Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
20281/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavastia paikkana pysyy, arvelisin. Max saavat sinne samalle päivälle 2. keikan. Tre keikkapaikka voi todennäköisimmin kasvaa. Turusta en osaa sanoa, voipi pysyä tuollaisenaan. Sit siitä tulee kyllä mahtavan intiimi keikka :)

Joo mäkin arvelen että Tavastia pysyy... pliis toinen keikka Tavastialle. 😭 Tuo Tavastian keikka alkaa samaan aikaan kuin Käärijälläkin alkoi, joten varmaan aikataulullisesti ihan mahdollista vetää toinen keikka heti perään?

Joker outin keikat on pidempiä ku kärtsän.

Vierailija
20282/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelin Gregorin kanssa ja he tekee kaikkensa että saisivat vaihdettua keikat isompiin keikkapaikkoihin. Keikkoja eivät voi lisätä Suomeen, koska heillä on 9 keikkaa kymmenen päivän aikana viidessä eri maassa, eli hurja aikataulu 😅 Pyysi pitämään sormet ristissä, he yrittää parhaansa!

Onko Suomi viimeinen maa kiertueella vai jatkavatko täältä vielä suoraan kiireellä jonnekkin muualle? Mun sisäinen shippari toivois, että keikkojen jälkeen ois hengailuaikaa .... vaikka toisaalta eihän se viisujen mediapyörityskään ollut esteenä.

Tällä hetkellä vika keikka mikä näkyy Jokereiden instan kiertuekuvassa  on Tampere 22.9.

Toki voi tulla lisää mutta tuossa on 18-22.9. joka päivä keikat niin luulisi että tuon Tampereen jälkeen olisi vapaata. 

eikö tässä ketjussa joku sanonut, että Grekor kertoi heillä olevan 9 keikkaa kymmenen päivän sisällä eri maissa, että voihan olla että tuosta suoraan jatkavat vielä kiertuetta, mutta paikkoja ei ole vielä julkistettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20283/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnostaan vielä sitä Bojanin keskisormikuvaa, niin en saa siitä kyllä mitään muuta vikaa, kuin loukkaantumisen kiusaajia kohtaan.

Ihmettelen, miten vähän asian pohtiminen täällä kiinnostaa, meinaan asia on suoraan verrannollinen Bojanin ja Käärijän suhteestaan jatkossa yleisölle antamaan sisältöön ja sen laatuun.

Tästä on nyt tyhmästi tullut Jokerien keikka-ketju, vaikka ymmärränkin, että keikka-aihe on tärkeä, mutta ei tämä enää siitä Bojanin kuvasta alkaen ole mikään heidän suhteensa fiilistelyketju ollut, ja se on minusta ikävää ja osoitus ihmisten keskimääräistä alemmasta äo:sta. Ei osata pitää ketjua puhtaana, kun joku aihe sen viereltä on liian tärkeä minälle.

Minusta on normaalia ja luonnollista että ketju elää oikean elämän mukana, ja kaikki aiheeseen liittyvä tietysti näkyy myös ketjussa, kuten Suomen keikat. Mitä fiilistelemistä suhteessa juuri nyt esim. on? Ovat hyviä kavereita ja toivottavasti saadaan nauttia sen faktan hedelmistä taas jossain kohtaa. Eihän samoja vanhoja videoita voi pyörittää loputtomiin.

Vierailija
20284/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavastia paikkana pysyy, arvelisin. Max saavat sinne samalle päivälle 2. keikan. Tre keikkapaikka voi todennäköisimmin kasvaa. Turusta en osaa sanoa, voipi pysyä tuollaisenaan. Sit siitä tulee kyllä mahtavan intiimi keikka :)

Joo mäkin arvelen että Tavastia pysyy... pliis toinen keikka Tavastialle. 😭 Tuo Tavastian keikka alkaa samaan aikaan kuin Käärijälläkin alkoi, joten varmaan aikataulullisesti ihan mahdollista vetää toinen keikka heti perään?

No ei ole mahdollista. :D vedä itse 2 reilun tunnin keikkaa putkeen ja mieti sitten. Silloin kun jollain bändillä ollut kaksi keikkaa se toinen on alkanut jo iltapäivän puolella, jotta bändi saa lepoaikaa.

Tuskin tulee lisäkeikkoja, kun Gregorkin sanoi jo että heillä on ollut niin tiukka aikataulu ja monta keikkaa reilun viikon sisään

Vierailija
20285/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttelin Gregorin kanssa ja he tekee kaikkensa että saisivat vaihdettua keikat isompiin keikkapaikkoihin. Keikkoja eivät voi lisätä Suomeen, koska heillä on 9 keikkaa kymmenen päivän aikana viidessä eri maassa, eli hurja aikataulu 😅 Pyysi pitämään sormet ristissä, he yrittää parhaansa!

