Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttelin Gregorin kanssa ja he tekee kaikkensa että saisivat vaihdettua keikat isompiin keikkapaikkoihin. Keikkoja eivät voi lisätä Suomeen, koska heillä on 9 keikkaa kymmenen päivän aikana viidessä eri maassa, eli hurja aikataulu 😅 Pyysi pitämään sormet ristissä, he yrittää parhaansa!
Eivätkös he siirtäneet keikat isompiin tiloihin UK:ssa? Ilmoitettiinko niistäkin etukäteen? Siis tyyliin "lisäliput tulevat myyntiin päivänä X klo X"?
Ilmoittelevat näistä varmasti omissa somekanavissa (insta, Twitter). Gregorin insta on myös hyvä tietolähde näiden suhteen.
Tiedän, mutta ilmoitettiinkohan UK-lisälipuista että "nyt on myynnissä lisälippuja" vai että "lisäliput tulevat myyntiin päivänä X klo X"? Olettaisin että jälkimmäinen?
Vierailija kirjoitti:
Nyt ku on sen vajaa pari tuntia käsitelly pettymystä ku ei saanu lippua, ni aattelin et ehkä nyt ei tarvi vielä rämpiä suossa. Keikkoihin on vielä aikaa ja voi olla et tulee sit lippuja myyntiin jossain kohtaa jos joku estyykin. Ite oon tosiaan vaan yhtä lippua vailla ku oon yksin menossa. Tampere ois itelle se ykkösvaihtoehto. Tietenki toiveissa on edelleen jos onnistuis paikan vaihto isompaan.
Harmi että monet jäivät ilman lippuja, itsekin meinasin jäädä. Muistakaa kaikki tämä sivu https://www.liputon.fi/events/91637 ja https://www.liputon.fi/events/91656 tuonne ilmeisesti saa jonkun lippuvahdinkin laitettua.
Tiketillä (jonka kautta Tavastian ja Tampereen liput myytiin) on LiputOn-palvelu, jossa voi uudelleen ostaa ja myydä muuten käyttämättömiksi jääviä lippuja.
Sinne kun rekisteröityy, niin voi asettaa vahdin. Se lähettää sähköpostiin viestin, joka ilmoittaa, kun joku haluaa myydä ko. keikoille ostamiaan tarpeettomia lippuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan vaan Hartwallille.. stadionkin vielä syyskuussa ok
Oletko ollut tynnyrissä viimeisen vuoden? Kai tajuat ettei Hartwallilla järjestetä yhtään mitään eikä ole järjestetty Ukrainan sodan jälkeen Hartwall areenan omistajien Venäjä-kytkösten takia. Sen takia kaikki isot konsertit ja kisat on siirretty Nokia areenalle tai pienempään jäähalliin.
Eiköhän se voitais pikkuhiljaa pakkolunastaa valtiolle kun natossakin ollaan, kaikki vaan ry''''n perkeleiltä pois!
Vierailija kirjoitti:
Ruotsiin ja Norjaan vielä sais lippuja? Sinne vaan reissuun...
Norja näyttäis olevan täynnä, Ruotsiin on kai tilaa.
Suomalaiset rakastaa JO:ta (Bojania :D), Kärtsärin ansiota pääosin mutta onhan ollut ihanaa löytää kuunneltavaksi itselle uutta hyvää musiikkia.
Varasin hätäpäissään Tampereelle 2 lippua, multa todennäköisesti vapautuu tuo toinen kun luulen että
esim täällä on enemmän innokkaita JO-faneja kuin mun kavereissa. Laitan vaikka tänne vinkin heti jos laitan tonne liputon-paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan että siirtävät keikat isompiin tiloihin jotta kaikki te pääsette mukaan 🙏
Turussa Logomo-saliin olisi mahtunut reippaasti enemmän porukkaa kuin tuohon Teatro-saliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta tajusin ne likaiset lautaset siinä Kärtsän ongintavideossa 🙄 Ei kovin laadukasta somekontenttia. No, tyyliin Saara Aalto ja Meri-rakas, yhdessä kun tehdään, ilman ammattilaisia, niin näyttää just kotikutoiselta.
Tää tyttis haluaa selvästi osallistua!Seuraava Maisa Torppa on syntymässä vauhdilla. Sanokaa mun sanoneen. Kolmio ei Vantaalla ei maisalle pitkään riitä.
Eiks täällä pitänyt olla spekuloimatta mitä ihmiset, joista ette tiedä mitään, tuntevat?
Samaa mieltä. Alkaa ärsyttää toi joidenkin pakkomielle tuoda ketjuun henkilö, jonka ketjun päähenkilö on pyytänyt jättämään pois julkisuudesta. Eikö tätä voisi ihan oikeesti noudattaa?
No aika tavalla kuuluu K:n elämään tää henkilö. Tavallaan vaikeaa jättää pois kaikesta, kun selkeästi tekee somesisältöjä mukana. Mutta samaa mieltä että hänen persoonaan ja henkilöön ei tarvii mennä.
