Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolen tähän suruun ja pettymykseen. No en kuole mutta olen itkenyt ja olo on sairas, tää on ollut mun henkireikä ja olen aivan naurettava idiootti joka parkuu jonkun bändin perään. Mutta rannalle jäin.
Te, jotka ette nyt saaneet lippua, älkää vaipuko liian syvään alakuloon! Toivoa on:
-Reko yrittää selvittää isompia keikkapaikkoja
-lippuja tulee yleensä muutamia lisää myyntiin lähempänä ajankohtaa
-lippuja voi tulla myyntiin Liput.on -sivulle
-trokarit (huokaus) käyttävät näitäkin keikkoja hyväkseen ja myyvät lippuja
-Reko vihjaili joulukuun keikasta
-saamme somen täyteen keikkamateriaalia<3
-shippaajille: K&B kohtaavat jälleen<3Mä toivon että ne heittäs ylimääräsen Tavastian keikan tai Turussa muuttaisivat tuon pikkukeikkapaikan isommaksi. Se on ihan naurettavan pieni.
Seurailen tuota Liputon-sivustoa, trokareilta en osta, se on periaatteeni. Toi 8-20 lippua houkuttelee trokareita.
Jos jotain lippuja tulee, valjastan lisää tyyppejä hankkiin mulle lippua :D
Aiemmin täällä todettiin että Joker Outin keikat ovat sen verran pitkiä, että kaksi Tavastian keikkaa ei onnistu samana päivänä. Tavastiaa tuskin voi vaihtaa mihinkään toiseen paikkaan? Toisen paikan pitäisi olla varmaan saman omistajan, että se onnistuisi? Äh, en tiedä miten nää toimii. Yllättävää jos sopimukset on sellaisia että voi vaan lennosta vaihtaa ihan toiseen paikkaan.
Mä olen satavarma, että ne HALUAA Tavastialle, se on rock-bändi kuitenkin, haloo. Ja ihan kaikki ei ole päässeet EDES Tavastialle. Siis Suomessa.
Ja siksikin tietenkin jo, että Bojan on jo esiintynyt siellä ja että hänellä ihan varmasti on kuitenkin upeat muistot sieltä, eikö Tavastian bäck stage ole joku erään tason rock-pyhättö kuitenkin? No, suomalaisille, mutta Bojanhan onkin melkein suomalainen jo.
Että itse veikkaisin, että ne laajentaa siellä, missä se helpoiten onnistuu. Ehkä se onkin sitten Turku, vaikka logistisesti ihmisiä pääsis eniten ainakin ympäri Suomea kyllä Tampereelle Tavastian jälkeen.
Jep, näin itsekin ajattelen. En usko että Helsinkiin tulee lisäkeikkoja tai isompaa keikkapaikkaa.
epäilisin helsingiin ei tuu lisää keikka paikkoja vaan tavastia
Juu ei tuota Tavastiaa varmaan vaihdeta, eiköhän ne halua esiintyä siellä ja Kärtsä-muistot. Mutta luulisi että Turku onnistuu laajentaa ainakin ja miksei Tampere.
Sain 20 lippua. Myyn ne eniten tarjoaville.
Hupaisinta että Tavastian keikka on vielä KESKELLÄ viikkoa ja myy silti loppuun. Luulisi että tuo on rajoittanut jonkun verran muilta paikkakunnalta tulijoita. Itse jotenkin automaattisesti ajattelin, että se on viikonloppuna ja alkaessani katselemaan päiviä yllätyinkin että tuo on keskiviikkona. Keikan sijoittuminen keskiviikkoon vaatisi itsellä omien kuvioiden takia järjestelyä että pääsen lähtemään toiselta paikkakunnalta sinne minkä kyllä mieluusti tekisin ja siivoaisin tuohon vähän lomaa. Turku olisi sinänsä sopinut paremmin kun sen saa yhdistettyä paremmin viikonloppureissuun mutta Tavastia kiinnostaa silti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin myydä toisen lipuistani vaikka alehintaan sille, joka pääsis ajoissa jonottaan Tavastialle ja pitämään mulle paikkaa jonossa eturiviin... Onko paikan pitäminen jonossa moraalisesti ok, vai onko tässä jotain etikettisääntöjä, voisiko joku ystävällisesti valistaa? Töiden takia pääsen vasta aika myöhään jonoon.
Epäilen, että on moraalisesti nou nou, mitä lähemmäs keikan alkua tullaan.