Onko Suomi viimeinen maa kiertueella vai jatkavatko täältä vielä suoraan kiireellä jonnekkin muualle? Mun sisäinen shippari toivois, että keikkojen jälkeen ois hengailuaikaa .... vaikka toisaalta eihän se viisujen mediapyörityskään ollut esteenä.

Tällä hetkellä vika keikka mikä näkyy Jokereiden instan kiertuekuvassa  on Tampere 22.9.

Toki voi tulla lisää mutta tuossa on 18-22.9. joka päivä keikat niin luulisi että tuon Tampereen jälkeen olisi vapaata. 

Gregor vastasi jollekin fanille, että kiertävät tuolloin viidessä maassa ja siksi lisäpäiviä on vaikea järjestää. En nyt muista sanamuotoa, että oliko, ettei pysty järjestämään tai että on vaikea mutta siis ymmärsin, että vaikka meillä näkyy nyt nuo Ruotsi, Norja, Suomi-keikat, niin ainakin kaksi muuta maata on listlla heti perään.

Vierailija
20286/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnostaan vielä sitä Bojanin keskisormikuvaa, niin en saa siitä kyllä mitään muuta vikaa, kuin loukkaantumisen kiusaajia kohtaan.

Ihmettelen, miten vähän asian pohtiminen täällä kiinnostaa, meinaan asia on suoraan verrannollinen Bojanin ja Käärijän suhteestaan jatkossa yleisölle antamaan sisältöön ja sen laatuun.

Tästä on nyt tyhmästi tullut Jokerien keikka-ketju, vaikka ymmärränkin, että keikka-aihe on tärkeä, mutta ei tämä enää siitä Bojanin kuvasta alkaen ole mikään heidän suhteensa fiilistelyketju ollut, ja se on minusta ikävää ja osoitus ihmisten keskimääräistä alemmasta äo:sta. Ei osata pitää ketjua puhtaana, kun joku aihe sen viereltä on liian tärkeä minälle.

Minusta on normaalia ja luonnollista että ketju elää oikean elämän mukana, ja kaikki aiheeseen liittyvä tietysti näkyy myös ketjussa, kuten Suomen keikat. Mitä fiilistelemistä suhteessa juuri nyt esim. on? Ovat hyviä kavereita ja toivottavasti saadaan nauttia sen faktan hedelmistä taas jossain kohtaa. Eihän samoja vanhoja videoita voi pyörittää loputtomiin.

Älkää antako huomiota tuolle Bojanin keskisormijankkaajalle, se on trolli.

Vierailija
20287/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vaan hyvä että keikkailevat tollasissa vähän pienemmissä paikoissa, tuli ainakin liput varmasti myytyä loppuun. Kun en kuitenkaan usko että jokerit mitenkään super suosittu juttu on Suomessa, eikä tarvi täällä taas meidänkään sitte puhua miten hävettää kun ei mennyt liput kaupaksi 😀

Vierailija
20288/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se näyttänyt keskaria kuvissa aiemminkin, tai ainakin käyttänyt keskari-emojia instassa.

Vierailija
20289/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
20290/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsiin ja Norjaan vielä sais lippuja? Sinne vaan reissuun...

Norja näyttäis olevan täynnä, Ruotsiin on kai tilaa.

Suomalaiset rakastaa JO:ta (Bojania :D), Kärtsärin ansiota pääosin mutta onhan ollut ihanaa löytää kuunneltavaksi itselle uutta hyvää musiikkia.

Varasin hätäpäissään Tampereelle 2 lippua, multa todennäköisesti vapautuu tuo toinen kun luulen että

esim täällä on enemmän innokkaita JO-faneja kuin mun kavereissa. Laitan vaikka tänne vinkin heti jos laitan tonne liputon-paikkaan.

Mä voin ostaa kaverilipun sulta myyntihintaa reilusti kalliimmalla hintaa ja lähteä sulle kivaksi kaveriksi 🥰 Harmittaa niin kun en saanut lippua. Järjestelin jo työkuviot ja kaikki tuohon. Lupaan et olisin hyvää party seuraa 🥳

(Kuulostaako tää nyt ihan Jodelin *treffit ilmoitukselta 😅 Kiitos ja anteeksi)

Vierailija
20291/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olekaan mitään fiilistelemistä. Siksi keikasta ois voinut tehdä eri ketjun ja tää ois K&B fiilistelyketju.

Mua kiinnostaa noita keikkoja enemmän se, tuleeko noilta kahdelta enää julkisuuteen mitään shippaus-tyyppistä kamaa. Miettikää, jos ei tulis?

Ja joo, ei me sitä voida tietää, mutta mua kiinnostaa silti se asia eniten, ei mikään musiikki.

