Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
20141/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko loppuunvaratulla ja loppuunmyydyllä joku ero? Kysyy nimim. epätoivoinen liputon

Vierailija
20142/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tavalle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20143/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olis laittanut lipun hinnaksi 200e niin me mammat oltais päästy!

Minkä hintasia oli?

25 euroo tavastialle

Ihan käsittämättömän halpa. Meinaan itse olen aina katsonut tätä ennen vain isoja maailmantähtiä tai kotimaan suosituimpia artisteja niin ne hinnat liikkuu aika eri sfääreissä.

No ei klubikeikoille juuri tuon kalliimpia lippuja myydä, etenkin jos olet suht pikkubändi. Areenakeikoilla jo kulut ovat eri luokkaa.

Ai meetsä sinne sitä klubia katsomaan? Mä maksan kyllä ihan näkemäni bändin mukaan, en paikan seinien.

Idiootti. Näytä mulle artisti tai bändi jonka liput Suomessa olleet 100€? Niitä ei ole.

Areenakeikoilla kuluja tulee helvetisti isommasta tilavuokrasta, henkilöstön määrästä, muista kuluista, isommasta lavatekniikasta ym. Mitään näitä ei pikkuklubilla ole.

No esim GN'R Kantolassa Hämeenlinnassa oli jotain 97€. Toi on ihan perushinta maailmantähtien keikkalipuista. Mut mitä sä siitä tajuaisit, jos kuuntelet jotain euroviisutähtiä.

Vierailija
20144/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sittenkin liput Tavastialle! Ihanaa :)

Vierailija
20145/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin vahingossa kaksi lippua Tavalle, vaikka oon ihan varma että valitsin vain yhden, maksuvaiheessa vasta huomasin. Joten multa ainakin tulee yksi ylimääräinen lippu myyntiin jossain vaiheessa, ellen nyt löydä jotain kaveria mukaan. Yksin olin lähtökohtaisesti menossa. 

Hienosti valehtelet.

Nykyajassa on raskasta se, että kaikkien oletetaan valehtelevan. Olen tuon ap kommentin kirjoittaja, ja olen edelleen ihan varma, että valitsin vain yhden lipun, mutta maksuvaiheessa oli kaksi. En tiedä sitten tärisikö kädet kriittisellä hetkellä tms että tuli jotenkin toinen klikkaus siihen. Mutta yhtä olin ostamassa, sori jos tämäkin asia nyt jonkun maailmaa järkytti.  

Vierailija
20146/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää uudelleen yrittämään, sain äsken ostettua liput

Vierailija
20147/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko loppuunvaratulla ja loppuunmyydyllä joku ero? Kysyy nimim. epätoivoinen liputon

Ihmisillä voi olla monella selaimella ostoskorissa liput, jolloin ne on asetettu varatuksi. Kun sitten ihmiset poistavat turhaan "varaamiaan" lippuja ostoskorista ilman ostamista niin niitä tipahtelee välillä takaisin myyntiin. Tulkitsen että kaikkia ei ole vielä myyty

Vierailija
20148/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin vahingossa kaksi lippua Tavalle, vaikka oon ihan varma että valitsin vain yhden, maksuvaiheessa vasta huomasin. Joten multa ainakin tulee yksi ylimääräinen lippu myyntiin jossain vaiheessa, ellen nyt löydä jotain kaveria mukaan. Yksin olin lähtökohtaisesti menossa. 

Hienosti valehtelet.

Nykyajassa on raskasta se, että kaikkien oletetaan valehtelevan. Olen tuon ap kommentin kirjoittaja, ja olen edelleen ihan varma, että valitsin vain yhden lipun, mutta maksuvaiheessa oli kaksi. En tiedä sitten tärisikö kädet kriittisellä hetkellä tms että tuli jotenkin toinen klikkaus siihen. Mutta yhtä olin ostamassa, sori jos tämäkin asia nyt jonkun maailmaa järkytti.  

Turha selitellä enää

Vierailija
20149/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi se possujunaan osallistuminen sittenkin olla kannattavaa Bojanille😆

Vierailija
20150/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis peruvatko jotkut ostojaan jo nyt vai mistä niitä lisälippuja putkahtelee? Enhän mä nyt koko päivää voi päivittää Tiketin sivua... aaaargh

Vierailija
20151/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäis osata olla ilonen poikien puolesta, mut kyl täs aika pettyny olo on ku ei saanu lippua :``(

Enemmän olisi harmittanut, jos liput eivät olisi menneet kaupaksi ollenkaan.

Vierailija
20152/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen yrittånyt koko hemmetin ajan, loppuu varattua näyttää😩😩

Vierailija
20153/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan Tavastialle saa! Heti tulee teksti, että loppuunvarattu, eikä aukea minkäänlaista lipunostovalikkoa. Onneksi mua ei todellakaan haittaa, jos en saa lippua.

Vierailija
20154/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä taas kyse täällä tänä aamuna. Minä ainakin ihan sekaisin ja hullu ja epätasapainoinen ja ihan kaikkea mistä syytetään, Bojanista. Tunnustan. 🥰

Mun unessa se vihdoinkin tapahtui.🥰 Nimittäin Janilta putosi housut, en voisi olla tämän onnellisempi.

Vierailija
20155/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä voi olla monella selaimella ostoskorissa liput, jolloin ne on asetettu varatuksi. Kun sitten ihmiset poistavat turhaan "varaamiaan" lippuja ostoskorista ilman ostamista niin niitä tipahtelee välillä takaisin myyntiin. Tulkitsen että kaikkia ei ole vielä myyty

Ainakin Tiketin sivuilla on vain nämä vaihtoehdot lipputilanteelle: saatavilla, enää rajoitetusti, vain muutamia ja loppuunvarattu. Ei ole erikseen loppuunmyyty-vaihtoehtoa.

Vierailija
20156/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi se possujunaan osallistuminen sittenkin olla kannattavaa Bojanille😆

Ootko tyhmä? Se oli Carpe Diemissä paljon ihanampi.

Vierailija
20157/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi universumin tapa kertoa puutarhurimammoille et juna meni jo, nyt jatketaan muuta elämää ja lopeteteen tää hullunmylly. Oikeesti.

Vierailija
20158/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän musiikki on paljon parempaa.

Vierailija
20159/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä vielä jäljellä, sivut ovat vaan ruuhkautuneet! Go for it!

Vierailija
20160/123801 |
16.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni sai lipun?

Sain lipun: peukku ylös

En saanut: peukku alas

Ketju on lukittu.