Onko tämä siis nykyisin jotenkin muuttunut? Minun nuoruudessani (kyse oli kylläkin lippujen ostosta), yövyttiin koko yö Lippupalvelun edessä kun ostin Guns N' Roses -lippuja. No, aamulla sinne tuli hirveä määrä jotain helvetin korstoja, jotka viis veisas mistään jonotuksesta. Saattoi tietenkin bändin yleinen kohdeyleisön laatu vaikuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Jos teit näin niin tunge arseeseesi. Pärjään kyllä ilmankin vaikka vituttaisikin :D Vähän sama kuin jos ei kelpaisi kellekään josta itsekin olisi kiinnostunut romanttisesti niin mielummin olisin yksin :D
Vierailija kirjoitti:
älä naurata et oot saanut
Oispa Tavastian keikan hinnat olleet suuremmat. Oisin voinut maksaa tuplasti enemmän pääsystä keikalle jos ei ois salamana menneet liput. Mutta trokareille en maksa, en niin periaatteestakaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolen tähän suruun ja pettymykseen. No en kuole mutta olen itkenyt ja olo on sairas, tää on ollut mun henkireikä ja olen aivan naurettava idiootti joka parkuu jonkun bändin perään. Mutta rannalle jäin.
Te, jotka ette nyt saaneet lippua, älkää vaipuko liian syvään alakuloon! Toivoa on:
-Reko yrittää selvittää isompia keikkapaikkoja
-lippuja tulee yleensä muutamia lisää myyntiin lähempänä ajankohtaa
-lippuja voi tulla myyntiin Liput.on -sivulle
-trokarit (huokaus) käyttävät näitäkin keikkoja hyväkseen ja myyvät lippuja
-Reko vihjaili joulukuun keikasta
-saamme somen täyteen keikkamateriaalia<3
-shippaajille: K&B kohtaavat jälleen<3Hyvähän se on huudella kun itsellä lippu eikä vituta yhtään
Älä nyt noin sano kun toinen haluaa lohduttaa ja neuvoa, mitä vielä ois tehtävissä. Ymmärrän kyllä että lippua vaille jääneet on pettyneitä mutta siitä huolimatta.
Mua ei harmita laisinkaan jos shippaus ei perustu mihinkään todelliseen. :D Siis mulle tää on ollut mielikuvitushömppää muutenkin ja vähän mennyt ohikin innokkain shippausvaihe. Jos K ja B on kavereita niin se on huippua <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aivan samat fiilikset, mutta ne eivät johdu siitä, etten ole tulossa keikoille vaan siitä, että Bojan ei välttämättä nyt puhu sen puolesta, että K esiintyisi keikoilla ja siis tarkoittaen, että sekin joutuu priorisoimaan elämässään muuta kuin niitten kahden suhteen :(
Mulla ois kaikki hyvin, jos tietäisin, että ne sais (ja osoittais, että ne haluais) sen meidän niille kuvitteleman ja syöttämän mielikuvituselämän.
Kun Tavastialla ne oli silleen, että tää on ihan sellaista, mistä ei ois osannut uneksiakaan.
Mä en nyt tajua taas yhtään että mikä tässä sitte on nyt muka muuttunu yhtäkkiä 😆
Keskarikuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aivan samat fiilikset, mutta ne eivät johdu siitä, etten ole tulossa keikoille vaan siitä, että Bojan ei välttämättä nyt puhu sen puolesta, että K esiintyisi keikoilla ja siis tarkoittaen, että sekin joutuu priorisoimaan elämässään muuta kuin niitten kahden suhteen :(
Mulla ois kaikki hyvin, jos tietäisin, että ne sais (ja osoittais, että ne haluais) sen meidän niille kuvitteleman ja syöttämän mielikuvituselämän.
Kun Tavastialla ne oli silleen, että tää on ihan sellaista, mistä ei ois osannut uneksiakaan.
Mä en nyt tajua taas yhtään että mikä tässä sitte on nyt muka muuttunu yhtäkkiä 😆
Tarvitseeko ollakaan tavoitteena, että k olisi mukana jokereitten keikoilla. Pärjäävät yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnostaan vielä sitä Bojanin keskisormikuvaa, niin en saa siitä kyllä mitään muuta vikaa, kuin loukkaantumisen kiusaajia kohtaan.
Ihmettelen, miten vähän asian pohtiminen täällä kiinnostaa, meinaan asia on suoraan verrannollinen Bojanin ja Käärijän suhteestaan jatkossa yleisölle antamaan sisältöön ja sen laatuun.
