Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiiii. En saanut vaikka olin tikkana paikalla. Menipä todella nopsaan liput!
Minkä paikan liput?
Kaikkien paikkojen liput, olin valmis menemään mihin vaan, mutta 2 min yli kaikki oli loppu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis laittanut lipun hinnaksi 200e niin me mammat oltais päästy!
Minkä hintasia oli?
25 euroo tavastialle
Ihan käsittämättömän halpa. Meinaan itse olen aina katsonut tätä ennen vain isoja maailmantähtiä tai kotimaan suosituimpia artisteja niin ne hinnat liikkuu aika eri sfääreissä.
Minua niin harmittaa kaikkien teidän puolesta, jotka ette saaneet lippua. Toivottavasti näitä lippuja ei kukaan trokaamista varten hamstrannut ostoskoriin maksimimäärää. Pöh. Menivät liput kyllä niin kuumille kiville, että olisi tätäkään ihan uskonut näkeväni. Iloinen tietysti omasta puolestani, mutta suruinen liputtomien puolesta. Minua taisi auttaa konttorilla oleminen, älyttömän hyvät nettiyhteydet, ammattilaisen kone ja etukäteen Tiketin tilille kirjautuminen. En olisi uskaltanut lippuostoksille kotoa käsin puhelimella.
Mäkään en saanut! Olin tyhmä ja yritin kännykällä, olisi pitänyt heti koneella.
Laittakaa pliis Rekolle viestiä, että lisäkeikkaa tarvitaan. Tampereelle vielä toinen tuohon perään
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä bojan näyttää iloiselta pääsevän takaisin Suomeen ja nähdä Jereä myös
Oli ihanaa nähdä hänet noin iloisena ja puhumassa suomea, kun itse pessimistinä luulin, ettei hän halua kuulla meistä enää 🥰
Vierailija kirjoitti:
Turkuun on vielä lippuja
Just laitoin ostoskoriin 2 lippua ja olisin voinut ne ostaa, mutta turku on liian kaukana. Kun poistin liput, niin en enää uudestaan niitä saanut. Eli loppuunmyyty!
Hienoa Jokerit🔥
Liput ihan liian halpoja!! 25e/lippu, haloo!
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa pliis Rekolle viestiä, että lisäkeikkaa tarvitaan. Tampereelle vielä toinen tuohon perään
Yritin molemmilla. Koneella ja kännyllä heti yhdeksältä. En saanut.
Vierailija kirjoitti:
mieluummin siirtäis isommille paikoille, ainakin TUrussa vois olla se koko Logomo sali. Aika rankkaa vetää monta keikkaa illassa
Vierailija kirjoitti:
Oho, menipä eilisillan arvaukset pahasti pieleen että liput menisivät 2-8 tunnissa. Eli ne on menneet 2-8 minuutissa! 😲😲😲 Huh huh! Saisipa nähdä nyt Gregorin ilmeen.
Näitä viestejä lukiessa tunnen olevani äärettömän onnekas, koska sain kaksi lippua Tampereelle. Toivon todella lisäkeikkoja isommille areenoille pian, että te kaikki ihanat kanssapuutarhurit pääsette keikalle myös. Varmasti tulee kyllä lippuja myyntiin somessa vielä jonkun verran näihinkin eli älkää vaipuko vielä epätoivoon.
Et ansainnut lippuja, antaisit ne mieluummin jollekin oikealle fanille
Tampereelle saapuu syyskuussa tämä täti!
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan sanoa, mistä tuo on kiinni että saako liput vai ei kun sivuilla on paljon ruuhkaa? Onko siinä joku kikka että pitää tajuta päivittää sivu just 1-3 sekuntia ennen, täsmälleen tasalta vai mikä? Vai onko se täysin tuurista kiinni?
Itse sain liput ja päivittelin koko ajan jo pari minuuttia ennen klo 9. Ennen 9 sisäänkirjautuminen sivulle. Ja muistaa, ettei päivitä enää kun sivu latautuu, koska muuten joudut takaisin jonon perälle. Oon myös huomannut, että pöytäkoneella/läppärillä toimii yleensä paremmin kuin puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritin molemmilla. Koneella ja kännyllä heti yhdeksältä. En saanut.
sama, olin kirjautuneena myös hyvissä ajoin. Tuurista ilmeisesti kiinni
Vierailija kirjoitti:
Siinä on jo viiden päivän keikkaputki matkustamisineen. Mieluummin keikkapaikan vaihto isompaan joko Turussa tai Tampereella. Bändin pitää saada rentoutua ja bilettää Suomessa loppuviikonloppu niin ei enää kuudetta peräkkäistä konserttipäivää.
Pian alkaa Tukholman myynti.
Vierailija kirjoitti:
Minua niin harmittaa kaikkien teidän puolesta, jotka ette saaneet lippua. Toivottavasti näitä lippuja ei kukaan trokaamista varten hamstrannut ostoskoriin maksimimäärää. Pöh. Menivät liput kyllä niin kuumille kiville, että olisi tätäkään ihan uskonut näkeväni. Iloinen tietysti omasta puolestani, mutta suruinen liputtomien puolesta. Minua taisi auttaa konttorilla oleminen, älyttömän hyvät nettiyhteydet, ammattilaisen kone ja etukäteen Tiketin tilille kirjautuminen. En olisi uskaltanut lippuostoksille kotoa käsin puhelimella.
Minäkin olin koneelta kirjautuneena valmiiksi. Ei auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis laittanut lipun hinnaksi 200e niin me mammat oltais päästy!
Minkä hintasia oli?
25 euroo tavastialle
Ihan käsittämättömän halpa. Meinaan itse olen aina katsonut tätä ennen vain isoja maailmantähtiä tai kotimaan suosituimpia artisteja niin ne hinnat liikkuu aika eri sfääreissä.
No ei klubikeikoille juuri tuon kalliimpia lippuja myydä, etenkin jos olet suht pikkubändi. Areenakeikoilla jo kulut ovat eri luokkaa.
Reko ehti jo hämmästyä. Olisin halunnut nähdä videolla sen reaktion.
Ja jotkut epäili, ettei saa myytyä noita kun alaikäiset ei pääse. Tosi nopeasti meni! Toivotaan, että vaihtavat isompiin paikkoihin.