Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnostaan vielä sitä Bojanin keskisormikuvaa, niin en saa siitä kyllä mitään muuta vikaa, kuin loukkaantumisen kiusaajia kohtaan.
Ihmettelen, miten vähän asian pohtiminen täällä kiinnostaa, meinaan asia on suoraan verrannollinen Bojanin ja Käärijän suhteestaan jatkossa yleisölle antamaan sisältöön ja sen laatuun.
Tästä on nyt tyhmästi tullut Jokerien keikka-ketju, vaikka ymmärränkin, että keikka-aihe on tärkeä, mutta ei tämä enää siitä Bojanin kuvasta alkaen ole mikään heidän suhteensa fiilistelyketju ollut, ja se on minusta ikävää ja osoitus ihmisten keskimääräistä alemmasta äo:sta. Ei osata pitää ketjua puhtaana, kun joku aihe sen viereltä on liian tärkeä minälle.Onhan se näyttänyt keskaria kuvissa aiemminkin, tai ainakin käyttänyt keskari-emojia instassa.
Se hymyilykuva keskarin kanssa oli täysin eri asia. En sit tiedä viittasiko silläkin jo yleisön taipumuksen kiusata ja puhua p*skaa? Eikö se julkaissut sen vähän ennen tuloaan Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Joku taisi kysyä niistä pyörätuolipaikoista konserteissa? Pitää olla pyörätuolissa ja saattaja mukana. Saattaja pääsee sisään ilmaiseksi. Pyörätuoleja käyttävillä on oma katsomo turvallisuussyistä.
Sais kyllä vielä vaatia jonkun todistuksen pyörätuolin vaateesta
En ymmärrä miten jengi on saanut lippuja. 9.00 yritin saada liput joko turkuun/tavastialle. Sitten sen jälkeen luovutin ja tuntia myöhemmin yritin vielä puoli tuntia klikkailla. ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsiin ja Norjaan vielä sais lippuja? Sinne vaan reissuun...
Norja näyttäis olevan täynnä, Ruotsiin on kai tilaa.
Suomalaiset rakastaa JO:ta (Bojania :D), Kärtsärin ansiota pääosin mutta onhan ollut ihanaa löytää kuunneltavaksi itselle uutta hyvää musiikkia.
Varasin hätäpäissään Tampereelle 2 lippua, multa todennäköisesti vapautuu tuo toinen kun luulen että
esim täällä on enemmän innokkaita JO-faneja kuin mun kavereissa. Laitan vaikka tänne vinkin heti jos laitan tonne liputon-paikkaan.Mä voin ostaa kaverilipun sulta myyntihintaa reilusti kalliimmalla hintaa ja lähteä sulle kivaksi kaveriksi 🥰 Harmittaa niin kun en saanut lippua. Järjestelin jo työkuviot ja kaikki tuohon. Lupaan et olisin hyvää party seuraa 🥳
(Kuulostaako tää nyt ihan Jodelin *treffit ilmoitukselta 😅 Kiitos ja anteeksi)
Hassuli 🥰 Uskon että olisit hyvää seuraa. 😀 Mä laitan sen sitten samalla hinnalla myyntiin millä ostin kun en oikein hyväksy keikkalipuista riistämistä, pistän sit sen vinkin tänne. Valitettavasti se on sitten nopeat syö hitaat kun täällä ei oikein voi korvamerkitä lippuja kun ollaan anonyymejä. 😊
Mulla on myös kaks lippua, tarkoitus oli mennä miehen kanssa, joka ois tulossa lähinnä seuraksi. Jos lisäkeikkoja/isompia saleja ei tuu ja moni jää ilman lippua, niin voin kans laittaa ton toisen lipun myyntiin, et joku sellainen pääsee, jolle puutarhurointi/Bojan/JO on aidosti sydämen asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnostaan vielä sitä Bojanin keskisormikuvaa, niin en saa siitä kyllä mitään muuta vikaa, kuin loukkaantumisen kiusaajia kohtaan.
Ihmettelen, miten vähän asian pohtiminen täällä kiinnostaa, meinaan asia on suoraan verrannollinen Bojanin ja Käärijän suhteestaan jatkossa yleisölle antamaan sisältöön ja sen laatuun.
