Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Turkuunkaan enää
Siis ei voi olla totta!
Lyön vetoa, että Sampitar sai taas jotenkin "tuurilla" lipun kaikille keikoille.
Pakko saada lisäkeikka tai isompi keikka paikka 😭
Vierailija kirjoitti:
Aika huimaa, jos liput menee tuota tahtia. Kyseessä on slovenialainen bändi, josta yksikään suomalainen ei tainnut tietää mitään vielä muutama kuukausi sitten 😲
Oletko vähän yksinkertainen? Ei bändiä slovenialaisuudella myydä, vaan Käärijän seksikkyydellä, kun se oli Bojanin kanssa ja tietty Bojanin osuudella asiaan myös.
Vierailija kirjoitti:
Pakko saada lisäkeikka tai isompi keikka paikka 😭
Mietin ihan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika huimaa, jos liput menee tuota tahtia. Kyseessä on slovenialainen bändi, josta yksikään suomalainen ei tainnut tietää mitään vielä muutama kuukausi sitten 😲
Ens kerralla suoraan jäähallikeikalle ja muille isommille areenoille.
Toivotaan että siirtävät keikat isompiin tiloihin jotta kaikki te pääsette mukaan 🙏
Vierailija kirjoitti:
Tavastia loppuunvarattu enkä päässyt edes laittamaan yhtä lippua ostoskoriin. Haistakaa v-tt-uu kaikki
Kohta niitä tulee myyntiin somessa, keikka on vasta syyskuussa.
Nyt kyllä hieman ärsyttää tuo että jotkut oli kertomansa mukaan saanut kaikille keikoille liput ja osa ei yhdellekään vaikka halusi..
Jäin myös ilman lippua, ehkä hyvä näin. Pitää keksiä elämään pikkuhiljaa muuta sisältöä. Jos jäisi hyppäisi seuraavasssa satamassa kapsäkkeineen ulos ja ajatkaisi sitä ihan oikeaa elämää vaihteeksi..
Leila
Joo en saanu mäkään lippua :(
Ostin vahingossa kaksi lippua Tavalle, vaikka oon ihan varma että valitsin vain yhden, maksuvaiheessa vasta huomasin. Joten multa ainakin tulee yksi ylimääräinen lippu myyntiin jossain vaiheessa, ellen nyt löydä jotain kaveria mukaan. Yksin olin lähtökohtaisesti menossa.
liput saatu tavastialle en kestä!
Eiiii. En saanut vaikka olin tikkana paikalla. Menipä todella nopsaan liput!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vantaan kaupungin instastoorissa todella wholesome-kontenttia Jerestä!
Ihana!
https://instagram.com/vantaankaupunki?igshid=ZWQyN2ExYTkwZQ==
Kiitos! Toi oli menny multa ohi. Noi lapset on suloisia ja varmasti ollut iso juttu tavata Käärijä.
Mahtaako noi ipanat miettiä että vilahtiko gf taustalla. Eivät.
Otetaas oppia heistä, jookos?
Vilahtaako siellä muuten vihreät kynnet Jeren vieressä kahvipöydässä...vilahtaa!!!
Tampereen kohdalla luki että loppuunvarattu ;( Olin heti kun kello löi ysin kytiksellä ja päivitin ja sain tuon ostopainikkeen näkyville, mutta sit mun kone kai tilttasi kriittisellä hetkellä kun en mitään ei tapahtunut kun painoin siitä. No sitten päivitin sivun uudestaan, olin jonossa jotain 5 min ja sitten tuli tuo loppuunvarattu-ilmoitus. 20 lippua sai yksi henkilö ostaa??? Miksi? 2 olisi ollut oikea määrä.
Rekon pitää selkeästi siirtää tämä Nokia Areenalle. 😂
Vierailija kirjoitti:
Ei helvetti. En sit saanut. "Ei löytynyt tarpeeksi vapaita lippuja."
Sama, vaikka olin heti ysiltä kärkyllä 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ens kerralla suoraan jäähallikeikalle ja muille isommille areenoille.
Jäähallin Black Box voisi olla hyvä?
Vierailija kirjoitti:
Ekoja kertoja ketjussa. Ootteko te kaikki noin epätasapainoisia kuin mitä viimeisten viestien perusteella voisi kuvitella?
No en tiedä olenko normaali, mutta en ainakaan ole noin epätasapainoinen.😂 Toisaalta ei saisi nauraa, koska mielenterveysongelmat ovat vakava ja kasvava ilmiö Suomessa. Se näkyy joskus näissä ketjuissakin.
Ei ole. Ei se enää suhtaudu Jereen silleen kuin viime viikonloppuna, se on keskarikuvan takia jo nähty. Keskari i ollut Jerelle, mutta Jere jätti Bojanin ihan bussin alle somen suhteen, niin Bojan varmaan haluaa nyt pitää kaikissa noissa hassutteluissa etäisyyttä Jereen.