Miten kunnollinen ruma mies löytää tyttöystävän?
Haluaako naiset edes kunnollista miestä joka ei juo viinaa eikä käy baareissa?
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
"Ulkonäkö ei ole useimmille niin tärkeää kuin tältä palstalta voisi luulla."
Pätee varsinkin miehiin. Todella monen näköiset miehet kelpaavat naisille kunhan muut asiat ovat kunnossa ja mies mukava ja sosiaalinen. Sanoisin että vaatimattoman näköisen naisen markkinat ovat vielä paljon huonommat kuin vaatimattoman miehen koska miehet pariutuvat enemmän seksi edellä joten mies vaatii sitä haluttavuutta enemmän jo ihan pelkässä ulkonäössä eikä niin usein ala haluta naista koska tämä on "hyvä tyyppi".
Tätä on kyllä vaikea uskoa, kun omaa kaveripiiriäni nuoruudesta asti mietin. Minusta avainsanat on aina olleet avoin, iloinen ja sosiaalinen. Sellaiset naiset on löytäneet seuraa helposti, vaikkei olisi kummoisen näköisiäkään. Sen sijaan jotkut jopa varsin kauniit on kärsineet vaikeuksista löytää ketään, jos on esim. hyvin introverttejä eivätkä juuri käy missään ja jos käyvätkin niin lähinnä vaivautuneen näköisenä ovat jossain nurkassa, näyttäen siltä että olisin jossain muualla mieluummin. Opiskeluaikana bileporukassa usein oli yksi fysiikkaa opiskellut nainen, joka minusta oli aivan valtavan kaunis, mutta olemus oli ujouden ja introverttiyden takia hyvin torjuva, ja jos joku sitten tulikin juttelemaan, ei hän osannut siitä vaan vieraan kanssa sujuvasti niitä näitä jutella, minkä miehet tulkitsi epäkiinnostukseksi. Porukan paljon vaatimattomamman näköisillä iloisilla höpöttäjillä oli vientiä paljon enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Niin, no mutta kun suurin osa niistä ulkonäöllisesti vajavaisistakin on myös älynsä ja luonteensa puolesta ihan tavallisia. Ei valtavan älykkäitä tai poikkeuksellisen hauskoja.
Varsinkin hauskuus on sellainen persoonien yhteensopivuusjuttu enemmänkin, ei niin että joku olisi objektiivisesti hauska ja toinen ei. Esim. luulen, että tuota minun miestäni monet pitää erittäinkin kuivana tyyppinä, mutta minusta hän on superhauska. Hänen huumorinsa on niin erikoista ettei kaikki sitä edes huumoriksi tajua.
Se pääpointti on siis, että täytyy tutustua naisihmisiin, ja kun tutustuu, niin ulkonäöstä riippumatta sieltä voi löytyä sellainen ihmisenä yhteensopivan oloinen, jonka kanssa on helppo olla ja jutella. Siitä voi hyvinkin syntyä ihastuminen ja suhde, ja objektiivisesti aivan tavallinen mies olla sen ihastuneen silmissä aivan ihana. Kyse on yhteensopivuudesta, ei niinkään siitä että pitäisi olla joitain huippu
Niin, olen sitä mieltä että jos ulkonäkö on sellainen mikä ei ketään viehätä, niin molempien sukupuolien pitää tyytyä suhteeseen jossa seksuaalinen vetovoima ei ole isossa roolissa. Kun katson vaikka itseni tasoisten miesten kuvia niin koen lähinnä vastenmielisyyttä. Sama varmasti toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Just sellaisen miehen moni nainen haluaa. Kunnollisen. Mutta kunnolliselle miehelle ei kunnollinen nainen läheskään aina kelpaa.
Tartun tähän sanaan "kunnollinen". Kuten aloittaja asian määrittelee, hänen mielestään kunnollisuus tai "ei-kunnollisuus" määritellään sen mukaan käykö baarissa tai juoko viinaa.
