommista keikkapaikoista saadaan sovittua...  Kuinka moni muu täällä on  muuten innostunut Joker Outista ensin heidän musiikkinsa kautta eikä Käärijän ja Bojanin ystävyyden kautta? 

Ketju on lukittu.