Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ei helvetti. En sit saanut. "Ei löytynyt tarpeeksi vapaita lippuja."
Luki loppuunvarattu Tampere?
Mulla pyörittää Tiketin sivulla että *sivulla on paljon asiakkaita. Pääset ostamaan lipun hetken kuluttua* ja tätä siis nyt noin 4min kestänyt.
En edes ehkä mene keikalle mutta ostan ehkä lipun jos toi tosta menee läpi.
Ei oo totta, en saanut lippua!!!
Vierailija kirjoitti:
Haha
en saanu lippuja :(, vaikka olin heti kytiksellä..
Vierailija kirjoitti:
Totta? Vai onko sivut vaan tukossa?
No huh myytiinkö ne minuutissa loppuun 😅
Vierailija kirjoitti:
En löytänyt tiketistä Turun lippuja edes silloin, kun sinne vielä jotenkin pääsi eli ennen klo 9.
Turun lippuja lippu.fi:ssä
Syke 200 ja lippu Tampereelle plakkarissa. Siis mä tein sen! Olen lähdössä keikalle yli kymmenen vuoden tauon jälkeen (festareita ei lasketa, menevät eri momentilta), eikä hävetä yhtään.
En ymmärrä miten toi toimii. Kahdeksasta asti oon ollut kirjautuneena Tikettiin ja päivitin sivun monta kertaa just ennen klo 9 ja tasan klo 9. Silti en ehtinyt. Siihen tuli vain se "Sivulla on paljon asiakkaita" jne. Tuurista kiinni vain?
Kaikki keikat loppuunmyyty. Nyt Grekor isommat tilat!!
Pääsin läpi 9.05 mutta kaikki liput oli jo menneet Tavastialle 😕
Ei ollut mahdollisuutta olla koneella, niin oli pakko yrittää puhelimella ja ei tosiaan päästänyt ollenkaan läpi. Ei lippua...
Turun sain heti, vaikka vähän sähläsin kirjautumisen kanssa.
Tavastian keikka loppuunvarattu.
Tavastia loppuunvarattu enkä päässyt edes laittamaan yhtä lippua ostoskoriin. Haistakaa v-tt-uu kaikki
Aika huimaa, jos liput menee tuota tahtia. Kyseessä on slovenialainen bändi, josta yksikään suomalainen ei tainnut tietää mitään vielä muutama kuukausi sitten 😲
Jee liput Tavastialle hallussa, vaikka sivut olikin ihan tukossa! 🤩