Tunnen itse parikin näillä kriteereillä "kunnollista" miestä, jotka:
-eivät pidä huolta hygieniastaan
-eivät osaa pukeutua asianmukaisesti
-koti on kuin sikolätti
-eivät viitsi panostaa työelämässä menestymiseen
-eivät osaa käyttäytyä
-ovat sekopäisiä uskonnoissaan ja salaliittoteorioissaan
-tuomitsevat muita ja kehuvat itseään kunnollisiksi, koska käyvät kirkossa mutta eivät baarissa
-pitävät pinnallisina naisia, jotka eivät heitä huoli
Vika on naisissa ja muissa miehissä, ei heissä itsessään. Tyypillisiä incelejä siis.
Toisaalta tunnen montakin "ei-kunnollista", jotka ovat yllä kirjoitetun vastakohtia, mutta saattavat joskus käydä baarissa ja ottaa muutaman saunakaljan. Eivät ole perusmiestä komeampia, mutta naismenestys on ollut ihan normaalia, eli puoliso on löytynyt ja perhe perustettu.
Taannoin tuli telkusta dokumentti inceleistä. Vaarallinen ja yleistyvä ilmiö. Samassa ohjelmassa esiintyi myös yksi femcel. Sama ilmiö, mutta naispuolisissa esiintyvä. Naamioidaan kehopositiivisuudeksi, jossa oma miehille kelpaamattomuus on miesten ja hoikkien naisten vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ulkonäkö ei ole useimmille niin tärkeää kuin tältä palstalta voisi luulla."
Pätee varsinkin miehiin. Todella monen näköiset miehet kelpaavat naisille kunhan muut asiat ovat kunnossa ja mies mukava ja sosiaalinen. Sanoisin että vaatimattoman näköisen naisen markkinat ovat vielä paljon huonommat kuin vaatimattoman miehen koska miehet pariutuvat enemmän seksi edellä joten mies vaatii sitä haluttavuutta enemmän jo ihan pelkässä ulkonäössä eikä niin usein ala haluta naista koska tämä on "hyvä tyyppi".
Tätä on kyllä vaikea uskoa, kun omaa kaveripiiriäni nuoruudesta asti mietin. Minusta avainsanat on aina olleet avoin, iloinen ja sosiaalinen. Sellaiset naiset on löytäneet seuraa helposti, vaikkei olisi kummoisen näköisiäkään. Sen sijaan jotkut jopa varsin kauniit on kärsineet vaikeuksista löytää ketään, jos on esim. hyvin introverttejä eivät
Nuo vaatimattomamman näköisetkin oli tod näk kuitenkin sellaisia ihan tavallisen näköisiä, ei varsinaisesti rumia joilla useita epämääräisyyksiä ulkonäössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin, no mutta kun suurin osa niistä ulkonäöllisesti vajavaisistakin on myös älynsä ja luonteensa puolesta ihan tavallisia. Ei valtavan älykkäitä tai poikkeuksellisen hauskoja. "
Ei sekään haittaa. Riittää että luonteesi ja huumorisi klikkaa sen vastapuolen kanssa juuri sopivasti yhteen niin se toinen alkaa vaikuttaa sekä älykkäältä että hyvin hauskalta.
Tämä on minusta yksi asia jota monet pariutumisen kanssa tuskailevat eivät ymmärrä. Ei sinun tarvitse viehättää jokaista, riittää että viehät yhtä sopivaa ihmistä. Suurimman osan ihmisistä kanssa kemiasi eivät kuitenkaan kohtaa niin hyvin että siitä voisi mikään toimiva suhde tulla. Pitää löytää juuri se jonka kanssa klikkaa ja sitten se on siinä.
Joo, mutta kun miehet kyllä haluaa että se nainen miellyttää myös silmää. Pelkkä sopiva luonne ei herätä heissä seksuaalista kiinnostus
Mä olen melkoisen ruma nainen, ja aina on löytynyt miesseuraa kun olen sitä halunnut. Tuollaisia miehiä toki on, joille ulkonäkö on noin tärkeää kuin kerrot, mutta loppujen lopuksi vähemmistö, ja kun ikää tulee lisää, ulkonäkökeskeisyys vähenee useimmilta. Kyllä mä olen kumppaneita löytänyt rumana, ja 30 ikävuodesta ettenpäin vielä lihavanakin, naisena ihan vaan olemalla mukava ihminen, kaveruuden kautta parisuhteeseen tyyliin. Mitään Tindereitä en ole kokeillut, siellä tuskin olisi menestystä, koska siellä mennään ulkonäkö edellä. Meidän rumien naisten juttu on tutustua ihmisiin muuten vaan opiskelupaikoissa, töissä, harrastuksissa tms. ja joskus siinä sitten huomataan molemmin puolin, että hei tuon kanssahan on mukava olla, ja siitä voi tulla muutakin.