En käsitä miten voi olla vaikea jättää pois kommenteista. Itse tuskin muistaisin miettiä hänen olemassaoloa ellei täällä jatkuvasti nostettais esille. En olis huomannut videoista yhtään kynttä jalkaa lautasta tai muutakaan, koska keskityn niihin päähenkilöihin.
No sama. Tää keskustelu on täynnä naisten roskaa, roskanaisia siis, joilla käytös on koko ajan tuollaista järkyttävää toksisuutta ja sen voimakeinoista oikeuttamista koska sitä omaa narsismia ei suostuta havaitsemaan.
Gf ei millään tavalla kuulu tähän juttuun, eikä ois kuulunut tähän alkujaan ja noin 750 sivun ajan kivaan ketjuun.
Sanaa mieltä!
Käsittämätöntä että joku jostain instastoorista provosoituu pöydällä olevista LAUTASISTA. Siis mitä?! :D Ja että ne lautaset tarkoittaa että gf tyrkyttää itseään esille joka välissä?Todella toksista menoa.
Kiusaamista. Pahantahtoisuutta.
Niinpä. Yhtä sairasta on pahastua siitä, että joku on huolissaan Bojanin olosta, kun tämä postasi surullisen keskisormea näyttävän kuvan Suomesta lähtönsä jälkeen. Hölmöin kommentti oli se, että niin tuntevalta muka puuttuu medialukutaito. Kun kysyin miten sanoja tämän perustelee (ja siis osoittaa, että hänellä olisi jotenkin sitä medialukutaitoa), ei tullut mitään vastausta. Eli selkeää narsistin keskustelutyyliä, jossa siitä, mitä muille puhutaan ei oteta mitään vastuuta.
Sama näkyy suhtautumisessa gf-asiaan. Täysin turha ulottuvuus, jolla ei kukaan hyväntuulinen, täysijärkinen ihminen spekuloisi sekuntiakaan, koska siitä ei mitään hyvää mieltä saa, mutta ei. Näiden psyykkisesti häiriintyneiden henkilöiden on pakko pilata ketju sillä, että vyöryttävät kaikkea pahaa ketjuun ja haukkuvat kaikkea mitä vain kykenevät.
No, ei yllätä Vauvalla yhtään kyllä. Johan meillä sai ketjussa huisin hauskaa ollakin!
Jos minä saisin määrätä, niin täällä saisi jokainen olla huolissaan mistä haluaa ja kertoa sen täällä. Vaikka huoleen ei olisi aihetta, se on todellinen huolen kokijalle. Ehkä nämä toisten viesteistä pillastuvat harvoin ovat huolissaan muista.
En ole täällä tai muuallakaan pillastunut mistään, mutta tunnustan kokevani raskaaksi sen että huolestutaan jonkun julkisuuden henkilön mielialasta yksittäisten kuvien tai postausten perusteella. Tätä kun on nähnyt että jossain fandomissa tuhat ihmistä huolestuu aivan yli äyräiden jonkun idolinsa päivityksestä ja parin kuukauden päästä käy ilmi että siinä vaan esiteltiin tulevan biisin sanoja. Toki jokainen saa huolestua mistä haluaa, mutta helposti siinä päätyy kuormittamaan itseään aivan syyttä suotta. Pitäkää mieluummin itsestänne ja läheisistänne huolta.
No voihan perse. Turkuun oli joskus 9.30 yhtäkkiä lippuja vapaana ja paniikissa klikkasin yhden lipun ja kiireellä eteenpäin. Nyt huomasin että se onkin pyörätuolipaikka? Pääsenkö omilla jaloilla sisään? :D
Luulen että todennäköisintä olisi saada Turku vaihdettua isompaan tilaan. Ja jos se viesti Gregorilta oli totta, että joulukuussa tulevat taas tänne, jos liput menevät syyskuussa, niin silloin sitten isompaa tilaa heti alkajaisiksi. Ja yksi ikärajaton joulukuulle myös!
Tavastia paikkana pysyy, arvelisin. Max saavat sinne samalle päivälle 2. keikan. Tre keikkapaikka voi todennäköisimmin kasvaa. Turusta en osaa sanoa, voipi pysyä tuollaisenaan. Sit siitä tulee kyllä mahtavan intiimi keikka :)
Vierailija kirjoitti:
No voihan perse. Turkuun oli joskus 9.30 yhtäkkiä lippuja vapaana ja paniikissa klikkasin yhden lipun ja kiireellä eteenpäin. Nyt huomasin että se onkin pyörätuolipaikka? Pääsenkö omilla jaloilla sisään? :D
Onkohan sille jotkin vaatimukset, että sen saa käyttää? Outoa jos sain kuka vaan käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsiin ja Norjaan vielä sais lippuja? Sinne vaan reissuun...
Norja näyttäis olevan täynnä, Ruotsiin on kai tilaa.
