Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa Tavastian keikan hinnat olleet suuremmat. Oisin voinut maksaa tuplasti enemmän pääsystä keikalle jos ei ois salamana menneet liput. Mutta trokareille en maksa, en niin periaatteestakaan!
Ei sillä ois ollut mitään merkitystä. Mutta älkää maksako! Tuolla Liputon.fi -palvelussa lipuilla ei saa tehdä riistobisnestä!
"Ostaja ei koskaan maksa ylihintaa, lippuja voi myydä maksimissaan 20 % alkuperäistä kalliimmalla."
! ! !
veikkaan että liputon on aika suosittu :D yritän vielä uskoa että universumi haluaa mut tolle keikalle vaikkakin kaikki on tähän mennessä vastustanut jo siitä lähtien etten itse edes pystynyt olemaan aamuyhdeksältä lippuja selaamassa. lähettäkää hyviä viboja tänne että saan liput vielä jostain mulle ja kaverille jottei tarvi yksin siellä pönöttää xD
Vierailija kirjoitti:
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolen tähän suruun ja pettymykseen. No en kuole mutta olen itkenyt ja olo on sairas, tää on ollut mun henkireikä ja olen aivan naurettava idiootti joka parkuu jonkun bändin perään. Mutta rannalle jäin.
Mulla on aivan samat fiilikset, mutta ne eivät johdu siitä, etten ole tulossa keikoille vaan siitä, että Bojan ei välttämättä nyt puhu sen puolesta, että K esiintyisi keikoilla ja siis tarkoittaen, että sekin joutuu priorisoimaan elämässään muuta kuin niitten kahden suhteen :(
Mulla ois kaikki hyvin, jos tietäisin, että ne sais (ja osoittais, että ne haluais) sen meidän niille kuvitteleman ja syöttämän mielikuvituselämän.
Kun Tavastialla ne oli silleen, että tää on ihan sellaista, mistä ei ois osannut uneksiakaan.
I feel you, mutta kyllä K ja B voivat yllättää jälleen! Minusta ei ole mitään vahvija merkkejä spessun yhteyden tuhoutumisesta. Eikös Boitsu puhunut 30-40 vuoden yhteisistä suunnitelmista... 😁💕 Mauno Koiviston sanoin: "Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin". 💚
Kiitos Mauno Koivisto -sitaatista! Muistakaamme nämä viisaat sanat kaikissa tilanteissa 💕
Asioilla on taipumus järjestyä. <3 Kiitos kanssapuutarhureille tsemppaamisesta että nekin kellä ei ole lippua saattaisi vielä päästä paikanpäälle :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuolen tähän suruun ja pettymykseen. No en kuole mutta olen itkenyt ja olo on sairas, tää on ollut mun henkireikä ja olen aivan naurettava idiootti joka parkuu jonkun bändin perään. Mutta rannalle jäin.
Mulla on aivan samat fiilikset, mutta ne eivät johdu siitä, etten ole tulossa keikoille vaan siitä, että Bojan ei välttämättä nyt puhu sen puolesta, että K esiintyisi keikoilla ja siis tarkoittaen, että sekin joutuu priorisoimaan elämässään muuta kuin niitten kahden suhteen :(
Mulla ois kaikki hyvin, jos tietäisin, että ne sais (ja osoittais, että ne haluais) sen meidän niille kuvitteleman ja syöttämän mielikuvituselämän.
Kun Tavastialla ne oli silleen, että tää on ihan sellaista, mistä ei ois osannut uneksiakaan.
No tän ajatuksen varassa ei kannata elämää jatkaa, koska mitään suhdetta heidän välillään ei koskaan tule
Ootko sokee vai etkö mää miten noi resonoi keskenään parhaimmillaan? Joo, eivät ole naimisiin menossa, mutta suhde se on ystävyyssuhdekin. Ja joo, kannattaa luottaa av-mammoihin, jotka kuitenkin ovat keskimääräistä paremmalla tasolla onnistuneet parinmuodostuksen alkeissa ja lisääntymisessäkin, semmonen ylempi oppimäärä tässä asiassa. Et pystytään herkällä korvalla tulkitsemaan sitäkin, mitä ei sanota ääneen.