Rumalle naiselle luultavasti kelpaa.
Muissa maissa apn kaltainen kunnon mies on kuin kultakimpale naisille, jota metsästetään kissojen ja koirien kanssa. Ei se ulkonäkö oo tärkeää ja apssa on niin paljon muutakin. Näitä hyviä miehiä on kyllin jokaiselle. Pitäisi vaan alkaa kelpaamaan.
Niin, olen sitä mieltä että jos ulkonäkö on sellainen mikä ei ketään viehätä, niin molempien sukupuolien pitää tyytyä suhteeseen jossa seksuaalinen vetovoima ei ole isossa roolissa. Kun katson vaikka itseni tasoisten miesten kuvia niin koen lähinnä vastenmielisyyttä. Sama varmasti toisinpäin.
Useimmilla ei kyse kuitenkaan ole mistään tyytymisestä, vaan ihan aidosti siitä että on ihastunut siihen ihmiseen muiden ominaisuuksien kautta, ja ihastumisen myötä myös se ulkonäkö joka ehkä kuvasta olisi näyttänyt lähinnä vastenmieliseltä, on alkanut viehättää ja haluttaa. Seksuaalinen vetovoima on minusta paljon kokonaisvaltaisempi asia kuin ulkonäkö. Siihen vaikuttaa se koko suhteen dynamiikka ja henkinen yhteensopivuus myös, tosi paljon. Meillä ainakin on ollut aina hyvin aktiivinen ja hyvä seksielämä, vaikka ensinäkemältä tuskin kumpikaan toisen ulkonäköön mitenkään ihastui ja pelkän ulkonäön perusteella ei olisi syntynyt mitään juttua.
Rumaksi ja kauniiksi jaottelu se vasta rumaa puhetta onkin, oli ruma tai komea/kaunis.
Jos käytös on persiistä, sut jätetään olit komea tai ruma, näin naisen näkökulmasta. Miesten menettelyistä en tiedä, mutta sivistymättömiä moukkia en katsele.
Soitatko jotain instrumenttia? Mene jonnekin missä yhdessä voi soittaa. Mene kokkauskursseille. Mene vaikka seurakunnan tapahtumiin. Mene työväenopiston kurssille - ihan mitä vaan - ja harrasta uimista tai soutamista tai mene johonkin luontoryhmään tekemään linnunpönttöjä. . . Pääasia että teet itsesi jollain lailla mielenkiintoiseksi! Miksi tämä on monelle niin outoa ja uutta? Vai ovatko kyselijät täällä kaikki joitain autisminkirjolaisia?
Vierailija kirjoitti:
Muissa maissa apn kaltainen kunnon mies on kuin kultakimpale naisille, jota metsästetään kissojen ja koirien kanssa. Ei se ulkonäkö oo tärkeää ja apssa on niin paljon muutakin. Näitä hyviä miehiä on kyllin jokaiselle. Pitäisi vaan alkaa kelpaamaan.
Johtuisiko vaikka siitä, että monissa muissa maissa nainen on riippuvaisempi miehestä?
Nykyään kunnon mies on kun on Isot Munat ja rutkasti rahaa. Ennen mies sai kunnioitusta jos teki lujasti töitä ja oli sanansa mittainen, mutta nyt pitää olla isot Munat jotta naiset tykkää. Minä olen ruma ja mulla on pienet Munat en saa naista, ei työtä, ei ystäviä. Miehet ei ota porukoihin jos ei ole saunassa jalkojen välissä iso jortikka, etkä voi esiintyä suurena panomiehenä
Peruskriteerit kunnon miehelle on koulutus ja työpaikka. Kunnon mies ei suostu muiden elätettäväksi. Kunnon mies ei käytä päihteitä.
joo mut ei sarja jankuttajaa niinkun sinä.