Tästä on nyt tyhmästi tullut Jokerien keikka-ketju, vaikka ymmärränkin, että keikka-aihe on tärkeä, mutta ei tämä enää siitä Bojanin kuvasta alkaen ole mikään heidän suhteensa fiilistelyketju ollut, ja se on minusta ikävää ja osoitus ihmisten keskimääräistä alemmasta äo:sta. Ei osata pitää ketjua puhtaana, kun joku aihe sen viereltä on liian tärkeä minälle.Onhan se näyttänyt keskaria kuvissa aiemminkin, tai ainakin käyttänyt keskari-emojia instassa.
Se hymyilykuva keskarin kanssa oli täysin eri asia. En sit tiedä viittasiko silläkin jo yleisön taipumuksen kiusata ja puhua p*skaa? Eikö se julkaissut sen vähän ennen tuloaan Suomeen?
Toisaalta ois kyllä outoa suunnata ne fanien eniten käyttämään kanavaan. Mutta mihin muuallekaan sitten.
K:n roolia ei missän nimess voi ohittaa. Norjaan ja Ruotsiin yksille keikoille edelleen lippuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset rakastaa JO:ta (Bojania :D), Kärtsärin ansiota pääosin mutta onhan ollut ihanaa löytää kuunneltavaksi itselle uutta hyvää musiikkia.
Varasin hätäpäissään Tampereelle 2 lippua, multa todennäköisesti vapautuu tuo toinen kun luulen että
esim täällä on enemmän innokkaita JO-faneja kuin mun kavereissa. Laitan vaikka tänne vinkin heti jos laitan tonne liputon-paikkaan.Mä voin ostaa kaverilipun sulta myyntihintaa reilusti kalliimmalla hintaa ja lähteä sulle kivaksi kaveriksi 🥰 Harmittaa niin kun en saanut lippua. Järjestelin jo työkuviot ja kaikki tuohon. Lupaan et olisin hyvää party seuraa 🥳
Hassuli 🥰 Uskon että olisit hyvää seuraa. 😀 Mä laitan sen sitten samalla hinnalla myyntiin millä ostin kun en oikein hyväksy keikkalipuista riistämistä, pistän sit sen vinkin tänne. Valitettavasti se on sitten nopeat syö hitaat kun täällä ei oikein voi korvamerkitä lippuja kun ollaan anonyymejä. 😊
Mulla on myös kaks lippua, tarkoitus oli mennä miehen kanssa, joka ois tulossa lähinnä seuraksi. Jos lisäkeikkoja/isompia saleja ei tuu ja moni jää ilman lippua, niin voin kans laittaa ton toisen lipun myyntiin, et joku sellainen pääsee, jolle puutarhurointi/Bojan/JO on aidosti sydämen asia.
Ja siis Tavastian keikasta oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, voin avata anon s-postin millä saadaan yhteys, jos halusit lähteä tällaisen kivan laivuri puutarhurin kaa 🌺 Apua, kuulostaa vielä enemmän Jodelin ilmolta 😇
Oletteko linkanneet Rekolle tuota pakkahuonetta? Sinne tosiaan menisi tuplat väkeä. Laitoin itse jo Rekolle viestiä, mut en huomannut tuosta vinkata
Ok sait melkein ylipuhuttua 😅 mutta mistä mä tietäisin että se olet just sinä joka laittoi ano-meilin tänne. 😀 jos tähän pukkaa kohta miljoona meiliä, sitäpaitsi voi olla että palsta ei anna julkaista meiliosotteita. 🌺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos jo etukäteen jos teet noin jalosti
Logomo-sali olis hyvin muunneltavissa. Katsomoon mahtuu Logomon sivujen mukaan 750-3500 katsojaa, kun Logomon Teatro-saliin max 400.
Pakkahuoneelle max 1200.
Mun mielestä kannattais yrittää tota Logomo-salia ensisijaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuulla 😍 Olen tuolla liputon palvelussa, mutta voisin hyvin sopia lipun myynnistä muitakin reittejä, kun en pääse koko aikaa täällä päivystämään, on työ ja perhe ja puutarhapuuhaa 😅 Ja voin hyvin lähteä vaikka lasilliselle ennen keikkaa tai muuta. Eilen olin Kärden keikalla ja sielläkin tuli höpöteltyä monien fanien kanssa 🥰
Normaalisti lippuja voi myös voittaa, joten ehkä te jotka ette saaneet on viemä mahdollisuus? Okei ei varmaan lohduta mut kuitenkin
Onneksi en saanut lippua vaikka kolme tuntia yritin.