Hi,
I'm writing in English because the only word I can say in Finnish is kiitos. :) I am from Slovenia, and I found this discussion board while Googling. I was curious to read about the Kaarija & Bojan saga and what the Finnish people say/think. I've read about 30+ pages of this thread and you guys make me laugh so much. I haven't seen a discussion forum this active in years!!! Every time I come here there's dozens and dozens of new pages! :O I can't even keep up! Amazing!
I've been using Google Translate to understand you which I don't think is working very well as it gives me some very strange sentences sometimes, but enough to get the basic idea. I see many similarities between Slovenian and Finnish mentality now! Hahaha! And names like Balkan rose and Prince of Slovenia - you guys are too funny!
Mä en ois oottanut Mauno Koivisto lainausta tässä ketjussa kun jotkut ei saa lippuja mutta kyllä, Mauno Koivisto, sä oot oikeessa!
Anyway, I thought I would offer some "local information" on Joker out as I think it may clear up some misunderstanding and confusion. (and of course, speculation from my end as well) :)
Some background info on Joker out and Bojan that you may or may not know. They've been a band for 7 years. Kris, Bojan, Martin and Jan have known each other since high school, Jure joined a few years ago replacing a former drummer and Nace joined after Martin left to go study abroad in Sept 2022. Some of you have seen the video of Novi val at a concert with Bojan crying - that was their last concert together with Martin (and I think the last song) which is why he was probably so emotional.
JO released their first album in 2021 and the second in 2022. They've won several "Zlata piščal" awards which is the Slovenian versions of Grammy. They are very popular, in particular among younger female audience but since ESC I think their audience's age gap is widening. This is just my speculation but from what I can see, most of their concert audience in Slovenia is girls aged 18-25 (even though the age limit for concerts without a guardian is 14!), but since ESC I think they are getting more mixed audience as well. They were already very popular before ESC as well, they are having a concert in Ljubljana in October and they have basically sold out the biggest venue in Slovenia (I think about 12 000 ppl) BEFORE ESC. Just to give you an idea how popular are they locally. :)
Ironically, their smaller summer gigs (they play pretty much every weekend this summer around Slovenia) at this point aren't sold out yet. So if anyone didn't get the tickets for Finland gigs, welcome to Slovenia! :-)
In my opinion, JO are an awesome group and I see a lot of potential in them. They are a full package, creative, confident, funny, good looking and while they love to party, it seems they follow the "work hard play hard" pattern which is awesome.
That being said, while I do think all of them are great, I also think Bojan is the next level of talent and charisma. Most of the lyrics are written by him, and they are so good, so lyrical and symbolical without being corny or too much. The google translations don't do them any justice, not even the official Carpe diem translation isn't that good. I don't know where he gets the inspiration, some of the verses are pure poetry, and especially considering he wrote most of those lyrics when he was 21, 22 years old! Amazing. As some of you know, he has also been a presenter (I think he presented at Slovenian national selection in 2021 or 2022), has done a bit of acting and above all, he's really good at interviews, he has this amazing ability to adapt to the style of the interview. I've seen him do silly interviews to deep thoughtful kind of ones. He's also fluent in English, Serbian/Bosnian/Croation, also speaks Spanish quite well, and is able to pick up words from other languages really quickly which you all know very well.
