Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Eiiii. En saanut vaikka olin tikkana paikalla. Menipä todella nopsaan liput!
Samat sanat 😲!! Voisikohan Tampereen keikan siirtää hieman isommalle areenalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huimaa, jos liput menee tuota tahtia. Kyseessä on slovenialainen bändi, josta yksikään suomalainen ei tainnut tietää mitään vielä muutama kuukausi sitten 😲
Ens kerralla suoraan jäähallikeikalle ja muille isommille areenoille.
Jäähallin Black Box voisi olla hyvä?
No jos kysyntä tätä luokkaa, niin koko jäähalli vaan eikä rajattua tilaa.
Olis laittanut lipun hinnaksi 200e niin me mammat oltais päästy!
Konsertit myyty loppuun 10 minuutissa!
Logomon pienimpään kopperoon laitettu keikka, ei ihme että loppuunmyyty. Bändi tulee ulkomailta, mitä ne ajatteli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat 😲!! Voisikohan Tampereen keikan siirtää hieman isommalle areenalle?
Sen vois siirtää vaik Pakkahuoneelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huimaa, jos liput menee tuota tahtia. Kyseessä on slovenialainen bändi, josta yksikään suomalainen ei tainnut tietää mitään vielä muutama kuukausi sitten 😲
Ens kerralla suoraan jäähallikeikalle ja muille isommille areenoille.
Jäähallin Black Box voisi olla hyvä?
No jos kysyntä tätä luokkaa, niin koko jäähalli vaan eikä rajattua tilaa.
Stadion mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä paikan liput?
Kaikki kai ne meni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti. En sit saanut. "Ei löytynyt tarpeeksi vapaita lippuja."
Sama, vaikka olin heti ysiltä kärkyllä 😭
En saanut, heti ysiltä kahdella laitteella ostamassa.
Heh venailen vaan Gregoryn ja JO reaktiota, kun kuulevat et liput menneet minuuteissa. Luulis et ainakin ton Turun voi siirtää isompaan saliin?
Oon jotenkin tosi onnellinen jokereiden puolesta, et näin nopeesti meni liput. Vaikka tietty harmittaa, ettei kaikille riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Minkä hintasia oli?
Vierailija kirjoitti:
Logomon pienimpään kopperoon laitettu keikka, ei ihme että loppuunmyyty. Bändi tulee ulkomailta, mitä ne ajatteli.
Eihän ne voineet tietää, että suosio on näin rajua. Etenkin kun alaikäiset on vielä rajattu pois.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen kohdalla luki että loppuunvarattu ;( Olin heti kun kello löi ysin kytiksellä ja päivitin ja sain tuon ostopainikkeen näkyville, mutta sit mun kone kai tilttasi kriittisellä hetkellä kun en mitään ei tapahtunut kun painoin siitä. No sitten päivitin sivun uudestaan, olin jonossa jotain 5 min ja sitten tuli tuo loppuunvarattu-ilmoitus. 20 lippua sai yksi henkilö ostaa??? Miksi? 2 olisi ollut oikea määrä.
Rekon pitää selkeästi siirtää tämä Nokia Areenalle. 😂
Toi 20 lippua/hlö on kyllä ihan törkeä. Pitäisi olla 2.
Mutta itse olen tyytyväinen tähän, jos kaikki eivät pääse, kun tässä ketjussa on oltu niin inhottavia, että itseltäni meni maku koko fanitukseen. Tai siis isoiten se meni siitä, että Bojan julkaisi sen niin sydäntäriipaisevan surullisen kuvan ja en tiedä vieläkään, millaiset heillä nyt on välit K:n kanssa.
Ja en ois jaksanut mitään tuntien jonotusta keikkapaikalla, enkä taas toisaalta huonoa paikkaa ilman näkyvyyttä.
Saati tätä madnessia minkä verran tää seurailu vie energiaa.
Et ihan hyvä näin, ellei sitten ilmoiteta uutta, isompaa konserttia tähän perään vielä. Mitä isompi se ois, sen parempi se ois mulle ja ei mielellään se eka keikka. Kun huomaavat millaisen ihanan vastaanoton saavat, rentoutuvat sille tokalle keikalle enemmän :)
Osaako kukaan sanoa, mistä tuo on kiinni että saako liput vai ei kun sivuilla on paljon ruuhkaa? Onko siinä joku kikka että pitää tajuta päivittää sivu just 1-3 sekuntia ennen, täsmälleen tasalta vai mikä? Vai onko se täysin tuurista kiinni?
Oho, menipä eilisillan arvaukset pahasti pieleen että liput menisivät 2-8 tunnissa. Eli ne on menneet 2-8 minuutissa! 😲😲😲 Huh huh! Saisipa nähdä nyt Gregorin ilmeen.
Näitä viestejä lukiessa tunnen olevani äärettömän onnekas, koska sain kaksi lippua Tampereelle. Toivon todella lisäkeikkoja isommille areenoille pian, että te kaikki ihanat kanssapuutarhurit pääsette keikalle myös. Varmasti tulee kyllä lippuja myyntiin somessa vielä jonkun verran näihinkin eli älkää vaipuko vielä epätoivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä hintasia oli?
25 euroo tavastialle
Vierailija kirjoitti:
Ostin vahingossa kaksi lippua Tavalle, vaikka oon ihan varma että valitsin vain yhden, maksuvaiheessa vasta huomasin. Joten multa ainakin tulee yksi ylimääräinen lippu myyntiin jossain vaiheessa, ellen nyt löydä jotain kaveria mukaan. Yksin olin lähtökohtaisesti menossa.
Hienosti valehtelet.
Minkä paikan liput?