-ei tarvitse opetella kaikkia biisejä
-ei tartte opetella Slvoniankieltä intermediate-tasolle
-olisin kuitenkin joutunut jonku sotanorsun taakse enkä olis nähny mitään ja joku olis tallonu jalkoja
-jokerit on kuitenkin ihan väsyneitä keikkaputken takia
-Jere ei ole tulossa esiintymään
-olisin kuitenkin saanut koronan siellä väentungoksessa (syksyllä taas yltyy kuten norot ja muut myös)
-ihan surkee keikka kuiteski
Armosta voin kuitenkin jonkun tavastialipun ostaa ja maksaa pari kymppiä päälle ettei teidän tartte uhrautua tonne paskakeikalle.
Trokarit on kans varmasti ollut hereillä. Ne on aina joten lippuja on varmasti tulossa heidän kautta vielä myyntiin.
Mut monet voi vähän myöhemmin myös laittaa lippujaan myyntiin. Kun nyt on kuitenki vasta kesäkuu, keikat on syyskuussa, ja nyt on just vielä tää bromance pöhinä päällä niin ehkä joillain innostus ehtii laantua tässä välissä. Joten älkää lannistuko 💚
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en saanut lippua vaikka kolme tuntia yritin.
-ei tarvitse opetella kaikkia biisejä
-ei tartte opetella Slvoniankieltä intermediate-tasolle
-olisin kuitenkin joutunut jonku sotanorsun taakse enkä olis nähny mitään ja joku olis tallonu jalkoja
-jokerit on kuitenkin ihan väsyneitä keikkaputken takia
-Jere ei ole tulossa esiintymään
-ihan surkee keikka kuiteski
Mä ajattelen ihan oikeasti näin.
En ole Pakkahuoneella käynyt koskaan mutta onko siellä siis kaksi esiintymistilaa? Katsoin heidän sivuilta tulevia keikkoja ja osa on merkitty Pakkahuoneelle, osa Klubille. 22.9 on siellä klubilla ainakin yksi keikka 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tästä on nyt tyhmästi tullut Jokerien keikka-ketju, vaikka ymmärränkin, että keikka-aihe on tärkeä, mutta ei tämä enää siitä Bojanin kuvasta alkaen ole mikään heidän suhteensa fiilistelyketju ollut, ja se on minusta ikävää ja osoitus ihmisten keskimääräistä alemmasta äo:sta. Ei osata pitää ketjua puhtaana, kun joku aihe sen viereltä on liian tärkeä minälle.
Kyllä tällä jankkaamisella saat varmasti meidät kaikki ihan vakuuttumaan siitä, että bojanilla oli jo dublinissa ollessaan paha mieli siitä, mitä tuhmat ihmiset hänestä sanovat viikkoa myöhemmin. Siksi se meni possujunaan ja humaltui ja rillutteli helsingissä. Ja se irlantilainen valokuvaajakin tämän osasi ennakoida ja siksi julkisti keskarikuvan juuri kyseisenä hetkenä suomen vierailun jälkeen. Eihän tässä voi mitään muita vaihoehtoja olla! Kuka nuori mies olisi ikinä näyttänyt keskisormea kuvaajalle, jos ei olisi tosi kyseessä? Ei kukaan, ikinä missään!
Vierailija kirjoitti:
Mut monet voi vähän myöhemmin myös laittaa lippujaan myyntiin. Kun nyt on kuitenki vasta kesäkuu, keikat on syyskuussa, ja nyt on just vielä tää bromance pöhinä päällä niin ehkä joillain innostus ehtii laantua tässä välissä. Joten älkää lannistuko 💚
Joo tota mäkin mietin et voi olla et joillain innostus kerkee laantua siihen mennessä ja tälleen liputtomana sitä toivon :D Kunhan nyt ei liian monen osalta laannu :D
Joku taisi kysyä niistä pyörätuolipaikoista konserteissa? Pitää olla pyörätuolissa ja saattaja mukana. Saattaja pääsee sisään ilmaiseksi. Pyörätuoleja käyttävillä on oma katsomo turvallisuussyistä.