Some of you have seen that interview after coming home from ESC, with the guys standing and Bojan sitting on an an empty beer crate. That was part of the meet & greet the guys did after coming home. It was a chill event (free) at a bar in Ljubljana, outside on the patio where fans had a chance to meet the guys. The interviewer (Tomaž) is actually a former Slovenia ESC contest from 2002. He was a part of trio "Sestre". Btw it was Tomaž aka Marlena - he is a drag queen and the song they performed is still one of the most popular Slovenian ESC songs. JO also did the cover of that song together with Tomaž, you can find on youtube. Some viewers commented that some questions were a bit odd (asking who used the most condoms and stuff like that). It was a bit awkward (IMHO) but the guys knew all too well what they were getting themselves into since it was the event organised by their team.
I thought it was so funny that someone wrote that there was about 50 people at their Irish gig. LOL Whelan bar held 450 people and Workman's club 300, both were sold out very quickly. Small venues, sure, but definitely not 50 people there. :) I watched the clips on Youtube and the energy was through the roof!
A lot of you mention Gregor. Gregor is their PR Manager/Publicist who is very active on Instagram. JO actually have a full team behind them, their manager is actually somebody else.
Why they keep booking small venues abroad, I am not sure. I personally think it's a marketing technique, but that's just my speculation.
JO have a relatively clean image in Slovenian media, which is interesting since their concerts can be quite sexy and cheeky. You can find also find a number of videos on Youtube of them being quite touchy feely and even some kissing (on the cheek). And Bojan sexiness needs no further explanation I think! ;)
I haven't seen any bad press regarding Kaarija&Bojan either, mostly just about their friendship. Someone on this board mentioned the article from 24ur.com calling Kaarija "Eurovision lover" (<at least that's what my Google translate says) but the article really says "Evrovizijska ljubezen" "Eurovision love" and it doesn't sound sexual or anything. There have been speculations about Bojan's sexuality (and some others') but nothing too bad, and he doesn't seem to care much.
Now, the comment sections and message boards are a different matter, I only took a quick look because they are horrible. They are the sewage of Slovenian society and should not be taken as a representative of what most people think. I think it's only a loud obnoxious horrible minority posting there. But yes, they are full of hateful homophobic comments.
Anyway, I hope you are enjoying JO music and hope to hear if you enjoyed their concerts! I'm going to 3 of them here in .si, btw, and yes, I'm closer to being their mom's age than them.
Ehkä kaikki Gregorissa ei ookaan kultaa 😕
https://twitter.com/xunghao/status/1669622740016418816?t=mYY8sX5_ZQaw82…
Vaik Turun keikan kapasiteettia nostettais ni ei kyl pysty sinne hankkimaan lippua, ku tälleen alustavasti katottuna ei pääse keikan jälkeen takas Tampereelle :( Ja töiden takia ois pakko päästä takas Treelle. Eri juttu jos ois ollu perjantaina ni sit ois voinu hommata majotuksen. Eli itellä vaihtoehdot on vaan Tampere ja Helsinki.
Thank you LadySlo for sharing your information with us and commenting! <3
LadySLO :) kirjoitti:
Anyway, I thought I would offer some "local information" on Joker out as I think it may clear up some misunderstanding and confusion. (and of course, speculation from my end as well) :)
Some background info on Joker out and Bojan that you may or may not know. They've been a band for 7 years. Kris, Bojan, Martin and Jan have known each other since high school, Jure joined a few years ago replacing a former drummer and Nace joined after Martin left to go study abroad in Sept 2022. Some of you have seen the video of Novi val at a concert with Bojan crying - that was their last concert together with Martin (and I think the last song) which is why he was probably so emotional.
Oh, thank you very much, for clearing that out!! I was to ask here someone, why did Bojan cry, but actually then I forgot, and often the answer is "Don't know", because of the language barrier we have.
Where did Martin continue? He's no longer with the band?