Vierailija
20292/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä vaan hyvä että keikkailevat tollasissa vähän pienemmissä paikoissa, tuli ainakin liput varmasti myytyä loppuun. Kun en kuitenkaan usko että jokerit mitenkään super suosittu juttu on Suomessa, eikä tarvi täällä taas meidänkään sitte puhua miten hävettää kun ei mennyt liput kaupaksi 😀

Siis liput meni parissa minuutissa ja sun mielestä se ei ole mitenkään supersuosittu? Täälläkin moni jäi ilman vaikka oli jo ennen yhdeksää valmiina.

Vierailija
20293/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1669456574811717632?s=46&t=A0…

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1669453364101365771?s=46&t=A0…

siellä se taas haaveilee että mikki ei ois mikki vaan balkanin prinssi

Se on huomannut somesta (tai joku on vinkannut), että sitä kadonnutta Eurovillagen pätkää metsästettiin hetki tosi kuumeisesti :D

Vierailija
20294/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rämppään ostoskoria jos pääsisin. Sinne pääsin taas :( mut ei oo lippuja. Toivotaan et tulee isompi keikkapaikka tai vapautuu lippuja.

Vierailija
20295/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis liput meni parissa minuutissa ja sun mielestä se ei ole mitenkään supersuosittu? Täälläkin moni jäi ilman vaikka oli jo ennen yhdeksää valmiina.

Esim. Pakkahuoneelle mahtuu about 1000 ihmistä, ni uskon kyl et sen kokoset paikat myytäis helposti loppuun. Tai sit jos ois vaan yks keikka ni eiköhän Black Boxikin menis hetkessä.

Vierailija
20296/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rämppään ostoskoria jos pääsisin. Sinne pääsin taas :( mut ei oo lippuja. Toivotaan et tulee isompi keikkapaikka tai vapautuu lippuja.

Mä puoltoista tuntia rämppäsin sitä, mut sit loppu kärsivällisyys.

Vierailija
20297/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin tämä oletus perustuu, että lippuja voisi vielä "vapautua"? Tiketin sivuilla sanotaan, että varatut liput pysyvät ostoskorissa 10 min. Vaikea uskoa, että kellään on enää tässä vaiheessa ostoskorissa lippuja joita eivät aiokaan ostaa. Voiko niitä vapautua muka jostain muusta syystä? Tiketin sivuilla sanotaan: "Tiketistä ostetut liput on mahdollista palauttaa ainoastaan, jos tapahtuma peruuntuu tai siirtyy toiselle päivälle"

Itse ainakin olen jo luovuttanut lippujen suhteen. 😞

Vierailija
20298/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset rakastaa JO:ta (Bojania :D), Kärtsärin ansiota pääosin mutta onhan ollut ihanaa löytää kuunneltavaksi itselle uutta hyvää musiikkia.

Varasin hätäpäissään Tampereelle 2 lippua, multa todennäköisesti vapautuu tuo toinen kun luulen että

esim täällä on enemmän innokkaita JO-faneja kuin mun kavereissa. Laitan vaikka tänne vinkin heti jos laitan tonne liputon-paikkaan.

Mä voin ostaa kaverilipun sulta myyntihintaa reilusti kalliimmalla hintaa ja lähteä sulle kivaksi kaveriksi 🥰 Harmittaa niin kun en saanut lippua. Järjestelin jo työkuviot ja kaikki tuohon. Lupaan et olisin hyvää party seuraa 🥳

Hassuli 🥰 Uskon että olisit hyvää seuraa. 😀 Mä laitan sen sitten samalla hinnalla myyntiin millä ostin kun en oikein hyväksy keikkalipuista riistämistä, pistän sit sen vinkin tänne. Valitettavasti se on sitten nopeat syö hitaat kun täällä ei oikein voi korvamerkitä lippuja kun ollaan anonyymejä. 😊

Vierailija
20299/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä, voin avata anon s-postin millä saadaan yhteys, jos halusit lähteä tällaisen kivan laivuri puutarhurin kaa 🌺 Apua, kuulostaa vielä enemmän Jodelin ilmolta 😇

Oletteko linkanneet Rekolle tuota pakkahuonetta? Sinne tosiaan menisi tuplat väkeä. Laitoin itse jo Rekolle viestiä, mut en huomannut tuosta vinkata

Vierailija
20300/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassuli 🥰 Uskon että olisit hyvää seuraa. 😀 Mä laitan sen sitten samalla hinnalla myyntiin millä ostin kun en oikein hyväksy keikkalipuista riistämistä, pistän sit sen vinkin tänne. Valitettavasti se on sitten nopeat syö hitaat kun täällä ei oikein voi korvamerkitä lippuja kun ollaan anonyymejä. 😊

Tääl on yks tamperelainen lisää kärppänä valmiudessa :D

Ketju on lukittu.