Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mitä helvetin järkeä laittaa noin pieniin paikkoihin keikkoja kun varmasti tiedossa on että ne tulee menemään heti??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis laittanut lipun hinnaksi 200e niin me mammat oltais päästy!
Minkä hintasia oli?
25 euroo tavastialle
Ihan käsittämättömän halpa. Meinaan itse olen aina katsonut tätä ennen vain isoja maailmantähtiä tai kotimaan suosituimpia artisteja niin ne hinnat liikkuu aika eri sfääreissä.
No ei klubikeikoille juuri tuon kalliimpia lippuja myydä, etenkin jos olet suht pikkubändi. Areenakeikoilla jo kulut ovat eri luokkaa.
Ai meetsä sinne sitä klubia katsomaan? Mä maksan kyllä ihan näkemäni bändin mukaan, en paikan seinien.
Anteeksi, mutta menikö Logomon liput oikeasti jo? Vai tulevatko ne myyntiin myöhemmin? Yritin äsken ostaa sinne liput, mutta niitä ei ole myynnissä. Myöhästyinkö oikeasti?🤣 Hyvä siis Jokereille, mutta ehkä kannattaisi harkita sitä isompaa salia.
Tavalle on lippuja vielä, uskokaa!
En saanu Tavastialle lippuja 😭 mutta Tampereelle. No ei se haittaa, perjantai on hyvä päivä olla keikalla. Tavastian keikkaan en päässyt mitenkään läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mäkään en saanut! Olin tyhmä ja yritin kännykällä, olisi pitänyt heti koneella.
Laittakaa pliis Rekolle viestiä, että lisäkeikkaa tarvitaan. Tampereelle vielä toinen tuohon perään
Siinä on jo viiden päivän keikkaputki matkustamisineen. Mieluummin keikkapaikan vaihto isompaan joko Turussa tai Tampereella. Bändin pitää saada rentoutua ja bilettää Suomessa loppuviikonloppu niin ei enää kuudetta peräkkäistä konserttipäivää.
En mä usko, että ne täällä bilettää. Saapuvat 20.9 ja lähtevät 23.9.
Vierailija kirjoitti:
Reko ehti jo hämmästyä. Olisin halunnut nähdä videolla sen reaktion.
Joku vois sanoa sille, et oli kyllä nopeammin kuin 10min. Parissa minuutissa menivät.
Vierailija kirjoitti:
Turun sain heti, vaikka vähän sähläsin kirjautumisen kanssa.
Mä en saanut. Mua vähän huvittaa, että kaikki meni alle vartissa. Hyvä Jokerit.👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis laittanut lipun hinnaksi 200e niin me mammat oltais päästy!
Minkä hintasia oli?
25 euroo tavastialle
Ihan käsittämättömän halpa. Meinaan itse olen aina katsonut tätä ennen vain isoja maailmantähtiä tai kotimaan suosituimpia artisteja niin ne hinnat liikkuu aika eri sfääreissä.
No ei klubikeikoille juuri tuon kalliimpia lippuja myydä, etenkin jos olet suht pikkubändi. Areenakeikoilla jo kulut ovat eri luokkaa.
Ai meetsä sinne sitä klubia katsomaan? Mä maksan kyllä ihan näkemäni bändin mukaan, en paikan seinien.
Idiootti. Näytä mulle artisti tai bändi jonka liput Suomessa olleet 100€? Niitä ei ole.
Areenakeikoilla kuluja tulee helvetisti isommasta tilavuokrasta, henkilöstön määrästä, muista kuluista, isommasta lavatekniikasta ym. Mitään näitä ei pikkuklubilla ole.
Nyt vapautu tampereelleki taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reko ehti jo hämmästyä. Olisin halunnut nähdä videolla sen reaktion.
Joku vois sanoa sille, et oli kyllä nopeammin kuin 10min. Parissa minuutissa menivät.
5 minuutissa menivät, saakeli soikoon.
Vierailija kirjoitti:
Tavalle on lippuja vielä, uskokaa!
Joo näyttää, että niitä on vapautunut lisää. Nyt äkkiä ostamaan!
Älkää luovuttako vielä, itse sain just liput Tampereelle vaikka sivu näytti useaan kertaan loppuunmyytyä! Päivittäkää sivua niin saattaa tulla se lippuvalinta esiin
Mäkin olin kirjautuneena hyvissä ajoin mut ei onnistunut puhelimella.
Koneellakaan ei sit enää onnistunut, kun oli ruuhkaa. Jostain syystä jätin kuitenkin koneella lippukaupan välilehden auki, refreshailin, ja yhtäkkiä onnistuikin lipun osto Turkuun! Se ei ollut mun ykkösvaihtoehto mutta sentään sain lipun.
Eli ehkä kandee jäädä linjoille roikkumaan ja yrittämään.
Sillon 23. päivä voisivat vielä vetästä jäähallikeikan ja varmasti tulisi täyteen sekin
Pitäis osata olla ilonen poikien puolesta, mut kyl täs aika pettyny olo on ku ei saanu lippua :``(
Moni nyt jää ilman lippuja, ku eivät uskoneet mua!
Mitäs helvettiä sain yhden lipun tavalle nyt kun otin ympäristölipun.
Se promoaa keikkojaan, haloo!!!! Ei toi vielä kerro mitään hänen väleistään Jereen nyt.