Spill some other tea, everything goes! Can you lighten up the situation or the reception in Slovenia according Bojan's relationship to Käärijä? Is it at all hostile or is there even a lot of shit about in the internet nationally?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Assuuu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I feel you, mutta kyllä K ja B voivat yllättää jälleen! Minusta ei ole mitään vahvija merkkejä spessun yhteyden tuhoutumisesta. Eikös Boitsu puhunut 30-40 vuoden yhteisistä suunnitelmista... 😁💕 Mauno Koiviston sanoin: "Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme, että kaikki käy hyvin". 💚
Kiitos Mauno Koivisto -sitaatista! Muistakaamme nämä viisaat sanat kaikissa tilanteissa 💕
Asioilla on taipumus järjestyä. <3 Kiitos kanssapuutarhureille tsemppaamisesta että nekin kellä ei ole lippua saattaisi vielä päästä paikanpäälle :)
oon yhden kaverin kanssa sinne menossa ehkä voin luvata jonkun laisen pikkuliven teille antaa :3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks muut jokerit ovat ystäviä jeren kanssa ja heillä on hyvät suhteet ja ainakin bojan haluaisi jeren lavalleen
Ei välttämättä Bojankaan aio puhua sen puolesta. Miksi puhuisi?
En ymmärrä, miksi käärijä pitäisi saada samalle lavalle jokereiden kanssa. Jokerit pärjää ihan omillaan 242
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lipuitta jääneet! Gregorilta sain just sellaisia terkkuja että homma on jo otettu hoitoon. Eli keikkapaikat vaihtuvat varmasti isompiin ainakin osassa kaupungeista.
Musta tää Jokeri-fanien yhteys Gregoriin on jotenkin ihana, voi lähettää toiveita ja kysymyksiä ja vastailee viesteihin. Toki sit jos ja kun suosio kasvaa, niin ei enää ehdi kun viestejä on niin paljon. Toisaalta kyllä toivoisi JO:lle levy-yhtiötä ja vähän ammattimaisempaa koneistoa keikkojen järjestämiseen.
Äläs nyt..Minusta hoitavat paremmin asiat Sloveniassa kuin täällä kotimaan kamaralla.
JO:lla on pätevä ja ammattitaitoinen manageri. Tulee mieleen myös yks taho, jolla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks muut jokerit ovat ystäviä jeren kanssa ja heillä on hyvät suhteet ja ainakin bojan haluaisi jeren lavalleen
En ymmärrä, miksi käärijä pitäisi saada samalle lavalle jokereiden kanssa. Jokerit pärjää ihan omillaan 242
Ei kai siinä mistään pärjäämisestä ole kyse? Jos ne haluaa Käärijän vierailemaan lavalla kuten Käärijä halusi Bojanin niin ei kai siinä ongelmaa ole, hauskaahan se on kummallekin osapuolelle ok :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä mistään pärjäämisestä ole kyse? Jos ne haluaa Käärijän vierailemaan lavalla kuten Käärijä halusi Bojanin niin ei kai siinä ongelmaa ole, hauskaahan se on kummallekin osapuolelle ok :)
* kunhan se on kummallekin osapuolelle ok
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikki Gregorissa ei ookaan kultaa 😕
https://twitter.com/xunghao/status/1669622740016418816?t=mYY8sX5_ZQaw82…
Ehdin lukea ton tarinan ennen sen poistamista. En nyt tiedä, onko toi sen kummempaa kuin mustaa huumoria.
Olen varmaan Gregorin kanssa samanikäinen ja muistan nuorempana olleen paljon juttua Suomen korkeista itsemurhaluvuista. Suomessa oli kai jossain vaiheessa tilastoissa Euroooassa toiseksi eniten itsemurhia Unkarin jälkeen. Nykyisin tilanne on kai kovin toisenlainen.
En ihmettelisi, jos tuo olisi ollut keski-ikäisen ja maanosan toisessa päässä asuvan öbaut ainoa ennakkotieto Suomesta.
Pärjää K:kin ilman Bojania erinomaisesti, mutta otti Bojanin Tavastian keikalle ja kyllä se oli vaan ihanaa yleisön mielestä! Juttu ei ole siinä, että eivät pärjäisi ilman toinen toistaan.