Tästä on nyt tyhmästi tullut Jokerien keikka-ketju, vaikka ymmärränkin, että keikka-aihe on tärkeä, mutta ei tämä enää siitä Bojanin kuvasta alkaen ole mikään heidän suhteensa fiilistelyketju ollut, ja se on minusta ikävää ja osoitus ihmisten keskimääräistä alemmasta äo:sta. Ei osata pitää ketjua puhtaana, kun joku aihe sen viereltä on liian tärkeä minälle.Minusta on normaalia ja luonnollista että ketju elää oikean elämän mukana, ja kaikki aiheeseen liittyvä tietysti näkyy myös ketjussa, kuten Suomen keikat. Mitä fiilistelemistä suhteessa juuri nyt esim. on? Ovat hyviä kavereita ja toivottavasti saadaan nauttia sen faktan hedelmistä taas jossain kohtaa. Eihän samoja vanhoja videoita voi pyörittää loputtomiin.
Ei olekaan mitään fiilistelemistä. Siksi keikasta ois voinut tehdä eri ketjun ja tää ois K&B fiilistelyketju.
Mua kiinnostaa noita keikkoja enemmän se, tuleeko noilta kahdelta enää julkisuuteen mitään shippaus-tyyppistä kamaa. Miettikää, jos ei tulis?
Ja joo, ei me sitä voida tietää, mutta mua kiinnostaa silti se asia eniten, ei mikään musiikki.Tulee tulee. Molemmat varmaan suorastaan pursuavat uusia ideoita.
Mulle heidän mahdollinen shippauskamansa ei enää ole kiinnostavaa, koska on jo selvää, ettei sillä ole minkäänlaista todellisuuspohjaa. Vielä joku aika sitten ajattelin ehkä omaa hölmöyttäni, että ehkä jotain todellista romanttista on olemassa. En enää. Heidän mahdolliset omat shippailunsa ovat nyt mulle tyhjää täynnä.
On ollut alusta asti selvää, että tämä on fiktiota, sitähän shippaus on, leikkiä. Sehän lukee tämän ketjun etusivullakin. ;) On turhaa eripurahakuisuutta jankata siitä, että itseään ei enää kiinnosta enää shipata ja silti pysyä ketjussa, joka on tarkoitettu shippaamiseen. Asian voisi jättää kokonaan kommentoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I feel you, mutta kyllä K ja B voivat yllättää jälleen! Minusta ei ole mitään vahvija merkkejä spessun yhteyden tuhoutumisesta. Eikös Boitsu puhunut 30-40 vuoden yhteisistä suunnitelmista... 😁💕 Mauno Koiviston sanoin: "Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin". 💚
Ainoa mikä on helposti vaihdettavissa on Turku, jossa on se iso sali myös jossa UMK oli, samoin Voice of F jne. Sikäli mikäli mahdollinen muu tapahtuma saadaan siirrettyä. Teatro on siis Logomossa mutta siellä yksi minisali.
Itse sain lipun Turkuun ja itsekkäistä syistä haluaisin että se pysyy Teatrossa. Rakastan pieniä ja intiimejä keikkoja ja siksi halusin just tonne Teatroon. Ymmärrän kyllä että on nyt järkevä vaihtaa isoon Logomon saliin jos se vaan muuten onnistuu.
Vierailija kirjoitti:
Oispa Tavastian keikan hinnat olleet suuremmat. Oisin voinut maksaa tuplasti enemmän pääsystä keikalle jos ei ois salamana menneet liput. Mutta trokareille en maksa, en niin periaatteestakaan!
Ei sillä ois ollut mitään merkitystä. Mutta älkää maksako! Tuolla Liputon.fi -palvelussa lipuilla ei saa tehdä riistobisnestä!
"Ostaja ei koskaan maksa ylihintaa, lippuja voi myydä maksimissaan 20 % alkuperäistä kalliimmalla."
! ! !
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I feel you, mutta kyllä K ja B voivat yllättää jälleen! Minusta ei ole mitään vahvija merkkejä spessun yhteyden tuhoutumisesta. Eikös Boitsu puhunut 30-40 vuoden yhteisistä suunnitelmista... 😁💕 Mauno Koiviston sanoin: "Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin". 💚
Käärijäkin oli eilisellä keikalla Bojanista höpissyt että näkiks kukaan Bojanii (viime viikon keikkaan viitaten) ja sitten siinä sen ig-tarinassa are you että eiköhän ne ole vielä yhteyksissä hyvinkin :D
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin yhden videon heistä pitkästä aikaa <3
Sitä voi tulkita tämän kautta ;)
https://bestlifeonline.com/body-language-tells-every-single-person-shou…
(paljon löytyy noita kohtia, jos ei oikeeta ihastusta ole niin ainakin platonisella tasolla ihastusta toiseen kaverina, innostumista toisen seurasta :)
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Mauno Koivisto -sitaatista! Muistakaamme nämä viisaat sanat kaikissa tilanteissa 💕
Kiitos! Vähän naurua tähän synkkään päivään! Nauroin katketakseni tälle