Suomalaiset rakastaa JO:ta (Bojania :D), Kärtsärin ansiota pääosin mutta onhan ollut ihanaa löytää kuunneltavaksi itselle uutta hyvää musiikkia.
Varasin hätäpäissään Tampereelle 2 lippua, multa todennäköisesti vapautuu tuo toinen kun luulen että
esim täällä on enemmän innokkaita JO-faneja kuin mun kavereissa. Laitan vaikka tänne vinkin heti jos laitan tonne liputon-paikkaan.
Seuraan siis haukkana täällä jos päätät pistää myyntiin 🙈
Paljonko tuonne tampereen olympiaan mahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Juttelin Gregorin kanssa ja he tekee kaikkensa että saisivat vaihdettua keikat isompiin keikkapaikkoihin. Keikkoja eivät voi lisätä Suomeen, koska heillä on 9 keikkaa kymmenen päivän aikana viidessä eri maassa, eli hurja aikataulu 😅 Pyysi pitämään sormet ristissä, he yrittää parhaansa!
Onko Suomi viimeinen maa kiertueella vai jatkavatko täältä vielä suoraan kiireellä jonnekkin muualle? Mun sisäinen shippari toivois, että keikkojen jälkeen ois hengailuaikaa .... vaikka toisaalta eihän se viisujen mediapyörityskään ollut esteenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomi viimeinen maa kiertueella vai jatkavatko täältä vielä suoraan kiireellä jonnekkin muualle? Mun sisäinen shippari toivois, että keikkojen jälkeen ois hengailuaikaa .... vaikka toisaalta eihän se viisujen mediapyörityskään ollut esteenä.
Tällä hetkellä vika keikka mikä näkyy Jokereiden instan kiertuekuvassa on Tampere 22.9.
Toki voi tulla lisää mutta tuossa on 18-22.9. joka päivä keikat niin luulisi että tuon Tampereen jälkeen olisi vapaata.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko tuonne tampereen olympiaan mahtuu?
500
Vierailija kirjoitti:
Tavastia paikkana pysyy, arvelisin. Max saavat sinne samalle päivälle 2. keikan. Tre keikkapaikka voi todennäköisimmin kasvaa. Turusta en osaa sanoa, voipi pysyä tuollaisenaan. Sit siitä tulee kyllä mahtavan intiimi keikka :)
Joo mäkin arvelen että Tavastia pysyy... pliis toinen keikka Tavastialle. 😭 Tuo Tavastian keikka alkaa samaan aikaan kuin Käärijälläkin alkoi, joten varmaan aikataulullisesti ihan mahdollista vetää toinen keikka heti perään?
Vierailija kirjoitti:
Kunnostaan vielä sitä Bojanin keskisormikuvaa, niin en saa siitä kyllä mitään muuta vikaa, kuin loukkaantumisen kiusaajia kohtaan.
Ihmettelen, miten vähän asian pohtiminen täällä kiinnostaa, meinaan asia on suoraan verrannollinen Bojanin ja Käärijän suhteestaan jatkossa yleisölle antamaan sisältöön ja sen laatuun.
Tästä on nyt tyhmästi tullut Jokerien keikka-ketju, vaikka ymmärränkin, että keikka-aihe on tärkeä, mutta ei tämä enää siitä Bojanin kuvasta alkaen ole mikään heidän suhteensa fiilistelyketju ollut, ja se on minusta ikävää ja osoitus ihmisten keskimääräistä alemmasta äo:sta. Ei osata pitää ketjua puhtaana, kun joku aihe sen viereltä on liian tärkeä minälle.
Siis ton alun pitäisi olla: kun katson ja vibaa, ei vikaa 😑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä vika keikka mikä näkyy Jokereiden instan kiertuekuvassa on Tampere 22.9.
Toki voi tulla lisää mutta tuossa on 18-22.9. joka päivä keikat niin luulisi että tuon Tampereen jälkeen olisi vapaata.
Oon tässä jutellut hyvän tovin Gregorin kanssa ja eivät voi tosiaan keikkoja lisätä Suomeen, heillä on ihan tosi tiukka aikataulu tuossa kun vetävät 10 päivän sisällä 9 keikkaa viidessä eri maassa. Mutta sen sijaan tekevät kaikkensa että saisivat keikkapaikkoja muutettua isompiin ja niin lisää lippuja myyntiin. Ilmoittelevat heti muutoksista jos sellaisia tulee
Nyt ku on sen vajaa pari tuntia käsitelly pettymystä ku ei saanu lippua, ni aattelin et ehkä nyt ei tarvi vielä rämpiä suossa. Keikkoihin on vielä aikaa ja voi olla et tulee sit lippuja myyntiin jossain kohtaa jos joku estyykin. Ite oon tosiaan vaan yhtä lippua vailla ku oon yksin menossa. Tampere ois itelle se ykkösvaihtoehto. Tietenki toiveissa on edelleen jos onnistuis paikan vaihto isompaan.